Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Donka ******* aistin vähän kuittailua edellisessä viestissä. :) Mutta tosiaan tuolla liigassaki oli Northernin kanssa ongelmia. (lähti minua vastaan kesken pelin esim jne.)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Olisiko järkevä tehdä alkulohkon otteluista ennen turnauksen alkua aina ottelu ohjelma, noin 30 min välein ottelut, kun hieman ärsyttävää aina tuo vastustajan saaminen? Siinä nyt yksi parannusehdotus mikä tuli mieleen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

JEEEEE! !!!

tuli sitten voitettuu ensimmäinen Sunday Cup..hyvä niin

itse turnaus oli mielestäni hyvin järjestetty. luulisin että pieneksi ongelmaksi
saattaa muodostua suuri kysyntä,koska ainakin itse tykkäsin tämmösseestä turnauksesta,että kun on on paljo halukkaita niin miten sen järjestää että mahdollisimman moni pääsisi pelaa? siinäpä hyvä kysymys..kenties useampi turnaus, mutta pystyykö/haluuko sama ihminen järjestää useampia..


mutta joo hyvät pelit oli tänää, ei siinä mitää

tuohon että voitto irtosi helpolla..niin on voittoja helpommalakin saatu mutta mielestäni
voittoni ei ollut kuitenkaan missään vaiheessa uhattuna... :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

luulisin että pieneksi ongelmaksi
saattaa muodostua suuri kysyntä,koska ainakin itse tykkäsin tämmösseestä turnauksesta,että kun on on paljo halukkaita niin miten sen järjestää että mahdollisimman moni pääsisi pelaa? siinäpä hyvä kysymys..kenties useampi turnaus, mutta pystyykö/haluuko sama ihminen järjestää useampia.

Mikäli tästä muodostuu vielä ongelma niin mietittään sitä sitten. Yksi radikaali ehdotus mulla onkin jo tähän.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Voisi tehdä kaks tai kolme eri turnausta kysynnän mukaan ja vähän pienempi osallistujamärää/turnaus niin ei tule niin paljon alkulohko pelejä että menis turnaus nopeammin.

Eli vaikka 16 osallistujaa/turnaus ja edelleen neljään lohkoon ja kaksi parasta lohkosta jatkoon.

Sitten voisi jakaa niin, että parhaimmat olisivat kovimmassa turneessa heikommat sit seur. jne... näin tulisi tiukempia pelejä ja olisi mukavampi olla mukana.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

hpkfani voittoon.


Kerron illalla sitten lisätunnelmia turnauksesta ja ois tietty kiva saada muiltakin vähän palautetta miltä osin tätä voisi parantaa.

Onnee ponnee voittajalle vaikka tais aika helposti se tulla. No jos ensi viikolla olisi sitten vähän enemmän haastetta sullekkin.

Ilmoittautuminen ensi viikon turnaukseen on alkanut uudessa viestiketjussa!


Jees, kuten jo muutaman kerran sanonut, pelaaminen loppui siis siihen, että en pystynyt Samsonanitin pelikutsuihin liittymään, netti varmaan meni sillä porukat menivät toisella koneella nettiin ..

Muttajoo, parannusehdotuksista sen verran, että voisi olla mieluusti 2 päivän turnaus, vaihtokaupat päällä, ja mm. turnauksessa oli HPKFani sekä minä, hpk fanilla 250 peliä joista 200 voittoa, itsellä 30 peliä 20 voitolla, mielestäni voisi joukkueet tämän perusteella valita, esim. hpkfani saisi vasta viimeisenä valita joukkueensa.

Toivoisin jokatapauksessa ettei tämän takia porttikieltoa tule :))

Yhteenvetona siis että parhaimmille huonoimmat tiimit, eihän ole mitään järkeä että "parhailla" pelaajilla on Pittsburghit ja Washingtonit kun mm. Skog80 joutuu pelaamaan Nashvillella.

Toivottavasti jotain selvää tästä sai, nyt nukkumaan ->
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Donka ******* aistin vähän kuittailua edellisessä viestissä. :) Mutta tosiaan tuolla liigassaki oli Northernin kanssa ongelmia. (lähti minua vastaan kesken pelin esim jne.)

Joo, jos nyt vaikka aloitetaan sillä, että mitä ****** selität? Ihan alkuun me ollaan eri liigassa? Ja sain pelattua vaan ensimmäisen pelin jonka pelasin loppuun, sen jälkeen netti petti, ei voi mitään.

Silti toivoisin että ennen kun rupeat virallisesti paskaa puhumaan, hoidat faktat kuntoon, kiitos.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Joo, jos nyt vaikka aloitetaan sillä, että mitä ****** selität? Ihan alkuun me ollaan eri liigassa? Ja sain pelattua vaan ensimmäisen pelin jonka pelasin loppuun, sen jälkeen netti petti, ei voi mitään.

Silti toivoisin että ennen kun rupeat virallisesti paskaa puhumaan, hoidat faktat kuntoon, kiitos.

Pelkästään tolla asenteella millä kommentoit noita ongelmiasi, joudat porttikieltoon.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Joo, jos nyt vaikka aloitetaan sillä, että mitä ****** selität? Ihan alkuun me ollaan eri liigassa? Ja sain pelattua vaan ensimmäisen pelin jonka pelasin loppuun, sen jälkeen netti petti, ei voi mitään.

Silti toivoisin että ennen kun rupeat virallisesti paskaa puhumaan, hoidat faktat kuntoon, kiitos.


Kyllähän sä oot harrastanu tota pelien lopettamista muutamassa aikasemmassa liigassa/turnauksessa.
 
Ylös Bottom