Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Helmikuu Super Six

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] Helmikuu Super Six

Oltais Jamskun kans otettu matsi mutta valitti kokoonpanoista. Joten jäi pelaamatta, nyt töihin.

Lähden tässä sairaalassa käymään ennen neljää, ilmeisesti sydänlihastulehdus. Eli pelit menee mun kohdalla vähän myöhempään iltaan. Sitten on tietty sekin mahdollisuus, että joudun jäämään sinne, jolloin pelit jää pelaamatta.

Eli odotetaanko johonkin 22-23 asti ja jollei musta ole siihen mennessä kuulunut, niin oon silloin jäänyt sinne?

Lähden tässä sairaalassa käymään ennen neljää, ilmeisesti sydänlihastulehdus. Eli pelit menee mun kohdalla vähän myöhempään iltaan. Sitten on tietty sekin mahdollisuus, että joudun jäämään sinne, jolloin pelit jää pelaamatta.

Eli odotetaanko johonkin 22-23 asti ja jollei musta ole siihen mennessä kuulunut, niin oon silloin jäänyt sinne?

Joo odottelemme sua siihen asti

Liiga nyt luotu uudestaan ja voi liittyä siihen ja saa aloittaa pelit vaikka heti

Olis hyvä saadat pelit alta pois nopiaa ku illaksi ittellä menoa eli kaikki ny pelaamaa :P

Jokos pelejä pelattu? onko jamsku tullu turneeseen?

Migazio, Mifoni ja samitzuFIN ovat ilmoittanu etukäteen et pääsevät myöhemmin pelaamaan

Ittellä menoa että jos ei viimmeestään enne klo 23 näy loppuja miehiä nii pelaan sitte aamulla loput ? :P

Ittellä menoa että jos ei viimmeestään enne klo 23 näy loppuja miehiä nii pelaan sitte aamulla loput ? :P

Se on ihan ok, samitzu ainakin kai tulossa noin klo 22.30 sitten siitä mifonista ei varmuutta, mut eikös migazio ollut aikeissa pelata aamulla alkusarja-pelit ja plejarit si putkeen

Voin pelata nyt muutaman pelin, ja huomen aamulla klo 11 eteenpäin sit loput..

Mifonia ei näkyny illalla eli varmaan hän jäi nyt pois.

Migazio jo ilmotti et tulee pelaan aamulla si alkusarja-pelit.

Jamskulla 3 pelattu Pair 2, Samso 2 ja samitzu 1, jos nyt mifoni on poissa peleistä niin kuin näyttää niin jokaselle 4 ottelua alkusarjassa.

Pyritään aloittamaan huomenna loput pelit klo 10 tai vähä päälle ja niin, että saadaan plejarit käyntiin klo 13

Klo11 linjoilla, laittakaa haasteita tulemaan sit. Jos en joinaa niin olen jo toisessa matsissa.
Aikoinaan koitin vastailla missä vaiheessa matsi mut sit kun se pääty siihen että katkaisin yhteyden vahingossa niin enää en vastaile :D

Päivitin taulukkoa myös tuonne alotuspostiin! näyttäs että jamsku pelannu kaikki, samsolta ja pairilta puuttuu yks, samitzulta ja migaziolta kaks.

Mifoni siis jäänyt pois eli pelataan neljä peliä!

Ylös Bottom