YHTEYDET:Minuun YV:llä, myös PSN-viesti käynee. PSN: Remuxilion_
Moe,
nyt olisi kaksi espoolaista peluria kohtuulisen vapaana, johtuen nykyisen seuran pelaamattomuudesta, sekavasta rakenteesta sekä informaationpuutteesta.
Tupladiilä siis tarjolla, toisiaan äärimmäisen hyvin lukevat kenttäpelaajat,jotka ovat kykeneviä pelaamaan hyökkäyksessä dynaamisena tutkaparina OL/VL, tai yhteistyökykyisenä ja joukkuetta tukevana, vankkana ja vakaana pakkiparina. Myös ristiin pyörittely on mahdollista, esmes OP ja VL.
Pelaan itse siis oikeita laitoja PSN:Remuxilion_ ja vasemmalla pyörii PSN:Lateazx. Pisteistä ei hirmuisesti kannata puhua, koska pienissä ja huonoissa eashl seuroissa pelailtu vaan, poislukien nykyinen, mutta molemmilla se n. 500 peliä alla, sparreja ja klubeja. Legenda 2, molemmat vain muutaman joukkuepelipykälän päässä legendakolmosesta. Pistetahdista mainittakoon nyt että parempaa kuin pisteper peli se on.
Lähes seitsemäntoista vuotiaita kolleja molemmat olemme, mikit löytyy ja silloin tällön hyvät jututkin. Molemmilla on kokemusta 6v6-joukkueesta, ja sellaiseen nyt tavoitteena olisi päästä. Ollakseni rehellinen, on ihan sama onko joukkue eliittiä vai ei, kunhan joukkuepeli toimii, ja pelihaluja on. Onhan se aina kovempi juttu nostaa joukkue eliittiin, kuin alottaa sieltä. Myönnettäköön silti, että eliitti on plussaa.
Pelirooleja voi pyöritellä ihan joukkuen tahdon ja tykkäyksen mukaan, lähinnä puolustuspäässä se on lukittu siihen, että minä olen pieni jaketterä, puolustustietoinen maalinedustan irtokiekot napsiva kimmotimosmainen kiekollinen, hyökkäävä puolustaja. Tutkaparinion sitten puolustuspelissään kehittyneempi, kovaa taklaava, osaaantaa syöttöjäkin. Molemmilta löytyy maalintekijän vaistoa, niin hyökkäyksessä kuin puolustuksessakin. Pelivahvuuksiin kuuluu molempien osalta myös oivaltavat syötöt, ei pelkkä poikittaissyöttö tai viivapomi.
Erikoisbonuksena voin tarjoutua suunittelemaan taiteilijasieluna joukkueelle pelipaidat. (Lähes vaatimus, taiteilijasieluni on pakko vapauttaa./sarcasm)
Yhteyttä voit ottaa minuun yksityisviestillä, tahi PSN: Remuxilion_
PS.Vain toista ei ole mahdollista saada, olemme kuin heteroversio Sedinin veljeksistä.