Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Toi ketjujen vaihtelu EASHL:ssä kuulostaa kyllä niin paskalta idealta että ei terve, toivon todella että ei moista ole tulossa. Ja erien pituus on aivan riittävä, katkoinee ja muine kikkailuineen menee lähemmäs puolituntia välillä noissa peleissä. Mitä tuohon slappassiin tulee niin se on tällä hetkellä ainot tapa kääntää peli nopeasti eikä itseä ole ainakaa häirinnyt tippaakaan vaikka ei täysin realistinen olekkaan. Normi syöttö on vaan liian hidas.

Ja täällä on vaahdottu noista veskarin "warppi" torjunnoista. Raaskisko joku laittaa linkin koska en oikein tiedä mistä torjunnasta on kyse? Ja kykeneekö ihmismoket moisiin myös?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ja täällä on vaahdottu noista veskarin "warppi" torjunnoista. Raaskisko joku laittaa linkin koska en oikein tiedä mistä torjunnasta on kyse? Ja kykeneekö ihmismoket moisiin myös?
Ne on niitä hyökkääjän v-käyrän nostattavia torjuntoja. Se kun se ei menekään se crossi-one-timeri ja jää kato mv:lle kiinni, olkoon sitten botti tai ihmisjannu vastassa. :D

Itseäni eniten EASHL:n maalivahtipelissä häiritsee se, että ne mv-botit ovat väliltä rookie/legenda. Koskaan ei tiedä mitä saa. Ja sit kun ne on niitä legendoja niin ne sijoittautuvat täydellisesti ja tekevät täysin oikea aikaisia "warppeja" laidasta laitaan. Oikea maalivahtien peli on minusta aika sähläystä ja isoilla varusteilla vaan peitetään hyvin, välillä tuurillakin. Sellainen kliinisyys pois niin kelpais. Ja sit sen toisen tapauksen peli on taas pyllystä sen vuoksi että ne vedot mitkä menee sisään eivät ollenkaan vaikuta luonnollisilta "imuroinneilta". Ne näyttävät heti lähtiessään siltä että mv imuroi ne, huolimatta alkuasennosta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

10min erät vähintään :)

Ei todellakaan. 10 minuutin erillä yhden ottelun pelaamiseen menisi n. 45 minuuttia. Päivässä ei montaa matsia ehtisi pelaamaan, eikä hullukaan jaksaisi odotella kopissa pelin loppumista.

Mitä tuohon slappassiin tulee niin se on tällä hetkellä ainot tapa kääntää peli nopeasti eikä itseä ole ainakaa häirinnyt tippaakaan vaikka ei täysin realistinen olekkaan. Normi syöttö on vaan liian hidas.

Mielestäni kyseessä on vähän samanlainen asia kuin hyökkääjien eteneminen sinisen yli laitaa halaillen. Ei mitenkään realistista, mutta sen verran yleistä jo, että sen osaa puolustaa pois viimeistään ensimmäisen yrityksen jälkeen. Olen halunnut syöttöjen kovuuden palauttamista NHL09:n tasolle alusta asti, jolloin slap-passieistakin päästäisin eroon. Hyökkäysalueelle lämysyötöt kuuluvat ennemmin kuin hyökkäyksiinlähtöihin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Osaako joku selittää tyhmälle minkä takia tuo julkaisupäivä ei voi olla kaikille sama? Elikäs jenkit saa 7. syyskuuta pelin ja me suomessa 16. päivä luultavasti. Oiskohan mitään mestaa josta tuon pelin vois tilaa niin että se olisi ennen 16. päivä perillä?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Osaako joku selittää tyhmälle minkä takia tuo julkaisupäivä ei voi olla kaikille sama?
Koska eri maissa ja maanosissa on hieman erilainen julkaisupolitiikka. Esim. samaan aikaan voi tulla jokin toinen peli, jonka tieltä oma julkaisu halutaan siirtää jne. Syyt ovat siis hyvin moninaiset, ja niihin vaikuttaa niin moni asia, että oikeasti maailmanlaajuiset julkaisut ovat senkin vuoksi harvinaisia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Jenkkilä on kohdemarkkinamaa nro 1. Suomi tulee sitten kovaa perässä jossakin 30 parhaan sakissa. Videogamesplus.ca:sta saatat saada ennen 16.pvä pelin kouraasi, mutta on hyvin mahdollista, että et hyödy ameriikoista/känädasta tilaamalla mitään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Jenkkilä on kohdemarkkinamaa nro 1. Suomi tulee sitten kovaa perässä jossakin 30 parhaan sakissa. Videogamesplus.ca:sta saatat saada ennen 16.pvä pelin kouraasi, mutta on hyvin mahdollista, että et hyödy ameriikoista/känädasta tilaamalla mitään.
Aina tullut VG+sta luvattuna julkkaripäivänä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

itse odotan Euroopan julkaisua.. Eipä tartte enää jäljestäpäin hommata uudestaan peliä. Euroopan versio se olla pitää. Mielipide asia tietenkin, mutta näin minulla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Aina tullut VG+sta luvattuna julkkaripäivänä.

Itse olen tilannut sieltä NHL:n kahtena viime vuotena ja muistaakseni peli on lähtenyt postiin julkaisupäivää edellisenä päivänä. Siitä noin 4-5 arkipäivää, niin peli on ollut laatikossa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Aina tullut VG+sta luvattuna julkkaripäivänä.

Kunhan muistaa vaan varautua siihen, että jos ei ole jenkkistoretunnuksia, niin kaikki DLC:t ei välttämättä toimi "suoraan". Peli saattaa olla konffattu toimimaan jenkkistoren kanssa jos Kanadasta tilaa.

E: Mulla viimeisin kokemus Madden10, miten "hele" änärin kanssa on ollut?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kunhan muistaa vaan varautua siihen, että jos ei ole jenkkistoretunnuksia, niin kaikki DLC:t ei välttämättä toimi "suoraan". Peli saattaa olla konffattu toimimaan jenkkistoren kanssa jos Kanadasta tilaa.

Mutta mitään ongelmia ei ole jos ei ole tarkoituksena ostella korttipakkoja tai varusteita storesta? Kaikki pelaamalla saatu pysyy jne? Voishan tuon melkein sitten tilata tuolta. Mites jenkki amazon?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

E: Mulla viimeisin kokemus Madden10, miten "hele" änärin kanssa on ollut?

Eli nimenomaan olen tilannut kaksi viimeistä NHL:ää sieltä. Nyt se on pannassa, koska sieltä oli kalasteltu luottokorttitietoja keväällä. Itselle tulee nyt VPD:stä Ahvenanmaalta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mutta mitään ongelmia ei ole jos ei ole tarkoituksena ostella korttipakkoja tai varusteita storesta? Kaikki pelaamalla saatu pysyy jne? Voishan tuon melkein sitten tilata tuolta. Mites jenkki amazon?

Tuota. Menee jo ihan hankintahöpötykseksi, mutta siis itse olen "aina" aikaisempina vuosina tilannut Maddenit ja eurostoressa on ollut niihin myytäviä asioita, olen ostanut ja eivät ole auenneet pelin sisältä. Ja pelin sisällä olevaan kauppaan ei ole päässyt. Muita ongelmia en ole kohdannut. Helellä änärit ovat kuitenkin toimineet siis. Jenkkiamazon ei myy "suoraan" pelejä Eurooppaan. VG+:kaan ei kai samasta syystä saisi myydä, mutta kyllä sieltä pelit ovat aina ajallaan saapuneet. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Eli nimenomaan olen tilannut kaksi viimeistä NHL:ää sieltä. Nyt se on pannassa, koska sieltä oli kalasteltu luottokorttitietoja keväällä

No kai siellä nyt on jo suojaukset kunnossa? Itse taidan käyttää virtuaalikorttia tuon ostamiseen niin eipähän rovot tee mitään kortin tiedoilla vaikka saisivatkin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kun mulla on tää Playstation+, ni onko mahollista että saisin demon aiemmin, esim tiistaina? Ainakin Mafia 2:sen demo tuli päivää aikasemmin PS+ asiakkaille.
Se olis ainakin helmi, jos NHL 11 tulis Game trial juttu että vois testata koko peliä jonkun aikaa ennen ostopäätöstä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kun mulla on tää Playstation+, ni onko mahollista että saisin demon aiemmin, esim tiistaina? Ainakin Mafia 2:sen demo tuli päivää aikasemmin PS+ asiakkaille.
Tuskin on tulossa ilmoitettua julkaisuajankohtaa aiemmin tarjolle. Eihän niin käynyt Mafia 2:nkaan kanssa.

Pidempi erän pituus ja ketjujen vaihdot EASHL:ssa ehdittiinkin jo todeta moneen otteeseen huonoiksi ideoiksi. Jälkimmäinen voisi ehkä toimia jotenkin, kunhan vain ihmispelaajia olisi tarpeeksi useampaan ketjuun. Näin ei kuitenkaan tulisi olemaan juuri koskaan. Yksi pieni uudistus, joka olisi ihan hyvä lisä varsinkin OTP:hen, olisi mahdollisuus ottaa pelistä lähteneen pelaajan pelipaikka itselleen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Yksi pieni uudistus, joka olisi ihan hyvä lisä varsinkin OTP:hen, olisi mahdollisuus ottaa pelistä lähteneen pelaajan pelipaikka itselleen.

Niin tai sitten jos peli on kesken niin sitä voisi mennä seuraamaan ja mennä pelaamaan botin tilalle. Aina kun on joku niistä kuudesta joka on paskalla, syömässä, röökillä, muokkaamas pelaajaa ja milloin mitäkin niin muut voisi mennä jo peliin ja tämä matti myöhäinen tulisi sitten vain kun kerkiää taas. Sitten aina kun joku putoaa kun menee peliin tai pelinaikana niin tää ois kyl siitä hyvä että pääsis takaisin kentälle. Statsien pitäis tietty jotenkin pysyä, muuten kaikki lähtis tahallee menee jos ottelun alku menny vituralleen ja liittyisi uudestaan.

Katsotaan osuuko arvaus oikeeseen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Voisiko joku ystävällisesti selventää perinpohjin mikä tämä EASHL on josta täällä kokoajan jutellaan. En ole viime vuosina ostanut Nhl pelisarjaa mutta uskoisin ostavani jos saisin selville mistä on kyse?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Voisiko joku ystävällisesti selventää perinpohjin mikä tämä EASHL on josta täällä kokoajan jutellaan. En ole viime vuosina ostanut Nhl pelisarjaa mutta uskoisin ostavani jos saisin selville mistä on kyse?

EA Sports Hockey League. Eli kaverin kanssa pystyy luomaan joukkueen, jossa pelataan netissä muita joukkueita vastaan Be A Pro-hahmoilla (eli oma pelaaja). Pelaajia voi joukkueessa olla pelissä 2-6 kappaletta. Eli 5 kenttäpelaajaa ja maalivahti maksimissaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mitä tuohon slappassiin tulee niin se on tällä hetkellä ainot tapa kääntää peli nopeasti eikä itseä ole ainakaa häirinnyt tippaakaan vaikka ei täysin realistinen olekkaan. Normi syöttö on vaan liian hidas.

Ja täällä on vaahdottu noista veskarin "warppi" torjunnoista. Raaskisko joku laittaa linkin koska en oikein tiedä mistä torjunnasta on kyse? Ja kykeneekö ihmismoket moisiin myös?

Mikäli olen ymmärtänyt pelaat pelkkää maalivahtia. Kyllä muutama joukkue mikä käyttää tuota aivan joka kerta kun pakki kiekon saa on kyllä vienyt ilon pelata niitä vastaan. Joo, sen kun tietää niin sen voi ennakoida ja pystyy puolustamaan pois mutta se tappaa oman "kontrolloidun/harjoitellun" karvauspelin aivan olemattomiin/turhaksi ja pakottaa kaikki pakittamaan omalle siniselle pitämään kärkkyjät kiinni. Ja oikein harjoiteltuana tehnynä tuo myös napsahtaa oman pelaajan lapaan täyteen vauhtiin lähes 100% joten mielestäni tuota vois kutsua melkein jopa glitchiksi. Mekin sitä jossain vaiheessa hetki kokeiltiin mutta se tappo jo omilta pakeilta peli-ilon joten valitsimme olla sitä käyttämättä. Ja kyllä sen kiekon saa läpisyötettyä muullakin tavalla missä on toki sitten mahollisuus syötönkatkoon mutta näin on myös oikeassa pelissä. Harvemmin on tullut nähtyä NHL:ssä tollasta lämärisyöttöä annettavan omasta kenttäpäädystä.

warppi torjunta tarkoittanee epäreallistisen nopeaa reaktiointia/venytystä maalivahdilta mikä on jo pelattu tilanteesta ulos ja vielä ehtiikin kiekon eteen. Esim oneissa mutta selvin esimerkki tulee rankkarikisassa kun laitat moken makaamaan mahalleen, kaveri laukoo ylös ja sit painat l2 niin se mokke onkin pystyssa ja kiekko räpylässä varmaan jossain 0.2 sekunnissa. Eli siis onnistuu myös ihmismokelta.
 
Ylös Bottom