Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Teitääkö kukaan mitä noissa turnauksissa meinaa esim. toi pienin joukkueen puolustustaso 78 että pääsee pelaamaan? ei auttanu vaikka laitoin kentälle ukkoja joilla 78kaikilla vähintään puolustus..ajattelin voittaa jokaisesta pokaalin ja hieman tuottaa vaikeuksia päästä pelaamaan muutamat turneet
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Teitääkö kukaan mitä noissa turnauksissa meinaa esim. toi pienin joukkueen puolustustaso 78 että pääsee pelaamaan? ei auttanu vaikka laitoin kentälle ukkoja joilla 78kaikilla vähintään puolustus..ajattelin voittaa jokaisesta pokaalin ja hieman tuottaa vaikeuksia päästä pelaamaan muutamat turneet
eli kun avaat koneen näät joukkueen tiedot jos siinä puollustustaso 78 tai enemmän pääset ineen huom

tietenkin maalivahdin taso vaikuttaa,,
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostakaa joku multa pois Mikael Granlund OA:98 sopimusa on jäljellä ja uraa myös.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo vaan ei pääse noin 90 puolustuksella pelaamaan vaan herjaa samaa. Lisäksi koitin laittaa sellasaen tiimin jossa kaikilla toi 78 vähintään puolustus mutta ei pääse pelaa....

eli kun avaat koneen näät joukkueen tiedot jos siinä puollustustaso 78 tai enemmän pääset ineen huom

tietenkin maalivahdin taso vaikuttaa,,
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo vaan ei pääse noin 90 puolustuksella pelaamaan vaan herjaa samaa. Lisäksi koitin laittaa sellasaen tiimin jossa kaikilla toi 78 vähintään puolustus mutta ei pääse pelaa....

ei ole nyt nhl päällä niin en voi luntata mutta jossakin vaikutti ketjujen kemia,eli suunnilleen kaikki pitää olla samasta joukkueesta per kenttä,

jossain piti 2 veskankin olla vähintään 80 jne jne kun säätää niin eiköhän onnistu.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Teitääkö kukaan mitä noissa turnauksissa meinaa esim. toi pienin joukkueen puolustustaso 78 että pääsee pelaamaan? ei auttanu vaikka laitoin kentälle ukkoja joilla 78kaikilla vähintään puolustus..ajattelin voittaa jokaisesta pokaalin ja hieman tuottaa vaikeuksia päästä pelaamaan muutamat turneet

Hmm... Tuon ehdon täyttäminen ei ole minulla ikinä tuotanut vaikeuksia. Tuolla "puolustustasolla" tarkoitetaan siis sitä tasoa, joka näkyy ihan siinä HUT-joukkueesi etusivulla. Siinä näkyy hyökkäyksen, puolustuksen ja maalivahdin taso/kokonaisuus. Jos se puolustuksen kokonaisuus on yli 78, mielestäni sinun pitäisi päästä pelaamaan. (Näin siis olen itse ymmärtänyt, ja tähän mennessä aina noin toiminut.)

Jos ei tällä tavalla toimi, ja olet varma, ettei turnaukseen ole muita vaatimuksia, en osaa auttaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm... Tuon ehdon täyttäminen ei ole minulla ikinä tuotanut vaikeuksia. Tuolla "puolustustasolla" tarkoitetaan siis sitä tasoa, joka näkyy ihan siinä HUT-joukkueesi etusivulla. Siinä näkyy hyökkäyksen, puolustuksen ja maalivahdin taso/kokonaisuus. Jos se puolustuksen kokonaisuus on yli 78, mielestäni sinun pitäisi päästä pelaamaan. (Näin siis olen itse ymmärtänyt, ja tähän mennessä aina noin toiminut.)

Jos ei tällä tavalla toimi, ja olet varma, ettei turnaukseen ole muita vaatimuksia, en osaa auttaa.

Tarkastin nyt kun kone päällä, kyse on varmaankin lehdistön kutsuturnaus osiosta, jossa siis puollustus pitää olla vähintään 78 mutta,

maalivahti EI saa olla yli 78 elikkä vaikka 78 ja 60 veska jo onnistuu,tietty se puollustustaso +78.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oiskos kellään myynnissä ao. listan pelaajia? Saa olla käytetty tai loppuun pelattu. Nämä puuttuu kokoelmasta. Överihintoja en maksa mutta ihan ok hinnan maksan. Toki halvallakin saa myydä. Vaihdossa tarjoan esim SOTW GAborik tai AS Couturier. YV:llä viestiä kiitos. Erityisesti kalliimmat kiinnostaa kovasti hyvin käytettyinäkin.

CARWard, CamG
NYIReese, DylanRD
NYRGaborik, MarianRW
NYRLundqvist, HenrikG
TORGiguere, Jean-SebastienG
WASOvechkin, AlexLW
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin nyt on ongelma "ratkaistu" jos joku nyt edes luki nuita minun juttuja. Ostin uuden ohjaimen ja hdmi piuhan koska sen kans oli aluksi ongelmia ku en saanu pleikkaria näkymään telkusta. Mut nyt taas pelit sujuu niinku pitääkin :D niin hauskalta kuin se kuulostaaki. Voi olla myös pään sisäsiä juttu :O Ei sen tarvi olla iso vika jos se on päässä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin nyt on ongelma "ratkaistu" jos joku nyt edes luki nuita minun juttuja. Ostin uuden ohjaimen ja hdmi piuhan koska sen kans oli aluksi ongelmia ku en saanu pleikkaria näkymään telkusta. Mut nyt taas pelit sujuu niinku pitääkin :D niin hauskalta kuin se kuulostaaki. Voi olla myös pään sisäsiä juttu :O Ei sen tarvi olla iso vika jos se on päässä.

Pelaaminen on mun mielestä todella paljon ajoituksesta kiinni: jos lagaa tai jostain muusta syystä viesti nappien painalluksesta viivästyy niin pelaaminen on pirun vaikeeta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin, myykääs joku mulle toi Ovechkin. On nimittäin ainut pelaaja, mikä puuttuu NHL:stä. 25k on puckseissa maximi, mitä pystyn tarjota.
Jos joku/jotkut alla olevista pelaajista kiinnostaa, niin voin tarjota vaihdossa jonkun/jotkut tohon Ovechkiniin:

- B. Salming koskematon Legenda
- C. Crawford SOTW koskematon
- Pekka Rinne koskematon
- J. Silfverberg SOTW koskematon
- D.Alfredsson ALLSTAR koskematon
- A.Larsson ALLSTAR koskematon
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt kun irl (in real life) M. Granlund siirtyi änäriin ja P. Vehanen sm-liigaan niin tapahtuuko näin myös nhl 13 hutissa? Vai tuleekö nää vaihdot vuoden jäljessä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt kun irl (in real life) M. Granlund siirtyi änäriin ja P. Vehanen sm-liigaan niin tapahtuuko näin myös nhl 13 hutissa? Vai tuleekö nää vaihdot vuoden jäljessä?

Pitäisi tulla, olisko ollu että viimenen päivä kesäkuuta otetaan viimesetkin vaihtokauppojen pelaajat huomioon ja sen jälkeen ei. Eli jos tuota ennen nämä siirrot on käynyt niin sitten heidän pitäisi olla oikeissa joukkueissaan.

Ärsyttävää toki, mutta en ole tästä sata varma '12:ssa kävi juuri näin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysytty varmasti täälläkin ainakin 100x, mutta en jaksa alkaa selata 187 sivua! Joten siis kannattaako pelaajille laittaa ensin pitkä sopimus kuin harjoituskortteja?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä kannattaa, koska se pelaajan palkka pysyy samana sen sopimuksen ajan mikä on voimassa. Eli kun sopimus umpeutuu, ja jos olet kehittänyt pelaajaa ja tarjoat uuden sopimuksen, palkka nousee.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ovechkin ja Dylan Reese (NYI) vielä hakusessa. Oisko kellään tarjolla? Vaihdossa puckseja ja SOTW GAborik + AS Couturier. SAa olla ura loppu. Eli tarjotkaa.

Tartten myös Anaheimin kotipaidan jossa maski. Muista joukkueista puuttuu jokunen paita: NSH (1 paita), LA (2 paitaa), NYI (2 paitaa) STL (1 paita), TB (1 paita). Vaikea selittää mitä puuttuu kun en tiedä millasia paitoja on olemassa. Jos on näistä joukkueista harvinaisia niin kertokaa millasia ja katson onko se jo.

Tarjoilkaa yv:llä te ketkä jaksatte täällä vielä roikkua. Maksan esim 1000 pucksia / paita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom