Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tietoa millon EA julkasis kokoonpano päivityksen? Tai onko joku ladannu netistä ?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tietoa millon EA julkasis kokoonpano päivityksen? Tai onko joku ladannu netistä ?

Muistan lukeneeni jostain, että ensimmäinen isompi patchi sisältäis myös kokoonpanopäivitykset, mutta EA sais kyllä jo viimein julkasta sen, vaikka itellä ei olekkaan mitään ongelmia tuon pelin kanssa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Aa olin jo tulossa kirjoittamaan, että itse aika paljon tätä NHL-sarjaa tahkonneena niin 1vs1 kuin EASHL, en kyllä ole huomannut mitään erityistä "momenttumia" tässä NHL11:sta. Mutta tuola ilmeisesti tarkoitettiin nimenomaan pelejä konetta vastaan.

1vs1 -online matseja kun itse pelailen, niin kyllä sielä tapahtumat on mennyt pitkälti sen mukaan mitä on ansainnut. On ollut niitä pelejä, että oon painostanu ja laukonu kaveria aikas monta kertaa enemmän, mutta vastaiskuista tulee jäätävän kovalla prosentilla maalit. Mutta tuo on ollut lähinnä itseaiheutettua ja noinhan se voi mennä oikeastikkin. Meinaan että vaikka oon laukunu paljon ja näin, niin aivan niitä tuhannen taalan maalipaikkoja ei oo ehkä sitten ollu tarpeeksi, kaveri taas on päässyt heittään jostain 2vs1 -hyökkäyksestä sopivan poikkisyötön veskarin edestä, ja kyllähän nuo tietenkin aika kovalla prosentilla uppooaa.

Kyllä täällä on tarkoitettu ainakin online pelejä. Ja itsekkin nyt uskon, että semmoinen on, koska kuulin tänään selostajankin sanovan siitä. Mutta se vaikuttaa minimaalisen vähän ja on lyhytkestoinen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kui tyhmää ettei HUTtiä voi pelata ilman että on verkkoon kytketty.. Iha perseest laittaa tollasii uusii pelimoodei mitä ei voi muuten pelata et on netissä kiinni ja ea saa päivitettyy kaikkee turhaa siihe samaa..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelasin HUTssa jotain yksinpeli turnausta. Yllättäen kesken pelin tulee: yhteys EA:han on katkennut, ja peli merkittiin mulle häviöksi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelasin HUTssa jotain yksinpeli turnausta. Yllättäen kesken pelin tulee: yhteys EA:han on katkennut, ja peli merkittiin mulle häviöksi.
Niin, sulla yhteys EA:han katkesi. Vaikka pelaa HUT:issa yksinpeliä, niin kuitenkin pitää olla nettiyhteys päällä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Täytyy nyt itsekin tulla purkamaan pettymystä peliä kohtaan, vaikka peliä en itse edes omista ja taidan myös jälleen tänä vuonna jättää ostamatta. Muutama ilta ollaan kavereiden kanssa peliä pelattu, ja jotenkin on niin tasapaksua koko peli. Tavallaan peli on ihan kiva, mutta ei vaan onnistu sytyttämään missään vaiheessa. Taklaukset ovat hienoja, kuten on puhuttu, grafiikka on nättiä ja vaikuttaisi että maalejakin tulee aikaisempaa monipuolisemmin. Silti jotain jää puuttumaan. Perjantaina katsottiin luonnolisesti myös tuo Minnesotan ja Carolinan välinen ottelu. EA Sports ei ole mielestäni onnistunut tuomaan nykyiseen peliin tuota jääkiekon hienoutta, mikä tuossakin ottelussa oli. Jääkiekon vauhti puuttuu, jossa tilanteet tapahtuvat nopeasti ja yllättävästi. Asia ei korjaannu vain lisäämällä pelinopeutta. En saa tuosta nykyisestä pelimoottorista niitä kaipaamiani WOW-hetkiä. Olen puhunut tätä samaa pas*aa nollakasista alkaen, joten en sitten varmaan tule saamaan niitä ensi vuonnakaan, jolloin fysiikka on jo loistavalla mallilla. Haluan isompaa muutosta koko peliin. Tuota aikaisemmin mainitsemaani tasapaksuutta kuvaa hyvin se, että neljä jääkiekkofania vaihtoi NHL:n FIFA World Cupiin, joka tarjosi hienoja otteluita tälläisille arvokisafutareille.

Toivottavasti te muut saatte pelistä enemmän irti. Alkaa vain olla pelottavaa kun ei oikeastaan voi olla varma, että nouseeko EA:n kilpailija nykyisestä suostaan vai tuleeko EA hallitsemaan kiekkomarkkinoita yksinään tulevat vuodet. Pelimoottorin totaalisesta uusimisesta on varmasti puhua ennen uutta konsolisukupolvea, koska tuo muutaman vuoden uudistusprojekti lanseerattiin ennen tätä peliä. Ja näkeehän pelin arvosteluistakin, että suuri osa pelaajista selvästi pitää pelistä, jolloin on selvää ettei isoja muutoksia kannata tehdä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli sitten tällainen alku tällä kertaa eräälle HUTin online-pelille. Vastustaja laukoo kaksi täysin maskitonta lämäriä siniviivan tuntumasta, ja kummatkin uppoavat 89 kokonaisuuden omaavalle Bäckströmille. Kaksi vetoa ja kaksi maalia siis pelin alkajaisiksi. Enpä tiedä mitä tässä on takana, mutta sen tiedän, että ei tuossa nyt ihan kaikkki toimi niin kuin pitäisi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Perjantaina katsottiin luonnolisesti myös tuo Minnesotan ja Carolinan välinen ottelu. EA Sports ei ole mielestäni onnistunut tuomaan nykyiseen peliin tuota jääkiekon hienoutta, mikä tuossakin ottelussa oli. Jääkiekon vauhti puuttuu, jossa tilanteet tapahtuvat nopeasti ja yllättävästi.

Eipä tuo perjantainen Minnesota-Carolina pelikään tarjonnut niitä WOW-hetkiä, edes paikan päällä katsottuna, mutta siinä olet kyllä oikeassa, että jääkiekon vauhti puuttuu. Varsinkin sellaiset nopeat pelinkääntämiset ja pakkien omalta alueelta lähettämät pystysyötöt vastustajan siniselle leikkaavalle hyökkääjälle puuttuvat kokonaan. Näitä kaipaisin itsekin. Muuten olen kyllä ollut tyytyväinen peliin ja viihtynyt sen parissa, kuten olen todennut moneen kertaan.

edit: en muista olenko aiemmin maininnut, mutta yksi asia joka on jo useamman vuoden pistänyt silmään on hidastukset heti tilanteiden jälkeen pelikatkolla. Kyllä sapettaa, kun haluaisi nähdä uusintana juuri sen ennen katkoa tapahtuneen huippupaikan, jossa veska estää varman maalin maagisella venytyksellä, mutta 10 kertaa 10:stä ne onkin vaan lähikuvaa vettä hörppivästä veskarista tai sitten uusinta jostain taklauksesta, joka tapauhtui 5 min sitten...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Aah.
2-4 tappio. Vastustaja veti kuitenkin koko pelissä 5 kertaa maaliani kohti.
Sanoinkuvaamatonta riemua tuottaa tämän pelin pelaaminen.

Surkea,huono,totaalisen paska peli.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä


Olen samoilla linjoilla. Peli on hyvä ja se tekee monta asiaa oikein. Silti, se JOKIN puuttuu: yllätyksellisyys, rytminvaihdokset. Kitisen edelleen siitä, että kiekkofysiikkaa ei saada kuntoon.

Ja ei, kiekkofysiikan kuntoon laittaminen ei tarkoita sitä, että se kimpoaa pelaajan luistimista tai sille on lisätty pyörimisanimaatioita. Tarkoitan sitä, että se on aidosti ERILLINEN objekti, joka käyttäytyy sen mukaan. Se ei jää pyörimään 5 kertaa matsissa veskarin hartioille, se ei osu tolppaan jokatoisella laukauksella eikä se todellakaan tunnu höyhenen kevyeltä. EA:n kiekkosarjassa lätty on visuaalinen korvike pätkälle koodia, joka arpoo milloin uppoaa ja milloin ei, sama se mistä lauot - vaikka sitten maaliviivalta. Se ei ole fysiikan lakien mukaan kimpoileva objekti, joka toisi varsinkin maalinedustapelaamiseen rutkasti uutta puhtia. Ja heitän vielä lisää bensaa liekkeihin toteamalla, että kilpailevalla kiekkosarjalla tämä puoli on ollut kunnossa jo vuosia ja aivan helvetin paljon paremmin.

Sitten ne veskarit, liittyen edelliseen. On ihan yhdentekevää, minkälaisia animaatioita maalinsuulla tapahtuu, kun kaikki on kuitenkin - edelliseen kappaleeseen viitaten - arpapeliä. Olen lopen kyllästynyt veskareiden selän päällä pyöriviin kiekkoihin, joita nämä sitten huitaisevat takaperin nurkkaan (ei koskaan maaliin). Ennen (pre-2007) oli EA:n kiekkosarjassa laukausten arpapeli selvästi nähtävissä, kun kiekko "ilmestyi" veskarin hanskaan torjunnassa, mutta nyt veskojen animaatiot ovat korjattu vastaamaan arvotun osuman kohtaa. Eli lauot yläkulmaan, arvotaan veskalle tähän sopiva räpylänheilautus-animaatio. Se meneekö kiekko maaliin, on tosin arvottu jo laukausta ammuttaessa. Satunnaisesti kiekko voi pompata jostain, jolloin peli ikäänkuin huijaa itseään, mutta tämä ei riitä, pomppukiekoista sattuneet maalit ovat todella harvinaisia. Korpeaa.

Ja sitten, puhumattakaan niistä kahden framen warppipelastuksista... Täydellinen syöttö, takakulma auki, vedät sydämesi kyllyydestä... JA VIELÄ MITÄ. Veska teleporttaa tolpalta toiselle ja venyttää räpylän kiekon tielle. Arpapeli voitti taas. Veskojen liikkumisella ei ole mitään tekemistä fysiikan kanssa, jos liike on väärään suuntaan, korjaantuu se kätevästi teleporttauksella. Mainittakoon, että ainoa kiekkopeli, jossa on sekä kunnolliseen fysiikkaan perustuvat veskarit että kiekkofysiikka, on NHL 2K8.

Näyte1
Näyte2

Väitän, että nämä kuntoon laittamalla EA tekisi parhaan kiekkopelin ikinä. Mutta kun ei tunnu tärkeältä, niin ei sitten. Alan jo hieman epäillä, venyykö nykyinen pelimoottori siihen. Luonnollisesti muutosta ei tule ennenkuin on pakko. Maalintekoon tulisi aivan mielettömästi vaihtelevuutta, kun aina kannattaisi laukoa. Nyt pelaajalla on muutama hassu kikka, jotka toimivat muita paremmin, siksi netissä pelattaessa vastusjat yrittävät samaa kikkaa koko ajan. Mutta eihän se ole pelaajan vika, jos peli itse ajaa heidät tähän.

Lisäksi minua korpeaa se, että puolustavalla joukkueella on aina etu maalinedustalla. Veskarin hätäistä harhasyöttöä ei hyökkääjä saa kiinni ja kiekko pysyy maalin edessä puolustajien lavassa kuin tarralla kiinnitettynä - tämä korostuu konetta vastaan pelatessa. Mistä päästäänkin seuraavaan kitisemisen aiheeseen, eli huijaava tekoäly.

Taklaukset. Koneella ne ovat sliderista riippumatta juuri niin kovia kuin se tilanteeseen nähden haluaa, erityisesti koneen puolustaessa maalinedustalla. Lähes poikkeuksetta pelaajan hyökkääjä on nurin, kiekollinen tai kiekoton, eikä jäähyä tule (sliderin asennosta riippumatta). Ja sitten, varsinkin pelin loppuhetkillä, pelaajan taklauksista katoaa voima, syötönkatkoista voi vain unelmoida ja poke check on täysin hyödytön. Kannattaa lähinnä odottaa, että kone syöttää harhaan tai omat AI-pelaajat saavat kiekon pois, mikä ei käytännössä tapahdu juuri koskaan.

Kontrollit. Olisi hienoa, jos näitä saisi muokattua. Haluan erillisen napin syötölle ja pelaajan vaihdolle. Irtokiekkoihin ryntäys tai laitapelissä nopea syöttö aiheuttaa liian usein pelaajan vaihtumisen. Rasittavaa. Haluan myös spurttinapin, jolla voin itse kontrolloida pelirytmiä, väsyköön pelaaja sitten nopeammin tai jotain. Älkää sanoko, että pelissä on jo spurtti, koska sitä ei voi käyttää silloin kun haluaa. Kiekon tökkäisy eteenpäin kun antaa puolustajille supervoimaa, jolla luistelee vaikka Ovechkinin kiinni läpiajossa - erityisesti puolustajien tekoälyrutiini osaa tämän. Aina. Sama juttu tämän irtokiekkoon ryntäämisen kanssa, se tuntuu toimivan täysin satunnaisesti.

Momentumista jo kitisinkin, mutta eilen se tuli taas esiin. Vastustaja sai nettipelissä nopean maalin heti alkuun. Tämän seurauksena joukkueeni pelaajat olivat kuin täit tervassa kaksi erää, taklaukset munattomia ja kiekonriisto käsittämättömän vaikeaa, momentumin jatkuessa kaverin latomalla pari maalia lisää. Vikassa erässä onnistuin antamaan pari hirveää pommitaklausta erän puolivälissä ja loppuerä olikin omaa täysin hallinnassani, kuin olisin eri joukkueella pelannut: syötöt napsahti lapaan, taklaukset ja poke check onnistui helposti. Sain tämän myötä 2 maalia tehtyä, mutta vielä yksi jäi uupumaan. Tappio sinänsä ei harmittanut, mutta täysin selkeä etu molemmilla ajoittain tuli hyvin esille. Turha sanoa, että momentum on realistista: miksei voi antaa pelaajien ratkaista otteluita taidoillaan ja kyvyillään, ilman avustuksia? Momentum on pään sisäinen juttu. Vaikka itselläni olisi hirveä draivi päällä, ei ruudulla tapahdu sitä mitä haluan. Ainoa momentum, mitä peliin haluan, on se että ohjain tärisee kädessäni kun vastassa on järjettömän taitava kaveri.

Noniin. Nopeasta vastauksesta syntyi ajatusvirran myötä novelli. Nautin silti pelin pelaamisesta suurimmalta osin, mutta nämä seikat ottavat nuppiin, koska tiedän paremman olevan mahdollista. Olen maistanut sitä. Olen saanut kokea yllätyksellisiä, hienoja hetkiä NHL 2K8:n parissa. Pelistä vain ei ole enää kovasti iloa muuhun kuin yksinpeliin, serverit kun on ajettu alas. EA:n sarjasta puuttuvat tosiaan ne WAU-hetket. On aina puuttunut. Kyseessä on hyvin kliininen ja pinnalta kaunis versio jääkiekosta, joka ajaa asiansa, mutta paljon on vielä hiomista kuoren alla. Tiedän olevani vastavirtaa (mutten yksin) kaikkien lätkää rakastavien vittumarkojen keskellä, mutta EA ei ole mielestäni ikinä osannut tehdä urheilupeleistään niin yllätyksellisiä, hauskoja ja koukuttavia kuin esim. PES ja NHL2K-sarja ovat olleet. En ole kokenut FIFAn tai NHL-sarjan parissa vastaavalla riemulla kajahtaneita ilon hetkiä tai (reilulla pelillä tapahtuneen) tappion karvasta kalkkia.

Monet asiat EA tekee kuitenkin oikein, ja pelaajien fysiikkamoottori on askel oikeaan suuntaan, sitten odotellaan vielä 2-3 vuotta, että muutkin osa-alueet ovat kunnossa.

Ehkä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Aah.
2-4 tappio. Vastustaja veti kuitenkin koko pelissä 5 kertaa maaliani kohti.
Sanoinkuvaamatonta riemua tuottaa tämän pelin pelaaminen.

Surkea,huono,totaalisen paska peli.
Miksi sitten pelaat? En usko että kukaan pakottaa sinua kärsimään tämän pelin parissa.

Laitetaan viestin täytteeksi vielä rankkari rankkarikisan puolelta. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Täysin samaa mieltä Cavaleran kanssa noista asioista ja varsinkin tästä;

"EA ei ole mielestäni ikinä osannut tehdä urheilupeleistään niin yllätyksellisiä, hauskoja ja koukuttavia kuin esim. PES ja NHL2K-sarja ovat olleet. En ole kokenut FIFAn tai NHL-sarjan parissa vastaavalla riemulla kajahtaneita ilon hetkiä tai (reilulla pelillä tapahtuneen) tappion karvasta kalkkia."

En tiedä mikä siinä on, mutta tuo on kyllä täysin totta. Parempaan suuntaan ollaan EAnkin puolella tietysti menty, mutta jotain sieltä vain uupuu.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Cavalera on oikeassa ja silti kaikki vaan pelaavat. :p

Käsittämätöntä, että pelissä on silti jotain koukuttavaa, vaikka se itsellänikin herättää melko paljon negatiivisia tunteita eritoten noissa asioissa. Luultavasti ainakin omalla kohdalla "se juttu" on sosiaaliset suhteet, mitkä liittyy eashl-jengiin. Voisi olla, että offline-peli alkaisi ottamaan kaalista hyvinkin nopeasti. Eli siinä valossa peli on mielestäni kyllä huonompi kuin esim. monet manageripelit tai vastaavat joita jaksaa "tahkota" vuodesta toiseen (tai ainakin silloin tällöin). :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Aah.
2-4 tappio. Vastustaja veti kuitenkin koko pelissä 5 kertaa maaliani kohti.
Sanoinkuvaamatonta riemua tuottaa tämän pelin pelaaminen.

Surkea,huono,totaalisen paska peli.

Oli minulla yli 10 vetoa maaliasi kohti, joten ei nyt vääristellä tulosta. Ensimmäinen meni ehkä hieman helpohkosti kun pelaajani pääsi puolittaiseen läpiajoon penaltilta ja pistin rannarilla ylämummoon. Muut maalit olivat kuitenkin aikalailla perusmaaleja, maalinedustalta upotettuja.

Olin tosin kotijoukkue, mutta en kyllä havainnut mitään eriskummallisuuksia pelitilanteissa. Reilu, hyvä peli mutta viimeistelyssä vedin pidemmän korren. Tämä on minun näkemykseni.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hieman kyllä cavaleran novellista tulee mieleen EA:n NHL-sarjan aikaisemmat versiot. Tai sellainen fiilis, että oletko demon lisäksi peliä juurikaan edes pelannut... Toki sieltä tekstin seasta joitain faktojakin löytyi, mutta myös useita epäkohtia. Mainittakoon esimerkiksi maalivahdin antamat (harha)syötöt. Kummasti ainakin itse niistä teen maaleja. Samoin kuin irtokiekoista maalin edessä. Se on jännä näppäin se L2... Suosittelen kokeilemaan vaikka yhdessä oikean puoleisen tatin kanssa... :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on tullut noin yhden kauden verran pelattua be a gm modea, joten voi alkaa jo listaileen fiiliksiä.

Pelissä on edelleen hyvinhyvin ärsyttäviä pikku vikoja.
-Meikäläisen pakki ottaa jäähyn ja pelaan onnistuneen alivoiman. Jäähyltä tullessa pakki ei palaakkaan pakiksi vaikka vaihdan ketjuja, vaan jää oikeaksi hyökkääjäksi. Ja taas oikea laita menee pakiksi. Ainoastaan pelikatkolla pelaajat palaavat normaaleille paikoille. Kun torontolla pelailen niin meinaa vähän nakertaa kun Kessel on pakkina ja Komisarek laiturina.

-Jäähyjen balanssi on välillä aivan järkyttävää. On pelejä jossa ei saa mistään boksia, toisessa pelissä tuntuu että joka taklaus on ryntäys tm.

-Koneen kanssa kaupan käyminen on vieläkin liian helppoa. Uskallan väittää ettei Boston oikeasti luopuisi Tuukka Raskista Toronton 3. ja 4. kierroksen varauksia vastaan.

-Jostain syystä AI onnistuu melkein joka kerta ottamaan kiekon meikäläisen läpiajosta. Valehtelematta 97% yksin läpi tilanteista kusee käsille kun pakki loikkaa takaa ja saa kiekon irti minulta.

-Vasta hyökkäyksien hyöty on edelleen olematon. Vaikka onnistut ottamaan kiekon keskialueella ja lähdet esim. 2-1 tai jopa 3-1 hyökkäykseen tilanne karkaa joko
A) Pakkien ollessa yhtäkkiä järjettömän nopeita tai
B) Omat pelaajat surffailevat minne sattuu. Ei vaikkapa sinne maalin kulmalle minne olisi järkevä mennä :)

Mutta kaikesta huolimatta peli on mahtavaa ajanvietettä ja parannusta edelliseen on tapahtunut. Ja eihän tämä olisi EA jos mitään valitettavaa ei löytyisi!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Cavalera on oikeassa ja silti kaikki vaan pelaavat. :p

Ensin alkuun Cavaleralle kiitos siitä, että puit sanoiksi ajatukseni useammasta jutusta jotka harmittavat NHL-sarjassa. On aina mukava lukea jäsenneltyä ja perusteltua ajatustenvirtaa :)

Mutta syy siihen miksi kaikki pelaavat? En väitä, että tietäisin yksiselitteisen kaikenkattavan syyn tuohon kysymykseen, mutta kyllähän Pelaaja-lehden arvostelu oli ainakin minun mielestäni aika lähellä sitä perimmäistä totuutta. NHL-sarja tarjoaa jääkiekon huippuhetket oikein annosteltuna ja tiivistetyssä muodossa. Tällä hetkellä se olennaisin lätkä-kokemus, mikä jengiä kiehtoo on nettipeli toisia ihmisiä vastaan. Oli se sitten online versus, tai EASHL. Yksi matsi ei kestä tuhottoman kauan -> helposti lähestyttävä.

En ainakaan itse kyllä voisi ajatellakaan pelaavani NHL11:sta jääkiekkosimulaationa. Esim. 10-15 minuutin erillä, mahdollisimman "realistiseksi" slidereilla säädettynä. Siihen tuosta pelistä VAIN EI OLE. Jos et usko, niin lue Cavaleran postaus ja muiden kertomukset comeback-AI:sta, momentumista, yms. Ennen kuin nuo hommat on korjattu, niin hardcore-yksinpeli-simulaatio-kokemusta ei EA:n tuotteesta tule saamaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hieman kyllä cavaleran novellista tulee mieleen EA:n NHL-sarjan aikaisemmat versiot. Tai sellainen fiilis, että oletko demon lisäksi peliä juurikaan edes pelannut...
En tietenkään ole, miksi ihmeessä kommentoisin peliä, jota olen pelannut?

Toki sieltä tekstin seasta joitain faktojakin löytyi, mutta myös useita epäkohtia. Mainittakoon esimerkiksi maalivahdin antamat (harha)syötöt. Kummasti ainakin itse niistä teen maaleja.
Joo niin minäkin. Aina silloin tällöin. Muutaman kerran. Aivan liian harvoin. Tai siis, oikeastihan se kiekko ei mene pelaajan lavan läpi, kuten tässä pelissä yleensä. Yhdessä toisessa kiekkopeli-sarjassa niistä pystyy rankaisemaan joka kerta, kun lätty lapaan osuu. Which is nice.

Samoin kuin irtokiekoista maalin edessä. Se on jännä näppäin se L2... Suosittelen kokeilemaan vaikka yhdessä oikean puoleisen tatin kanssa... :)
Kahden pallukan välissä oleva keskitatti on myös jännä. Kannattaa kokeilla vaikka tyttöystävän kanssa :D

En väittänyt, ettei se onnistuisi ikinä. Kuten sanoin, (erityisesti AI) puolustajilla on näissä selkeä etu. Se, mitä peräänkuulutan, on tasapuolisuus - tilanteesta ja pelialueesta huolimatta. Saat toki ummistaa silmäsi pelin heikkouksien ja bullshit-logiikan edessä ja jopa nauttia pelaamisesta, ei se ole minulta pois.

misfit83 sanoi:
En ainakaan itse kyllä voisi ajatellakaan pelaavani NHL11:sta jääkiekkosimulaationa. Esim. 10-15 minuutin erillä, mahdollisimman "realistiseksi" slidereilla säädettynä. Siihen tuosta pelistä VAIN EI OLE. Jos et usko, niin lue Cavaleran postaus ja muiden kertomukset comeback-AI:sta, momentumista, yms. Ennen kuin nuo hommat on korjattu, niin hardcore-yksinpeli-simulaatio-kokemusta ei EA:n tuotteesta tule saamaan
Amen. Voisin taas mainita yhdestä toisesta kiekkopelisarjasta, mutta...

Mainittakoon nyt vielä, että kaikesta kitinästä huolimatta jaksan tuhlata NHL11 parissa kymmenittäin tunteja - lähinnä varsin hyvin toimivan nettipelin vuoksi - kilpailijaa kun ei sen osalta tällä hetkellä ole. (2K8 servut alhaalla ja 2K10 pätkii liikaa).

Huono pelihän NHL 11 ei ole ja se tekee paljon oikein, mutta kun se voisi - varsinkin EA:n resurssit huomioon ottaen - olla niiiin paljon parempi.
 
Ylös Bottom