Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Samoin. Muutenhan tässä ei olisi ongelmaa, mutta EA:n sarjassa tuntuu 20% tyhjään maaliin läheltä ammutuista laukauksista menevän tolppiin/ohi kun taas tosielämässä tuo taitaa olla lähes ainutkertainen tapaus.

Kai ne nyt menee tolppiin ja ohi ku tyhjään maaliin tähtäät yläkulmaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Samoin. Muutenhan tässä ei olisi ongelmaa, mutta EA:n sarjassa tuntuu 20% tyhjään maaliin läheltä ammutuista laukauksista menevän tolppiin/ohi kun taas tosielämässä tuo taitaa olla lähes ainutkertainen tapaus.

Kannattaa ampua tyhjään maaliin päästämällä vasen tatti irti ja ampua oikealla tatilla suoraan niin se ampuu kuta kuinkin keskelle :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Täysin eri mieltä tuosta syöttöpelistä! Todellakin mennyt eteenpäin NHL 10 verrattuna. Nyt täytyy vähän jo miettiä, että mitä sen kiekon kanssa tekee ja miten kovan syötön tarvitset. Tämä tietysti vaan oma mielipiteeni. :)

Niin ja mitä tuohon L3 nappiin(rytminvaihdos) tulee, niin toimii ja pirun hyvin toimiikin..:D

Ettekö kukaan ole pelannut NHL 10 manuaali syötöillä tuntuu kun porukka sanoo että vaikeaa niin itseltäni ainakin onnistuu aina kun pelasin monta be a gm kautta näillä mutta ainoa huono puoli oli että netissä ei voinut käyttää manuaali syöttöjä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kannattaa ampua tyhjään maaliin päästämällä vasen tatti irti ja ampua oikealla tatilla suoraan niin se ampuu kuta kuinkin keskelle :cool:

Yleensä näin tulee tehtyäkin mutta, luulisi että pelaaja kuin pelaaja pystyy upottamaan kiekon maaliin metrin päästä riippumatta mihin tähtää.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Yleensä näin tulee tehtyäkin mutta, luulisi että pelaaja kuin pelaaja pystyy upottamaan kiekon maaliin metrin päästä riippumatta mihin tähtää.

No kieltämättä vähän paskasti tehty jos olet 0,5m päästä maalista ja tähtäät yläkulmaan nii osuu ylärimaan näiden laukausten jälkeen olen siirtynyt siihen keskelle lämäisyyn kautta ampumiseen. Aika epärealistin kun kiekko ei voi kohota semmoselta matkalta niin lujaa ylärimaan se on tyhmän näköinenkin :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Tuli tosta Jarheadin videossa olevasta tyhjän maalin missauksesta niin tää maali mieleen..

YouTube - Ales Hemsky goal vs Dallas after Stefan missed empty net

Sehän on kuin yks yhteen :eek: Ajattelin heti että pirun EA ja sen bugit mutta käypähän noita tosi elämässäkin :D

Joo noita tolppa vetoja kyllä tuntuu ainakin 10:ssä tulevan jäätävän paljon mutta eipä nyt ole mitään pohjille heittää oikeasta elämästä mikä on tolppalaukaus/peli tahti että voisi laskea ja verrata kuinka usein se sinne loppujen lopuksi kolahtaakaan...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Minulla siitä tyhjä maali ja tolppa -tilanteesta tulee mieleen tämä.

OSUU | EA SPORTS

Tekoälystä olisi mukava kuulla mielipiteitä? Pätkien perusteella näyttää vähemmän robottimaiselta kuin 10:ssä, tuntuuko se orgaaniselta, vai jankkaako tekoäly paria samaa kuviota jatkuvalla syötöllä? Harmittaa kun on boksi hajalla niin ei pääse kokeilemaan peliä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Tekoälystä olisi mukava kuulla mielipiteitä? Pätkien perusteella näyttää vähemmän robottimaiselta kuin 10:ssä, tuntuuko se orgaaniselta, vai jankkaako tekoäly paria samaa kuviota jatkuvalla syötöllä? Harmittaa kun on boksi hajalla niin ei pääse kokeilemaan peliä.

Omalla kokemuksella voin sanoa, että tämä demon tekoäly on 100x parempi NHL 10 tekoälyyn verrattuna. Tekoäly ei jankkaa niitä samoja asioita kokoajan ja se käyttää esimerkiksi 1v1 kyniä ja asioita, mitä normaalisti ihmiset tekevät online peleissä. Yrittipä tekoäly wrappiakin tossa kun äsken pelasin :D

Tälläsen kuvan siis itse sain. Joko olen kuvitellut kaiken tai sitten AI on vaan paljon parempi tässä, kuin kympissä. :) Täytyy kuitenkin muistaa, että tähän demoon on viilattu noita slidereita ja ehkä sen takia AI onkin parempi, mutta mitäs sen väliä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Minulla siitä tyhjä maali ja tolppa -tilanteesta tulee mieleen tämä.

OSUU | EA SPORTS

Tekoälystä olisi mukava kuulla mielipiteitä? Pätkien perusteella näyttää vähemmän robottimaiselta kuin 10:ssä, tuntuuko se orgaaniselta, vai jankkaako tekoäly paria samaa kuviota jatkuvalla syötöllä? Harmittaa kun on boksi hajalla niin ei pääse kokeilemaan peliä.

Kyllä tuo tekoäly imo on samaa huttua mitä EA:lla aina. En kyllä hirveetä eroa kymppiin näe, jotain pientä ehkä. Suosittelen siirtymään onlineen EAUHL, EASHL , Kfin liiga:)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Tekoälystä olisi mukava kuulla mielipiteitä? Pätkien perusteella näyttää vähemmän robottimaiselta kuin 10:ssä, tuntuuko se orgaaniselta, vai jankkaako tekoäly paria samaa kuviota jatkuvalla syötöllä? Harmittaa kun on boksi hajalla niin ei pääse kokeilemaan peliä.

Mun mielestä tekoäly on tässä selvästi parempi kuin edellisessä osassa. En uskonut silmiäni, kun otin jostain jäähyn ja kiekko oli vastustajan hallussa. AI-pelaajat rauhoittivat tilanteen luistelemalla omalle alueelle ja lähtivät rakentamaan siitä hyökkäystä. :eek: Ehkä "hieman" epäselvästi selitetty tuo, mutta kuitenkin siinä tuli yksi sellainen tilanne mitä en ole ennen AI-pelaajilta nähnyt. Lisäksi selvästi hanakammin ne myös ajavat maalille, eikä samanlaisia syöttöralleja tule mitä NHL10:ssä nähtiin.
Nyt tätä peliä saattaa offlinessakin jaksaa pelata! ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mun mielestä tekoäly on tässä selvästi parempi kuin edellisessä osassa. En uskonut silmiäni, kun otin jostain jäähyn ja kiekko oli vastustajan hallussa. AI-pelaajat rauhoittivat tilanteen luistelemalla omalle alueelle ja lähtivät rakentamaan siitä hyökkäystä. :eek: Ehkä "hieman" epäselvästi selitetty tuo, mutta kuitenkin siinä tuli yksi sellainen tilanne mitä en ole ennen AI-pelaajilta nähnyt. Lisäksi selvästi hanakammin ne myös ajavat maalille, eikä samanlaisia syöttöralleja tule mitä NHL10:ssä nähtiin.
Nyt tätä peliä saattaa offlinessakin jaksaa pelata! ;)

Itsekki tykännyt tuosta, että tietokone yrittää rakentaa peliä ja jos itse olen sumputtanut siniviivan, ni ekana se ei vedä kiekkoa päätyy vaan yrittää jopa murtaa tuota sumppua (toki jos ei onnistu niin kiekko päätyy ja äijät perään).
Itse olen tykännyt tuosta manuaalisyötöistä, tosin vielä en ole onnistunut pelaamaan yhden kosketuksen peliä (tuntuu olevan täysin mahdotonta).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itse olen tykännyt tuosta manuaalisyötöistä, tosin vielä en ole onnistunut pelaamaan yhden kosketuksen peliä (tuntuu olevan täysin mahdotonta).

Ei ole mahdotonta, syöttöä vaan pohjaan ku eka lähtee ja irti ennen ku kiekko on lavassa. Alotuksissakin saa vauhtia kiekkoon R2:lla kun päästää irti oikeaan aikaan :)
 
Ylös Bottom