Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FinishFlash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 liiga

Eipä taas näkyny peli kavereita illalla. Koskinen vois varmaan ilmoitella onko koskaan paikalla???

Koskiset vai mitkä ne nyt oli, niin aika heikosti ollu linjoilla? En oo kertaakaan osunu samaan aikaan. Itellä niiden lisäksi 4 peliä pelaamatta.

Kiitos osmoselle dramaattisesta kolmannen erän viimeisestä 5sekunnista. Kaveri tuli kahden maalin takaa tasoihin... No onneksi tein sentään ite jatkoaikamaalin.

Koskiset vai mitkä ne nyt oli, niin aika heikosti ollu linjoilla? En oo kertaakaan osunu samaan aikaan. Itellä niiden lisäksi 4 peliä pelaamatta.

Samaa mieltä täällä. Pakko ne on potkia, jos halutaan tää liiga saada vietyä loppuun asti, ellei nyt molemmat pelaa loput pelit tässä ihan lähipäivinä (mitä kyllä vahvasti epäilen).

Tympii ihan kympillä kun jotkut ei pelaa eikä edes vaivaudu ilmoittelemaan täällä foorumilla itsestään. Ilmeisesti ei kovin hyvää syytä ole jättää pelejä pelaamatta. Kenkää vaan koskisille ja bannikaan ei olis pahitteeks. Ei turnaukset etene kun tuollaista sakkia mukana :(

Oon nyt linjoilla päivystämässä loppu illan, että pistäkää haastetta tulemaan.

Tänään käy pelit oikeastaan mihin aikaan tahansa. Ilmoitelkaa foorumin kautta, en välttämättä muuten huomaa.

Ja Naurikselle... oli joo ihmeelliset viimeiset sekunnit. Taisin vähän leijua siinä jatkoajalla kun taisit eka hyökkäyksestä upottaa sen lätyn sitten sisään...

Itekin ehkä linjoilla tässä alkuillasta, mutta kymmenen pintaan pitäs alkaa koisaa.

Taisi kuolla tämä liiga meidän tj.n surkean menestyksen johdosta. Ei ole siitäkään mitään kuulunut eikä edelleenkään koskisista. Hienoja miehiä.

Taisi kuolla tämä liiga meidän tj.n surkean menestyksen johdosta. Ei ole siitäkään mitään kuulunut eikä edelleenkään koskisista. Hienoja miehiä.

Joo olen samaa mieltä. Uus änärikin näkee jo kohta päivänvalon eikä täällä ole edes pudotuspelit alkana. Eli terveiset tj:lle on että minä en jatka enää jos ei etene viikonlopun aikana

Samso, naur1s ja moiski pakko kysyä, että oletitteko oikeasti tämän liigan toimivan?
:D

Laitoinpa Finninflashille psn viestiäkin tällä viikolla, mutta eipä ole vastannut vaikka on onlinessa ollut...

Eiköhän tämä liiga ollu minun osalta tässä. Oikein paljon vaan tsemppiä kaikille jotka onnistuu jollain keinolla jatkamaan tätä liigaa :mad:

Ylös Bottom