Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

meizzeli1 ei ole vielä näkynyt kirjautueena b-lohkossa. Muuten lohkon pelit taidettu jo pelata. Tuleeko sitten yks peli vähemmän lohkos ja meneekö 3 lohkossa jatkoon?

Joo tulee peli vähemmän ja siinäkin kolme jatkoon
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

:DDDD Sain päivän naurut Pair kiitos hehe. Pelasin tota vs ja jätkä vetää jokasesta tilanteesta one-timerin ja siitä maalin. ja tietenkin tässä kun vaikeustaso on jtn tulokas niin helppo tehä niitä. Säälin kyl sua kun et osaa muuta mut aivan sama mulle.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Kesk. otteluista minulla ylhäällä nämä:

SmKettu-Jondelson 0-3, korjattu 4-1
legis69-mifoin 3-0, korjattu 2-3

onko muita?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Tasapisteissä oltaessa katsotaanko ensin voitot niinkun oikeastikin? Olen tasapisteissä napi89:n kanssa, mulla yksi voitto napi:lla ei yhtään.. Molemmilla -4 maaliero..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

:DDDD Sain päivän naurut Pair kiitos hehe. Pelasin tota vs ja jätkä vetää jokasesta tilanteesta one-timerin ja siitä maalin. ja tietenkin tässä kun vaikeustaso on jtn tulokas niin helppo tehä niitä. Säälin kyl sua kun et osaa muuta mut aivan sama mulle.

Helppohan se oli 7 maalia tehdä tyhjiin kun maalisi eteen pääsee helpommin kuin tuksun pöksyihin.;);)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

artturi95:n jouduin poistamaan koska pelasi vain yhden pelin ja poistui eikä tullu enää pelaan!

Nyt alkulohkot pelattu ja alotetaan plejarit laitan otteluparit tänne ihan kohta!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Jep en lähtenyt hyvin liikkeelle kyl tos pelis. Mutta kun teet noita one-timer maaleja jotka menee aina niin kyl se on aika ***** säälittävää. Sekä et sä sinne maalialueelle aina päässy syötit pullalla sieltä toiselta laidalta toiselle ja tietenkin siellä oli joku kun mulla on Islanders joka on varmaan NHL paskoin joukkue.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Plejareiden 1.kierros:
ANA-MTL
CHI-NYI
CAR-VAN
PIT-WSH

Kerrasta poikki! voi alkaa pelaan!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

1. kierros kerrasta poikki?

edit: ei mitn olikii aikasemmassa...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Puolivälierät sitten tämän mukaan:

SJ saa vastuksen parista CAR/VAN

DET saa vastuksen parista PIT/WSH

MIN saa vastuksen parista ANA/MTL

DAL saa vastuksen parista CHI/NYI

Nämäkin kerrasta poikki
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Laitoin kutsun, mutta Mifoni sanoi että sen sijoituksessa on jotain vikaa? tiedä sitten häntä :confused:

Mifoni näköjään poistunut! mifoni vois tarkentaa!

jos mifonista nyt ei kuullu mitään niin pääset luovutuksella jatkoon!

Mut ootas mä katon viä olenko muistanu tuon tuloksen päivittää mikä sillä uusittiin!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

rile, mulla on tossa postissa väärät pisteet. oikeasti 4 pistettä ja maaliero 13-7. eli ilmeisesti lohkon ykkössija.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

c/d-lohkojen pareihin tulos viä pieni muutos kun tuo mifonin korjattu jäikin taulukosta pois, toivottavasti ette kerenny viä peleihin.

a/b lohkot ok
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

rile, mulla on tossa postissa väärät pisteet. oikeasti 4 pistettä ja maaliero 13-7. eli ilmeisesti lohkon ykkössija.

Joo sori, mä korjailen maaliero lopulta 9-2 mun laskujen mukaan kun ottaa sen kesk.pelin pois
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Puolivälieräparit c/d-lohkojen joukk. välillä ovat nyt:

CAR-PIT ja DAL-WSH

Mifonin vancouver suoraan puolivälieriin!

Anteeksi sekoiluni :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Super Sunday 2 (3.4.2011)

Kiitti tästä hienostu paskaturnauksesta. xd En tiedä mitä tässä kävi mutku pelasin jondelsonia vs ja miikkapoita mulla lagas aivan vitusti ei pystynyt oikeen mitään tekemään. Ja sitten vedin ragequit ja miikkapoi jatkoon suoraan vaikka johin jo ja oisin voinu muna hies puolustaa mut ei jaksanu kiitos hei hei xD
 
Ylös Bottom