Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

Haluan vielä mainita että että helpsonista ja soneralta molemmista sanottiin että kyseistä laitetta ei saada siltaavaksi..
Siltä se vaikutti manuaalinkin perusteella. Aika käsittämätön laite.

kun portit on ohjattu saako upnp olla päällä vai onko väliä?
Mitäs se FAQ sanoo? Sen pitäisi sanoa ei UPnP:lle.
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

Terve

Eikö tähän ongelmaan ole saatu ratkaisua vieläkään?

menee hermot tuon kyseisen matolaatikon kanssa...:mad:
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

^ Itsellä ei ole kyseistä "matolaatikkoa", mutta ohjekirjaa selaillessani bongasin "firewall"-määrityksen. Millä tasolla teillä se on? Saako sitä jopa pois tai mulkattua sen toimintatapaa?
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

valittavissa kolme tasoa ns.normaali, estää kaiken ja pois päältä.
Otin pois käytöstä mutta ei tunnu pelittävän..
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

Joo, toi on erittäin ärsyttävää.

mulla myös tämä sama ongelma,kuitenkin niin ,että jos pääsee pelaamaan(illalla ehkä vartin jahkaamisen jälkeen) niin olen aina vierasjoukkue.Mistä mahtaa johtua? Kun laitoin vanhan telewellin kiinni niin kaikki toimii taas aivan loistavasti ja suurin osa peleistä on kotipelejä.
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

Joo, toi on erittäin ärsyttävää.

mulla myös tämä sama ongelma,kuitenkin niin ,että jos pääsee pelaamaan(illalla ehkä vartin jahkaamisen jälkeen) niin olen aina vierasjoukkue.Mistä mahtaa johtua? Kun laitoin vanhan telewellin kiinni niin kaikki toimii taas aivan loistavasti ja suurin osa peleistä on kotipelejä.

Jostain foorumilta luin, että yhteydenlaatu vaikuttaa siihen, että paremman yhteyden omaava on kotijoukkue.

Ja enpä ole itekkään saanu tota purkkia toimimaan eikä Soneralla osata auttaa. Zyxelin purkki toimii ihan sellaisenaan ilman porttiohjauksia.
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

Jostain foorumilta luin, että yhteydenlaatu vaikuttaa siihen, että paremman yhteyden omaava on kotijoukkue.

Näinhän sen luulisi olevan, mutta tuntuu menevän päinvastoin... Itsellä 24/2 toimien moitteetta, ping ~8ms. Ja melkein AINA lagaa suomalaisia vastaan jos en itse ole hostaamassa. Ja kun laitan viestiä niin valitetaan mun yhteyttäni. On se kumma jos jenkkilään toimii paremmin kuin suomeen yhteys. Portit olen availlut kyllä, enemmän huolestuttaa miten on muiden pelaajien laita. Tuntuu siltä jos menee kysymään että onko availtu portteja tai onko tietokonetta taustalla viemässä kaistaa tulee vaan lapsellista kiroilua vastaukseksi...
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

Onko kukaan saanut Soneran KotiTV:n ja NHL11-pelin kanssa toimivaa purkkia?
 
Vastaus: NHL 11 -verkkopeliongelma (Thomson TG784 -modeemi, NAT3)

Onko kukaan saanut Soneran KotiTV:n ja NHL11-pelin kanssa toimivaa purkkia?

Iteltä löytyy tuo Soneran kotiTV ja aluksi oli purkissa NAT3 tyyppi ja netissä pelaaminen takkuili. Boksia buuttailemalla ja resetoimalla sain NAT2 tyypiksi ja nettipelit pelaa EASHL:t sun muut ihan täysin ongelmitta. Purkkina toimii siis tuo Thomsonin hökötys. Pitää nuo asetukset laittaa vielä kohallee varulta josko alkais pelaamaa vähä paremmin. (Äänichatti ainakin välissä puuroutuu melko pahasti)

EDIT: Kiitos TT-2k porteista!
 
Ylös Bottom