Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga [Liiga loppunut]

Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Eikös siinä kuitenkin vielä sun vuorolla ollut +10 muutakin joukkuetta valittavana :D Tai Maiqqi ainakin pääsi vielä viimeisenä ottamaan Kingsit, joiden materiaali ainakin hieman parempi?

Ei ollut, ja valitsin Atlannan koska se on lempi joukkueeni, mutta totesin vaan että sehän on ainakin tämän nhl pelin mukaan huonoin joukkue ;), mutta ei se mitää pelaan mielummin sillä kuin jollain huippujengillä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Jessus, nyt ois ollu varmaan tulosvedossa miun ja Maiqqin matsissa kertoimet kohallaan... 8-8 tasuri:) Ehkä omituisin matsi jota oon ikinä pelannut, johtunee ehkä osin oluen määrästä päänupissa. Tiukkaa puolustustaistelua ja sit kumpikaan ei saa jatkoajalla häkkiä tehtyä...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Jessus, nyt ois ollu varmaan tulosvedossa miun ja Maiqqin matsissa kertoimet kohallaan... 8-8 tasuri:) Ehkä omituisin matsi jota oon ikinä pelannut, johtunee ehkä osin oluen määrästä päänupissa. Tiukkaa puolustustaistelua ja sit kumpikaan ei saa jatkoajalla häkkiä tehtyä...

Joo viimeiselle minuutille ensin ratkaisevan tuntuinen 2 maalin johto sulle, sitten johtoon ja vielä tasoitat. Rankkarit oli aikas jäiset:p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Äsken pelasin Maiqqia vastaan kyllä sellaset pelit, että ei p....e! Ensimmäisessä oli ihan sama mitä teki, niin kiekko ei kyllä irronnut ei sitten millään Kingsin ukkojen lavasta. Kuokkaahan siinä tuli. Toisessa pelissä kaiken huippu oli, kun Maiqqi syötti one-timer paikkaa omalle ukolleen, niin kiekko tuli suoraan minun ukon lapaan maalin edessä. Noh siitä sitten Suter päätti tempaista ranteen oman maalin ylämummoon...:D Kaiken hyvän lisäksi netti katkesi vielä toisessa erässä..

Että semmosta. Meni niin komeasti nuo kaksi peliä kaikkineen netin kateamisineen, että palaan kyllä linjoille vasta huomenna. Ea it`s in the game!!:)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Äsken pelasin Maiqqia vastaan kyllä sellaset pelit, että ei p....e! Ensimmäisessä oli ihan sama mitä teki, niin kiekko ei kyllä irronnut ei sitten millään Kingsin ukkojen lavasta. Kuokkaahan siinä tuli. Toisessa pelissä kaiken huippu oli, kun Maiqqi syötti one-timer paikkaa omalle ukolleen, niin kiekko tuli suoraan minun ukon lapaan maalin edessä. Noh siitä sitten Suter päätti tempaista ranteen oman maalin ylämummoon...:D Kaiken hyvän lisäksi netti katkesi vielä toisessa erässä..

Että semmosta. Meni niin komeasti nuo kaksi peliä kaikkineen netin kateamisineen, että palaan kyllä linjoille vasta huomenna. Ea it`s in the game!!:)

Oli kyllä "hienot" pelit. Pomppi nätisti itelle ja hajosin ihan ääneen siinä sun omassa maalissa:D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Ai hitto että oli taas hienot pelit tätä wishingbarbecuea vastaan. Peli 2-2 n. 22 sekuntia ennen ottelun loppua, niin kaveri syöttää kiekon mun maalivahdin patjan kautta itselleen ja lyö siitä maalin. Ai, että oli buginen maali..:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Jaahas, levyasema pisti sitten pelin paskaksi.. Sentin levynen skraadu levyn ympärillä eikä lähde enää käyntiin. Tais olla tämä liiga tässä meikäläisen osalta...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Terve, olisin nyt liiga vailla. Voisin tulla Qkkon tilalle, jos mahdollista? Ilmoitelkaa, jos pääsen mukaan.

EDIT: Gamertag on sitten Defored.

EDIT2: Taotao11 antoi luvan liittyä ja pistin joukkueeni tuohon Qkkon paikalle :)

Kielletyt joukkueet: Detroit, Vancouver, San Jose ja Pittsburgh!!

1. Defored | GT: Defored - Montreal Canadiens
2. lepotila | GT: lepotila - Dallas Stars
3. Pecon | GT: Pecon - Calgary Flames
4. allulla | GT: allulla - Boston Bruins
5. redge | GT: WishingBarbecue - Minnesota Wild
6. deathofseven | GT: deathOf7 - Carolina Hurricanes
7. maagiset | GT: maagiset - Philadelphia Flyers
8. Maiqqi | GT: Maiqqi - Los Angeles Kings
9. aahola | GT: GreiziRamboX - Tampa Bay Lightning
10. Zubru | GT: Zubru - Edmonton Oilers
11. 11 | GT: taotao11 (GM) - New York Rangers
12. aGiH | GT: aGiH (GM) - Nashville Predators
13. Filariou | GT: Filariou - Chicago Blackhawks
14. temetos15 | GT: temetos - Atlanta Thrashers
15. Pedrofoni | GT: pedrofoni - Anaheim Ducks
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Alkoipas liiga mielenkiintoisesti kahdella häviöllä Wishingiä vastaan. Ensimmäinen peli 4-3 tappio, mutta toinen oli sitten 9-0 tappio. Tuossa pelissä vain 5 laukausta kohti maalia ja koko pakka oli ihan sekaisin kokoajan. Noh kaipa se tästä lähtisi sitten vähän parempaan suuntaan. Huomenna tosiaan jatkuu omat pelini ja pitää vissiin oikeen urakalla pelata, koska nyt vähän jäljessä muusta porukasta.
 
Kuninkaiden taival

Ajattelin jotain raapustaa kun vähän hiljaista ollut täällä.

Kingsen urakka alkaa olemaan jo loppusuoralla. 3 peliä jäljellä ja statsit näyttää 18-7-2, että kotietu varmaan tulossa playoffeihin ellei ihmeitä käy.
Liigassa on kova taso ja ei ole yhtään helppoa peliä tullut vastaan, pariin peliin lähdetty löysästi ja turpiin tullut kovastikkin. taotao menemässä runkosarjan voittoon, mikä ei liene yllätys

Quick on hörppinyt kiekkoa hurjalla prosentilla välillä sisään, olisi mukava vaihtaa vaikka päittäin akselilla Turco, Hiller, Thomas ja Lehtonen. Kakkosmaalivahti Bernierkin kävi luukulla mutta tilastoihin jäi 4 torjuntaa/9vetoa. Päästettyjen maalien ka 15.11 :p.

Maaleja tehty 127 eli 4,5 maalia per peli, omiin vaatimattomasti 106=4 per peli. Maaleja on siis piisannut, vaikka olenkin puolustusta koittanut parantaa. Esimerkkipelinä 8-8 peli ankkoja vastaan, viimeiselle minuutille 5 maalia johon sisältyi 2 maalin takaa-ajo matka, ja johtokin. Peconia vastaan olin ihan vastaantulija, en muista paljon peli päättyi, mutta oli hetkessä jo 3-0 Flamesille. Ennakkoon kovemmista Zubrusta ja agihista täydet pinnat, EA:n avustuksella:rolleyes:


Vaihdoista sen verran, että Atlantasta tullut Slater on löytänyt hyvin paikkansa kolmosketjusta ja johtaa hyökkääjien +- tilastoa yllättävästi. Greene tottakai johtaa jäähypörssiä 73 minuutillaan(varmaan koko liigankin), ottanut ainakin 3 ulosajoa jo ;D, silti johtaa +- tilastoa omassa joukkueessa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo, jotenkin noista matseista tulee sua vastaan aina maalintekokisoja :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

aGiHia vastaan tuli pelattua ja johdin peliä 3-2 ja 5 sekunttia ennen pelin loppua yhteys katkeaa ja agihille 3-0 voitto :l Toinen peli meni sitten 4-2 agihille. Kaikki maalit tulivat melkein kolmannessa erässä. Tasaista vääntöä oli GG

Kahdeksanhan pääsee playoffeihin(?) Tällä hetkellä 9. olen ja hirveä kiriminen on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Voisin tulla jollekin varasijalle mukaan jos (ja kun) joku keskeyttää liigan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Oma runkosarja alkaa lähestyä päätöstään, pelejä jäljellä enää 3. Statsit näyttää lukuja 20-4-1, ja pisteitä 41, joten eiköhän tässä olla 2 parhaan joukossa runkosarjan loputtua, ellei ihmeempiä tapahdu. Liigan 1. sija siis tällä hetkellä hallussa, ja runkosarjan voitto täysin omissa käsissä, aika rennoin mielin voi loput pelit pelata. New York Rangersilla siis pelailen ja mukavasti olen saanut neljä pelaavaa ketjua kasaan, syvyyttä ja maalintekoon pystyviä pelaajia siis löytyy myös Gaborikin jälkeen joukkueesta. Puoluspäässä Lundqvistiin on voinut luottaa, ei ole ollut ongelmia sillä osastolla ja luottavaisin mielin pleijareihin. Ei tosin voi tässä liigassa yhteenkään peliin lähteä rennosti, sillä taso on sen verran kova, että nopeasti tulee tappio jos ei pelaa kunnolla. Tappiot tähän mennessä koettu jatkoajalla Nashvillelle, 3-2 varsinaisella Minnesotalle, Montreal ja Tampa voittivat sen verran suurinumeroisesti että en pelien tuloksia muista ja Atlantaa vastaan tuli joitakin yhteysongelmia joiden vuoksi peli katkesi 2. erässä kun olin 1-3 tappiolla. Näitä vastaan kuitenkin toisesta ottelusta voitot, ja kyllä sen verran tasaisia vääntöjä on ollut muidenkin kanssa, että pleijareissa voi käydä miten vain. Ennakkosuosikin asemasta ei olekaan vielä näissä liigoissa kokemusta, saa nähdä miten pysyy pakka kasassa.

Yleisesti liigan asioita, aGiHia ei pariin päivään näkynyt niin hoidin noita GM tehtäviä. Eli Defored Montrealilla mukaan ja ilmeisesti fiksu valinta, reilu pelaaja ja varsin aktiivinen, kuten yleisesti muutkin. Washingtonin (Qkko) poistin tuosta liigasta niin kukaan ei ala sitten vaivaamaan häntä enää tämän liigan asiolla (vaihdot yms.).
Larppp, vaikka joku liigan keskeyttäisikin niin en usko että enää tässä vaiheessa otetaan uusia pelaajia mukaan, sen verran pitkälle jo liiga edennyt (kaikilla taitaa olla jo 10 peliä täynnä?). Katsotaan uudelleen tilannetta kauden jälkeen jos laitetaan uusi kausi tätä liigaa/joku toinen liiga pystyyn :)

Kiitokset kaikista peleistä tähän asti, hyvän tuntuinen liiga kasassa. Jatkakaa vain aktiivista pelaamista, toivottavasti muillekin liiga maistuu!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Muistuikin mieleen, tuo toinen peli taotaoa vastaan, kun siinä ohjain putosi lattialle ja patteriluukku meni ihan säpäleiksi. Eihän pelaamisesta oikein meinannut tulla mitään sillä ohjain sammuili kokoajan. Samassa pelissä taisi yhteys vielä katketa pelin lopussa, mutta taotao muistaakseni johti peliä reilusti joten se ei haitannut.

Omat pelini ovat olleet vähän säheltämistä, mutta nyt alkaa olla ketjut kunnossa parin vaihdon jälkeen. Tehoketju S. Kostitsyn - Plekanec - A. Kostitsyn on toiminut loistavasti.

Pelejä on monella jäljellä vielä paljon, joten playoff paikoista käydään kovaa taistelua.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo tosiaan olin tuossa viikonlopun aikana risteilyllä ja siitä parin päivän toipumiset, niin sillä ei meikäläistä näkyny. Jäsen 11 kiitokset, kun hoidit GM hommia sen aikaa ja hyvin hoiditkin. Piti sulle ilmoitella, että en pariin päivään ole linjoilla, mutta unohtui se asia lopulta ihan täysin. Defored on siis uutena jäsenenä liittynyt liigaan mukaan ja mukavan aktiivinen ja reilu peluri vaikuttaisi olevan.

Kaikki on tähän asti hyvin pelannu pelejä ja toivon, että sama tahti jatkuu jatkossakin. Qkkolle myös hatunnosto, että ilmoitti heti kun sai tietää ongelmistaan ja säätin näin uusi mies tilalle. Siitä asiasta olen taotaon kanssa samaa mieltä, että enää ei kannata uusia ottaa mukaan, kun on jo niin pitkällä tämä liiga. Katsotaan miten tämä liiga saadaan loppuun ja katsotaan jos hyvin menee, niin aloittaisi uuden ja vaikka isomman heti perään..:)

Mutta eipä tässä muuta. Jatkakaa samaan malliin!!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Niin se vaan tuntuu että EA haluaa tehdä omasta pleijaripaikasta vielä epävarman, pakko on viimesistä peleistä yrittää kerätä lähes täydet pongot että voi taas hengittää. :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Oletteko kuulleet rosteribugista? Se tapahtuu, kun uusi rosteripäivirys tulee, niin liigaa ei voi pelata. Olisi hyvä saada tämä liiga valmiiksi ennen sitä. Eli pelikutsut kannattaisi hyväksyä, jos ei ole muuta tekemistä.

Tänäänkin Filariouta vastaan yritin pelata, mutta aina pelin jälkeen hän meni uuteen peliin, eikä edes vastannut viestiini. En sitten teidä pelasiko hän eashl.

EDIT: Rosteri päivitykset tulee yleensä reilun kuukauden välein. Viime päivitys taisi tulla juuri päivää ennen tämän liigan alkua, joten reilut kolme viikkoa aikaa pelata liiga loppuun.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Ehdottaisin, että liigapelit olisivat ensisijalla, kun pelaat änäriä. Oletteko kuulleet rosteribugista? Se tapahtuu, kun uusi rosteripäivirys tulee, niin liigaa ei voi pelata. Olisi hyvä saada tämä liiga valmiiksi ennen sitä.

Tänäänkin Filariouta vastaan yritin pelata, mutta aina pelin jälkeen hän meni uuteen peliin, eikä edes vastannut viestiini. En sitten teidä pelasiko hän eashl, mutta pointtini on se, että tämä liiga ei tule valmiiksi ennen rosteripäivitystä, jos ei olla aktiivisia.

Ai että naimisiin tässä mentiin kun liigaan liityttiin?
Mun mielestä liiga ei pidä olla etusijalla jos änäriä pelaa. Mulla ei ainakaan ole, eikä tule olemaankaan.
Itse olen tehnyt niin että jos en pelaa EASHL:ää niin silloin kyllä hyväksyn pelikutsut muussa tapauksessa en. Ja se on mun mielestä ihan hyvä käytäntö.

Ja sama juttu ollut mullakin Filaroun kanssa, mutta viestejä en ole jaksanut lähetellä, koska ohjaimella kirjottaminen on tuskaa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Ai että naimisiin tässä mentiin kun liigaan liityttiin?
Mun mielestä liiga ei pidä olla etusijalla jos änäriä pelaa. Mulla ei ainakaan ole, eikä tule olemaankaan.
Itse olen tehnyt niin että jos en pelaa EASHL:ää niin silloin kyllä hyväksyn pelikutsut muussa tapauksessa en. Ja se on mun mielestä ihan hyvä käytäntö.

Ja sama juttu ollut mullakin Filaroun kanssa, mutta viestejä en ole jaksanut lähetellä, koska ohjaimella kirjottaminen on tuskaa.

Taisin selittää vähän huonosti. Tuota juuri tarkoitinkin minkä paksunsin.
 
Ylös Bottom