Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Pelattiin Julbero1988:n kanssa ottelut Ja voitin ottelut 2-1

Hasa92 - JulBerO 2-1 (2-5,2-1 ja 3-2).
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Ilmotan ny viel et oman kierroksen pelit näköjään jää väliin ku vastustajaa ei saa kiinni..

Itse en ole huomena maisemissa et sillon pelit ei käy..

Et ilmotelkaa ratkasuista sitten ku sen aika on..
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Huh huh. Ekan kierroksen pelit takana ja olihan se vääntöä. : )

iTz_Smuli vs Funky Mix
Pelit mulle 2-0 (4-3ja., 2-1)

Eka peli lähti suhteellisen tahmeasti liikkeelle. Tuomari oli alussa vähän mun puolella ja Mixu sai parit jäähyt siihen. Aattelin, että nyt rankastaan, mutta homma menikin toisin päin. Mixu kävi erän ainoasta laukauksesta tekemässä maalin av:lla, kun meikän jätkät jäi venäläiseen tyyliin zippailemaan kassejaan hyökkäysalueella. Sain sen jälkeen vielä 5vs3 ylivoiman, mutta Jumala ei ollut myöten ja maaleja ei nähty. Sen jälkeen peli meni ehkä pienoisessa minun hallinnassa, mutta mixun harvat hyökkäykset olikin sitten sitäkin vaarallisempia. Yksi tommy salo meikälle ja ajattelin, että erhkä tuuri suosii minua loppuun asti. Noh, 3-2 johtoasemassa mentiin aina 3. erän loppusekunneille asti kunnes tyhmän rohkeat hyökkääjäni menivät maalin eteen, veska syötti kaikkien läpi (perus ea:n NHL) ja siitä vastahyökkäys ja rannari 4,3s ennen loppua maaliin. Sitten väännettiikin 3. jatkoerään asti ja pääsin tekemään ratkaisun nousemalla röyhkeästi kulmasta maalille. Paikkoja oli molemmilla tehdä maalit, itsellä parit läpiajotkin, mutta kädet tärräs niin paljon, ettei muovipalanen maalin perukoille meinannut upota.

Ensimmäisestä pelistä sen verran, että naapuri tuli 3-3 tasoitusmaalin jälkeen kysymään tekeekö joku täällä kuolemaa. :D Onneksi kämppis ajoi hänet tiehensä, itse vähän rauhoitin itseäni ja peliäni ja peli alkoi sujumaan selvästi paremmin.

Toinen peli menikin sitten hiukan selvemmin ehkä meikälle, pääsin jo 2-0 johtoon, mutta 3. erän puolessa välin kaveri teki kavennuksen ja peli kääntyi meikän päätyyn päin. Onneksi kestettiin viimeset 10 minuuttia ja voitto ja jatkopaikka oli varma.

Aivan loistavat pelit, pakko myöntää. Kiitokset mixulle peleistä, ehkäpä yhdet parhaimmista peleistä mitä oon itse pelannu NHL 11:sta. Tiukkaa ja tapahtumarikasta vääntöä oli loppuun asti. Nyt jäädään sitten jännäämään, että kukas tulee seuraavana vastaan. = )
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Vastustajastani ei ole kuulunut mitään, mutta laitoin nyt viestiä sinne päin, että jos tänään saisi pelin pelattua. Odottelen vastausta iltaan asti.
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Meillä tilttas pairin kanssa kolmas peli tokan erän vikoilla sekunneilla tilanteessa 1-1 ja mulle oli tulossa yv. Jatketaan toisella kertaa, ku lähen koisaa.
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Neljännesosa-finaalit käyntiin

Otteluparit

iTz_Smuli - Youngbloo_d

proojaska - Hasa

Northerni - Jaahas

Pair4You - naur1s

Viimeinen pelipäivä on 6.9. ja tutun kaavan mukaan ilmoitus minulle YV-viestinä, jos pelikaveri ei tahdo vastata pelikutsuihin. Hyvin on turnaus rullannut ja aikataulussa ollaan.
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Kiitos pairille hyvistä väännöistä. Ekan 6-0 tappion jälkeen täytyy olla tyytyväinen, että sain laitettua kampoihin viemällä toisen pelin ja kolmannen mentyä jatkoerään (josta tosin oli väärinymmärrys, mutta voittaja varmaan ei valita ;)).
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Jaahas-Northern 2-0 (5-3,5-1)

Ja ihan turhaa alat peeloilemaan pelien lopussa jos et pärjää tai valitat millä joukkueella pelaan. Itse olisit voinut valita Vancouverin, muttet valinnut, joten turhaa avaudut.
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Pair4You 3-1 Jaahas (5-2, 3-4, 9-4 ja 4-3 JA).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Youngbloodi ja jaska koittakaahan saada pelattua välierät, jos sitä saisi koko turneen pelattua ennen torstaita.
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Huominen aikaa pelata semifinaalit. Sitten joudun arpomaan, koska tiedän ettei pelejä tule pelattua loppuun, kun NHL 12 julkaistaan. Eli siis Youngblood ja proojaska peliä.

Finaalipaikan onkin jo varmistanut Pair4You ja pronssipaikan Jaahas.
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Huominen aikaa pelata semifinaalit. Sitten joudun arpomaan, koska tiedän ettei pelejä tule pelattua loppuun, kun NHL 12 julkaistaan. Eli siis Youngblood ja proojaska peliä.

Finaalipaikan onkin jo varmistanut Pair4You ja pronssipaikan Jaahas.

Tosi reilua :D

Meitsi laitto jo sunnuntaina viime kiekan jälkeen viestiä tulevalle vastustajalle, et kerkeetkö pelata pelit ma,ti tai ke.. Kaveri ei vastaa tänne mitään..

Sit laitoin eilen vielä Kaveripyynnön psn:n kautta.. Ei oo kuulunu mitään..

Nyt tuun tänne niin kuulen et päivä aikaa pelata pelit tai muuten arvotaan.. Reilukerho kokoontuu =)

Toisekseen, jos aikataulu alussa lyöty lukkoon niin miksi ei siitä pidetä kii..? Vaikka nhl 12 tuleekin niin jos ite finaaleis olisin niin kyl ny helkutti silti voisin yhdet 3peliä vanhalla pelillä vielä jauhaa, koska onhan tässä taas vuosi aikaa uutta pelata.. :)

Mut jos tässä ny arvotaan pronssipeliin niin voin jo kertoo etten tuu sitten niitä pelaamaan jos tää näin hoidetaan.. Ihan jaahaksellekin tiedoksi..
 
Vastaus: NHL 11 -turnausilmoittautuminen [PS3]

Tosi reilua :D

Meitsi laitto jo sunnuntaina viime kiekan jälkeen viestiä tulevalle vastustajalle, et kerkeetkö pelata pelit ma,ti tai ke.. Kaveri ei vastaa tänne mitään..

Sit laitoin eilen vielä Kaveripyynnön psn:n kautta.. Ei oo kuulunu mitään..

Nyt tuun tänne niin kuulen et päivä aikaa pelata pelit tai muuten arvotaan.. Reilukerho kokoontuu =)

Toisekseen, jos aikataulu alussa lyöty lukkoon niin miksi ei siitä pidetä kii..? Vaikka nhl 12 tuleekin niin jos ite finaaleis olisin niin kyl ny helkutti silti voisin yhdet 3peliä vanhalla pelillä vielä jauhaa, koska onhan tässä taas vuosi aikaa uutta pelata.. :)

Mut jos tässä ny arvotaan pronssipeliin niin voin jo kertoo etten tuu sitten niitä pelaamaan jos tää näin hoidetaan.. Ihan jaahaksellekin tiedoksi..
Minun mielestäni olen jo aika *piiip* monta kertaa sanonut jokaiselle teistä, että laittakaa sitä YV-vietiä minulle, jos olette yrittäneet tavoittaa vastustajaa, mutta vastustaja ei vastaa. Mistä minä voin tietää oletteko yrittäneet tavoitella vastustajaa pleikkarin puolella vai ette. Sen takia laitoin tämän arvonta hässäkän, kun kummastakaan osapuolesta ei kuulu mitään.
 
Ylös Bottom