Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Fifan Ultimate teamissä voi pelata yksittäisiä otteluita ja joitain turnauksia myös ihan ilman nettipeliä eli offline. Mutta netti turnauksista tulee enemmän rahaa jos pärjää. Eiköhän änärissäkin oo ihan sama juttu.

ENÄÄ 16 PÄIVÄÄ JÄLJELLÄ KUNNES GOTY SAAPUU KAUPPOIHIN!!!

Eli ei luvassa mitään "uratilaa" tossa? eli ne joutuu hoitamaan edelleen siellä managerointi puolella, ja siellä ei saa ketjujen sopivuuksia säädeltyä? Harmi :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Toivottavasti tuo on kokoversiossa niin, et esim kauden mittaan huonommatkin kentät oppii toisensa ja peli paranee?


ps. Kun voitin Kanadan, mitä siitä koko versioon lopulta saan?
Ketjujen kemiat eivät kehity, vaikka pelaajat kuinka paljon pelaisivat keskenään HUT-joukkueessa. Kemioiden taso riippuu suoraan pelaajien oikean maailman liigoista, joukkueista, pelipaikoista ja pelaajatyypeistä.

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin Kanadan voittamalla ei saa mitään korttipakkausta, vaan saa ennestään HUT:ia pelaamalla avatun korttipakkauksen muutettua paremmaksi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Jos tätä ei korjata, niin täytyy miettiä ennakkotilauksen perumista ihan vakavasti. Ei tässä ole mitään järkeä! Kun lähes kaikista vanhemmista porukoista löytyy se 15-20 jäsentä, niin EA kusee tässä ihan suoraan EASHL:n kovimpien käyttäjien niskaan. Ainoa syy tälle muutokselle olisi se, että enemmistö isoista joukkueista pyrkisi pelaamaan mahdollisimman montaa 2vs2-peliä samanaikaisesti. Mutta kun tuo ei pidä ainakaan Euroopan osalta paikkaansa, vaan selvä enemmistö pyrkii pelaamaan täysillä kentällisillä. Koppejakin tasoitetaan korkeintaan niin, että kahdeksasta pelaajasta muodostetaan kaksi neljän hengen eikä neljä kahden hengen koppia. Miksi professional-liigaakin täytyy tasoittaa pieniä joukkueita suosivaksi? Ei voi ymmärtää...

EA näköjään jatkaa täysin toimivien juttujen täydellistä ryssimistä NHL-pelisarjassa. Käsi ylös, jos tuli yllätyksenä. Onpahan taas markkinointikoneistolle helpotusta, kun NHL12:sta voidaan sitten markkinoida muun muassa tämän "ominaisuuden" korjaamisella (vrt. NHL10 & curveshot).

Joo. Tää on kyllä hirveetä kuraa. Jo 09:n 800 pelistä mitä ehti pelaa tippu 10:ssä mitä niitä nyt on 500 tilillä niin eipä taida 11:ssa päästä edes täyteen sataan kun perheeltään kerkee pelaan niin pitää siitäkin muutamasta tunnista sitten odotella vuoronumero kädessä että koska kentälle pääsisi... Kyllä tää pistää taas sylettää isolla kädellä :mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Jos tätä ei korjata, niin täytyy miettiä ennakkotilauksen perumista ihan vakavasti. Ei tässä ole mitään järkeä! Kun lähes kaikista vanhemmista porukoista löytyy se 15-20 jäsentä, niin EA kusee tässä ihan suoraan EASHL:n kovimpien käyttäjien niskaan. Ainoa syy tälle muutokselle olisi se, että enemmistö isoista joukkueista pyrkisi pelaamaan mahdollisimman montaa 2vs2-peliä samanaikaisesti. Mutta kun tuo ei pidä ainakaan Euroopan osalta paikkaansa, vaan selvä enemmistö pyrkii pelaamaan täysillä kentällisillä. Koppejakin tasoitetaan korkeintaan niin, että kahdeksasta pelaajasta muodostetaan kaksi neljän hengen eikä neljä kahden hengen koppia. Miksi professional-liigaakin täytyy tasoittaa pieniä joukkueita suosivaksi? Ei voi ymmärtää...

EA näköjään jatkaa täysin toimivien juttujen täydellistä ryssimistä NHL-pelisarjassa. Käsi ylös, jos tuli yllätyksenä. Onpahan taas markkinointikoneistolle helpotusta, kun NHL12:sta voidaan sitten markkinoida muun muassa tämän "ominaisuuden" korjaamisella (vrt. NHL10 & curveshot).

Se on onkelma isommilla tiimeillä juu, esim. murohokilla kahta koppia tarvittiin kympin aikana oikeastaan ekat kaks kuukautta, sen jälkeen on meno rauhottunut jo sen verran, ettei moiselle ole tarvetta. Kyllä peli pysyy tilauksessa tosta huolimatta... ihminen sopeutuu uusiin olosuhteisiin yllättävän nopeasti ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Eikö tuo ole reilua ranking systeemi kannalta että voi pelata vain yhtä peliä kerrallaan?
Vai mitenkä ranking systeemi toimii? Itse ollaan just perustamassa tiimiä kaveiden kanssa ja on jo kolme pelaajaa kasassa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Eikös fifassa toi ultimate team oo vaan nettipelaamista varten? Eikai se kokoversiossa ole tässäkin niin?

Haluisin ton ominaisuuden kyl fifaan ja änäriin, mut vain AI:ta vastaan pelattavaksi, en nettipeleistä perusta

Demossa tämä korttipakka juttu tuntui oikein mielenkiintoiselta vaihtelulta perus kauteen. Itse kun olen vähän sunnuntai pelaaja kun aikaa ei vaan riitä, niin nettipelit tuntemattomia vastaa tuntuu vaan tylsältä. Olisi oikein kiva, että saisi kunnon kauden tehtyä AI:ta vastaan.

No ehkä sit joskus nhl 2020:ssä kun ea:n porukka ei enää muuta "parannusta" keksi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Demossa tämä korttipakka juttu tuntui oikein mielenkiintoiselta vaihtelulta perus kauteen. Itse kun olen vähän sunnuntai pelaaja kun aikaa ei vaan riitä, niin nettipelit tuntemattomia vastaa tuntuu vaan tylsältä. Olisi oikein kiva, että saisi kunnon kauden tehtyä AI:ta vastaan.

No ehkä sit joskus nhl 2020:ssä kun ea:n porukka ei enää muuta "parannusta" keksi.

Tämä itselläkin on kun olen aivan täysin sunnuntai pelailija tämän suhteen, ja pelailen silleen ku aikaa sattuu olemaan, ja sillonkin saattaa lapsen takia peliin tulla 10-20 pausetusta pitkäksikin ajaksi, jolloin nettipelit ei kyl tule kyseeseen.

Noh, katotaan mitä Ea saa aikaan :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Otetaan rankit kokonaan pois käytöstä, niin ei niistä tarvitse kenenkään vinkua.
Enkä nyt sua tarkottanu. Ihan yleisesti helpottais monessa asiassa.

Tämä olisi loistava ratkaisu!
Itse pelaan EASHL:ää sen takia, koska se (pitäisi olla) on kivaa, en sen takia, että joukkueeni voisi olla maailman paras jonkin pistelasku järjestelmän mukaan.
Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, etten pelaisi kilpailunhaluisesti.
Erikseen voisi olla EASHL turnauksia (kuten EHL tuossa keväällä), joista pidetään tilastoja ylhäällä. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kannattiko tästä pelistä nyt sitten ostaa jenkkiversiota vai suosiolla suomi-/euroversio ?

Jostain olin lukevinani, että jenkkiversiossa saattaisi tulla ongelmia onlinepelaamisen kanssa. En löytänyt tästä ketjusta sitä enää millään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kannattiko tästä pelistä nyt sitten ostaa jenkkiversiota vai suosiolla suomi-/euroversio ?

Jostain olin lukevinani, että jenkkiversiossa saattaisi tulla ongelmia onlinepelaamisen kanssa. En löytänyt tästä ketjusta sitä enää millään.

Itelle ainakin kun 10 tuli cänädästä vai mistä lie oli niin eurotunnuksella olevalla psn accolla ei päässyt pelin sisäiseen storeen ostelemaan mitään. Muutoin ei kyllä itse online pelaamista ole häirinnyt...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

onko kenelläkään tietoa paljon sunnilleen joutuu maksamaan väliä jos antaa vaihdossa nhl10 ja nhl09?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

On muuten tota demoa tullut tahkottua nyt viikonajan oikeen huolella, ja käynyt neljä kertaa siten et kiekko mennyt tolpasta tolppaan, nämä on aina hyväksytty suoraan maaliksi

sit 2-3 kertaa käynyt niin et kiekko uponnut ihan ylös, maalin puolelle selkeästi, ja pompannut sieltä takas, ja ei maalia.

Kertaakaan ei oo menty mun peleis viel videotarkistukseen...hieman harmittaa tommoset ku ihan selkeitä jo pelitilanteessa, hidastuksissa viel selkeämmin näkyy ja niistä väärät tuomiot, eikä ees tarkisteta
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mulla on nyt kahdesti käyny siten, että Philadelphialla oon vetäny kiekon Niemen räpylään, joka jälkeen Niemi on rauhassa katellu, pyörähtäny ja nakannu lätyn omaan maaliin :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kertaakaan ei oo menty mun peleis viel videotarkistukseen...hieman harmittaa tommoset ku ihan selkeitä jo pelitilanteessa, hidastuksissa viel selkeämmin näkyy ja niistä väärät tuomiot, eikä ees tarkisteta
Valitettavasti ei tarkistuksia 11:ssa nähdä koskaan sen takia, että tarkistettaisiin, oliko kiekko maalissa vai ei. Tarkistuksia käytetään vain tilanteissa, joissa epäillään kiekon päätyneen maaliin sääntöjen vastaisella tavalla. Olisi kyllä mukava tosiaan nähdä tarkistuksia juuri noista kuvailemistasi tilanteista. Tosin, ainakin niissä tolpasta tolppaan -tilanteissa kone ainakin NHL 10:ssa osasi hoitaa tuomiot poikkeuksetta oikein.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Valitettavasti ei tarkistuksia 11:ssa nähdä koskaan sen takia, että tarkistettaisiin, oliko kiekko maalissa vai ei. Tarkistuksia käytetään vain tilanteissa, joissa epäillään kiekon päätyneen maaliin sääntöjen vastaisella tavalla. Olisi kyllä mukava tosiaan nähdä tarkistuksia juuri noista kuvailemistasi tilanteista. Tosin, ainakin niissä tolpasta tolppaan -tilanteissa kone kyllä on ainakin NHL 10:ssa osannut aina hommansa.

Joo kyl kympis noi oli aina ihan selkeitä tilanteita. Nyt tossa demossa kaik on täysin samanlaisia vetoja ollu, ihan kuin videolta ois kattonu uusintaa, aina sinne yläpesän korville, mut ihan selkeesti siit yläriman ja tolpan välistä toiselle puolelle täysin samaan kohtaan (ei lentorata edes laske), ja sieltä ulos, mutta ei lähelläkään maalia...ja maali hyväksyttään.

samaten ne toiset on ihan identtisiä, sinne samaan yläpesään, 2-3 kiekonmittaa sisäpuolella, mut sieltä pomppaa kuin tolpasta takas kentälle ja ei maalia :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Haluatko osaksi suoraa NHL 11 USTREAM Party -lähetystä? Lähetä nyt PSN:n kautta viesti ID:lle "EA_sk88z"!

Edit: Striimihän jäätyilee kuin EA:n serverit konsanaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Iha kiva striimi. Alkaa vaan ottaa naamaan, kun peli ei oo kätösis :) Pienen havainnon tein Ultimate moodista:
Rammerin saamassa korttipakassa tais paras pelaaja olla jotain overall 77. Muut oli jotain luokkaa 55-75. Mahtavuutta, ettei jotain Cindya tai Ovea todellakaan taida olla odotettavissa ihan alkuun.

Nyt striimi kiinni ja kärsitään pari viikkoa :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Iha kiva striimi. Alkaa vaan ottaa naamaan, kun peli ei oo kätösis :) Pienen havainnon tein Ultimate moodista:
Rammerin saamassa korttipakassa tais paras pelaaja olla jotain overall 77. Muut oli jotain luokkaa 55-75. Mahtavuutta, ettei jotain Cindya tai Ovea todellakaan taida olla odotettavissa ihan alkuun.

Nyt striimi kiinni ja kärsitään pari viikkoa :)

Jep tuo on vissiin se aloituskorttipakka silloin kun ei ole demoa pelannut. Mutta jos on pelannut, voittanut kanadan ja lähettänyt kutsua kavereille niin kyllä silloin jo 80 alkaviakin löytyy ja jos on todella onnekas niin voi saada tyyliin ovechkinin. Jota tietenkää ei itsellä kannata pitää vaan laittaa huutokauppaan ja ostaa ea puckseilla siitä saaduista rahoista noin 30 uutta korttipakkaa.
 
Ylös Bottom