Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]
En osaa määritellä mikä on glitchiä ja mikä ei, mutta itselleni NHL on peli jolla yritän jäljiltellä peliä nimeltä jääkiekko. Säännöissähän ei lue kuin että kaikki glitchit ja muu huijaaminen kielletty, joten en lähde ketään liigasta ulos heittämään tämmöisten takia, mutta jokainen voi tahollaan miettiä mitä peliltä hakee ja onko tämä liiga siihen tarkoitukseen... Toki voi olla niinkin että itse olen väärässä peliporukassa ja "Vantaan porukan" pelityyli on kaikille muille ihan ok.
Jos nyt jotain summaisi omista ajatuksista niin mielestäni Deforedin ja Maiqqin ero tulee suhtautumisesta peliin ja siihen miltä NHL:n pitäisi näyttää kun sitä pelataan
Jotain tämän kaltaista itsekin hain takaa, mutta jäi sanomatta kun oli sen verran muutakin asiaa edellisessä viestissä. Itse olen ainakin ymmärtänyt, että nämä liigat ovat juuri niitä, joissa tätä realistista pelaamista pääsee harrastamaan. Tai näin on ainakin ennen ollut..
Spitaalinen oli käynyt liittymässä liigaan Buffalolla, muttei ilmoittanut asiasta täällä. Lisään Buffalon tuonne listaan ja sepikkae jatkaa.
Jokaisella vuorokausi aikaa varata, jos ei varaa niin hypätään seuraavaan.
Kielletyt joukkueet: Washington, San Jose, Vancouver, Pittsburgh, Detroit
Varauslista:
1. Scum / GT: DavidianFIN = Columbus Blue Jackets
2. allulla / GT: allulla = Boston Bruins
3. Redge / GT: WishingBarbecue = Tampa Bay Lightning
4. aRMks / GT: aRMks = Nashville Predators
5. Defored / GT: Defored = New York Rangers
6. Zubru / GT: Zubru = Phoenix Coyotes
7. MiKiM / GT: MiKiMi = Calgary Flames
8. aGiH / GT: aGiH = Philadelphia Flyers
9. HITTiHermu / GT: HittiHermu = Anaheim Ducks
10. Maiqqi / GT: Maiqqi = Montreal Canadiens