Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Helmikuu 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] Helmikuu 2

Huomenna on sitten turneen aika! pelit voi aloittaa huomenna klo 18 miten porukka ehtii aloittaa pelit? itse voin pelata klo 18-20 välillä ja sitten klo 22 loput mitä tuossa jää pelaamatta.

Tämän ketjun kautta voi sopia pelit niin saadan pelit hyvässä tahdissa pelattua!

Pääsen pelaamaan omat pelini klo 18-20 ja jos ei siinä ajassa kaikkia kerkiä niin loput pelit klo 22 jälkeen.:)

Itse pääsen pelaamaan pelit klo 18 eteenpäin ja mieluiten pelit mahdollisimman nopeasti pois alta :D

Mites Mifoni paikalla? voitais pelata klo 18-20 välillä meijän pelit jos kerkeet? sitten klo 22 jälkeen samitzua vastaan olevat pelit kun hän tulee paikalle!

Joo, kerkeen mä.

Onko muuten mahdollista saada online-peleissä, sellaiset pelaajat pelaavaan kokoonpanoon, jotka EA on laittanut kokoonpanon ulkopuolelle?

Vilkaisin tuossa eilen Detroitin rosteria, ja lievästi sanottuna näyttää aika pahalta...

Itse kerkeän myös aloittamaan jo heti 1800 alkaen.

Pitääkin muistaa liittyä sarjaan jahka töistä kotiutuu...

Joo, kerkeen mä.

Onko muuten mahdollista saada online-peleissä, sellaiset pelaajat pelaavaan kokoonpanoon, jotka EA on laittanut kokoonpanon ulkopuolelle?

Vilkaisin tuossa eilen Detroitin rosteria, ja lievästi sanottuna näyttää aika pahalta...

Siellä liigassa on kohta oma joukke siitä kokoonpanot ja sielt pääsee muokkaan ketjuja!
Ite laitoin vancouveriin Salon ja Edler pelaavaan kokoonp.

Mikäs tässä nyt mättää. Itse olen kutsunut rp6478:n pari kertaa peliin ja tulee, että vastustajasi poistui pelistä hetken odottelun jälkeen. Rp kutsui myös minut peliin ja, kun yritin liittyä niin herjasi, että pelissä käytetään eri kokoonpanoa kuin minulla on.

Itse olen kyllä ladanut viimeisimmän (kokoonpano 8)... onko rpllä sitten vanhempi?

Edit: pitääkös muuten olla tuossa lobbyssä odottamassa, jos toiset pelaa, että voi saada kutsun, kun peli on ohi? (siis jos emme ole toisen kaverilistoilla?)

edit2: samsonaitin kanssa näyttäisi onnistuvan.

Mikäs tässä nyt mättää. Itse olen kutsunut rp6478:n pari kertaa peliin ja tulee, että vastustajasi poistui pelistä hetken odottelun jälkeen. Rp kutsui myös minut peliin ja, kun yritin liittyä niin herjasi, että pelissä käytetään eri kokoonpanoa kuin minulla on.

Itse olen kyllä ladanut viimeisimmän (kokoonpano 8)... onko rpllä sitten vanhempi?

Edit: pitääkös muuten olla tuossa lobbyssä odottamassa, jos toiset pelaa, että voi saada kutsun, kun peli on ohi? (siis jos emme ole toisen kaverilistoilla?)

Oho onkos taas pävitykset häiritsemässä???:mad: mä täs odottelen mifonia peliin katotaan onko muilla ongelmia!

Siis pelikutsu näkyy siinä pelin alkuvalikossa "TARKASTELE PELIKUTUSUA" sen kautta pääsee eli ei tarvi olla liigassa odottelemassa, mut liigan kautta pitää lähettää kutsut!

Näköjään päivitykset tullu pilaamaan eli poistan liigan ja luon äkkiä uusiks pikku hetki....

Noniin liiga luotu uusiks samat tiedot eli ny voi liittyä mukaan ja aloittaa pelit

selvä siitä siis johtu kun ei suostumut meneen peliin vaikka vastasi pelikutsuun. Luo pian se turnee uudestaan niin päästään pelaan.

Noh, ekan pelin perusteella tietää, että mitään hauskaa tässä ei oo näin isolla tasoerolla :/. Toivottavasti toinen vastus on on lähempänä omaa tasoa.

Ps. Onkos tuo joku tämän vuoden "exploit", kun samsonite tuntuu laukovan kokoajan nollakulmasta maalivahdin olkapään kautta sisään?

edit: hip hei, peli loppu niin liigaa ei ole enään olemassa .

edit2: hmm, eikö mistään näe, pelaako toiset jo peliä? Aavistuksen kankean oloinen tuo UI tämän osalta.

Noh, ekan pelin perusteella tietää, että mitään hauskaa tässä ei oo näin isolla tasoerolla :/. Toivottavasti toinen vastus on on lähempänä omaa tasoa.

Ps. Onkos tuo joku tämän vuoden "exploit", kun samsonite tuntuu laukovan kokoajan nollakulmasta maalivahdin olkapään kautta sisään?

edit: hip hei, peli loppu niin liigaa ei ole enään olemassa .

edit2: hmm, eikö mistään näe, pelaako toiset jo peliä? Aavistuksen kankean oloinen tuo UI tämän osalta.

Liigassa oli ongelmia loin sen uusiks, mut teijän peli huomioidaan kuitenkin tähän ny vaan uusiks liigaan!

Samaa kaveria syytettiin tuolla toisessa ketjussa samasta "bugimaalin" hakemisesta.

Ylös Bottom