Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mynde77
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
omaa musaa

miten tarkalleen onnistuu omien biisien laittaminen nhl 11? ei ihan rautalangasta tarvitse vääntää, mutta selvästi kuitenkin :)
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

NYT HELPPIÄ! Tossa menin vahingossa poistamaan NHL tietoja ja siinä meni profiilin tiedot. No nyt kun menin katosomaan ESHL tietoja nin kaikki KokemusPisteet olivat hävinneet ,, mutta tilastot jäivät O.o , mites näitä KP saisi helposti ja nopeasti??
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

Pelaamalla pelejä. Kortteja tulee 10, 30 (overall c+), 60 (overall b-), 100 (overall b) ja 150 (overall a-) pelin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

Morjesta, alottelin tuossa parisen viikkoa sitten Be a GM pelimoodin ja heti alusssa tuli töppästyä, eli ajattelin ihan palkkakaton kanssa pelata mutta näköjään olin painanut sitten palkkakaton pois aloitusvaiheessa. Onkohan mitenkään mahollista saaha sitä palkkakattoa takasin enää?
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

hei vaan kaikki tietäjät..

Nyt kun psn on mahtavasti epäkunnossa ja ei toiminnassa niin ois kiva saada änäri 11 viimesimmät rosterit ja päivitykset, onnistuuko mitenkään usbin avulla vai pitääkö ootastella että saa itse pelistä ladattua päivitykset sekä rosterit..

ja sitte jos tietäsitte mistä nää tiedostot löytyy =D
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

Äsken tuli outo bugi, kun minun pelaajani nimi oli aina vastustajan viimeksi kiekkoon koskenut pelaaja. Punainen tunnistin oli myös himmeä.
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

Elikkäs onko tietoa miten Be a gm modessa saa käytettyä pelaajien harjoituspisteitä, vai miten homma toimii? :)
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

Kysyn neuvoa kun pelaan peliä niin miten saa oman pelaajan kokoonpanoon kun pelaa kautta??? valittaa että kokoon pano on täynnä... olen siirtänyt pelaajia farmiin ja sun muuta...

Mitä tehdä???
 
NHL 11 oma pelaaja

miten saa oman pelaaja joukkueeseen... valittaa että kokoonpano on täynnä... olen siirtänyt pelaajia farmiin ja sun muuta...

Mitä tehdä???
 
Vastaus: NHL 11 oma pelaaja

Siis oletko kokoonpano siirroissa vai BEaGM? Jos kokoonpano siirrot niin vaihdat vain pelaajia, jos BEaGM pura jonkun pelaajan sopimus tai treidaile jtn pelaajia.
 
Vastaus: NHL 11 -peliapu [PS3]

Onkos kukaa onnistunu ns. ulkoterä harhautuksessa? itel pari kertaa vahingos onnistunu, mut ois kiva tietää ihan napit mistä tekee sen? (:

Tällänenki löyty tuolt juutuubin arkistosta --> NHL 06 -Airhook - ilmaveivi (PS2) - YouTube. Melkee vois pistää tohon seuraavaa ynyy mikä tulee !
 
Ylös Bottom