Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Melkoista eläytymistä peliin..

Capitals finaaliin voitoin 3-0, vielä uudestaan kiitos allullalle peleistä!
 Ja kun Semin vielä pisti lavan viivavedon väliin oli pelihuumori koetuksella. 3.erässä näkyi vastustajan otteissakin jo voiton maku ja pääsin pari maalia tekemään, erän loppupuolella sitten muutama turhautumisjäähy ja Caps takoi rumat lukemat taululle.
 Ja kun Semin vielä pisti lavan viivavedon väliin oli pelihuumori koetuksella. 3.erässä näkyi vastustajan otteissakin jo voiton maku ja pääsin pari maalia tekemään, erän loppupuolella sitten muutama turhautumisjäähy ja Caps takoi rumat lukemat taululle.Pedrofonia vastaan sitten pronssista taistelemaan, yks hyvä ja tiukka peli kerettiin jo karsinnoissa pelaamaan joten kova sarja (vai montako peliä pronssista pelataan?) tulossa.

Finaalit pelattu...
 ). Ei riittänyt kuitenkaan kiri ihan loppuun asti, vaan mestaruus Washingtoniin. Itse olen kuitenkin ihan tyytyväinen omaan sijoitukseen, kun tuo Dallas ei ollut ihan mun juttu. Pienillä muutoksilla tuosta joukkueesta saisi ihan hyvän ryhmän, mutta tällä pelisysteemillä treidien teko ei oikein onnistu..
). Ei riittänyt kuitenkaan kiri ihan loppuun asti, vaan mestaruus Washingtoniin. Itse olen kuitenkin ihan tyytyväinen omaan sijoitukseen, kun tuo Dallas ei ollut ihan mun juttu. Pienillä muutoksilla tuosta joukkueesta saisi ihan hyvän ryhmän, mutta tällä pelisysteemillä treidien teko ei oikein onnistu.. 
Eikö olisi parempi jos lohko ykkösen nelonen pelaisi kakkoslohkon vitosta vastaan ja päinvastoin? Siinä olisi porkkanaa pelata ennemmin nelossijasta sen sijaan että yrittäisi pelata viidettä sijaa "helpomman" vastustajan toivossa.