Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itsellä kyllä jäi VG+ paketti tulliin, tosin siellä oli PSP ja päällä tuo toy tarra :) DHL:ltä täti soitteli ja sanoi, että ei tämä tarraninfo ja paketin sisältö vakuuttanut tullia. No eniveis, taitaa posteineen ilman alvia hinta tuolta olla 61egee jos valuuttalaskuri oli ajantasalla. Kallis silti.

Paljonko kustansi dhl kuljettamana?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

:)Siis millä asetuksilla Nhl10:ssä BaP:issa sai yli 10 laukausta erä???? Mulle kans aina tuli kork. 7 eräs... Ja siis maalivahtina tarkoitin
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ei kannata ajatella että kaukalon ulkopuoliset uudistukset eivät ole mitään mullistuksia vaan kannattaa ajatella että kaukalossa on se mullistavin uudistus. Uusi fysiikkamoottori on huikea, tekee pelaamisesta jälleen aidonnäköisempää, taklaukset ovat huikeita, muutenkin tekoäly liikkuu sulavasti ja järkevästi (esmes tekoäly osaa hakea vauhtia omasta päästä ja lähteä hyökkäykseen.) Nannaa silmälle on myös tekoälyn liikkumistapa esim taaksepäin luistelusta kääntö oikein päin on tekoälyllä perhanan sulavaa, useammankin kerran ihaillut ja itse yrittänyt perässä.

Totta, mutta seuraavana vuonna nämä kaikki ovat vielä parempia (ainakin uskoisi), niin jos ei online kiinnosta niin paljoa, että tulee yli 500 peliä tai on joänäristä menny maku liiallisen kympin pelaamisen jälkeen, niin kannattaa varmaan jättää väliin, niin 12 tuntuu sitten vielä hienommalta :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mikähän on tälle huhulle lähde? Ettei vain olisi se EA:n blogi, jossa mainittiin, että SM-liigan voittaja palkitaan Kanada-maljalla. Siinä ei kuitenkaan tarkoitettu sitä, että itse pelissä niin välttämättä tehtäisiin.
Peteliuz jatkoajan keskustelupalstalla: SM-liiga tietenkin kiinnostavin ainakin omalta kohdalta. Ilmeisesti rosterit ovat kondiksessa, kun puhuu tunnetuista pelaajista Peltonen&Väänänen. Kauden jälkeen voittajajoukkueelle jaetaan kultamitalit ja Kanada-malja. Overalit on näemmä kymmenellä joukkueella 77 ja neljällä 76, joka mahdollistaa "yllätykset" pelien tuloksissa. NHL 11 (Xbox ja PS3) - Sivu 14 - Jatkoajan keskustelupalsta
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onko kenelläkään tietoa paljon joutuu maksamaan väliä jos tarjoan vaihdossa nhl 09 ja nhl 10??
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onko kenelläkään tietoa paljon joutuu maksamaan väliä jos tarjoan vaihdossa nhl 09 ja nhl 10??

Luultavasti aika paljon. Varsinkaan NHL09:llä tuskin on minkäänlaista arvoa nykyään. Voithan sinä siitä sen 15-20e hyvällä tuurilla saada pois hinnasta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Elämä koostuu pienistä iloista, kuten siitä että VG+:sta hankittu peli löytyi tänään postiluukusta:)!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Elämä koostuu pienistä iloista, kuten siitä että VG+:sta hankittu peli löytyi tänään postiluukusta:)!

Sama täällä :D Tosin kemiin asti ei peli ollut vielä tänään ehtinyt yhdelle joka tilasi. Mahtaa olla pitkä viikonloppu tällä onnenpekalla edessä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itse tilasin VPD ja ens viikon torstaina pitäis tulla :rolleyes:

Pelailin tos tänää tota HUT ja voitin vihdoin team kanadan jatkoajal :D
Miten se lisä "korttipakka" sitten tulee siihen itse peliin ku voittaa kanadan?
Ja sit viel pelasin chicagoo vastaa ja johin 2-1 ja ne otti maalivahin pois ja syötin omast päädyst Tyler Myers:lla -> Henrik Zettenbergille keskikentää ja luistelin sil kiekon kaa vähän yli siniviivan ja lauoin maaliin mutta maalintekiäks merkittii Myers ja syöttäjäks Zettenberg eli nähtävästi kiekko ns. kimpos Myers kautta, vaikka se oli omassa päädyssä. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ite oon laittanu oman änärin Discshopista tulemaan laskutuksella. Julkasupäivänä pitäisi kaiketi kolahtaa postiluukusta, eikä hintakaan ole kovin korkea uunituoreelta peliltä: 52,95e (rahtikulut 0e).Nyt ei voi kun ootella ja lämpätä demoa :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ite oon laittanu oman änärin Discshopista tulemaan laskutuksella. Julkasupäivänä pitäisi kaiketi kolahtaa postiluukusta, eikä hintakaan ole kovin korkea uunituoreelta peliltä: 52,95e (rahtikulut 0e).Nyt ei voi kun ootella ja lämpätä demoa :cool:

ohan tuo nyt kohtuu kova kun 43e on kauttaaltaan ahvenanmaan hinta 0e postituksella
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Miten se lisä "korttipakka" sitten tulee siihen itse peliin ku voittaa kanadan?

No kun menee eauhl:n storeen nii siel lukee niitä maksullisia korttipakkoja joita voi sit ostella oikealla rahalla tai puckseilla. Niiden lisäks on sitten 0 pucks päkkejä jotka saanu auki demossa. Demosta sai kaksi ja online passin mukana yksi. Siltikin sain yhteensä vain 6 pakkia ja alotuspaketissa oli 2 vai 3 pakkia, joten suosittelen pelaamaan demoa ellei halua laittaa pakkeja hyökkääjiks tai toisinpäin sit eauhl:ssä. Yhden nhl miehen sain (78) ja pari jotain 72 ja loput sitten jotain 53-70 välilt
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pitäisikö siihen näytölle tulla joku ilmoitus, että "onnittelut, olet ansainnut uuden korttipakan" tai jotain tuommosta, kun sen Kanadan on HUT:ssa voittanu? Ku lähetin ensin sen invin kaverille, ja siihen tuli ilmotus että oon ansainnut korttipakan kokoversioon. Sitten muutaman epäonnistumisen jälkeen onnistuin voittamaan Kanadan, mutta ei tullut mitään ilmoitusta... Olis vaan kiva tietää, että oonko nyt saanut auki sen vai pitääkö vielä yrittää kaataa se Kanada uudestaan, jos kävi vaikka joku bugi tuossa ekalla kerralla..? :confused:

Ite tilasin jo vajaa pari kuukautta sitten tämän VPD Ahvenanmaalta, ja pettymys on ellei peli ole viimeistään julkkarina postilaatikossa! Sattuu olemaan perjantai vieläpä vapaapäivä koulusta, joten ehtis pitemmän viikonlopun pelailla... :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ei taida pienen ihmisen avautumiset ja boikotoimiset auttaa joten pakko koittaa kestää. Tämä kummallinen meininki, että rahalla saa pilaa monet pelit. Nautintohan olisi noitakin korttipakkoja metsästää ja sitten taistella niillä mitä on ansainnut ja samaan aikaan osa ostaa ne kuitenkin rahalla.

Paska EA ja muut pelivalmistajat.

Netin "ilmaiset" selainpelit ovat ihan huippuja siihen asti kun tajuat ettet voi pärjätä ilman että syydät rahaa erilaisiin apuvälineisiin. Nyt näköjään sama roska leviää jo konsoleillekin. Olihan NHL10 jo mahdollista ostaa kaikki hanskat, kypärät jne. joten eikös tämä romuta koko idean siitä että niiden eteen taisteltaisiin ja kehitettäisiin taitoja, samalla kun joku toinen vetää pelin muoveista ja pistää visan vinkumaan :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Tuleepas. Siinä mainosruudussa Kanada-ottelun jälkeen lukee yläreunassa, että sait pakan. ;)
Eipä itselleni ainakaan sitä mainosruutua tullut Kanadan voittamisen jälkeen. HUT-valikosta päävalikkoon poistuessa toki, mutta silloinhan se tulee, vaikka ei olisi pelannut peliäkään.
 
Ylös Bottom