Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Harvinaisen typerän näkönen oli toi videossa esiintyny taklaus. Kaveri kaatuu naamalleen vaikka taklaus kohdistuu rintaan...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Gamespotin NHL 11 -ennakko luettavissa kuuden uuden kuvan kera.
The new physics will perhaps be the biggest change in NHL 11, and it is one that has taken a full year to implement, according to Ramjagsingh. The result--though seemingly amped up for effect in the demo we played at EA's May pre-Electronic Entertainment Expo press event in Los Angeles--will bring in a new sense of power to the NHL series' already impressive hits. I spent some hands-on time with a one-on-one demo of the game, and I can say unequivocally that although most of the results were the same (that is, Chara blasting my guy into the boards or simply knocking him down on the ice), no two collisions were exactly the same. I saw glancing blows that spun my forward around and head-over-heels blasts that made it look like my guy was shot by a sniper sitting atop the rafters at TD Garden. One time, I even managed to get the better of Chara, taking him down despite giving up at least seven inches and 50 pounds.
Ihan hyvältä vaikuttaa, mutta kun hyllystä löytyy kolme edellistäkin EA:n NHL-peliä, jaksaako tästä innostua täyden hinnan verran? (Vastaus: ei jaksa.)

Lähde: Gamespot
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Harvinaisen typerän näkönen oli toi videossa esiintyny taklaus. Kaveri kaatuu naamalleen vaikka taklaus kohdistuu rintaan...

Täytyy myöntää, että itsestänikin taklattu jopa vähän näyttelee tilanteessa, mutta tuo havaitsemasi ilmiö selittyy ihan vaan sillä (mikä mielestäni on hyvä asia) ettei jokainen taklaus ole sellainen "kantturat kattoon"-tyylinen pommi eli hyökkääjä ei lennä kuin rukkanen koska sillä on kuitenkin aika iso määrä liikemäärää (nopeus*massa) "takana". Ja tuo tilanne ei ole mikään sellainen ns. puun takaa tms. jonka pitäisi lennättää kaveri jään pintaan. Ihan hyvältä periaatteessa siis näyttää, mutta joku tuossa klipissä pistää silmään. Ehkä nouseva käsi tai..


Kiitos TT-2k:lle yövuoropäivystyksestä. Olin juuri postaamassa, mutta ehdit ensin ja heti sorruit itsekin "hankintahömpötyksiin", vaikka vielä ketjun nimessä asiaa ei ole mainittu. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Olin juuri postaamassa, mutta ehdit ensin ja heti sorruit itsekin "hankintahömpötyksiin", vaikka vielä ketjun nimessä asiaa ei ole mainittu. :)
Tehdään nyt sellainen selväksi, että ei ole kiellettyä kertoa viestissä, että aikoo/ei aio peliä hankkia. Mutta jos kyseinen "ilmoitus" on viestin AINOA sisältö, silloin viesti lentää kuikkaan.

Toivottavasti tämä selventää asiaa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Uusi fysiikka on tietysti mielenkiintoinen ja näyttäisi tällä hetkellä, että tämä vuosikerta on enemmän kuin pelkkä päivitys. Pelkkää pientä päiviytystähän tämä nyt on ollut pari vuotta. Toiveissa olisi kuitenkin eniten tuohon AI:n saada parannusta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Voi elämä mitä itkua tuolla foorumilla on, nyt jo julistavat kaatuessa ammutut maalit glitch goaleiksi ja parannellut veskarit huonommiksi :D

Ei mutta oikeasti, vaikka kuinka kivaa olisikin jakaa hirmupommeja pakeilla, niin näitä uusia taklauksia enemmän kaipaisin aitoa kiekkofysiikkaa. Taitavat sitäkin taas uusia, mutta odotan innolla sitä, että maalinteko perustuisi täysin fysiikkamoottoriin eikä vanhaan tuttuun todennäköisyyslaskentaan, joka aiheuttaa niitä veskojen kirottuja warppi-pelastuksia ja täysin järjettömiä määriä tolppalaukauksia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itse olen erittäin tyytyväinen NHL 10 ja odotan innolla mitä uudistuksia NHL 11 tuo mukanaan.


Linkistä kaivettua:

NHL 10 was frequently criticized for its lack of goal scoring - even real-life sieves like Vesa Toskala played like Vezina trophy winners. To loosen up the netting and make goals more varied and realistic, EA Canada has tweaked goalie angles. This makes it more evident where you should be shooting; keeping your eyes on the goalie and pick the right spots increases your chances of putting the puck in the net.

Tämä kuulostaa aivan loistavalta, ainoa asia mikä kympissä on mielestäni huonoa niin maalin tekemisen kaavamaisuus. Nyt tekstin perusteella pelaajan pitää tarkkailla maalivahdin liikkumista ja käyttää siten tilaisuudet hyväksi.

Toivoisin vielä uudistuksia sekä parannuksia, minkä yllä oleva voisi mahdollistaa esim. puolustajan jaloista sekä maski laukauksiin jne. jossa maalivahti kadottaa kiekon ja näin ollen voisi hieman haparoida siellä maalilla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Toivoisin vielä uudistuksia sekä parannuksia, minkä yllä oleva voisi mahdollistaa esim. puolustajan jaloista sekä maski laukauksiin jne. jossa maalivahti kadottaa kiekon ja näin ollen voisi hieman haparoida siellä maalilla.
Jo nhl10:ssä on tuo maski efekti tehty. Itse olen sen monesti joutunut kokemaan (vajaa 700 peliä mokkena) kun veto tulee maskista veskari ei tee käytännössä minkään näköistä torjuntaa, vaan pudottaa kapean V torjunnan ja näin kiekot jotka ei kohti tule menevät maaliin kuten oikeassa elämässä. Toimii ainakin eashl:ssä ja tuli vuoden vaihteen jälkeen jonkun tunerin tai vastaavan päivityksessä. Ja mitä heikompi oli veskarin pelisilmän arvo sitä helpommin se rupes haparoimaan sen maski vedon kanssa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ei mutta oikeasti, vaikka kuinka kivaa olisikin jakaa hirmupommeja pakeilla, niin näitä uusia taklauksia enemmän kaipaisin aitoa kiekkofysiikkaa. Taitavat sitäkin taas uusia, mutta odotan innolla sitä, että maalinteko perustuisi täysin fysiikkamoottoriin eikä vanhaan tuttuun todennäköisyyslaskentaan, joka aiheuttaa niitä veskojen kirottuja warppi-pelastuksia ja täysin järjettömiä määriä tolppalaukauksia.

Tässä tuo oleellinen omista ajatuksista. Vaikka 2k-sarja on monessa jäljessä, niin sen kiekkofysiikka oli/on niin hyvää, että en voi palata mitenkään EA:n lätkään oikein sen jälkeen. Kuitenkin kiekko on se oleellisin elementti jääKIEKOSSA ja niin kauan kun se ei elä vähänkään aidosti, niin se syö kauheasti intoa pelata. Merkittävää olisi että kiekko maalin edessäkin aidosti eläisi, esim. maalivahdin patjoissa ja täten sitten tulisi sellaisia "räkämaaleja" ja muutenkin maalin eteen ns. ripareille kannattaisi oikeasti ajaa. Nythän tuo uusi fysiikkamoottori jo tekee mahdolliseksi varmaankin sen että maalin eteen menemisestä "rangaistaan" eli tulee kovia taklauksia, jne. joten vielä kun saataisiin se palkinto siitä "tuskasta", niin avot.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Merkittävää olisi että kiekko maalin edessäkin aidosti eläisi, esim. maalivahdin patjoissa ja täten sitten tulisi sellaisia "räkämaaleja" ja muutenkin maalin eteen ns. ripareille kannattaisi oikeasti ajaa. Nythän tuo uusi fysiikkamoottori jo tekee mahdolliseksi varmaankin sen että maalin eteen menemisestä "rangaistaan" eli tulee kovia taklauksia, jne. joten vielä kun saataisiin se palkinto siitä "tuskasta", niin avot.
Siis en tiiä kuin aitoa on kiekon pomppiminen nhl10:ssä, mutta kyllähän niitä ripari maaleja ainakin tuola eashl:ssä on varmaa suurin osa missä oon ite pelannu. Tuntuu että moni näistä ketä valittaa että ei oo maalinteko variaatioita tarpeeks ni on vaan kangistunu ite junnaamaan samaa.. Toki onhan toi pelaaminen ihan toista kun pelataa ihmismokeilla. Ja se ei tule muuttumaan pitkään aikaan että bottiveskari käyttäytys jotenki inhimmillisesti. Ootte vanhanaikasia jos pelaatte bottipelejä. Ei se peli hyväksi tule noissa bottipeleissä ikinä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Siis en tiiä kuin aitoa on kiekon pomppiminen nhl10:ssä, mutta kyllähän niitä ripari maaleja ainakin tuola eashl:ssä on varmaa suurin osa missä oon ite pelannu. Tuntuu että moni näistä ketä valittaa että ei oo maalinteko variaatioita tarpeeks ni on vaan kangistunu ite junnaamaan samaa.. Toki onhan toi pelaaminen ihan toista kun pelataa ihmismokeilla. Ja se ei tule muuttumaan pitkään aikaan että bottiveskari käyttäytys jotenki inhimmillisesti. Ootte vanhanaikasia jos pelaatte bottipelejä. Ei se peli hyväksi tule noissa bottipeleissä ikinä.

No joo mutta suurin osa noistakin maaleista oli sellaisia ''kiekko haltuun ja maaliviivalta hirveä lataus ylämummoon. Ite kaipaisi kunnon räkämaaleja, että kiekkoa voisi lyödä yhdellä kosketuksella ja taistella siitä maalin edessä , eikä aina ottaa haltuun. Kunnon sohimista vaan nii ois paljon hauskempaa. Maalintekoon tosiaan voisi tulla muitakin tapoja tehdä maali, kuin '' one-haltuunotto-timer, tai ''bugirannari'' kaarelta tolpan kautta maaliin. Ja sitten vielä toi läpiajoharhautus ''jalannosto rystylle kämmenelle ja maali. Niitä muita maalintekotapoja harvoin näkee...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Maalivahtienkin uudet fysiikat olisi kyllä voinut mielellään sisällyttää tähän uuteen fysiikkamoottoriin. No, ehkä sitten ensi vuonna, jolloin myös toivottavast keskitytyään kiekkopuoleenkin, kuten täällä onkin jo monen monta kertaa toivottu.

Aloitusten muuttaminen realistisimmiksi on hyvin tervetullut lisä. Toivottavasti saadaan tällä kertaa myös täysin uusitut pelikatkovideot.

Toivon nyt totisesti et kukaan ei ehtiny eka
Valitettavasti TT-2k oli niukalla 14 tunnin 55 minuutin erolla nopeampi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Aloitusten muuttaminen realistisimmiksi on hyvin tervetullut lisä.
Älä muuta sano. 2K10:ssä nuo on toteutettu erinomaisesti ja muutenkin 2K-sarjassa nuo ovat olleet vuosia EA:ta edellä. Jotenkin ihmeellistä, että EA on pantannut uudistusta näinkin kauan. Toivottavasti toteutus on toimiva, eikä pelkkää arpapeliä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Pitäskö mailojen enää mennä pelaajien/objektien läpi ton fysiikkamoottorin muuttamisen ansiosta?
 
Ylös Bottom