Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite pelaan St Louis Bluesilla ja seuraavanlainen nippu kasassa:

Perron - Stamkos - Ryan
Backes - Berglund - Boyes
Stalberg - Oshie - Janssen
Pouliot - Sobotka - Zherdev

Brewer - Johnson
Colaiacovo - Pietrangelo
Daley - Polak

Halak
Bishop

Hyvä tiimi sulla, Pietrangelo yks lemppareistani. Miten ihmeessä sait Stamkosin?

Päätinpä taas alottaa uuden BEAGM:n, tällä kertaa Predsin kanssa. Omasta mielestä on kiva vertailla kentällisiä, joten tässä ne nyt on:

Wilson-Lombardi-Dumont
S.Kostitsyn-Nugent Hopkins-Erat
Hornqvist-Legwand-Ward
Begin-Smithson-Tootoo (!!!) :D

Suter-Weber
Ellis-Franson
O'Brien-Klein

Rinne, Engren


Nugent-Hopkinsin varasin ekalla kierroksella (potentiaali B, Ovr.70). On kuulemma kova tekijä oikeessakin elämässä, veikataan olevan ensi kesän draftissa Top 3:n joukossa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ihmeessä sait Stamkosin?

Itsekin olen saanut Stamkosin, joten voin omakohtaisen kokemuksen kertoa. :) Eli pelaan Anaheimilla GM:ää, ja toisen kauden jälkeen päätin uudistaa joukkueen kokonaan. Joten aloin selailemaan potentiaalisia Ducks-pelaajia muista joukkueista. Floridasta silmiin pisti Dmitri Kulikov. Vaihtoarvo täydet, joten herran oikeuksien saaminen ei mitään helpointa ollut. No, tarjosin ensimmäiseksi todella epätoivoista B.Ryan<->D.Kulikov, ja Floridan aurinko tuntui antaneen auringonpistoksen Floridan päättäjille, koska he hyväksyivät sen. :D Hommasin sitten siinä kesän aikana muutaman muunkin pelaajan, ja kauden alussa huomasin, että Kulikovista ei todellisuudessa ole hirveätä apua joukkueelle, koska rosterissa oli mm. Seabrook, Fowler, Sbisa ja Byfuglien. Joten taas etsimään uutta pelaajaa, johon Kulikovin vaihdan. No, Steven Stamkoshan se sieltä iski silmään, ja Kulikov+AHL-jyrä lähti Tampaan Floridan lämpöön, kun taas Steven Stamkos saapui Kalifornian aurinkoon. :)

Nugent-Hopkinsin varasin ekalla kierroksella (potentiaali B, Ovr.70). On kuulemma kova tekijä oikeessakin elämässä, veikataan olevan ensi kesän draftissa Top 3:n joukossa.

Joo Ryanin hommasin itsekin Anaheimiin, koska tosiaan hyvä pelaaja sieltä on tulossa. Muutenkin NHL:ssä nyt draftaaminen paljon mukavempaa, kun on oikeita pelaajia. Joel Armiankin olen varannut. :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Viime sivun lopulla kysyin seuraavaa:

Neuvokaapa tyhmää. Jos tuolla Be a gm:ssä teen pelaajavaihdon, niin mulle vaihdossa tullut pelaaja katoaa. Sitä ei näy kokoonpanosiirroissa (ei nhl eikä ahl) eikä missään. Jos menen takas vaihtelemaan pelaajia, niin sielä se kyllä näkyy. Joten miten ihmeessä saan sen kokoonpanoon?

Täällä nyt on puhuttu noista be a gm treidauksista eikä kukaan ole kommentoinut tuota mitenkään, joten ilmeisesti se on sitten vain joku bugi?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä nyt on puhuttu noista be a gm treidauksista eikä kukaan ole kommentoinut tuota mitenkään, joten ilmeisesti se on sitten vain joku bugi?

En tiedä onko bugi mutta mulla on käynyt noin vaan nuorten pelaajien kanssa, esim. Jordan Eberlen. Aikanaan kun hänet itelleni treidasin niin ei näkynyt joukkueessa muuta kuin pelaajavaihdoissa, mutta seuraavan kauden harjoitusotteluiden alkaessa Eberle näkyi kokoonpanonsiirroissa.

Johtuisikohan toi noista Kanadan junnusarjoista, joista ei saa kesken kauden nostaa pelaajia AHL:ään/NHL:ään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä onko bugi mutta mulla on käynyt noin vaan nuorten pelaajien kanssa, esim. Jordan Eberlen. Aikanaan kun hänet itelleni treidasin niin ei näkynyt joukkueessa muuta kuin pelaajavaihdoissa, mutta seuraavan kauden harjoitusotteluiden alkaessa Eberle näkyi kokoonpanonsiirroissa.

Johtuisikohan toi noista Kanadan junnusarjoista, joista ei saa kesken kauden nostaa pelaajia AHL:ään/NHL:ään.

Hmm... Brayden Schennin treidasin ja hän kyllä pelaa muistaakseni WHL:ssä joten tuo selittäisi kyllä sen. Mutta toinen pelaaja, Tyler Seguin, pelaa Bostonissa ja hänkään ei ilmestynyt minun rosteriini... Hmm, olisi kiva kuulla jos jollain olisi faktoja tästä!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta toinen pelaaja, Tyler Seguin, pelaa Bostonissa ja hänkään ei ilmestynyt minun rosteriini... Hmm, olisi kiva kuulla jos jollain olisi faktoja tästä!
Juu, Seguin pelaa irl Bostonissa (ja Eberle Edmontonissa), mutta pelissa Boston on voinut lähettää hänet takaisin junnuliigaan, jolloin tuo voisi selittää sen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu, Seguin pelaa irl Bostonissa (ja Eberle Edmontonissa), mutta pelissa Boston on voinut lähettää hänet takaisin junnuliigaan, jolloin tuo voisi selittää sen.

Empä katsonut häntä treidatessa oliko hän nhl kokoonpanossa. Kyllä luulen että olet aika vahvasti oikeassa. Pitää tänään testailla tuota vielä tarkemmin! Kiitti!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo Ryanin hommasin itsekin Anaheimiin, koska tosiaan hyvä pelaaja sieltä on tulossa. Muutenkin NHL:ssä nyt draftaaminen paljon mukavempaa, kun on oikeita pelaajia. Joel Armiankin olen varannut. :D

Joo määki varasin Armian, tosin se on aika vaisu. Varasin myös jenkkisentteri Brandon Saadin, jonka pitäis olla Top 10 valinta oikeesti 2011 vuoden draftissa, mut sillä on potentiaalit: B-, C, C... :rolleyes: Mutta mutta, on toi kyllä nastaa varailla oikeita pelaajia! :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs kun tuossa on joku jukeboxi mihin voi käsittääkseni laittaa/tehdä omaa musiikkia?

Käytännössä siis,
voiko omalta tietokoneelta siirtää levyjä ja kuunnella sitten nhl11- pelissä niitä alkuperäisten darudejen sijaan?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko mistään mahtoollista saada sitä Online passia ilmatteeks? Kaverilta kun otan lainaan pelin, niin en viitti kymppiä tuhlata muutaman viikon lainasta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko mistään mahtoollista saada sitä Online passia ilmatteeks? Kaverilta kun otan lainaan pelin, niin en viitti kymppiä tuhlata muutaman viikon lainasta.

En ole varma, mutta joskus lainasin pelin Xboxille ja menin vahingossa tuonne livepuolelle, niin olin näkevinäni kohdan, jossa oli kuukauden (?) mittainen kokeiluaika liveen. En sitten ikinä käynyt tuota kokeilemassa, kun olin peliä palauttamassa samana päivänä.

En tosiaan ole varma, mutta katso jos löytyisi jotain tuommoista.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt olen jo yrittänyt tätä--> YouTube - Linus Omark is Blooper

Tarpeeksi kun kaartelee niin se kaatuu tässä pelissäkin aina maalin edessä ja sitten vaan yritän huitoa kiekon sisään, jos se onnistuu, niin kyllä alkaa vuoden NHL video olla käsillä :D

Mä onnistuin tossa jotenkuten. Netti rankkarikisassa päätin koittaa ihan läpällä ja sit se sattu onnistuu. Oli vielä kisan voittanu rankku.
Koivus dive goal | EA SPORTS
2. kuvakulma:
Koivus dive goal 2 | EA SPORTS

Toihan on lähes MAHDOTON suorittaa Ilarin tyylillä, mutta aina saa koittaa...:)

Nyt oon Be a GM kaudella jo Helmikuun puolella, kun oon simuloinu 90% matseista. Kun siinä kestää liian kauan jos pelaa kaikki 82 peliä. Mut play-offit sit kyl pelaan aivan itse, tietenkin. Ja pelaan kaikki pelit Penguinsia sekä NHL:n sarjakärkeä vastaan. Tällä hetkellä sarjan kärkenä on HIEMAN yllättäen New York Islanders. Mut niillä on tällä hetkellä niin kuuma maalivahti (Dipietro). Sen torjunta% on kai jotain 93% ja päästeetyjen maalien keskiarvo on liigan alhasin kevyesti. Mun tiimi Capitals on 4. Ja nyt Varlamov loukkaantu 4 viikoks, niin pitäis kai ostaa vapailta markkinoilta joku mokke, esim. Emery tai Legace.
Sit toinen tilastokummajainen on se, että Ovechkin ei johda maalipörssiä, vaan syöttöpörssiä. Maalipörssissä se on 12. Gaborik ja Crosby pitää kärkeä pisteissä sekä maaleissa.

Mua vaan ihmetyttää se, että miten näihin toisiin joukkueisiin saa paremmat suhteet. :confused: Kun siellä TJ:n seuranta kohdassa lukee, että hanki paremmat suhteet ainakin 3 seuraan. Ja kaikkee muuta sellasta. Apuja?

Kattokaa myös nää:
Juomapullo lentää katsomoon: Bottle flies to the crowd | EA SPORTS
Ja Knuble perstaklaa vaihtoaitiosta tulleen Carolinan pelaajan: Knuble HIT | EA SPORTS
 
NHL ja KUNTOUTUS

Onkos kukaan kuntoillut ja pelannut NHL:ää samalla :D... Ite laitoin tuon idean toteen, kun pitää tätä leikattua polvea kuntouttaa mm. kuntopyöräilemällä. Ei oo hirveästi ollut motivaatiota tohon hommaan, mutta keksin, että voisin pelata NHL:ää samalla. Kaksi 1vs1-peliä pelasin putkeen pyöräillessä, ja menihän aika huomattavasti nopeampaa. Lopussa alkoi olla aika hapoilla, ja näin se tattienkin pyörittely alkoi siitä kärsiä, mutta jaksoin painaa viimeset vaihdot vielä ihan hyvällä temmolla ja voittohan sieltä tuli :)
 
Vastaus: NHL ja KUNTOUTUS

Onkos kukaan kuntoillut ja pelannut NHL:ää samalla :D... Ite laitoin tuon idean toteen, kun pitää tätä leikattua polvea kuntouttaa mm. kuntopyöräilemällä. Ei oo hirveästi ollut motivaatiota tohon hommaan, mutta keksin, että voisin pelata NHL:ää samalla.

Sama kävi syksyllä mielessä kun loukkaantuminen esti urheilun kuukaudeksi mutta kuntopyörä puuttu...Koitin kyllä saada kaverilta lainaan. Ison jumppapallon päällä (jalat ilmassa) otin sitte "taklauksia" vastaan...

Ja ilmaisena vinkkinä erityisesti paljon pelaaville että se jumppapallon päällä istuminen kannattaa vaikka ei mitään vammoja olisikaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä niin idioottimaisia ratkaisuja tietokone tekee tässä Be a Gm modessa et huhhuh, farmista nostanut jonkun 1-suunnan sopimuksella olevan nimeltämainitsemattoman pelaajan, joka tekee 12 pelissä 9+7 tehot, jonka jälkeen tiputtaa takas farmiin ja nostaa jonkun ihan turistin tilalle..Noh kun ei treideillä saa edes huonoja pelaajia, vaikka antas vaihdossa mitä, niin waiverseista sitten.
 
Ylös Bottom