Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Muutama asia mua häiritsee tossa demossa. eli kun vastustajan 2 hyökkääjää seisoo minun maalin edessä niin en pysty taklaamaan niitä pois maskista niinkuin nhl10 paitsi jos esim hyökkääjällä tulen sinne maalin eteen hirveellä vauhdilla taklausnappi pohjassa. ja siitähän on sit helppo laittaa riparit sisään. toinen asia mikä ärsyttää on toi syöttäminen. syöttö nappia tarvii mielestäni pitää liian kauan pohjassa että se syöttö lähtee tarpeeks lujaa. esim miettikää tilannetta kun syöttää viivalle pakille niin eihän sillä oo aikaa pitää sitä nappia pohjassa kun eashl peleissä tulee heti painetta sille pakille. mielestäni nhl10 on ton demon perusteella parempi mut saas nähä kun kokoversio tippuu postilaatikkoon ...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

^^Toi syöttönappi asia on aika vaikea toteuttaa paremmin. Kyllä varmaan tohonkin tottuu, ehkä sitten pitää ennakoida enemmän? :) Ja enemmän uudessa syöttösysteemissä on omasta mielestä hyvää, kuin huonoa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

^^Toi syöttönappi asia on aika vaikea toteuttaa paremmin. Kyllä varmaan tohonkin tottuu, ehkä sitten pitää ennakoida enemmän? :) Ja enemmän uudessa syöttösysteemissä on omasta mielestä hyvää, kuin huonoa.

tietysti kaikilla on omat mielipiteet mut siis millä tavalla tää uus on parempi ?
 
tietysti kaikilla on omat mielipiteet mut siis millä tavalla tää uus on parempi ?

Minä ainakin pidän uudesta tavasta, tuo peliin taas lisää taktisuutta.

Jos pelaa hätäistä arcadekiekkoa on vastustajan helpompi katkoa syöttöjä.

Pelaajan pelinlukutaidot tulevat esiin aiempaa paremmin.

Noi nyt tuli ensin mieleen :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itselleni on tullut näitä videotarkistuksia jonkin verran demossa vastaan, ja reilut kymmenen tilannetta olen katsonut YouTubesta. Näistä vain yhdessä on päädytty virheelliseen ratkaisuun, ja sekin oli juuri tilanteessa, jossa kiekko meni luistimesta maaliin. Eräässä pätkässä näkyi myös ilmeisesti jonkinlainen potkuanimaatio, jonka seurauksena syntynyt maali tarkastuksen jälkeen hylättiinkin. Täältä luettujen kommenttien perusteella vaikuttaisi kuitenkin tosiaan näiden jalan kautta maaliin -tilanteiden tarkastamisessa olevan jonkin verran parantamisen varaa, vaikka lopullisessa varsiossahan tuostakin asiasta sitten vasta täydellinen kuva saadaan.

Edit: YouTubesta löytyi varmistus sille, että ainakin Flyersin goal horn on vihdoin aito. Hienoa! Taisivat sitten ne huhut siitä, että siellä olisi käyty EA:n toimesta jotain nauhoittamassa, pitää paikkansa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itellä tullut 2 potkumaalia ja molemmat on hylätty. Kummassakin tapauksessa maali tuli liian taakse menneen syötön haltuunotosta luistimella. En tiedä sitten mitä kävisi jos kiekko vain sattuisi osumaan kurvaavan pelaajan luistimeen ja siitä menisi maaliin, tuohan ei oikeastikaan olisi ihan selvä tilanne jos potkua ei tapahdu.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Muuten onko pelissä mitenkään tällänen mahdollista?

Että kun esim lauot tai jtn, niin että sun maila katkeaa ja sitten ajelet vaikka mailattomalla pelaajalla vastustaa niin, että siltä putoaa maila ja vastustaja ei ota sitä mailaa takaisin käteen niin, mahtaako pystyy ottaa vastustajan maila? :DDD
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Muuten onko pelissä mitenkään tällänen mahdollista?

Että kun esim lauot tai jtn, niin että sun maila katkeaa ja sitten ajelet vaikka mailattomalla pelaajalla vastustaa niin, että siltä putoaa maila ja vastustaja ei ota sitä mailaa takaisin käteen niin, mahtaako pystyy ottaa vastustajan maila? :DDD

toihan ois hienoo pölliä vastustajan maila :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Minä ainakin pidän uudesta tavasta, tuo peliin taas lisää taktisuutta.

Jos pelaa hätäistä arcadekiekkoa on vastustajan helpompi katkoa syöttöjä.

Pelaajan pelinlukutaidot tulevat esiin aiempaa paremmin.

Noi nyt tuli ensin mieleen :)

ihan pakko laittaa tähän viel että en ymmärrä tota et lisää taktisuutta. eihän oikeassakaan jääkiekossa tarvii alkaa lataileen jotain syötön voimakkuutta yli 2 sekunttia. nhl 10 syötöt toimii samallatavalla mutta ei tarvii pitää sitä nappia ihan noin kauaa pohjassa. ja luulempa että esim eashl jos pyydät botilta syöttöä niin tulee varmasti 0 reaktioajalla täydellinen syöttö lapaan...:S
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

ihan pakko laittaa tähän viel että en ymmärrä tota et lisää taktisuutta. eihän oikeassakaan jääkiekossa tarvii alkaa lataileen jotain syötön voimakkuutta yli 2 sekunttia. nhl 10 syötöt toimii samallatavalla mutta ei tarvii pitää sitä nappia ihan noin kauaa pohjassa.

NHL 10 syötöt lähti välittömästi kun painoit nappia. Eikä tässäkään todellakaan tarvitse 2 sekuntia latailla syöttöä, karkaa lavasta jos tollai syöttelet.perussyötöt on miltei yhtä nopeita tehdä kuin 10 ja sitten vaihtoehtona on ladata hetki ja antaa sitten pitkä avaussyöttö ettei aina tarvi sitä lämärisyöttöö käyttää.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mukava nähdä, että EA:lta on liiennyt aikaa ja viiteliäisyyttä tuollaisiin blogeihin eurooppalaisistakin liigoista. Kanada-maljankin osasivat kirjoittaa oikein. Nuo arviothan nyt ovat, mitä ovat. Suurimmalla osalla SM-liigan joukkueista kokonaisuus on sama 77, eli on kyllä tosiaan annettu hyvin tasaiset arvot. Viime vuonnahan yhdessä vaiheessa pelin yksi SM-liigan korkeimman kokonaisuuden omannut pelaaja oli Sami Helenius.

Edit: Heh, pqohi sitten nostikin juuri saman asian esiin, jota viestiini juuri editoin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mukava nähdä, että EA:lta on liiennyt aikaa ja viiteliäisyyttä tuollaisiin blogeihin eurooppalaisistakin liigoista. Kanada-maljankin osasivat kirjoittaa oikein. Nuo arviothan nyt ovat, mitä ovat. Hyvin, hyvin tasaisiksi on arvot laitettu, kuten blogissa sanallisestikin mainitaan. Suurimmalla osalla SM-liigan joukkueista kokonaisuus on tuo sama 77.

Mielenkiinto kohdistuu taas siihen kuka on tämän vuoden tähtipelaaja sm-liigassa.
Viime vuonna se kun oli Sami Helenius 82:n kokonaisuudella :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

On noi SM-liiga joukkueet arvioitu muuten ihan hyvin paitsi Jyppi tosiaan vähän ihmetyttää. Mutta ei noilla numeroilla tossa paljoa väliä ole, kun kuitenkin se ykköskenttä on sitä perus 70 tasoa ja joku veteraani onkin sitten yli 80 (Jani Hurme 85). Tuntuu siltä, että noita pelaajia ei päivitetä yhtään. Esim. Marko Anttila; Pelas ehkä kaudella 2005 muutaman pelin sentterinä ja sen jälkeen ollut aina laidassa. Yllättäen NHL10 luulee vieläkin, että Anttila on keskushyökkääjä. Näitä tapauksia on toki paljon enemmänkin. Toivottavasti 11:ssa nää on päivitetty kunnolla..

Pelistä sanon, että peli on ehkä tehty liian helpoks puolustaa (Taklaukset menee jo vähän yli ja syötönkatkot). Paljon kivempaa oli kympissä, kun piti ajella niitä vihuja jäähän siellä maalin edustalla, kun nyt riittää suunnilleen, että seisot suunnilleen syötön linjalla..

Noista WOW hetkistä paras on vain se, että olin 2-1 siinä ultimate finaalissa häviöllä ja Malkinilla huippuvetopaikka viimesellä sekunnilla. Veto menee tolpasta tolppaan, muttei maaliin :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Oliko jollain faktatietoa siitä millä asetuksilla nuo online-pelit pelataan? EASHL lähinnä kiinnostaa.
Jossain välissä oli infoa, että All-star ja Normal, mutta en muista onko tuo vahvistettu tieto?
Tämä olisi tärkeää, kun järjestetään kavereiden kesken NHL-turnaus, niin olisi tutut peliasetukset, ettei alku mene kaikilla hapuiluksi. Noita EASHL-pelejä kun ainoastaan pelataan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

ihan pakko laittaa tähän viel että en ymmärrä tota et lisää taktisuutta. eihän oikeassakaan jääkiekossa tarvii alkaa lataileen jotain syötön voimakkuutta yli 2 sekunttia. nhl 10 syötöt toimii samallatavalla mutta ei tarvii pitää sitä nappia ihan noin kauaa pohjassa. ja luulempa että esim eashl jos pyydät botilta syöttöä niin tulee varmasti 0 reaktioajalla täydellinen syöttö lapaan...:S

Omasta mielestäni tämä uusi syöttöjärestelmä on parempi kuin vanha!

Itse olen tottunut pelailemaan nyt demoa niin, että pidän oikeastaan koko ajan syöttönappia pohjassa kun pelaajallani on kiekko. Jos pelaajaa jolle syöttää ei löydy, L1:stä painamalla "syötönlatauksen" saa pois. Tämä toki on välillä hieman ongelmallista, kun syöttönappi on pohjassa eli syöttö lähtee täysillä ja pitäisi vieressä olevalle pelaajalle syöttää ja syöttö menee ohi tai se kimpoaa pelaajan mailasta pois. Mutta näin on kuitenkin mielestäni helpompi pelata. Ja voihan sitten painaa nopeasti L1:stä ja sitten uudestaan syöttönappia, että pelaaja syöttää hiljaa jos pitää saada lähellä olevalle pelaajalle :D:D

PS: Tuo uusi systeemi, että aikaa ei voi pelata kauaa tai kaatuu on mielestäni todella hyvä juttu! Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että vastustaja alkaa pelaamaan aikaa! Toki epäaitoa, että pelaaja muka kaatuu AINA kun pelaa hetken aikaa, mutta mielestäni tässä asiassa parempi näin kun täysin oikeasti. Onhan oikeasti pienempi kaukalokin pelaajiin verrattuna eli tilaa on vähemmän ja ajan pelaaminen huomattavasti vaikeampaa:rolleyes:
 
ihan pakko laittaa tähän viel että en ymmärrä tota et lisää taktisuutta. eihän oikeassakaan jääkiekossa tarvii alkaa lataileen jotain syötön voimakkuutta yli 2 sekunttia. nhl 10 syötöt toimii samallatavalla mutta ei tarvii pitää sitä nappia ihan noin kauaa pohjassa. ja luulempa että esim eashl jos pyydät botilta syöttöä niin tulee varmasti 0 reaktioajalla täydellinen syöttö lapaan...:S

Alle sekunnissa irtoaa syöttö, taktisuudella tarkoitin vain että pitää miettiä missä pelaaja tulee olemaan silloin kun olet valmis syöttöön.

Ja demossa ainakaan botti ei syötä automaattisesti jos kutsut syöttöä, eli aivan typerät salamasyötöt jäänee pois.
 
Ylös Bottom