Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kellään kokemusta kanadasta ostettuun nhl nettipeli ilmottaa ettei tue suomen regionia... ?! Saako jotenkin pelittämään suomessa?

Joo meet jenkkitilillä ja syötöt sen onlinepassin ja annat e-mailit sun muut. Sit meet eurotunnuksellasi ja laitat sen saman e-mailin yms mitä kysyy kun kirjautuu ea:n servereihin ja homma toimii. Itse tosin pelaan vaan us accolla.
 
Mikä tää hut pudotuspelit oikeen on? Pelasin äsken ekan matsin.. Jenkkijanarilla meni 7-1 tilanteessa hermot ja quittas. Tosin ymmärrän, mun laukaisuprosentti oli yli 70 :D oikeen näille ostotiimiglitchareille!!!

Takas asiaan, mitään ei siis tapahtunu. Ns playoffpuussa ei näy vielkää ku tyhjiä palkkeja ja niistä voi valita vaikka loppuottelun.

Jos häviin matsin, niin tipunko pois? Muutenkaa tunnu koko hut enää toimivan, saa hakea peliä tunnin...

--------
Sori tuplapost, mutten kännykällä pääse muokkaan tuota! Mutta mitä sontaa! Jos hut pleijareissa quittaa, niin peliä ei lasketa. ***** kiva. Tekee mieli antaa koko buginen sontakasa ekalle haluavalle ja palata hyvien pelien pariin, kuten bc2
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletteko yrittäneet tehdä maalivahdillanne maalia? Onnistuiskohan se.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Edelleen ketuttaa tossa HUT:ssa toi vastustajien karkuun lähteminen. Mm. ensimmäisen turnausvoiton kun otin, niin jouduin "himmailemaan" jossain roundilla, kun sattui hieman heikompi vastustaja. Ettei kaveri lähde viimeisessä erässä karkuun. Päästin vähä laukomaan ja maalinkin se sai tuikattua. Voitin tuon matsin kuitenkin 8-1, no tänään sitten sattui taas kakkoskiekalla vähän heikompi jengi vastaan, tuo 8-1 voitto mielessä ajattelin että joskohan ihmiset olisivat viisastuneet ja eivät quittaisi niin helposti. No johdettuani viimeisessä erässä 6-2 ja peliaikaa 5 min jäljellä, niin kaveri häipyy. Sinne meni turnausvoittohaaveet tältä päivää, sillä tuskin on aikaa tämän päivän nimissä enää yrittää montaa peliä kun pitäisi opiskellakkin.


Joo tää on kyl todella ärsyttävää nois HUT peleissä. Itellä ei montaa turnausvoittoo oo kun joutuu monta pelii finaalis pelaa ja ite kun ei oo maailman top 10 pelaaja niin joskus sieltä tulee se parempi pelaaja ja vie sit finaalin. Itellä parhaimmillaan taitaa nyt ollafinaalis 9 lopetusta ja sit tappio=/
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitkä peliasetukset vastaavat online asetuksia, offline tilassa?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Saisko joltain vähän apua pikataktiikoille? Tiedän että ne vaikuttavat merkittävästi omaan pelaamiseen? Esim: Miten joukkueeni pelaa kun puolustukseni on porrastus, vetäytyminen, tai siniviiva!? Samoin hyökkäys neuvot kiinostaa! Nuo 1-2-2, 2-1-2 ym... taktiikat ymmärränkin jo.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Auttakaas hädässä, nyt meni sormi suuhun HUTissa. Vein ison kasan pelaajia suoraan ketjuista vaihtopakkaan ja niiden paikalle jäi noita mustia ruutuja. Nyt pitäs pelaajia nostaa tuolta vaihtopakasta takasin ketjuihin, mutta en vissiin osaa. Vaihtopakasta saan pelaajia omaan kokoelmaan, mutta sieltä pelaavaan kokoonpanoon en kirveelläkään.

EDIT. Olipas taas tehty hankalasti lyödettäväksi tämäkin, ongelma ratkaistu. Menin ketjujen muokkauksessa sinne alas jossa on kaikki pelaajat listattuna, ni siel oli näitä mustia ruutuja kans. Niihin pysty sit heittään omasta kokoelmasta pelaajia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli tossa HUT:ia pelaillessa huomattua vähintäänkin jännä bugi...

Oli 4vs4 tilanne, vastustaja tekee maalin, mutta jostain kumman syystä mun kaveri ei päässy jäähyltä pois. No sitten mun pitäessä kiekkoa kaveri rikkoo ja tulee siirretty rangaistus. Teen siitä tilanteesta kuitenkin maalin lopputuloksena se, että kaveri saa anteeksi äsken ansaitsemansa jäähyn, saa pelaajan pois penkiltä, ja mä jatkan alivoimalla :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli 4vs4 tilanne, vastustaja tekee maalin, mutta jostain kumman syystä mun kaveri ei päässy jäähyltä pois. No sitten mun pitäessä kiekkoa kaveri rikkoo ja tulee siirretty rangaistus. Teen siitä tilanteesta kuitenkin maalin lopputuloksena se, että kaveri saa anteeksi äsken ansaitsemansa jäähyn, saa pelaajan pois penkiltä, ja mä jatkan alivoimalla :D
Sääntöjenkin mukaan tuo ensimmäinen tilanne meni oikein. Jälkimmäinen sen sijaan tietenkään ei. Melko outo tapaus.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Auttakaas hädässä, nyt meni sormi suuhun HUTissa. Vein ison kasan pelaajia suoraan ketjuista vaihtopakkaan ja niiden paikalle jäi noita mustia ruutuja. Nyt pitäs pelaajia nostaa tuolta vaihtopakasta takasin ketjuihin, mutta en vissiin osaa. Vaihtopakasta saan pelaajia omaan kokoelmaan, mutta sieltä pelaavaan kokoonpanoon en kirveelläkään.

EDIT. Olipas taas tehty hankalasti lyödettäväksi tämäkin, ongelma ratkaistu. Menin ketjujen muokkauksessa sinne alas jossa on kaikki pelaajat listattuna, ni siel oli näitä mustia ruutuja kans. Niihin pysty sit heittään omasta kokoelmasta pelaajia.

Tuossa HUT:issa kyllä kokeneemmallekin on välillä vaikea keksiä miten voi jonkun siirtää paiaksta A paikkaan B. Itelläkin välillä tulee semmosia 15min mietiskelyitä, kun ei ESIMERKIKSI keksi että miten jonkun pelaajan saa vaikkapa kokoonpanosta ketjuihin, jos niitä mustia ruutuja ei ole (niitä ei ole jos on kokoonpanossa täydet pelaajat).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

APUA kaivataan!!

Onko kenelläkään nyt, että pelaajien pisteet ei tallennu, eli pelaajakortissa on eilinen tilanne.. Samoin otteluiden voitot ja häviöt eivät tule minulle EA puckseihin.
Kaiken lisäksi EA serverit temppuilee taas, nyt esim. ne on taas alhaalla.

Osaako joku sanoa, että mitä hel*ettiä on meneillään ja onko yleinen bugi vai mulle ilmaantunut ongelma vain?


Nämä ongelmat siis HUT pelimuodossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäköhän niiden tyyppien päässä liikkuu, jotka EASHL:ssä ajelevat pelikatkoilla vastustajan ihmispelaajia kumoon kerta toisensa jälkeen?

Eihän siitä tulee statseihin taklauksia, vai tuleeko?

Tulevaan patchiin jos muutettaisiin hieman sitä maalivahdin torjuntaa, jossa kiekko kimpoaa ylös ja edelleen maalivahdin selän päälle josta se sitten kierähdysliikkeellä torjutaan taas muualle. Niitä kun tulee pahimmillaan monta / peli.
 
Kysymys koskien Hockey Ultimate Team-pelimuotoa. Miksi en pysty laittamaan pelaajaa paikalle jossa ei ole korttia eli on vain musta ruutu missä on EA ja NHL 11 logot? En pysty pelaamaan muuten HUT:ia jos en saa siihen paikalle ketään. Tais mennä ketuiks koko HUT... :(

"Menin ketjujen muokkauksessa sinne alas jossa on kaikki pelaajat listattuna, ni siel oli näitä mustia ruutuja kans. Niihin pysty sit heittään omasta kokoelmasta pelaajia." Tuo ei toiminut mulla...

edit: Ongelma ratkesi...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäköhän niiden tyyppien päässä liikkuu, jotka EASHL:ssä ajelevat pelikatkoilla vastustajan ihmispelaajia kumoon kerta toisensa jälkeen?
- Se on hauskaa, varsinkin jos vastassa sattuu olemaan entuudestaan tuttuja sällejä
Eihän siitä tulee statseihin taklauksia, vai tuleeko?
- Ei tule statseja
Tulevaan patchiin jos muutettaisiin hieman sitä maalivahdin torjuntaa, jossa kiekko kimpoaa ylös ja edelleen maalivahdin selän päälle josta se sitten kierähdysliikkeellä torjutaan taas muualle. Niitä kun tulee pahimmillaan monta / peli.
- Miten sinä tuota haluaisit muutettavan? Riippuen veskarin pelisilmä/ketteryysattribuuteista tuosta tulee joko maali, tai veskari hoksaa sen lyödä muualle. Itselläni on tällä hetkellä overall 93 veskari, joka ymmärtää 95% tapauksista lyödä tuon kiekon pois, ennen pelaajakortteja ja buusteja nuo meni lähes aina maaliin. Pitäisikö sen kiekon vain jäädä siihen olkapäälle istumaan?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaveri kerto et pelis on jotai "personal" kynii tjsp. Mitähä nää mahtaa olla vai onko edes? Ku itelle oo hallus ku noi perus L1
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäköhän niiden tyyppien päässä liikkuu, jotka EASHL:ssä ajelevat pelikatkoilla vastustajan ihmispelaajia kumoon kerta toisensa jälkeen?

Eihän siitä tulee statseihin taklauksia, vai tuleeko?

Ei tule mitään statseja. Tietokonetta vastaan pelattaessa pitäisi vaikuttaa pelin kulkuun. Vihelyksen jälkeinen härkkiminen ja provosointihan aiheuttaa "pelkoa" ja ärsytystä vastustajalle. Saattaa vastustajan joukkue pelata sitten varovaisemmin yms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä tää hut pudotuspelit oikeen on? Pelasin äsken ekan matsin.. Jenkkijanarilla meni 7-1 tilanteessa hermot ja quittas. Tosin ymmärrän, mun laukaisuprosentti oli yli 70 :D oikeen näille ostotiimiglitchareille!!!

Noista laukaisuprosenteista voisi päätellä, että kuulut siihen about 90 prosentin enemmistöön, jotka keskittyvät (verkko)peleissä hyödyntämään pelin puutteita voittoja tavoitellessa, eli käytetään muutamaa "varmaa" tapaa tehdä maali ja pelinrakentelua ei ole muuten nimeksikään. Ainakin mun pelaamissa verkkopeleissä 90 prosenttia vastustajista tekee maalit pääsääntöisesti kahdella eri tavalla:
-sooloilee kentän läpi ja vie veskarin kahville aina samalla veivillä.
-hakeutuu b-pisteiden kaaren korkeudelle ja rannarilla takaylämummoon, joka valitettavasti tuntuu uppoavan vahdille kuin vahdille 99% varmuudella.

Itse ainakin koen paljon suurempaa nautintoa maalien tullessa sieltä täältä yllättävistäkin tilanteista; Kovia lämäreitä mistä tahansa ja varsinkin suorista aloitusvoitoista, ohjauksia siniviivavedoista tai pomppukiekoista ilmasta, rannareita 1-1 tilanteissa puolustajan jaloista, rebound väännöistä räkämaaleja, vanhanaikaisia survomalla jne.

Onneksi sentään on frendejä, joiden kanssa voi pelata ihan oikeaa lätkää ja nauttia pelistä...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen myös saanut turpaan joka matsissa väh. 0-5 Vaikka minulla on ollut parempi joukkue. Tuntuu välillä kuin vastustaja olisi joku yli-ihminen, jolta ei saa millään kiekkoa pois. En tiedä olenko vain niin huono, vai onko tossa joku juju.
Ja maalit tulee, keskeltä ylämummoon, pari kikkaa ja harhautus tyylillä monesti!


Pikataktiikoilla on kuulema suuri merkitys. Löysinkin tänään pitkän etsinnän päätteeksi pikataktiikoiden selitykset Nhl 09 peliin. Toimivat varmaan tässäkin, kun eivät ole mihinkään muuttuneet?

Penalty Kill Strategies - Improve Your NHL09 Play - Penalty Killing Strategies in NHL 2009

Power Play Strategies - Score More Goals in NHL09 - Power Play Strategies - by John Sinitsky

Defensive Tactics - Computer Sports Games - NHL 09 - Quick Play Defensive Strategy

Defensive Strategies - http://www.brighthub.com/video-games/pc/articles/35940.aspx

Offensive Tactics - http://www.brighthub.com/video-games/pc/articles/42080.aspx

Näillä ohjeilla olen yrittänyt luoda jonkunäköistä puolustustrategiaa. Ainakin Protect Ned ja Contain Puck on pakolliset nettipeleissä. Ei pääse läheltä laukomaan, eikä vetämään ripareita niin helposti sisään.
 
Ylös Bottom