Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Ja taas mennään kun intoa löytyi tätä peliä kohtaan, noin 3-4 iltana viikosta pystyy pelaamaan. 120 peliä vasta tässä versiossa takana veskarina ja Star3 kortti siis. Kiekot jää vaihtelevalla menestyksellä kiinni riippuen paljon tietenkin joukkueenkin edesottamuksista. Kuitenkin voittava veskari kunhan siihen tarjotaan edes jonkinlaiset edellytykset.

PSN: Mhartik tai täällä yv:tä

Bump
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uusi joukkue Hokirama etsii pelaajia joka paikoille!

- Omaat vähintään Lgd1 kortin
- Ymmärrät joukkuepeliä
- Käyttäydyt
- Omistat Mikki/skype

Elits. top100 kerhoista meillä kaikilla on rutkasti kokemusta, toivottavasti sinullakin, sillä sinne taas pyritään.

Ota yhteyttä täällä Privana! Huomenna ois tarkoitus jo alottaa pelit.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Harry pothead -joukkue tarvitsee pelaajia. Itse olen vasen laituri ja vasen pakki löytyy myös. (Siis aktiivisesti joka päivä pelaavista pelaajista) Molemmat olemme legenda 3 -tasolla, joten mielellään vähän kokeneempaa pelaajaa kaivattaisiin. "try-outille" tottakai saa tulla kuka vaan =) Jokapäiväisiä pelaajia ei tosiaan ole tällä hetkellä kuin kaksi, mutta olen lähetellyt ystäväpyyntöjä seuraa hakeville, ja muualtakin etsin vapaita pelaajia, joten älkää antako sen häiritä, kun yksi tai useampi aktiivinen pelaajaa liittyy joukkueeseemme, kiinnostus muillakin sitä mukaa nousee =)

Vastauksia tänne, tai mikko.johannes@wippies.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

The Real Enemy etsii pelaajia, jos pääsis pelaamaan tosi pelejä. Tai sit vaan mun pitää etsiä aktiivinen seura.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hyökkääjä (mieluiten KH) vailla aktiivista top-100 klubia.

Oon peliirakentava ja hyvästä paikasta ratkaseva puolustava sentteri. Kokemusta löytyy EASHLstä mm. top-100 kahinoista jo hajonneen CWNän riveistä (NHL11 loppupuolella myös top-10 seasonalissa) ja muutama muukin jengi on tullu kierrettyä. Laiturinakin pelit sujuu vähiintään kelvollisesti ja joskus jos oikein hurjaks heittäytyy niin MV-hommatkin menee välttävästi. Hyökkääjänä legenda 2 ja MVllä supertähti 1 kortti. Mikki ja Skype löytyy.

Tilastoja hyökkääjänä:

Ottelut - 261
Maalit - 224
Syötöt - 282
+/- +114
Aloitus% - 58,3%
Voitot - 143
Tappiot - 118

Tilastoja maalivahtina:
Ottelut - 75
Voitot - 44
Tappiot - 30
Ja tappiot - 1
Nollapelit - 7
Nellapelierät - 51
PMK - 3,4

Yhteydet YVnä tai PSN viestillä, PSN ID: Lionite
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kun täällä on niin paljon innokkaita ja taitoa omaavia pelaajia ilman seuraa, ja esim. meidän seurassa on niin vähän väkeä, että ketään ei näytä kiinnostavan liittyä, niin miksei pistettäisi uutta seuraa pystyyn omin voimin. Meidän seurassa "jokapäiväiset aktiivipelaajat" minä ja mun frendi olemme molemmat legenda 3, toinen pelaa mieluuusti OP ja minä VL. Pisteitä ei ole hirveään tahtiin kertynyt, koska tosiaan joudummme usein pelaamaan kahdestaan, eikä botit ole parhaita hyökkäystovereita =P. Omat pinnani ovat jotakuinkin 300 peliä 500 pinnnaa, ja frendillä about samaa tasoa, kun noin pakkina vertaa. Molemmat olemme joukkuepelaajia, mutta maalintekokin onnistuu. Jos ei ole kiinnostusta liittyä Harry Pothead -seuraan, niin laitetaan oma tiimi porukallla pystyyn. Meillä molemilla on mikit, mikä olisi suotavaa myös muilta, enkä hae nyt ainoastaan niitä ketkä tekevät 3-4 pinnaa/otttelu jossain top 10 joukkueessa, vaan hyviä pelimiehiä, jotka eivät vain ole saaneet paikkaa kunnon joukkueesta, tai eivät saa kasaan tarpeeksi isoa joukkuetta. Joku raja tietysti pitää olla, että sitä kokemusta ja joukkuepelisilmää löytyy, ja jonkinasteinen korttikin saisi olla (supertähti, legenda) Mutta tällaisen ajatuksen heitin vaan ilmoille, jos meidän seuraan liittyminen kiinnostaa, tai kokonaan uuden seuran perustaminen, niin yhteyttä täällä, tai psn: kaisla69
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Totta puhut prinssinakki. En ymmärrä tota yhtään, et koko ajan etitään joukkuet ja vaik tarjottaiski ni ei kelpaa, ku se ei satu olee vaik se top 100, ja ite ollaan 13v tulokas1 eilen ostetun pleikan ääres =D Ja kyllähän noitten viestien lukeminen usein vaikeuksia tuottaa, vaikka nyt äikän E:llä lähden sun laudatureitas vastaan taistelemaan =D

Iteki oon pyytäny jengiin joka puolel porukkaa, mut kukaa ei liity, ku ei oo tarpeeks aktiivipelaajia. Ennen ku pelattiin päivittäin yleensä sil 2 hyökkääjäl ja yhel pakil, suju ihan mainiosti, eliitis oltiin jne. Sit ku yks hyökkääjä lähti, ja ollaan lähinnä pelattu yhel hyökkääjäl ja yhel pakil, ollaan kieltämät tiputtu vähäsen, ja samal tietty pinnat tippuu, ku ei bottien hyökkäysseura oo niin pisterikasta =P

Meil on joukkue Harry Pothead. Siihen on nyt pari pelaajaa ollut kiinnostuneita liittymään, ja enemmän tarvittaisiin. Joka päivä käytännös pelataan. Me kaks aktiivista TJ:aa ollaan tällaisia.

VL: 400+ pelii, 800+ pinnaa, maalit ja syötöt aika samoissa määrissä, joten kumpikin onnistuu Yleisarvosana pyörii siinä B+:n ja A-:n välillä. Lauon mielelläni kun hyvä paikka tulee, mutta en harrasta turhanpäiväistä kuljettelua ja kikkailua, paitsi kun näen sen hyödylliseksi esim. jos saan vauhtiin kiekon laidassa yritän harhauttaa puolustajan, ja sitten syöttää/rynnätä maalille. Mutta pelaan myös periaatteella: Huono laukaus on parempi kuin huono syöttö. Eli jos en hyvää syöttöpaikkaa näe, en jää odottelemaan kiekonmenetystä, vaan roiskaisen lätyn maalille riparin toivossa. Mitäs muuta. No niin laukoa tykkään, varsinkin nyt kun olen yksin ollut hyökkäämässä, Hyvät laukaukset kohta näyttää 3 901. Per ottelu siis 8,34, joten kyllä niihin laukaisupaikkoihin itseni saan väänettyä tarpeen tullen =P Miinuksina vois sanoo, et puolustuspäähän en ole paras mahdollinen, taklaan välillä ohi, tai annan vastustajan tulla liian lähelle maalia ennen kuin reagoin, mutta VL:llä noita paikkoja ei hirveästi tule. Ja ehkä olen vähän liiankin suoraviivainen, ettei joka eri tilanteeseen kyllä löydy oikeaa harhautusta yms.

OP: n.650 pelii, n.750 pinnaa. Pakkina tietysti syöttömiehiä enemmän. Yleisarvosana A-. Peruspakki. Hyvä taklaaja. Hyvä pelisilmä, lähtee hyökkäyksiin mielellään mukaan kun näkee yv-hyökkäyksen paikan. Hyvä Lämäri ja käyttää sitä viiivalta mielellään. Hyvin varma kiekollisena. Ei juurikaan menetä kiekkoa, eikä anna ainakaan vaarallisia harhasyöttöjä. Kaveri ei tässä nyt itse ole, mut näin häntä kuvailisin. Miinuksena välillä vähän liian suuri into lähteä esim. 3-2 hyökkäyksiin, ja liian syvälle niihin. Mutta toisaalta niin niiitä pelejä ollaan voitettukkin, kun botit ei saa one-timerista maalia, ni frendi nousee sit hyökkäykseen ja häkittää, mut välil voi tulla kyl vastahyökkäyksii.




Ikää löytyy molemmilt 25. (kaikenikäiset saavat kyllä mahdollisuuden, toisinsanoen annamme kaikille ketkä ovat kiinnostuneita mahdollisuuden=).) Molemmat olemme Legenda3 -tasolla. Mikit löytyy molemmilta, mikä olisi ihan suotavaa muiltakin, ei toki pakollista. Eikä tuon kortinkaan tarvitse mikään legenda olla kunhan on hyvä pelimies, niin hyvässä seurassa kehittyy =) Nii, kun noi mikit on nii hurttia suomalaista huumoria ja rentoa meininkiä. Sillai ollaan sovittu, et ei mitää vittuiluja virheistä/vääristä ratkaisuista, mutta neuvoja/mielipiteitä saa aina antaa, jos omasta mielestä toinen pelaa jossain tilanteissa väärin, voi siitä kauniisti mainita =) esim. älä päästä pelaajaa noin lähelle maalia tai syötä aikaisemmin. Olipas maailman tylsimmät ja turhimmat esimerkit, mutta kuitenkin =D. Ja yleensä puhutaan hyvin paljon taktiikasta ja tilanteista pelin aikana, Huudellaan syöttääkö vai laukooko, puhutaan ketä menee kiinni kiekolliseen, ja vastustajasta riippuen aina katotaan, et kummalt puolelt vaik helpommin pääsee nousee, tai minkälaista pelityyliä kannattaisi käyttää. Kuhan peli pysyy rentona, se on pääasia, ei heitellä ohjaimia jos hävitään, tai huudeta pakille jos se mokas 1 vs 1 tilanteen. Ja vaikka ollaankin Legenda3, niin tosiaan heikommankin kortin omaaavat saavat mielelläänkin tulla yrittämään. Mut nyt alkaa menee jo toisteluks, mukaan vaan kaikki, meil ainaki peli pysyy rentona. Vastauksia tänne tai PSN: kaisla69
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Ladyt lavalla etsii hjuumorilla varustettuja pelimiehiä/naisia :) .Mielellään aktiivinen ilta aikaan,supertähti 3 vähintään.



yht otot psn.juujep78
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Face Wash Hockey etsii aktiivista hyökkääjää ja puolustajaa seuraavilla kriteereillä:

- aktiivinen
- aiempi kokemus eashl
- vähintään legenda 1 kortti
- ikää 18v, mutta fiksun kaverin kohdalla tehdään myös poikkeuksia

Takaamme rennon peliseuran.

Yhteyttä voi ottaa minuun tai Arsiin täällä privana taikka psn puolella: taemtaem tai ARSI_69.

Nosto.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Irtokiekkoon haetaan muutamaa aktiivista pelaajaa, jotta saadaan pelejä mahdollisimman paljon aikaiseksi. Uusilta pelaajilta toivotaan siis ennenkaikkea aktiivisuutta. Jonkinlaiset pelilliset taidot olisi kuitenkin hyvä omata, kuten myös joukkuepelin salojen hallitseminen. Pelaillaan yleensä ammattilais-liigaa ja pelejä on pääsääntöisesti iltaisin ja viikonloppuöisin. Jutustelut hoidetaan chat-ruudun kautta, joten mikkiä et tarvitse. Pelaajia otetaan jokaiselle pelipaikalle, mutta pakin paikka tuntuu syystä tai toisesta olevan eniten vapaana :)


Löydymme myös jatkoajan keskustelufoorumilta, jossa meillä on oma viestiketju.

Yhteydenotot vaikka Pleikkarin puolelle tai tänne yksityisenä, PS3-tunnuksenani toimii Marshall_85-
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Joutessaan seurannu tätäkin osiota täällä ja hiukan on ihmetyttänyt tämä:

Saatteko te jotaki kiksejä siitä että käytte pätemässä ihmiseille jotka, kuten otsikko antaa ymmärtää, hakevat joukkuetta tai pelaajia joukkueeseen ?

Kielioppi on varmasti tärkeä asia elämässä, mutta jos toisen mongerrus on ylitsepääsemättömän vaikeaselkoista niin ei ole pakko ottaa joukueeseen. Mutta ei mielestäni ole pakko rueta siitä isoon ääneen selittämään että ei siksi ota joukkueeseen, kun ei ymmärrä nuoria.

Tai suoraan sanoen V'ittuillaan joillekin jotka joukkuetta hakevat - Mielestäni typerää ja aiheetonta.

Eipä mulla muuta
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Terve!

Hakusessa olisi NHL12 EASHL kerho.
Olen syöttelevä ja maaleja tekevä tyyppi.
Melkein joka paikkaa pelaan mielelläni, mutta pieluiten pelaan: VL, OL, OP ja VP.
Kokemusta on TOP-100 kerhoista aikas lailla.
Maaleja minulla on, 472 ja syöttäjä, 470
Legenda 3 minulla myös on jo.



PSN: Matzgu96
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Maalivahti kerhoa vailla!

NHL12 tilastot (klubi ja otp) kertovat seuraavaa:

- 291 peliä, joista 172 voittoa ja 114 tappiota
- 83,1 torjunta-%
- 2,73 GAA
- 32 nollapeliä

NHL12:ssa aikaisempia seuroja KisaVeikot, Hockey Wives ja lyhyt visiitti myös HC KFIN:ssä (lähdin kun ei peliajat oikein osuneet muiden kerhon jäsenten kanssa). Hakusessa siis aktiivinen ja kilpailukykyinen kerho, joka pystyy (ja myös haluaa) säännöllisesti pelaamaan täydellä kentällisellä, ja jonka jäsenet ovat täysi-ikäisiä (tai ainakin suuri enemmistö). Itse nyt en mitenkään verenmaku suussa tätä peliä pelaa, eli en mitään rage-quitteja tee heti yhden tappion jälkeen, joten olisi hyvä jos muutkin kerhon jäsenet olisivat samalla asentaalla liikkeellä. Mutta kuitenkin selkeästi eliitissä olisi hyvä olla. Oma aktiivinen peliaika ajoittuu arkisin siitä noin klo 18 eteenpäin aina myöhään illalle asti ja viikonloppuisin sitten vähän miten sattuu.

Laitan tähän vielä linkin aikaisempaan hakemukseen, jos joku haluaa lukea näitä minun tarinoita vielä lisää :p
http://www.konsolifin.net/bbs/plays...l-12-eashl-vapaat-pelaajat-9.html#post1317985
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Laitetaan nyt viellä kerran.

Hokirama EA SPORTS World - Club Overview , etsii pelaajia! Laitureita,pakkeja tai vähän siellä sun täällä viihtyviä OSAAVIA pelimiehiä!

Sinulla.

-LGD 1 ->
-Mikki/skybe
-peliälyä
-Paljon kokemusta EASHL peleistä.

Tällä kaudella vasta aloiteltu ja kohisten noustaan ylöspäin. Jos kiinnostuit ota yhteyttä PSN: kankko69 tai Perakorpi.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Aktiiviset top 100 jengit ottakaapa yhteyttä, jos kiinnostaa ottaa tryoutille pakki. Legenda 2 löytyy, top 50 seurassa pelannut. On mikki ja skype, jos tarvetta niille.
Kyselkää yksityisviestillä lisää, jos on vähänkään kiinnostusta/tarvetta tasokkaalle pakille :)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Murohoki etsii yhtä pakkia jolla on legenda 3 kortti. Kokemusta pitkälti muistakin nhl:n kappaleista kuin vain nykyisestä nhl12:sta irc ja skype pakollisia, ottakaa yhteyttä minuun yksityisviesteillä ja katsotaan try-out mahdollisuutta.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Pillunnuolijat etsii paljon pelaajia!
Aktiivisuuden lisäksi meillä ei muita kriteerejä ole.
Taso meillä ei ole korkea mutta koko ajan kehitytään.
Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä, PSN: jalkakynis
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Pillunnuolijat
Minua ei tarvitse ottaa todesta, jos asia on herkkä, mutta suosittelen vaihtamaan käyttämänne PIL-lyhenteen vaikka PiN:ksi, koska ainakin minä liitän PIL-lyhenteen Pattajan poikiin. Tietysti jos haluatte herättää hämmennystä niin siitä vaan sitten - en minä täällä määrää. :)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Iskukoukku etsii yhtä tai jopa kahta hyökkääjää vahvistamaan joukkuetta. Pelailemme yleensä arkisin klo 17 eteenpäin ja viikonloppuisin sitten miten sattuu porukkaa olemaan linjoilla.

Hakijalta odotamme

+Aktiivisuutta
+Aiempaa kokemusta kerho puolelta
+mikki on plussaa
+syöttökone

Hakemuksia voi laittaa mulle joko täällä kfinin puolella tai pleikan puolella.
 
Ylös Bottom