Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

En tiedä sitten kuinka radikaalisti Maiqqin pelityyli muuttuu Deforedia vastaan jos siinä kerran aina sortuu huijaamiseen.

Ei siinä mikään muuttunut, joku taitaa vaan ottaa vähän ylireagointia, kun kerran olin kuulemma viestejäkin lähetellyt :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

En tiedä miten pelaat muita vastaan, mutta ainakin minua vastaan joka pelistä jäänyt lievästi sanoen paska maku suuhun. Jatkuvaa riparin hakemista ja etukulma glitchaamista. En tiedä johtuuko se siitä, että glitchaaja kaverisi Hansulinho ja Wade eivät päässeet mukaan.

Joku taitaa tarvita henkistä kasvua?

Juu aivan selvästi, nimittäin sinä. Ei malta sun viestit pysyä asiallisella linjalla.

Liiga avattu eilen kahdella tappioilla, joista jälkimmäinen maksoi melkein ohjaimen, mutta se pysyi kuin pysyikin handussa loppuun saakka. :D
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Täällä näköjään on ensimmäiset kivet heitetty. Ei siinä jatkakaa vaan, mukavahan se on naureskella näille kinasteluille. En tiennytkään että tätä liigaa pelataan näin tosissaan. Pitää varmaan itekki pelata hampaat irvessä ja veren maku suussa, koska muuten kyyti lienee suht vilposaa.

Ja tuossa joukkueen valintasysteemissä ei mitään järkeä. Kerkee unohtaa koko liigan ennen kun jotkut sankarit on saanu joukkueensa valittua. Mulle ainaki iha sama millä pelaan kun ei kerta detroitilla saa pelata. Kuhan sais nyt pelejä (tappioita) alle.

Olisi toki myös mukava tietää miksi esim. red wings ja sharks ovat kiellettyjä joukkueita, mutta blackhawks, bruins tai lightning eivät? Itse en näe tässä mitään logiikkaa. Sidin ja Ovien tiimien pois jättämisen ymmärrän kuten myös canucksien...
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

okaisella vuorokausi aikaa varata, jos ei varaa niin hypätään seuraavaan.

Kielletyt joukkueet: Washington, San Jose, Vancouver, Pittsburgh, Detroit

Varauslista:
1. Scum / GT: DavidianFIN = Columbus Blue Jackets
2. allulla / GT: allulla = Boston Bruins
3. Redge / GT: WishingBarbecue = Tampa Bay Lightning
4. aRMks / GT: aRMks = Nashville Predators
5. Defored / GT: Defored = New York Rangers
6. Zubru / GT: Zubru = Phoenix Coyotes
7. MiKiM / GT: MiKiMi = Calgary Flames
8. aGiH / GT: aGiH = Philadelphia Flyers
9. HITTiHermu / GT: HittiHermu = Anaheim Ducks
10. Maiqqi / GT: Maiqqi = Montreal Canadiens
11. 11 / GT: taotao11 = St. Louis Blues
12. Qkko / GT: Qkko = Chicago Blackhawks
13. Spitaaline / GT: spitaaline = ?
14. törppö / GT: nikssu = New Jersey Devils
15. sepikkae / GT: sepikkae = ?
16. maagiset / GT: maagiset = ?
17. mouze / GT: muuuuuz = ?
18. NParvi / GT: NParvi = ?
19. Martin St. Louis / GT: Eemeli61 = ?
20. Hynde / GT: Hynde90 = ?
21. Hesu / GT: Aapsu = ?
22. vilperi90 / GT: vilperi90 = ?
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

En tiedä miten pelaat muita vastaan, mutta ainakin minua vastaan joka pelistä jäänyt lievästi sanoen paska maku suuhun. Jatkuvaa riparin hakemista ja etukulma glitchaamista. En tiedä johtuuko se siitä, että glitchaaja kaverisi Hansulinho ja Wade eivät päässeet mukaan.

Joku taitaa tarvita henkistä kasvua?

Yhtäkään kertaa en riparia hakenut, mikä sun ongelmas on?

Joku taitaa tarvita henkistä kasvua
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Varaako toi spitaaline nyt vikana vai silloin kun ehtii?
Mun mielestä ois kohtuullista että jos ei 24h aikana saa kirjotettua foorumille seuransa nimeä niin sit varaa viimeisenä. Täällä toiset ootta päivätolkulla että pääse valitsee joukkueen saatika sitten pelaamaan. Tuskin kaverin aktiivisuus on liigassa kovinkaan suurta jos ei tuo joukkueen valitseminen onnistu 24 tunnissa.
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Voi herranjumala, miten joku voi olla noin idiootti kuin sinä? Ihan sama minulle, glitchatkaa keskenänne ja perustakaa uusi liiga. Voin ihan hyvin lopettaa tämän paskan tähän paikkaan, jos se haittaa jotakin niin helvetin paljon.

Mikä haittaa? Hä? Meni ihan ohi tää viesti ainakin multa.
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Voi herranjumala, miten joku voi olla noin idiootti kuin sinä? Ihan sama minulle, glitchatkaa keskenänne ja perustakaa uusi liiga. Voin ihan hyvin lopettaa tämän paskan tähän paikkaan, jos se haittaa jotakin niin helvetin paljon.

Koita nytt rauhoittua : D sä puhut puuta heinää, kui vanha olitkaa, oot ihan höpsö!

ps. ota mut liigaa ! älä oo nii ilkee!
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Nyt karkaa kyllä lapasesta tää touhu itse kullakin. Lopettakaas nyt noi turhat provosoinnit puolin ja toisin niin on kaikilla mukavampaa. Taustoja en tiedä sen enempää, kuin mitä tästä sivusta seuranneena on huomannut. Ja useampaa riitelijää tämä keskustelu ei ainakaan tarvitse, joten ne joita asia ei koske voivat olla provosoimatta muita.

Deforedin mukaan Maiqqi on glitchannut, se peli on ollut ja mennyt ja muita vastaan Maiqqi ei siis ole glitchannut? Mielestäni reilu ratkaisu olisi, että kaikki jatkavat liigaa, kuin mitään ei olisi tapahtunut ja jos Maiqqi tai joku muu glitchaa, ilmoitetaan siitä välittömästi tänne, jolloin asia voidaan käydä läpi ja tarvittaessa liian monta syytöstä keränneet voidaan heittää kylmästi ulos.

Ja Maiqqi, se viestien suosittelu on tarkoitettu ihan muuhun kuin tälläisten riitelyviestien suosimiseen..

Sitten vastaus muutamaan kysymykseen kun tuntuivat hukkuneen tuonne riitelyn sekaan..
Pitää varmaan itekki pelata hampaat irvessä ja veren maku suussa, koska muuten kyyti lienee suht vilposaa.

Ja tuossa joukkueen valintasysteemissä ei mitään järkeä. Kerkee unohtaa koko liigan ennen kun jotkut sankarit on saanu joukkueensa valittua. Mulle ainaki iha sama millä pelaan kun ei kerta detroitilla saa pelata. Kuhan sais nyt pelejä (tappioita) alle.

Olisi toki myös mukava tietää miksi esim. red wings ja sharks ovat kiellettyjä joukkueita, mutta blackhawks, bruins tai lightning eivät? Itse en näe tässä mitään logiikkaa. Sidin ja Ovien tiimien pois jättämisen ymmärrän kuten myös canucksien...

Eipä tää meno ennen ole tälläistä ollut, että ihan rennolla meiningillä vaan mukaan. Tuohon joukkueiden valintasysteemin kritisointiin, niin kyllä se on ihan fiksu. Edellisen liigan heikoimmat saavat kovemmat joukkueet ja paremmin sijoittuneet huonommat. Edellisen liigan osallistujamäärällä kaikilla olisi jo joukkue, mutta nyt kun puolet on uusia ja mahdollisesti vähemmän aktiivisia niin joukkueenvarauskin kestää pidempään. Ja mitä noihin kiellettyihin joukkueisiin tulee, niin siihen on otettu nämä yleisimmät joukkueet joilla jengi onlinessa pelaa. Johonkin se raja pitää vetää, ja tällä kertaa näihin joukkueisiin.

Varaako toi spitaaline nyt vikana vai silloin kun ehtii?

Yleinen käytäntö edellisistä liigoista on ollut, että varaa siinä välissä kun huomaa että oma varausvuoro on mennyt ohi.

Koita nytt rauhoittua : D sä puhut puuta heinää, kui vanha olitkaa, oot ihan höpsö!

ps. ota mut liigaa ! älä oo nii ilkee!

Eiköhän sulle ole tehty jo muutama kerta selväksi ettet tähän liigaan pääse, ei se jankkaamalla onnistu sen paremmin..
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Ei perkele hermo kestä noita Maiqqia ja sen kavereitaan...Mitään sopua saa aikaiseksi, joko minä lähden koko liigasta ja joku muu ottaa hommat harteilleen tai toisteppäin. Miksi kaikki pitää aina mennä niin vaikeaksi? Jaa-a

Voin ottaa ohjat haltuuni
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Nyt tarvitsee hieman sekoittaa omaakin lusikkaa soppaan, vaikken enää tässä uudessa liigassa olekaan mukana, kun en ole omasta aktiivisiuudestani lainkaan varma. Itse olen Maiqqin kohdannut varmaan about kymmenisen kertaa eri liigoissa. Kaikki ovat olleet hyvinkin tiukkoja&viihdyttäviä taistoja, eikä minkäänlaista glitchaamista ole esiintynyt. Runsasmaalisia toki, 5-6 on tainnut olla yleisin lopputulos, mutta millään tavalla kusettamatta. Ei kai sitä nyt ihminen pelitapaansa voi yhtä vastustajaa vastaan muuttaa mitenkään järin totaalisesti glitchaajaksi? Rauhoittukaa, hyvät ihmiset:) Palailen taas liigoihin mukaan viimeistään 12 ilmestyttyä..
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Nyt itse kukin voisi alkaa rauhoittumaan tässä ketjussa. Jos homma ei porukalta luonnistu, niin joudun muistamaan riitapukareita jonkunlaisella huomautuksella. Alkaa mennä nimittäin vahvasti provon ja henkilökohtaisuuksien puolelle. Näin ikäviin toimiin en kuitenkaan haluaisi pelikavereita vastaan ryhtyä. Pidetään meininki hyvänä ja pelit rehteinä. Näin kenenkään ei tarvitse nostaa turhaan verenpainettaan.

ps. Maiqqi voi myös lopettaa tuon suosittelu-namiskan väärinkäytön. Se ei vastaa yksi yhteen naamakirjan like-nappulaa. Sen käyttöön löytyy ohjeistus foorumin uumenista. Pähkinänkuoressa se on kuitenkin suunniteltu korostamaan hyvän informaatioarvon sisältäviä viestejä. Eli ihan mitä tahansa ei tarvitse suositella.

E: 11:n viesti on sellainen, johon tuo suosittelu-namiska soveltuu jo oikein hyvin. Siinä oli hyvä, sovitteleva ja rationaalinen asenne, eikä henkilökohtaisuuksiin soruttu. Itsekin olen aivan samanlaisen ratkaisun kannalla. Ei kenekään kannata vielä tässä vaiheessa liigaa repiä pelihousujaan.
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Täällähän soditaan kun hallitusneuvotteluissa! Sekoitellaan nyt sitten soppaa isommalla porukalla kun siihen on aihetta... vai onko?
Deforedin kanssa pelatessa ei ole koskaan jäänyt paskanmaku suuhun, tasaisia ja kohtuu vähämaalisia pelejä joista Defored tainnut voittaa valtaosan.
Maiqqin kanssa pelattiin ainakin 1.Liigassa vastakkain ja silloin mietin vain että jätkällä on taitoa, glitcheistä en niinkään puhuisi. Muutenkin jäi positiivinen kuva koko gamertagin takana olevasta hepusta. Maiqqi pelasi myös samassa MM-alkulohkossa ja siitä pelistä jäikin sitten vahva paskan maku suuhun. One handed windmillillä lähettiin omasta päästä tsekkipojilla liikenteeseen ja muutenkaan ei montaa potkua pelaajat ottaneet ilman että olisi joku kikka menossa. Lisäksi maalin takana päätylaita kolisi kun kiekkoa koitettin heittää maalin eteen. Tänään pelattiin sitten NHL Liiga -matsi ja samaa windmilliä pyöritettiin punaviivan jälkeen pari-kolme kertaa putkeen ja päätylaidasta haettiin syöttöä. Lisäksi perstaklilla pysähtyneen pelaajan taklaamiset ym. pelin porsaanreiät ovat Maiqqin arsenaalissa.

En osaa määritellä mikä on glitchiä ja mikä ei, mutta itselleni NHL on peli jolla yritän jäljiltellä peliä nimeltä jääkiekko. Säännöissähän ei lue kuin että kaikki glitchit ja muu huijaaminen kielletty, joten en lähde ketään liigasta ulos heittämään tämmöisten takia, mutta jokainen voi tahollaan miettiä mitä peliltä hakee ja onko tämä liiga siihen tarkoitukseen... Toki voi olla niinkin että itse olen väärässä peliporukassa ja "Vantaan porukan" pelityyli on kaikille muille ihan ok.
Jos nyt jotain summaisi omista ajatuksista niin mielestäni Deforedin ja Maiqqin ero tulee suhtautumisesta peliin ja siihen miltä NHL:n pitäisi näyttää kun sitä pelataan. Defored pyrkii realistiseen peliin, Maiqqille tärkempää tuntuu olevan näyttävät (joskin täysin luonnottomat) harhautukset ja isot maalimäärät.

One more wine:
KonsoliFIN-käyttöohjeita sanoi:
Suosittele –ominaisuus auttaa kaikkia löytämään ketjusta nopeasti sen parhaan tiedon, ilman että ketjua täytyy selata kokonaan läpi. Varsinkin pidemmissä ketjuissa, ominaisuus tulee auttamaan tiedon etsijöitä.
HUOM: Suosittelu -ominaisuus ei ole sama asia, kuin Facebookiin "like".

e: meni sen verran pitkään tossa viestiä rustatessa että maagiset kerkesikin jo tosta suosittele -ominaisuudesta laittamaan. No, saa kai se toiseenkin kertaan tulla niin ei pääse unohtumaan.
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Jees sori noista suositteluista, vähän väärin tajusin sen ominaisuuden :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Pakko vieläkin kommentoida:) Maiqqilla tosiaan tuota kikkavarastoa riittää ihan omiksi tarpeiksi, ja jopa jaettavaksi esim samaan alkusarjaan osallistuneille, ilman että heidän tarvitsee omiaan käyttää:) Eihän tuo oikeaa lätkää muistuta millään tavalla, mitä olen pitänyt lähinnä vain hupaisana pelleilynä. Vinksin vonksin tai ainakin heikunkeikun. Kyllä sieltä sen kiekon pois saa, kunhan jaksaa yrittää. Mikä jäi edellisestä viestistä kirjoittelematta, iin toki myös Deforedia vastaan ollut vallan mainioita kamppailuja, jotka ovat jopa ainakin osin muistuttaneet OIKEAA jääkiekkoa, mikä lienee näiden liigojen tarkoitus. Nuo tiukat väännöt niitä kaikkein nautittavimpia kuitenkin loppujen lopuksi ovat. Ja muistakaahan nyt, että kyseessä on vain peli, ei tarvitse ihan niin vakavissaan ottaa, vaikka välillä ketuttaakin, yleensä tappion jälkeen..
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

En osaa määritellä mikä on glitchiä ja mikä ei, mutta itselleni NHL on peli jolla yritän jäljiltellä peliä nimeltä jääkiekko. Säännöissähän ei lue kuin että kaikki glitchit ja muu huijaaminen kielletty, joten en lähde ketään liigasta ulos heittämään tämmöisten takia, mutta jokainen voi tahollaan miettiä mitä peliltä hakee ja onko tämä liiga siihen tarkoitukseen... Toki voi olla niinkin että itse olen väärässä peliporukassa ja "Vantaan porukan" pelityyli on kaikille muille ihan ok.
Jos nyt jotain summaisi omista ajatuksista niin mielestäni Deforedin ja Maiqqin ero tulee suhtautumisesta peliin ja siihen miltä NHL:n pitäisi näyttää kun sitä pelataan

Jotain tämän kaltaista itsekin hain takaa, mutta jäi sanomatta kun oli sen verran muutakin asiaa edellisessä viestissä. Itse olen ainakin ymmärtänyt, että nämä liigat ovat juuri niitä, joissa tätä realistista pelaamista pääsee harrastamaan. Tai näin on ainakin ennen ollut..


Spitaalinen oli käynyt liittymässä liigaan Buffalolla, muttei ilmoittanut asiasta täällä. Lisään Buffalon tuonne listaan ja sepikkae jatkaa.

Jokaisella vuorokausi aikaa varata, jos ei varaa niin hypätään seuraavaan.

Kielletyt joukkueet: Washington, San Jose, Vancouver, Pittsburgh, Detroit

Varauslista:
1. Scum / GT: DavidianFIN = Columbus Blue Jackets
2. allulla / GT: allulla = Boston Bruins
3. Redge / GT: WishingBarbecue = Tampa Bay Lightning
4. aRMks / GT: aRMks = Nashville Predators
5. Defored / GT: Defored = New York Rangers
6. Zubru / GT: Zubru = Phoenix Coyotes
7. MiKiM / GT: MiKiMi = Calgary Flames
8. aGiH / GT: aGiH = Philadelphia Flyers
9. HITTiHermu / GT: HittiHermu = Anaheim Ducks
10. Maiqqi / GT: Maiqqi = Montreal Canadiens
11. 11 / GT: taotao11 = St. Louis Blues
12. Qkko / GT: Qkko = Chicago Blackhawks
13. Spitaaline / GT: spitaaline = Buffalo Sabres
14. törppö / GT: nikssu = New Jersey Devils
15. sepikkae / GT: sepikkae = ?
16. maagiset / GT: maagiset = ?
17. mouze / GT: muuuuuz = ?
18. NParvi / GT: NParvi = ?
19. Martin St. Louis / GT: Eemeli61 = ?
20. Hynde / GT: Hynde90 = ?
21. Hesu / GT: Aapsu = ?
22. vilperi90 / GT: vilperi90 = ?
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Jännä peli nikssua vastaan, 7 ekaa vetoa menee sisään:p. Kolmannessa erässä tilanteessa 9-2 ean palvelimiin katkeaa yhteys ja sovitaan sitten keskeytysvoitto siitä.

Kukkoa vastaan jatkoajalla Cammalleri kynää voittomaalin ja Montreal jatkaa 12 ottelun voittoputkessa:)
 
Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]

Alkukankeuden jälkeen on pelit alkanu pikkuhiljaa sujumaan.

Ja koittakaa nyt sopia ne riidat. Minua vastaan ei ainakaan MaiQQi glitchannut.

Ja toinen juttu että koittakaa saada se joukkueiden varaaminen loppuun ;)
 
Ylös Bottom