Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [X360]

Vastaus: NHL 11 [X360]

Tuli nyt tehtyä niin maali- kuin jäähybiisikin. Ne pääsee lataamaan tästä. Käytin noiden tekemiseen pakettisi kappaleita "The Whistle Song" ja "We're Gonna Win". Omissa lisäyksissäni ei kaikua ole mukana, joten sen voi ehkä niihin lisätä ennen pakettiin laittamista. Tosin testauksen perusteella nuo toimivat hyvin tuollaisenaankin. Tuossa maalibiisissä on mukana tosiaan myös maalitorvi, joten Media Hubissa tuo pitää laittaa kohtaan "Goal Horn". Samalla kohtiin "Home Goal" ja "Star Player Goal" pitää valita vaihtoehto "ei musiikkia".

Yritän jossain vaiheessa koota jonkinlaista listaa pelikatkoilla soitettavista kappaleista.

Saisivat kyllä vähän pidemmät olla nuo maaleista näytettävät uusinnat ja tuuletusanimaatiot, niin ehtisi maalibiisikin kunnolla soimaan.

Kiitoksia paljon paketista. Ehdottomasti tulen lisäämään nämä tähän omaan pakettiin. Ja jos vain suinkin viitsit, niin plussaahan se on jos jaksat listaa ruveta väsäämään Break In Play - biiseistä. Alimpaa lausetta komppaan täysin. Onneksi nuo omat tuuletukset sentään pidentävät hieman koko maalianimaatiota, tosin kyse on vain sekunnista parista.

E: Eikä näköjään tarvinnut ruveta muokkaamaan kaikuefektiä kumpaankaan biisin, sen verran mukavalta korvaan kuulosti. Iso kiitos vielä kerran :)
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Päivittelin musapakettia ja päivitys paketin löytää tästä linkistä

Paketti sisältää mm.

- Bluesin maalibiisin maalitorven kanssa.
- Ilveksen maalibiisin Amokk 666 - biisin summerin kanssa.
- JYP:n maalibiisin tornadosummerin kanssa & JYP:n vierasjäähybiisin.
- Lukon maalibiisin & uuden intron.
- Pelicansin maalibiisin summerin, I can't turn you loose loopin sekä We're Gonna Win kanssa & vierasjäähybiisin.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Täytyy kyllä sanoa että hienoa työtä teette! Todella kiitollinen olen varsinkin jos saan nämä asennettua Boxille. Siitä puheen ollen, mitenkäs nämä siirretään? Käykö muistitikku vai mitä tarvitaan?

Itse käyn usein HPK:n peleissä, mutta valitettavasti musiikkitietämys ja tunnistukseni on aika heikkoa. Olisi kuitenkin hienoa jos saisit suosikkijoukkueelleni kasattua edes jotain. Ainakin We Will Rock You soi semmoisena taputtelu musana. Sisääntulon biisin kai kaikki tietää. Luotan kyllä suhun!

Toivoisin nopeaa vastausta tuohon asentamiseen.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Täytyy kyllä sanoa että hienoa työtä teette! Todella kiitollinen olen varsinkin jos saan nämä asennettua Boxille. Siitä puheen ollen, mitenkäs nämä siirretään? Käykö muistitikku vai mitä tarvitaan?

Itse käyn usein HPK:n peleissä, mutta valitettavasti musiikkitietämys ja tunnistukseni on aika heikkoa. Olisi kuitenkin hienoa jos saisit suosikkijoukkueelleni kasattua edes jotain. Ainakin We Will Rock You soi semmoisena taputtelu musana. Sisääntulon biisin kai kaikki tietää. Luotan kyllä suhun!

Toivoisin nopeaa vastausta tuohon asentamiseen.

Juu, eli on simppeliä kuin heinän teko. Jos boksistasi löytyy kiintolevy (ulkoinen ei käy), voit biisit polttaa Audio CD - muodossa CD-levylle ja sitten tallentaa ne boksiin ja tehdä boksin kautta soittolistat jokaisesta. Jos et omista kiintolevyä, voit "streamata" musiikit suoraan koneestasi käyttäen joko Windows Media Playeria tai vaihtoehtoisesti TVersityä. Itse suosin jälkimmäistä vaihtoehtoa, on kuulemma ollut monilla ongelmia WMP:n kanssa. Eli luot jokaisesta biisistä soittolistat käyttäen joko Windows Media Playeriä tai ilmaista Playlist Creatoria.Sitten vain avaat TVersityn, lisäät soittolistat (huom. ei mp3 - tiedostoja) Library - välilehteen, kytket boksin kiinni modeemin Ethernet - piuhalla, käynnistät NHL 11:n ja voíla.

Ohje median streamaamiseen TVersityllä.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Kiintolevyllä ilmeisesti tarkoitat kovalevyä, hieman termit hukassa minulla. Vai?

PS: Sattuisiko löytymään messenger-osoitetta, olisi varmaan hieman helpompi opastaa?
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Kiintolevyllä ilmeisesti tarkoitat kovalevyä, hieman termit hukassa minulla. Vai?

PS: Sattuisiko löytymään messenger-osoitetta, olisi varmaan hieman helpompi opastaa?

Kyllä.. Kiintolevyllä tarkoitin kovalevyä. Laitoin mese-osoitteen sulle yksityisviestillä.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Olisiko millä aikavälillä mahdollista saada HPK:n pakettia? Voin toki auttaa kaikin mahdollisin keinoin. Maalilaulu on tuo kaikkien tuntema Kai Hyttinen - Se on Siellä ja tässä videolla maalilaulu alkaa 0:58 kohdilla ja päättyy 1:22. Sitten nykyistä sisääntulobiisiä en muuten muista, muuta kuin joku Children of Bodomin biisi oli. Tämä viime kautinen käy kyllä ja se alkaa noin 0:46 ja päättyy 1:16.

Sitten noista katkobiiseistä ja mainoksista ainakin Liigapörssi mainos, Jääkiekkolehti, veikkauskortti-mainos, OP-Pohjola ovat Hämeenlinnassakin soinut. Biiseistä ainakin tuo We will rock you:n taputusversio, lick it up, cum on feel the noize, my sharona, Paranoid, Another one bites the dust ovat soineet.

Toivottavasti noilla pääset alkuun ja saat löydettyä lisää tietoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [X360]

Olisiko millä aikavälillä mahdollista saada HPK:n pakettia? Voin toki auttaa kaikin mahdollisin keinoin. Maalilaulu on tuo kaikkien tuntema Kai Hyttinen - Se on Siellä ja tässä videolla maalilaulu alkaa 0:58 kohdilla ja päättyy 1:22. Sitten nykyistä sisääntulobiisiä en muuten muista, muuta kuin joku Children of Bodomin biisi oli. Tämä viime kautinen käy kyllä ja se alkaa noin 0:46 ja päättyy 1:16.

Sitten noista katkobiiseistä ja mainoksista ainakin Liigapörssi mainos, Jääkiekkolehti, veikkauskortti-mainos, OP-Pohjola ovat Hämeenlinnassakin soinut. Biiseistä ainakin tuo We will rock you:n taputusversio, lick it up, cum on feel the noize, my sharona, Paranoid, Another one bites the dust ovat soineet.

Toivottavasti noilla pääset alkuun ja saat löydettyä lisää tietoa.

Voin sanoa aikavälinä nyt, että viimeistään perjantaina on HPK:n paketti ainakin osittain valmis, riippuu ihan siitä kuinka paljon saan kerättyä biisejä kasaan.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Mahtavaa! Editoin vielä tähän niitä biisejä ja mainoksia joita olen Hämeenlinnassa kuullut, jos olisi vaikka apua.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Moro! pientä galluppia.. Millä taktiikoilla pelaatte? itel on 1-2-2, agressiv.,porrastus, kiekon estäminen.. tuntuu ihan hyvält varsinkin niitä vastaa ketä tykittää kaikkipeliin tyylillä..
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Joko HPK:n paketti on valmiina?

Nuo mainitsemasi biisit löytyvät jo HPK:n paketista, mutta en vielä viitsi julkaista, sillä pelikatkobiisejä ei ole vasta kuin pari tusinaa ja tarvitsisin enemmän informaatiota. Julkaisen kuitenkin tänään siitä ns. "Beta-version," joka päivitetään kokonaan ennen uuttavuotta.

HPK-paketin Beta-versio nyt valmis ja sen voi ladata tästä.
Paketti on suhteellisen suppea, mutta kuitenkin toimiva. Paketista löytyy nyt myös .m3u - tiedostopäätteiset soittolistat, joten nyt on sitten helppo lisätä ne TVersityllä jakolistalle ja sitä kautta peliin helpommin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [X360]

Onko teillä muilla järjetöntä tökkimistä änärissä Be A Pro -moodia pelatessa sen oletus kuvakulmalla? Aina kun kiekko menee kulmaan laskee fps ainakin sinne alle 10:iin.. :( Muuten siis toimii normaalisti kunhan pysyy poissa kulmista mikä nyt on laitahyökkääjänä melkosen vaikeeta. :D
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Onko teillä muilla järjetöntä tökkimistä änärissä Be A Pro -moodia pelatessa sen oletus kuvakulmalla? Aina kun kiekko menee kulmaan laskee fps ainakin sinne alle 10:iin.. :( Muuten siis toimii normaalisti kunhan pysyy poissa kulmista mikä nyt on laitahyökkääjänä melkosen vaikeeta. :D

Itsellä ainakin esiintyi aivan samaa, pelasin sitten kovolta tai levyltä :(
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Jostain kumman syystä alkanut taas vituttamaan tämän pelin tekoäly tai mikä helvetti onkaan. Online ranked vs. peleissä kun on vierasjoukkueena niin oman joukkueen luistelu on aivan käsittämätöntä tahmaamista ja et ehdi millään irtokiekkoihin, oli vastustajalla sitten mikä joukkue tahansa. Omaan päähän menee kaikki vedot sisään kun vähänkin on paikkaa ja itse et saa edes aina avopaikoista kun tolpat vaan kolisee. Kotijoukkueena kun pelaa niin pelaajat luistelevat paljon lujempaa ja peli sujuu niin kuin pitäisi, eikä edes vituta vaikka häviäisikin kun silloin se ei ole ainakaan pelin vika. mikä helvetin järki tässä on... :mad: Kohta lentää peli tunkiolle.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Jostain kumman syystä alkanut taas vituttamaan tämän pelin tekoäly tai mikä helvetti onkaan. Online ranked vs. peleissä kun on vierasjoukkueena niin oman joukkueen luistelu on aivan käsittämätöntä tahmaamista ja et ehdi millään irtokiekkoihin, oli vastustajalla sitten mikä joukkue tahansa. Omaan päähän menee kaikki vedot sisään kun vähänkin on paikkaa ja itse et saa edes aina avopaikoista kun tolpat vaan kolisee. Kotijoukkueena kun pelaa niin pelaajat luistelevat paljon lujempaa ja peli sujuu niin kuin pitäisi, eikä edes vituta vaikka häviäisikin kun silloin se ei ole ainakaan pelin vika. mikä helvetin järki tässä on... :mad: Kohta lentää peli tunkiolle.

Pelistä tulee tahmaista vierasjoukkueena , koska vastustajallasi on host eli pelaat hänen kauttaan. Ja kun olet kotijoukkueena, olet itse hosti , joten vastustaja pelaa sinun kauttasi . Hostin määritelmä voi olla hieman epätarkka minulla , mutta tuo vertaus ajaa asiansa.
 
Vastaus: NHL 11 [X360]

Pelistä tulee tahmaista vierasjoukkueena , koska vastustajallasi on host eli pelaat hänen kauttaan. Ja kun olet kotijoukkueena, olet itse hosti , joten vastustaja pelaa sinun kauttasi . Hostin määritelmä voi olla hieman epätarkka minulla , mutta tuo vertaus ajaa asiansa.

Luulisi nyt ettei nykyisillä yhteyksillä voi mistään hostaamisesta olla kiinni, melkoista paukkulankaa saa olla, jos omien pelaajien hitaus johtuisi nettiyhteydestä.. oma 8 meganen toimii kaikissa muissa peleissä ilman ongelmia ja sama juttu jos latailee netistä jotain. Miksi se siis pätkisi vain tässä pelissä.
 
Ylös Bottom