Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Osallistun siihen sarjaan mihin päätätte iskeä mut :D

Kyllä mä miken laittaisin pääsarjaan kun ei nähdäkseni ollut sen vika että viimeinen kausi pääsi vähän venähtämään. Agduria toivon myös että saataisiin tuskallisen tasainen kärki heti ekalla kaudella :)

Jos löydättä listoilta kovia nimiä niin ilmoitelkaa niistä. Jaottelen lohkot sitten niiden mukaan...

Päivämäärät alustavia

Aika paljon uusia kavereita niin ei osaa sanoa mitään, mutta ainakin seuraavilla kavereilla uskoisin olevan potentiaalia nousta pääsarjaan.

sskicker
Mikkisixx
Marley_FIN (muistaakseni)
Lateksii
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jepa! On kyllä fiilikset katossa kun pääsee uuden änärin myötä uuteen liigaan =) NHL 10-liigassa muutama kausi tuli rämmittyä mukana, pleijareihin asti taisin molemmilla kerroilla päästä, josta olen tyytyväinen kun katsoo osallistujalistaa. 3. liiga meni aikalailla metsään koska muutama viimeinen pelitoveri oli käytännössä mahdoton saada pelin ääreen mulle sopivana aikana, ja määräajan umpeuduttua mulla oli pelit pelaamatta ja lähtö tuli. Mutta se oli silloin, nyt on nyt, onneksi inhimillesemmät työajat niin voi keskittyä olennaiseen =)

Paljon on tuttuja nimiä pääsarjassa ja divarissa. En varmasti hirveän väärässä ole jos sanon että sekä pääsarjassa että divarissa on molemmissa tosi kova taso. Sit vaan odotellaan peliä saapuvaksi!!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Aikoinaan nhlgamer.comissa tuli vedettyä jokunen kausi koitetaas nyt tätätkin sit, 29 matsia/kk no problem.

Nikki: Nabonov
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mukana ollaan vaikka sarjatasosta ei ole tietoa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jontte on liigassa messissä :) ja tietenki Pääsarjassa :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Jeps mukana sielä missä on tilaa, nicki on Kalukki.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Varmistetaan nyt tännekin että ehdottomasti osallistun pääsarjaan, kun paikka tuli vitoskaudella säilytettyä. (vastasin elbois myös privana)
 
Ylös Bottom