Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [X360]

Vastaus: NHL 11 [X360]

Onko joku löytänyt tähän hyviä slidereita?

Yleisimmät "realistic" sliderit mitä olen kokeillut on hidastanut peliä hirveesti ja läpiajoja ei tule ikinä.

Vaikeustasoista taas sen verran, että Pro:lla näyttää, että kiekko pysyy mulla 3/4 erästä ja laukauksia vähintään tuplat mitä koneella. All-star taas suunnilleen toisinpäin. Miten tähän sais jotkut järkevät säädöt?
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Onko joku löytänyt tähän hyviä slidereita?

Yleisimmät "realistic" sliderit mitä olen kokeillut on hidastanut peliä hirveesti ja läpiajoja ei tule ikinä.

Vaikeustasoista taas sen verran, että Pro:lla näyttää, että kiekko pysyy mulla 3/4 erästä ja laukauksia vähintään tuplat mitä koneella. All-star taas suunnilleen toisinpäin. Miten tähän sais jotkut järkevät säädöt?

EA Sports NHL Sliders - Operation Sports Forums

Tuol on yleisesti arvostettuja slaidereita, jos lontoo taipuu :)
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Juuri näitä tullut kokeiltua ja tuolla lopputuloksella minkä selitin. Millaisia itse käytätte?

No hitto, itse tulee pelattu 98% EASHL:ää niin ei ole omakohtaisia suosituksia ikävä kyllä.

Uskon tosin että AI:ssa on sellaisia perustavanlaatuisia ongelmia että sliderit ei ihan ideaalia lopputulosta tarjoa koskaan. Mitä noita OS:n foorumeja lukee, ja ihmisten kommentteja slidereihin, niin ainahan ongelma on samat: AI on tyhmä :)

Molkematseja mieluusti treenaisin offlinessä, mutta en ole löytänyt sellaisia slidereita missä tulisi yli kymmentä vetoa kohti, vaikka erien pituuksia vähän venyttäisikin.

Noh, ehkä ensi vuonna. 2K offlineä varten ja EA EASHL-addiktioon :)
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Multa on hävinnyt joka ***** boosti slotti, joka saatanan boosti ja legenda kortti

mitä ******? olin aukonu ite kaiken ilman rahaa ja mitä nyt tapahtuu?

EA ime munaa
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Onko joku löytänyt tähän hyviä slidereita?

Yleisimmät "realistic" sliderit mitä olen kokeillut on hidastanut peliä hirveesti ja läpiajoja ei tule ikinä.

Vaikeustasoista taas sen verran, että Pro:lla näyttää, että kiekko pysyy mulla 3/4 erästä ja laukauksia vähintään tuplat mitä koneella. All-star taas suunnilleen toisinpäin. Miten tähän sais jotkut järkevät säädöt?

My sliders with the patch and tuner 2.00 - Operation Sports Forums
Itse käytän näitä 7 minsan erillä BeAGM:ssä ja tuntuu itelle sopivan haastavalla ja saa kokoajan olla skarppina, mistä diggaan. Tulee paljon aidontuntuisempia tilanteita ja jokainen maali on saavutus ei vain läiskimistä. Ehdottomasti parhaat sliderit omasta mielestä. Jos tuntuu liian vaikeelta ni vois toimii tiputtaminen taso prolle ja lisätä tietokoneen vaikeustasoo sliderista.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Multa on hävinnyt joka ***** boosti slotti, joka saatanan boosti ja legenda kortti

mitä ******? olin aukonu ite kaiken ilman rahaa ja mitä nyt tapahtuu?

EA ime munaa

Täähän kuulostaa jo todella "hauskalta". Itelläkään ei auennu kypäräboostislotit 2 ja 3 joten vittuuksissani sitten ostin ne. Muutenkin samaa ongelmaa näköjään on muillakin, jossain EA:n foorumilla monet tilitti samaa juttua ettei slotit aukea, on se kyllä reijästä tollanen. Jos iteltä on nyt slotit kadonnut niin en tiedä mihin männynoksalle toi änäri lentää tosta.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Kellään tietoa että onkohan tohon HUTin turnaus bugiin tulossa korjausta? Todella turhauttavaa kun porukka häipyy kesken kaiken etkä etene turnauksessa! Eilen oli paras ku johdin 5-4 ja tein alivoimalla 3 sekuntia ennen pelin päättymistä 6-4 niin kaveri otti ja lähti!
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

My sliders with the patch and tuner 2.00 - Operation Sports Forums
Itse käytän näitä 7 minsan erillä BeAGM:ssä ja tuntuu itelle sopivan haastavalla ja saa kokoajan olla skarppina, mistä diggaan. Tulee paljon aidontuntuisempia tilanteita ja jokainen maali on saavutus ei vain läiskimistä. Ehdottomasti parhaat sliderit omasta mielestä. Jos tuntuu liian vaikeelta ni vois toimii tiputtaminen taso prolle ja lisätä tietokoneen vaikeustasoo sliderista.
Kiitoksia. Nämä tuntuu toimivan hyvin. Sopivan haastavaa peliä kokoajan ja kone verottaa kivasti puolustuspään virheistä.
Kokeilin Pro vaikeustasollakin, mut meni liian helpoks. Pyöritin peliä 80% ajasta.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Kiitoksia. Nämä tuntuu toimivan hyvin. Sopivan haastavaa peliä kokoajan ja kone verottaa kivasti puolustuspään virheistä.
Kokeilin Pro vaikeustasollakin, mut meni liian helpoks. Pyöritin peliä 80% ajasta.

Ollos hyvä. Joo itsekkin tottunu näihin slidereihin jo sen verran että oon tasasin väliajoin nostanut tota cpu difficultya mutta on kyllä itselle kanssa toimivat säädöt.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Jos vastustaja kuittaa itsensä ulos ennen pelin päättymistä online vs.playssa ja johdan esim. 7-0 niin kirjautuuko nuo kaikki 7 maalia tilastoihin vai ainoastaan 3 maalia? Yleensähän peli muuttaa lopputulokseksi 3-0 jos vastustaja lähtee kesken pelin litomaan.
 
Jos vastustaja kuittaa itsensä ulos ennen pelin päättymistä online vs.playssa ja johdan esim. 7-0 niin kirjautuuko nuo kaikki 7 maalia tilastoihin vai ainoastaan 3 maalia? Yleensähän peli muuttaa lopputulokseksi 3-0 jos vastustaja lähtee kesken pelin litomaan.

Jos se tulos on rumempi kuin 3-0 niin tulee se tulos 3-0:n sijasta.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Mikäs tuo nettikoodi tässä tuli mukana? Kannattaako tätä käytettynä ostaa jos se koodi on käytetty?
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Mikäs tuo nettikoodi tässä tuli mukana? Kannattaako tätä käytettynä ostaa jos se koodi on käytetty?
Ilman tuota Online Passia ei voi pelata online-pelimuotoja. Erikseen ostettuna Online Pass maksaa 800 Microsoft-pistettä.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Juuri hommasin pelin ja menin suoraan onlinen puolelle pelaamaan ja turpiinhan siellä tuli aika pahasti:)

Huomattavan erilainen peli NHL10 nähden. Syöttely on todella paljon vaikeampaa, samoin fysiikkaan on totuttelemista. Loistava peli, sanoisin....nyt pitäisi vielä oppia pelaamaan. Ehkä treenaan vähän tietokonetta vastaan!

Kerran serveri kaatusi kun pelasin, toivottavasti tuosta ei tule tapaa.:eek:
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Jos jotakin nyt kiinnostaa, niin olen väsännyt toistaiseksi 12:lle joukkueelle omat soittolistat, jotka pääsääntöisesti sisältävät maali-, jäähy-, erätauko-, pelikatko- sekä introbiisit. Pelikatkolistoista tekee erityisesti mielenkiintoisen sen, että jokaiselle joukkueelle olen lisännyt tusinan verran suomalaisia mainoksia joukkoon.
Osan biiseistä olen lainannut Frostyn loistavasta paketista, osan HMP:n (Operation Sports) BIP - paketista ja loput on sitten omaa muokattua tuotosta, johon käytin Audacityn G-verb - efektiä saadakseni biisit kuulostamaan mahd. hyvältä. Paketit eivät sisällä itse soittolistoja, pelkät ääniraidat, joten soittolistat on tehtävä itse käyttäen Windows Media Playeria tai vaihtoehtoisesti ilmaista ja kätevää Playlist Creatoria. Itse en ole vielä paketteja pelissä testannut, joten toivon että mahdollisimman moni antaisi palautetta, olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisiä. Toistaiseksi HPK:n ja KalPan soittolistat puuttuvat.

BLUES
HIFK
ILVES
JOKERIT
JYP
KÄRPÄT
LUKKO
PELICANS
SAIPA
TAPPARA
TPS
ÄSSÄT
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

JItse en ole vielä paketteja pelissä testannut, joten toivon että mahdollisimman moni antaisi palautetta, olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisiä.
Pelicansin paketin tuosta latasin. Valitettavasti paketin kappaleet ovat pahemman kerran vanhentuneita. Vierasjoukkueen jäähybiisi oli sentään sama kappale kuin nykyäänkin, mutta se oli leikattu väärään kohtaan. Paketin pelikatkobiiseistä suunnilleen 3-4 on nykyään Isku Areenassa käytössä. Tuo maalibiisikään ei ihan autenttinen ole, vaikka kappale sinänsä onkin oikea. Alussa vain pitäisi olla pieni pätkä toisesta kappaleesta.

Äänenlaatu ja kaikutehosteet ovat kunnossa. Mainokset ovat myös erittäin hyvä lisä.

Yksin on tietysti aika vaikea saada tehtyä ajan tasalla olevaa pakettia. Siihen tarvittaisiin jokaisen joukkueen kohdalla joku, jolla olisi tiedot nykyisestä musiikkivalikoimasta. Netissä olevien listojen päivittämisestä taitaa monessa tapauksessa olla kulunut useampi vuosi.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Jos vastustaja kuittaa itsensä ulos ennen pelin päättymistä online vs.playssa ja johdan esim. 7-0 niin kirjautuuko nuo kaikki 7 maalia tilastoihin vai ainoastaan 3 maalia? Yleensähän peli muuttaa lopputulokseksi 3-0 jos vastustaja lähtee kesken pelin litomaan.

Itselle ainakin käy niin, että alle kolmen maalin voitto kirjautuu 3-0 voitoksi, mutta yli 3-0 voitto kirjautuu juuri siksi tilanteeksi, mihin se jäi esim. 7-2
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Pelicansin paketin tuosta latasin. Valitettavasti paketin kappaleet ovat pahemman kerran vanhentuneita. Vierasjoukkueen jäähybiisi oli sentään sama kappale kuin nykyäänkin, mutta se oli leikattu väärään kohtaan. Paketin pelikatkobiiseistä suunnilleen 3-4 on nykyään Isku Areenassa käytössä. Tuo maalibiisikään ei ihan autenttinen ole, vaikka kappale sinänsä onkin oikea. Alussa vain pitäisi olla pieni pätkä toisesta kappaleesta.

Äänenlaatu ja kaikutehosteet ovat kunnossa. Mainokset ovat myös erittäin hyvä lisä.

Yksin on tietysti aika vaikea saada tehtyä ajan tasalla olevaa pakettia. Siihen tarvittaisiin jokaisen joukkueen kohdalla joku, jolla olisi tiedot nykyisestä musiikkivalikoimasta. Netissä olevien listojen päivittämisestä taitaa monessa tapauksessa olla kulunut useampi vuosi.

Näinhän se valitettavasti menee. Itselläni ei Turkuhallia enempää kokemusta ole muiden hallien soittolistatarjonnasta, mutta yritän parhaani mukaan päivittää pakettia mahdollisimman parhaaksi ja olisi mukavaa, jos joku voisi vaikka kasata kokoon soittolistaa kotikaupungin hallimusiikkitarjonnasta, jonka pelejä todellakin seuraa paikan päältä. Vaikeata on työttömän, ex-opiskelijan lähteä kiertämään Suomea pelkästään SM-Liigaa ja hallien soittolistaa seuraten. Ja kuten sanoin jo ylempänä, jos tosiaan osaat jollain tavalla haluat auttaa Pelicans-paketin päivitystä antamalla listaa nykyään hallissa soitetuista biiseistä ja myös samalla hieman infota, mistä kohtaa tuon jäähybiisin pitäisi alkaa ja päättyä.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Ja kuten sanoin jo ylempänä, jos tosiaan osaat jollain tavalla haluat auttaa Pelicans-paketin päivitystä antamalla listaa nykyään hallissa soitetuista biiseistä ja myös samalla hieman infota, mistä kohtaa tuon jäähybiisin pitäisi alkaa ja päättyä.
Tuli nyt tehtyä niin maali- kuin jäähybiisikin. Ne pääsee lataamaan tästä. Käytin noiden tekemiseen pakettisi kappaleita "The Whistle Song" ja "We're Gonna Win". Omissa lisäyksissäni ei kaikua ole mukana, joten sen voi ehkä niihin lisätä ennen pakettiin laittamista. Tosin testauksen perusteella nuo toimivat hyvin tuollaisenaankin. Tuossa maalibiisissä on mukana tosiaan myös maalitorvi, joten Media Hubissa tuo pitää laittaa kohtaan "Goal Horn". Samalla kohtiin "Home Goal" ja "Star Player Goal" pitää valita vaihtoehto "ei musiikkia".

Yritän jossain vaiheessa koota jonkinlaista listaa pelikatkoilla soitettavista kappaleista.

Saisivat kyllä vähän pidemmät olla nuo maaleista näytettävät uusinnat ja tuuletusanimaatiot, niin ehtisi maalibiisikin kunnolla soimaan.

Edit: Huomasin, että jäähybiisiin oli jäänyt puolen sekunnin tauko keskelle kappaletta. Korjasin tuon, latasin kappaleet MediaFireen uudestaan ja muutin viestissä olevan linkin oikeaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom