Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli vaan mielee että menikö mun bonarit nyt ton mukana ku toi ps hajos. Aattelin et ostan jonku bundlen missä on ps3 ja nhl tai fifa13 sitten ku ne ilmestyy, mut pitäs vissii olla ne vanhat tallennukset. Et pelkkä psn kirjautuminen ei riitä vaa pitäs saada ne tallennukset tuolt kovalevyltä ? Saattaa olla vähän offtopic mut ainakin sivuaa aihetta :D

Kyllä ne on ihan EA:n servereillä sun joukkueesi, joten et menetä bonareitas. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli vaan mielee että menikö mun bonarit nyt ton mukana ku toi ps hajos. Aattelin et ostan jonku bundlen missä on ps3 ja nhl tai fifa13 sitten ku ne ilmestyy, mut pitäs vissii olla ne vanhat tallennukset. Et pelkkä psn kirjautuminen ei riitä vaa pitäs saada ne tallennukset tuolt kovalevyltä ? Saattaa olla vähän offtopic mut ainakin sivuaa aihetta :D

Empä usko että siinä mitään tallennuksia kovalevyltä tarvitaan, jos nyt menet vaikka kaverisi ps3 kirjaudut omilla tunnuksilla sisäään ja menet hockey ultimate teamiin niin siellä on täsmälleen kaikki pelaajat kokoelmissa ja kentällisset siinä kunnossa mihin ne olet viimeksi jättäny yms. Elikkä kaippa ne sitten taitaa olla ea:lla tallennettuna jossain bitti avaruudessa, asiastahan en sen enepää tiiä tai ole varma, mutta näin järjellä ajateltuna sen uskoisin näin olevan.

Edit: Hidas. Pairi oli nopia.

Joo elikkä menee se sitten noi juu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Empä usko että siinä mitään tallennuksia kovalevyltä tarvitaan, jos nyt menet vaikka kaverisi ps3 kirjaudut omilla tunnuksilla sisäään ja menet hockey ultimate teamiin niin siellä on täsmälleen kaikki pelaajat kokoelmissa ja kentällisset siinä kunnossa mihin ne olet viimeksi jättäny yms. Elikkä kaippa ne sitten taitaa olla ea:lla tallennettuna jossain bitti avaruudessa, asiastahan en sen enepää tiiä tai ole varma, mutta näin järjellä ajateltuna sen usk
oisin näin olevan.

Joo näin mä sen itekki ehkä nyt aattelen ku sanoit sen :D ainaki kuulostaa loogisemmalta
 
Ylös Bottom