Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

vieläkin ois tarjolla
Kiinostaisiko ketään maalivahti joka torjuu kaikki läpiajot, ja muitakin vetoja? (ehkä ;)) Minulla on vasta ammatilais 3 kortti, mutta kyllä se legendakin jossain vaihees saavutetaan. Olen vasta 13, mutta voisiko oikeasti joku edes kokeilla, en ole tyypillinen 13 vee ipana joka angstaa loppupäivän kun päästää yhden maalin. Vaan ehkä henkiseltä iältä about 15-16 ja kyllä se äänikin vähän siltä kuulostaa.
EDIT////(Jaahakselle ja muillekin)
Tilastoja pelejä 40 kok A- Voitot 15 Torj% 0,807 ihan normi (kai)
Ja suurin osa peleistä ollu sparreja
Pelaan nyt klubissa mutta jos löytyy jotain ns. jänniä seuroja
pelailen yleensä arkisin 15-18 ja viikonloppusin todennäköisesti "aamu" 11-15 <treenit> sitten 19-22 ja sit vanhemmt tuleekin valitta mutta "hey minkä sille nyt voi"


Lähetä privaattia jos kiinostuit, niin saat tietää enemmän!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Nokikanat ottaa vastaan pelaajia toimitusjohtajan vaihduttua =)
Varsinaisia pääsyvaatimuksia ei kai ole, mutta olisi hyvä jos osasit pelata. Puolustajia, nopeita hyökkääjiä ja hyvä maalivahti. Helmikuun kausi loppui muutamaan tappioon.
Oma tasoni on rookie 3 joten ei täällä mitään wayne gretzkyjä olla. Yhteydenotot suoraan joukkueeseen. Pelejä olisi varmasti iltaisin...

HC NOKIKANAT
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Legenda 3 -kortin omaava left winger/right winger olis seuran tarpeessa.. Hyvä tarjoileen ja teen paikoista kovalla prosentilla maaleja.

EDIT: SEURA LÖYTY
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Ihan noin hyvää pelaajaa mä en sentään tarvitse, koska ei tasokaan ole muilla pelaajilla kovin huima. Tai siis ainoalla pelaajalla joka olen toistaiseksi minä itse.

Edelleen siis, FC Nokikanat ottaa vastaan pelaajia. Mielellään pro-taso, tehopisteistä ei niin väliä mut jos sitä maaliverkkoa pöllyttää useammin ku istuu jäähyllä ni tosi jees. Rentoa pelaamista, voittoa kuitenkin tavoitellen eikä pelkkiä jäähyjä tai tappeluita.
Itse olen kovan pelin ystävä, mutta näillä säännöillä se on vähän niin ja näin.

Jos kiinnostuit, niin laita inviteä tulemaan FC Nokikanat @ NHL 12 tai yv:llä psn reijhdad_2nd_

Joukkue olisi kiva saada kasaan ni päästäis pelaamaan.

Ja kyllä, en ole itse nimeä joukkueelle keksinyt - HC olisi oikea etuliite :)

ps. Luurit olis jees.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Pass that puck etsii joukkoonsa puolustajia. Jos pelaat paljon, tiedät paikkasi kentällä ja avaukset lähtee nopeasti, omistat mikin ja olet +18vee, voisimme tarjota mahdollisuuden try outin kautta liittyä porukkaan. Seura on perustettu vasta muutama päivä sitten ,ydinporukka on ollut kasassa jo pidempään, eri seuran nimellä tosin pelailtiin ennen ja eliitissä vierailtiin viime kausi. Tai jos olet kovan tason jokapaikanhöylä, voisimme olla kiinnostuneita. Mahdollisuus siis myös pelata hyökkääjää, rosterista riippuen.
Olemme todella aktiivisia (lue aamusta yö myöhään), joten pelejä varmasti tulee...
Jos esim. kaipaat pelejä 2accolle (itsellä 1acco Face Washin riveissä tällä hetkellä), kuten itsekin tämän seuran riveissä teen, teretulemast.
Realistinen tavoite tämän hetken rosterilla on eliittiin nousu, muutamalla hyvällä "hankinnalla" top100.
kuten seuran nimikin jo viittaa, kiekon TÄYTYY liikkua ja syöttäminen on lähes pakollista :)

alla vielä joukkueen muutamiin peleihin/kokoonpanoon tiedot mitä ollaan ehditty ottaan

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/501A0001/96740/overview

parhaiten saa yhteyttä psn id No1NeedsNo1 kautta.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Finnish Hockey Players etsii pakkia!

Top-100 joukkue oltiin viime kaudella, ja pleijaritkin tuli voitettua :cool:

Joukkueen sivu http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/501A0001/79157/overview

Ottakaa yhteyttä Xx-_-ToFFe-_-xX tai veikka88 jos olet kiinnostunut!

Legenda kortti olisi kyllä mukava jos löytyy ja osaat puolustaa kurinalaisesti, etkä aja kokoajan ohi :D

Viestiä tulemaan vaan!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

SISUNJUOPOT ry hakee hyökkääjää/maalivahtia. Kortti vaatimuksilla ei oo väliä kuhan ny ees vähän omaa pelisilmää ja R2 nappi löytyy ohjaimesta
Ikää sais olla yli 18v ja suotavaa jos olis mahdollisuus käyttää teamspeakkia (oma kanava löytyy) , ku pleikan omat mikit on mitä on

Kyselyjä voipi heittää joko tänne tai PSN:Henneri

Semmonen viä et ei olla mikään elite tason poppoo
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Joukkue hakusessa. The United Knights otti ja hajosi niin nyt sitten uusi seura kiikarissa. EHL kiinnostaisi kovasti. Tosiaan entiset seurat ovat The United Knights, Finlanders ja HC KisaVeikot. Pelipaikkana käy sentteri,pakki tai maalivahti.
Viestiä joko täällä tai CiciStar PSN.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

LORDS OF THE RINK REKRYÄÄ



HAETAAN SEURAAN 2-3 UUTTA PELAAJAA,ETTÄ SAATAISIIN AKTIIVISESTI PELEJÄ ISOMMALLA PORUKALLA.

TIIMIMME ON TÄLLÄ HETKELLÄ PRO TASOLLA,MUTTA OLEMME KÄYNEET JOPA ELITEN KAHINOISSA MUKANA.

EMME OLE HAMPAAT IRVESSÄ PELAAVA PORUKKA MUT VOITTOA HAETAAN JOKA PELISTÄ.

TOIVOMME SINULTA SUHT HYVÄÄ AKTIIVISUUTTA,MIEL YLI 20-VUODEN IKÄÄ,ITSE OLEMME 30 KYMPIN TIENOILLA OLEVIA ,HUUMORIN TAJUA JA MIKKIÄ.
SOOLOILIJOITA EMME KAIPAA VAAN JOUKKUEEN ETEEN PELAAVIA JA PALJON SYÖTTELEVIÄ.

PELIMME SIJOITTUU ALKUILTAAN JA YÖMYÖHÄÄN....


JOS OLET MIELESTÄSI HYVÄ MAALIVAHTI PÄÄSET PELAAMAAN JOKA PELIIN.

IHAN ALOITTELIJOITA EMME HAE ,KOSKA KAIKILLA ON JO LEGENDA KORTTI.


LIITTYMISPYYNNÖT JA JOS JOTAIN KYSYTTÄVÄÄ NIIN YHTEYDEN OTOT PLAYSTATION NIMIMERKILLE:hamppilan-vote

TAI TÄTÄ KAUTTA

TERVETULOA KOKEILEMAAN TRY-OUT SOPIMUSTA

EA SPORTS World - Member List[/QUOTE]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Terve!

Hakusessa olisi aktiivinen NHL12 EASHL kerho.
Olen syöttelevä ja maaleja tekevä tyyppi.
Melkein joka paikkaa pelaan mielelläni, mutta pieluiten pelaan: VL, OL, OP ja VP.
Kokemusta on TOP-100 kerhoista aikas lailla.
Maaleja minulla on, 747 ja syöttäjä, 687. (pisteitä:1434.)
Legenda 3 minulla myös on jo.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Murohokiin saa tulla kaikki halukkaat kokeilemaan, jos paikkansa tuntee pystyvän vakiinnuttamaan. Erityisesti puolustuspään osaajia haetaan. Lähitulevaisuudessa luultavasti osallistutaan EHL:kin jonkilaisella kokoonpanolla, missä olisikin tarkoitus ajaa uusia pelaajia joukkueeseen sisään.

Mikki + Skype on must. Jutellaan sitten tarkemmin kanavalla #murohoki@IRCnet.

Joukkueessa on tällä hetkellä tilaa myös 1-2:lle hyökkäyspään pelaajalle. Vakipaikan saamiseen rima pidetään suht korkealla, mutta testiin saa tulla ihan rohkeasti.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Ai ette muka yritä bugimaaleja? Ja pystytte antamaan vastuksen myös kovemmille joukkueille? Käväisin kaverin amatöörikerhossa visiitillä ja pelattiin teitä vastaa. Järjettömiä helaribugaajia olitte (mikistä kuulu jotai ''kato ohni ja jonikon, ***** tyhmät nimet hehehehehe!'' saatanan kimeällä äänellä). 1-0 johtoon kun mentiin 2v2 pelissä niin heti tuli bugi seuraavasta hyökkäyksestä -,-. Toisessa erässä karattiin 3-1 karkumatkalle ja seuraavalla erätauolla katkes ja teille 0-3 luovutusvoitto. Kyllä ärsytti.
On nähtävästi monia tapoja käsittää "bugimaali".. Itse on tuollaista tosiaan en muista mutta, me teitä pyöritettiin, heittitte pari bugimaalia vain. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

On nähtävästi monia tapoja käsittää "bugimaali".. Itse on tuollaista tosiaan en muista mutta, me teitä pyöritettiin, heittitte pari bugimaalia vain. :rolleyes:

Täältä löytyy myös muistikuvia teidän sakista, rannaria, etukulmaa ja vielä veskarin päälle hyppimistä kun se oli vielä mahdollista. Mutta ilmeisesti teillä on vielä enemmän tapoja käsittää "bugimaali" :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täältä löytyy myös muistikuvia teidän sakista, rannaria, etukulmaa ja vielä veskarin päälle hyppimistä kun se oli vielä mahdollista. Mutta ilmeisesti teillä on vielä enemmän tapoja käsittää "bugimaali" :rolleyes:

Olen samaa mieltä:)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

TAAS joutuu ikävä kyllä tulla kirjotteleen tänne :mad:, edelleen seuranhaku ilmoituksen merkeissä:rolleyes:. Nyt on tullu käytyä kokeilemassa jos minkälaisessa porukassa eikä sopivaa tunnu löytyvän. On käyty Pattayalla, Hangoversissa, Restartissa yms. Kaikissa kerhoissa on kuitenkin visiitit jääny lyhkäsiksi, syystä tai toisesta. Eli olisin edelleen vapailla markkinoilla oikeeseen ja vasempaan laitaan. Keskushyökkääjän paikkaakin on takana noin 750 peliä, mutta siinä paikalla ei ole tullut viime aikoina pelattua. Pelejä on takana ruhtinaalliset 1157, tehoja noin 2904, +/- +890. Pelityylistä sen verran että pelisilmää löytyy, joukkueesi sais minusta varmasti maaleja/syöttöjä tekevän yhdistelmän. Ota yhteyttä: Paramedic12, jos halut tietää lisää minusta ;)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täältä löytyy myös muistikuvia teidän sakista, rannaria, etukulmaa ja vielä veskarin päälle hyppimistä kun se oli vielä mahdollista. Mutta ilmeisesti teillä on vielä enemmän tapoja käsittää "bugimaali" :rolleyes:

Nyt tulee kyllä offtopiccia mutta, mitä tarkoitat veskarin päälle hyppimisellä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

TIKI TALK rekryää. Nyt olis pikkasen kiire löytää maalivahtia ehl:n koitoksiin. Menestystä lähdetään hakemaan, muttta on eriasia tuleeko sitä. Laita yv tai psn:OooDR3AMooO.

EA SPORTS World - Club Overview
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Taas vaihteeksi päästiin poistamaan viestejä ketjusta, kun ei pysytty aiheessa. Tällä kertaa asianomaiset saivat viikon bannin, seuraavalla kerralla voidaan laittaa lisää kestoa, jos muu ei auta.

Tämä ketju on päässyt erikoistarkkailuun, koska oppi ei vain tunnu menevän perille. Tästä seuraa myös se, että ylläpidon kynnys jakaa erinäköisiä kortteja on ketjussa tavallista matalammalla.
 
Ylös Bottom