Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC TRASHERS is back ja rekrytointi on käynnissä!

Hei! HC TRASHERS on jälleen uudelleen koottu joukkue vanhoista sekä muutamasta uudesta pelaajasta.
Tällä kaudella emme ole vielä pelanneet, mutta overall sijoitus on siellä 20:n paikkeilla. Tarkoitus olisi mahtua tuonne top10 joukkoon.
Tämän hetkinen ranking lötyy täältä:
http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/501A0001/235/overview

Haemme alustavasti HYVIÄ kiekollisia puolustajia, jotka omistavat syöttämisen jalon taidon, eikä kiekko polta lavassa siellä hyökkäyspäässä.
Eihän myöskään hyviä hyökkääjiä ole koskaan liikaa joten teilläkin on mahdollisuus tulla ainakin tryoutille.

Olethan myös:
- Aktiivinen
- Legenda3-kortin onnellinen omistaja (sehän onki niin vaikea hankkia ;)
- Mieluiten yli 18-vuotias (Joukkueemme keski-ikä on varmaan joku 25v)
- Joukkuehenkinen
- Mikki on plussaa

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, älä ujostele! Ota minuun yhteyttä joko täällä yksityisviestillä, tai PSN : oku83

Peli-iloa!

hyvä oku, 200 peliä alla ja tällä kaudella emme ole pelanneet!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

moro

Sakari Kaulaote hakee seuraa kun ei kerran tuu pelaajia nykyiseen tiimiin.

Pelaan OL, mutta myös muut hyökkäyspaikat menee.

Kovaa taklaava voimahyökkääjä.Tykkään enimmäkseen tehdä peliä,hyvän paikan tullen saan jopa maalin.

Legenda 3 kortti löytyy,mikki myös.Aiempia seuroja mm.lords of the rink,old farts,man lovers.


Ikää 31, joten haen saman henkistä peliseuraa,ja aktiivista tiimiä.Itse kesälomalla ni kerkee kyllä pelailee :)

Mahdolliset yhteyden otot täällä tai pleikkarilla nimimerkille:hamppilan-vote

Tarjoa rohkeasti.

statseja:

O:983

M:995

S:1126

+- 225


Vieläkin vapaana ,haen seuraa missä ei tarvi pelata 2vs2 pelejä.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Finnish Playboys värvää!
Me haemme hyvää kiekollista pakkia! Joukkue on siis vasta tehty johon pääsi lähes kaikki mutta nyt... Me alamme karsia porukkaa ja vain hyvät jää! :cool:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkä jengiä vailla. Todella aktiivinen ja asiallinen peluri. Kh/Vl. Syöttelen paljon ja maalejakin tulee tehtyä hyvällä rosentil. Kahta päätä pelaava hyökkääjä eli myös pakkejakin tulee autettua. Lähemmäs 2ppg alku sähläyksen jälkeen lähteny nousee hurjaa vauhtia , legenda 3 ja mikki löytyy. Enimmäkseen eliteä top 150 pelattua. Ei-aktiivisilla joukkueilla turha tulla kysymään.

YV
PSN: Tjujunelja
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

FILADELPHIA etsii kesäksi lisä vahvistuksia. Kesällä tietenki aktiivisuus vähenee kaikilla ja pelejä ei tule niin paljon. Lisää pelaajia siksi tarvitaan että saataisiin hyviä vääntöjä isolla joukolla. Tällä kaudella sijoitus on Eliten 45. Tarkoituksena olisi pitää sama nippu kasassa tulevassa änärissä. Samalla teillä on mahdollisuus vakiinnuttaa paikkanne sinne. ;)

Ottakaa yhteyttä täällä yv:llä tai psn: paahtis71 :)

MUUTAMIA PAIKKOJA VIELÄ VAPAANA!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Terve. Köyhän miehen jarnosa eli 2 käyttäjällein haen kerhoo. Parisenkymmentä pelii matkaa legenda 1. Kaikki pelipaikat käy, mut veskaa en jaksa täl accolla pelata. Kerhon keski-ikä sais olla +20v ja mieluiten vähintään pro divarista. ilmotuksia otetaan vastaan PSN: jarnosa tai tänne kfiniin
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hei!

Haen 2. accolleni tiimiä.
Pisteitä minulla on kasassa, 48 maalia ja 71 syöttöä. ( 119p. )
Pelattuja otteluita minulla on 64.
Minulla on tällähetkellä Veteraani3, mutta se ei meinaa mitään, koska taitoa löytyy. :DD
Tiimin ei tarvitse olla mikään paras, mutta ei se huonokaan saa olla. :)
Olen pelannut pakkina suurimman osan peleistä.
Laittakaa viestiä PSN: Cahuri , taikka tänne. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Enkmanni etsii!

Terve. Elikkäs olen 19-v janari täältä Turun mailta.
Elokuussa nappaa 20v linssiin ja heinäkuussa pitäis mennä isänmaan asioihin.

Kuitenkin asiaan. Olen pelipaikaltani KH sekä OL.
Pisteet ottelussa yhteensä n.3 luokkaa. n. 900 peliä ja 2780 pistettä. Uudella on hakattu n.6 pistettä per ottelu. (13gp 33+41=74 +67)

Kuitenkin tarkoitus olis löytää ykköselle joku mukava jengi, kun meni totiseksi toi touhu HC Metalis ja RunU:ssa. En sit tiedä, olen huumorintajuinen sekä suht koht aktiivinen pelaaja.
Olen taitava käsistäni ja olen enemmän pelinrakentajan tyyppiä. Myös maaleja tulee nakutettua varmasti. Yleensä uppoo se 1/4 laukauksesta sisään riippuen paikoista.

Jooh. Olis kivaa löytää jengiä sieltä top-200 yleissijan paremmalta puolen, mutta ei niin pakollista. Mikki löytyy ym joten kommunikointi on selvänä pohjana. Pelityylistäni sen verran, että tykkään olla enemmän puolustava hyökkääjä kuin hyökkäävä.. Ei kai tässä muuta :)

Kiinnostukset voi suunnata nimimerkille: Enkmanni tai Enkmannii
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Näytä liitetiedosto 9342
FINAL DESTINATION

- Etsimme seuraamme uusia tehokkaita hyökkääjiä, jotka osaavat myös puolustaa ja auttaa pakkeja.
Hyvät aikaisemmat tehosi katsotaan eduksesi.

- Etsimme myös pakkeja jotka pystyvät pitämään hyökkäyspään siniviivan. Turhaa rynnimistä ei katsota eduksi.

Tämän hetkisestä hyökkäyskalustosta löytyy tehoa, käsiä ja voimaa, mutta kaipaamme pelaajia myös silloin, kun nämä eivät ole paikalla.
Toukokuun sarjaa emme ole pelanneet 20 peliä enempää ja siksi palkkiona oli vain Playoff Amateur Champion.

Pääasiassa pelaamme Elite Divisioonassa kun jengi on aktiivista.

Hakemuksia voi laittaa PSN:llä kizor008 tai täällä vapaasti PM:ää

Hyvää kesää !
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nyt olisi kesäksi pelaajapulaan hyökkääjä tarjolla. Itse pelailen jokapäivä ja mukavaa olisi että uusi seurakin olisi aktiivinen. Pelipaikkoina menevät kaikki hyökkääjän paikat. Tämän version olen tosiaan lätkinyt lähes kokonaan murohokin paidassa. Mikit sun muut härpäkkeet löytyy myös.

Ottelut:1144
Maalit:1132
Syötöt:2164
Pisteet:3296

Parhaiten tavoittaa täällä yv:llä tai PSN kautta.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hiiohoi!

Gm Eli Grillimestarit hakevat aktiivisia pelaajia.. Try-outin kautta jengiin ? Jos kiinnostaa ota yhteyttä Pleikkarilla suoraan Nick : Hegyttaja .. Vaatimuksia olisi Legenda taso , Mikki ja ikääkin tulisi olla AINAKIN 18.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Karhut etsii pakkeja!

Joukkuehan alunperin perustettiin tuon virallisen konsolifin joukkueiden hajottua vähän "kaikki mukaan" periaatteella.
Nyt tuli kuitenkin aika tehdä muutoksia, ja rajun rosterinsiivoamisen jälkeen on nyt tarkoitus nostaa joukkue korkeammalle.
Jäljelle jäi pino hyviä pelimiehiä, mutta pakkeja kaivattaisiin. Pari hyvää hyökkääjää voisi ehkä myös mahtua mukaan.

Eli perusvarmoja pakkeja tarvitaan. Osaat liikuttaa kiekkoa, tarvittaessa myös alaspäin.. ja osaat tehdä muutakin kuin taklata itsesi ulos tilanteesta.

Tulkaahan rohkeasti kokeilemaan.. joukkueessa olisi nyt varmana potentiaalia nousta sinne top200-100 sijoille, ja uskon että ajan kanssa pitemmällekkin.

Ottakaahan yhteyttä!
PSN: jii1984 ja miikka555



EA SPORTS World - Member List

vieläkin olis tarvetta osaaville pakeille!!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjesta elikkä ClUB A etsii pakkeja ja hyokkaajiä porukkaansa. Ehdot ois et osaa pelata sitä pakkii ja eikä taklaa itteään ulos tilanteest.. Ja ikäää ois hyvä olla se yli 18 vuotias .. Jaa mikki on plussaa. Porukka koostuu eliitti tason pelureist. Jaa se mainittakoon että sama porukka ois tarkotus olla ens änärissäkin.. Jos kiinnostuit porukasta niiin ottakaa yhteyhtä pleikkarin puolel jesssse123 tai jusba84 niin jutellaan lisää..
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hockeybirds hakee pelaajia! Tiimi on uusi ja pelaajia tarvitaan joka pelipaikalle. Olen itse kokemustasolta veteraani 3 ja pelaan mieluiten oikeaa laitaa. Kokemustasolla ei ole väliä, kuhan jonkun verran taitoa löytyy ja joukkuepelihenkisyyttä. :) Iällä ei väliä (itse 17). Mikki ei ole pakollinen mut ainahan se plussaa on. Jos kiinnostaa tulla voittamaan niin laita msg psn: samwais_ :D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Moikka! FINNISH Sisu hakee uusia jäseniä seuraansa! Lähinnä KH ja pakin paikoille, mutta kyllä nuo vl ja ol:lläki on vapaana joskus :)

Meillä on aika uus toi tiimi. Kaikilla pelaajilla leg3 kortti ja jokaisella vähintää 1600 pistettä(Osalla enemmän ja vähemmän) ja noin 500-700 peliä.

Viime kauden tilastot 131-21-7.

Oisko halukkaita pelimiehiä?

Mikki ois plussaa muttei pakollinen!

Kirjottele vaikka psn: nimimerkille roudari91 jos oot kiinnostunu tulee kokeilemaan :) tai tännekki voi laittaa yv:nä. Aika harvoin vaan oon täällä.

Ja tän kauden tilastot 55-4-2 ja yleissija täl hetkel 327.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjesta vaan taas! Sitä ois taas kerho hakusessa meikäläisellä, kun ei ole 'pysyvää kotia' vielä löytynyt syystä jos toisesta. Kerhon, jossa haluaisin pelata tulisi olla aktiivinen, karkeasti arvioituna top-150 ja porukka olisi rento, eikä liian vakava, vaikka parasta tulosta aina haetaan.

Sitten meikäläisen ominaisuuksiin. Mikki löytyy ja juttua kyllä lentää, pelaan hyökkääjää(VL,KH,OL), mutta pakkikin taipuu. Kiekko irtoaa lavasta sopivan usein syöttönä ja reppukin heiluu mukavasti.

Tilastot:


Ottelut: 1107
Voitot/Häviöt: 716/369
Maalit: 1328
Syötöt:1571
+/-: 1281


Jos kiinnostaa tai on jotain kysyttävää, ottakaa yhteyttä minuun pleikkarin puolella!
Terv. Latexiii / PSN: Latexiii

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

hAetaab karhuihin vutin hyvän näkösiä tyttöjä pelaa. iällä ei väliä. Peli taidoilla eim väliä. Ollaan kohta eliitin top 1 ssä.


Voi helvettiiiiiii.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

hAetaab karhuihin vutin hyvän näkösiä tyttöjä pelaa. iällä ei väliä. Peli taidoilla eim väliä. Ollaan kohta eliitin top 1 ssä.

Nyt vuti nukkumaan se känni pois! Pitää kohta potkia sut seurasta siksi aikaa että pää selkeää. XD
 
Ylös Bottom