Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Sunday cup #3 (16.1.2011)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gendlik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday cup #3 (16.1.2011)

Ihan jepa kun ei löydy koko liigaa niin vaikea siihen on liittyä, ja varmasti hyvä idea mätkästä 0% max k%?

Hpkfani, kannattaa jos liigan teet, tehdä se alkupostin mukaisesti ;)

Enivei, voi melkein viisaampaa olla että järjestely lopetetaan, kun ei näytä sujuvan millään.

Kuules, liiga oli tehty alkupostin mukaisesti. k% kylläkin sattui kämmi sillonkun tein sen liigan. Liigan lopettamisesta varmaan johtuu se että et löytänyt liigaa. Useempi kaveri sieltä tosiaan puuttui. Turha rupee selittää k% jotain että ei pysty liittymään, koska mulle ei niitä viestejä ei hirveesti tullu et ei voi liittyä( vain yhdeltä tuli viesti et ei voi liittyä)
Jotenka peruin tän sit ku ei kaikkia pelaajia näkynyt ja muutenkin oli parin pelaajan vaje. Porttikieltoja välttämättä kenellekään täs rupeis jakelee ku tää loppu ennen kun se kerkis kunnolla ees alkaakkaan:) Tosiaan jatkossa mun puolesta tän voi järjestää sit joku muu, tää järjestäminen tais olla mun osalta tässä kun kaikki ei viitsi ees ilmaantuu paikalle;)

Harmi,että näin pääsi käymään.. :( mutta toivottavasti tämä toimivaksi todettu juttu ei nyt tähän kaadu.. :( Jatkuuko sunday Cup vai loppuuko?

Harmi,että näin pääsi käymään.. :( mutta toivottavasti tämä toimivaksi todettu juttu ei nyt tähän kaadu.. :( Jatkuuko sunday Cup vai loppuuko?

Itse turnaus systeemi varmasti toimisi,mutta.. se että porukka ilmoittaa ittensä ja peruu ilmoittautumisensa la klo 20 jälkeen. Eli siis ehdotan kuka tätä ny si järjestää(jos järjestää) jos peruu ilmoittautumisen la klo 20 jälkeen niin eikös siit pitäs tulla porttikieltoo?!?!? Eipä enää ilmoittauduttas ennen ku varmuudel voi osallistuu:)

Niin tai, jos peruu eikä saa hommattua tilalle ketään, niin ei saa osallistua seuraavaan. Täälä kuitenkin pyörii jämptiä sakkia ni täysporttari nyt on ihan naurettava. Kuitenkin akuutteja tilanteita tulee, jotta ei vain pääse.

Niin tai, jos peruu eikä saa hommattua tilalle ketään, niin ei saa osallistua seuraavaan. Täälä kuitenkin pyörii jämptiä sakkia ni täysporttari nyt on ihan naurettava. Kuitenkin akuutteja tilanteita tulee, jotta ei vain pääse.

Täsmälleen näin..en siis lähtis porttaria antamaan jos jonkun saa tilalle enkä myöskään täysporttaria mutta parin cupin verran;)
Tosiaan viime viikonloppu oli erikoinen, parit jannut lähti mutta toki ei oltais saatu pidettyä kun ei muutenkaa ollu tarpeeks jengii...olisi tietty mahollisuus se yks jannu jostain löytää mutta kolme jo vähän haastavampi..

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom