Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voin lohduttaa että putosin playoffsien ekalla kiekalla saman tasoselle joukkueelle. Sitä ennen pitkä sarja voittoja ja heti perään 8 voittoa putkeen. Mutta tämän pelin jopa myönnän hävinneeni paremmalle pelaajalle (tasokin oli jotain 59) vaikka johdin vielä 1-0 vikassa erässä. Tosin seuraavassa matsissa se ei uskaltanu ottaa enää uusintaa vaan karkas valikosta. Tämä tappio ei edes kaivele.. ehkä tässä kuussa ei porukkaa katoa pelin alussa niin paljoa kun ei oo noita viiriseremonioita.

Ja noista lageista... joitain pelaajia vastaan on ihan hirvee lagi. Ja muutamaa pelaajaa vastaan oon huomannu että eka ei lagaa mutta kun peli etenee ja hallitsen niin peli muuttuu ihan järkyttävän lagiseksi. Eli ymmärrän tuskasi.. ajotuksestahan tää peli on kiinni ja jos se ei toimi niin vaikeeta on. Onneks suurin osa matseista ilman lagia.

Jos joku haluu ottaa frendimatseja niin kertokaa. Nyt ois frendikokoonpanossa kaikki legendat :p

Vielä jos vastustajien tasosta puhutaan niin mielestäni tuo jolle hävisin oli huonompi ku tää jonka voitin 14-0 (lopetti siis 6-0), paras pelaaja löytyi kuitenkin ekasta ottelusta mutta siinäkin onnistuin nousemaan erittäin nopeasti yhden maalin tappioasemasta. Mutta sinäänsä ei harmita tässä kohtaa peliä kun '13 kolkuttelee jo ovea ja puckseja on ihan riittävästi, ainoa vaan että sais tulla jumbo mega dealejä jotta sais kokoelmaan vähän lisää possea. '13:ssa alotan keräämisen heti alussa ja online pelit jottei tarvitse sitten puolivälissä statteja nostella. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jospa siirtäisi tätä peliä hyllyyn, vitutus ei ole niin paha kuin joskus aikaisemmin on ollut. Tähän EA:n kuraan on jo alkanut tottua, ja ***** rasittavaa se vasta onkin EASHL:ssä, sielläkin menee hermot liian usein.. :D

Nyt olet kyllä niiiiiin asian ytimessä! :D
Itellä siirtynyt jo aikoja sitten.

Ennen on aina muuten odottanut uutta änäriä todella paljon. Tällä hetkellä NHL13 hypetys on tasan 0. On se jännä..:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos jossain netissä kuvat kaikista eri NHL-joukkueiden hut-paidoista? Ois helpompi tsekata mitä puuttuu mistäkin joukkueesta. Muutamia uusia joukkueita ois täynnä pelaajien osalta mutta tää paitasavotta on aika turhauttavaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Katselin tuossa mainosta nhl13 pelistä,siinä luvataan "maalivahti huomaa muunkin kuin kiekollisen pelaajan"

olisiko tuo nyt loppu takakulma kyttäämiselle,ja paluu jääkiekkoon toivottavasti. keskeytin harvoin niin

teen pelin juuri tuon takia kaveri teki 11 maalia,joista n 9 tuolla kikalla. Taas joku sanoo että nuo voi

puollustaa pois muttakun ei voi,sit kun menet takatolpalle tyyppi pistä tietty etuyläkulmaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollakin on Saint Johnin (QMHL) logo niin voisin ostaa sen.

Jos kiinnostaa loppuun käytetty ei treenattu ASG Datsyukki (sitä pystyy kuitenkin käyttää ystävä peleissä) niin voisin myydä sen halvalla. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Katselin tuossa mainosta nhl13 pelistä,siinä luvataan "maalivahti huomaa muunkin kuin kiekollisen pelaajan"

olisiko tuo nyt loppu takakulma kyttäämiselle,ja paluu jääkiekkoon toivottavasti. keskeytin harvoin niin

teen pelin juuri tuon takia kaveri teki 11 maalia,joista n 9 tuolla kikalla. Taas joku sanoo että nuo voi

puollustaa pois muttakun ei voi,sit kun menet takatolpalle tyyppi pistä tietty etuyläkulmaan.
Mikä sun päästettyjen maalien keskiarvo muuten on?
Ei millään pahalla jos tollasella prosentilla uppoo takatolppa maalit niin puolustuspelissä on hiukan parannettavaa. Edelleen oon sitä mieltä et melkein kaikki maalipaikat on mahdollista puolustaa pois. Toki joskus tulee sellaisia matseja missä kone tekee kaikkensa että sä häviäisit. Huippu pelaajat osaa kyllä etsiä sun heikkoudet ja käyttää paikat todella kovalla prosentilla vaikka olisi mikä vaan änäripeli.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan huomannu että joittenkin korttien huutoaika on loppunu ennen aikojaan??? oon kytäny paria korttia ja kattonu että monelta se huuto loppuu suunnileen nii aina ku meen kattoo nii joku on huutanu kyseisen kortin pilkka hintaan :S
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan huomannu että joittenkin korttien huutoaika on loppunu ennen aikojaan??? oon kytäny paria korttia ja kattonu että monelta se huuto loppuu suunnileen nii aina ku meen kattoo nii joku on huutanu kyseisen kortin pilkka hintaan :S
Mä unohdan AINA ja siksi etsin suosiolla sellaisia kortteja missä on osta heti hinta. :D

Aika hiljasta on nykyään keskustelu hutista täällä. :(
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä sun päästettyjen maalien keskiarvo muuten on?
Ei millään pahalla jos tollasella prosentilla uppoo takatolppa maalit niin puolustuspelissä on hiukan parannettavaa. Edelleen oon sitä mieltä et melkein kaikki maalipaikat on mahdollista puolustaa pois. Toki joskus tulee sellaisia matseja missä kone tekee kaikkensa että sä häviäisit. Huippu pelaajat osaa kyllä etsiä sun heikkoudet ja käyttää paikat todella kovalla prosentilla vaikka olisi mikä vaan änäripeli.

Kai tuonkin jostain näkee? meinaan päästetyt maalit keskiarvon jos siihen lasketaan vai online pelit,

veikkaisin jotain 5-6 jos myös offline putoaa varmma jonnekkin 2-3, tehdyissä menee tietenkin toisin päin

Ainakin itsestä tuntunut että maalinteko on nimenomaan se ongelma, molemmissa muodoissa kun vetoja on

usein 30-50,juu päästän tietty liikaa ja olen kokeillut mielestäni kaikki mahdolliset taktiikat,tuo kesken

pelin taktiikan vaihtaminen on aika kankeaa onlinessä,joten siinä usein pelaan yhdellä kokopelin

ja uskon että vaikka "pahimmat glitchit" karsittaisiin pois,aina löytyy joku uusi tai sit pitäisi palata

"vanhaan hyvään aikaan" jolloin kikat oli tyyliin kovalchuk+ muutama muu huippu pelaaja, paina ympyrää

niin tyyppi tekee maalin 90% todenäköisyydellä,huutokaupoista toi MONESTI ärsyttää miksi ihmiset EI

pistä osta heti hintaa kortille,naurettavaa odottaa tunteja että saa sen puuttuvan +9 kortin,ymmärrän

palstan hiljaisuuden lomakausi parhaimmillaan+moni on tehnyt sen 99/99/99 joukkueen,jollioin pelaamin

"normaalia" n 90 porukkaa vastaan on varmasti tylsää,kun on kerran vielä turnauksetkin voittanut.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä unohdan AINA ja siksi etsin suosiolla sellaisia kortteja missä on osta heti hinta. :D

Aika hiljasta on nykyään keskustelu hutista täällä. :(

Noh aina pelin lopussa into loppuu jokaiselta, itseltäni hutin kanssa, mutta eashl:ssä tulee kyllä pelailtua nykyään.

Onko kukaan huomannu että joittenkin korttien huutoaika on loppunu ennen aikojaan??? oon kytäny paria korttia ja kattonu että monelta se huuto loppuu suunnileen nii aina ku meen kattoo nii joku on huutanu kyseisen kortin pilkka hintaan :S

Joko olet ajoittanu tulosi väärin eli unohtanut ajan, tai sitten myyjä on itse vetäny korttinsa pois markkinoilta ennen ajan loppumista 2. accountillaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joko olet ajoittanu tulosi väärin eli unohtanut ajan, tai sitten myyjä on itse vetäny korttinsa pois markkinoilta ennen ajan loppumista 2. accountillaan.

Eilen laskeskelisin että 99 kok. Crosbysta huutokauppa loppuis n. 10 aikaan...menin sitten 9 jälkeen katsomaan niin joku oli huutanu sen 7100 pucksilla vaikka uraa oli 118 jäljellä ja kortti oli myynnissä 3 pvää nii miten se on mahdollista? yks päivä myös TOTY Stamkos huutokauppa oli loppunu päivää aikasemmin vaikka kummasskaan ei ollut osta heti-hintaa :confused:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen laskeskelisin että 99 kok. Crosbysta huutokauppa loppuis n. 10 aikaan...menin sitten 9 jälkeen katsomaan niin joku oli huutanu sen 7100 pucksilla vaikka uraa oli 118 jäljellä ja kortti oli myynnissä 3 pvää nii miten se on mahdollista? yks päivä myös TOTY Stamkos huutokauppa oli loppunu päivää aikasemmin vaikka kummasskaan ei ollut osta heti-hintaa :confused:

A. Joku on tarjonnut hyvän tarjouksen ja myyjä on hyväksynyt sen
B. Hän veti itse korttinsa pois marketista

Ja sen takia siihen jää sellainen pilkkahinta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten kortin voi vetää itse pois myynnistä? Itselleni joskus kävi niin että laitoin arvokkaan kortin myyntiin 150puks 1h ajaksi, ei onneksi kukaan ostanut.
Luo toisen tilin ja tekemällä vaihtokaupan esim. tarjoot 2. tililtäsi jonkun kortin ja sit käyt 1. tilillä hyväksymässä kaupan. Itse en sorru tähän "huijaukseen" vaan en vain yksinkertaisesti pistä aloitushintaa liian alas. ;) Tähänkin porsaanreikään Ea sais puuttua. Ja sit jotkut luo miljoona peli tiliä et sais lisää vaihto ja kulutuspakka tilaa. :mad: Ja sit se ärsyttää kun nää tyypit kirjautuu sisään ja ulos minuutin välein. :mad:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Luo toisen tilin ja tekemällä vaihtokaupan esim. tarjoot 2. tililtäsi jonkun kortin ja sit käyt 1. tilillä hyväksymässä kaupan. Itse en sorru tähän "huijaukseen" vaan en vain yksinkertaisesti pistä aloitushintaa liian alas. ;) Tähänkin porsaanreikään Ea sais puuttua. Ja sit jotkut luo miljoona peli tiliä et sais lisää vaihto ja kulutuspakka tilaa. :mad: Ja sit se ärsyttää kun nää tyypit kirjautuu sisään ja ulos minuutin välein. :mad:

Ja täyttävät marketin pullolleen roskaa pilkkahintaan ja pilaavat siten korttien arvot. Ennätys accounteilla tais olla jtn 23 tuolla EA foorumilla, ja äijä esittää olevansa kova äijä kun pläräämiseen menee sellaset 8h kun kaikki accountit käy läpi ja jumboja ostaa 100k:n edestä. Ja vielä kun lisätään että kyseinen herra pitää jokaisen kortin jonka voi myydä.. :confused: Onneksi kyseinen herra löytyy shitboxin puolelta. :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on ihan pakko jo alkaa avautumaan. Missä mättää ku pelattuja pelejä on noin 1300 ja koko sen ajan oon ollu noin tasolla 30-39 mut nyt noin viimisen 3kk aikanan on tapahtunut jotain ja olen tippunut tasolle 8 (pahimmillaan). Tää alkaa olla jo niin uskomatonta et mitä on tapahtunut et oonko mennyt niin ylikuntoon ja muut on vaan kehittynynyt niin roimasti et en vaan enää pärjää kellekkään vai voiko ohjain jo olla niin pilalle hakattu et singnaalit lähtee ohjaimesta niin hitaasti vai mitä :D Muutin uuteen kämppään noin 5 kk sitten ja otin kaapeli netin 100/5 tai jtn. sinne päin ja piuhalla on kiinni et ei wlan niin noin 40 voittoa putkeen (muutama tappio välissä) ja sit yhtäkkiä alko alamäki. Auttakaa miestä hädässä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis aivan uskomatonta!Paljon huonompi joukkue ja ei mikään ihmeellinen pelaaja nii sata- nolla turpaan. Siis tuntuu vaan et vaikka on paljon huonompi vastustaja nii sen pelaajat on paljon liukkaammat ja syötöt jää aina sen mieheen ja omat ei saa syöttöjä kiinni ja nuo tökkäykset, mun tökkäykset ei tehoa ollenkaan ja kun vastustaja tökkää nii se saa heti kiekon itelleen. ja harhautukset ne vasta mielen kiintosia on ku harhautan niin sen ukko aina taklaa onnistuseesti tai jos ei nii sieltä tulle sivusta just joku sit joka nappaa sen kiekon.Ja nuo mun pelaajat ne vaan on siis oikeesti tosi tyhmiä siis ei mitään omaa älyä ne siis ei vaan piä nuita miehiä su muuta pöliää. Eli se tuntuu et pelais 1vs. 5

Ei tässä muuten mitään mutta ku oon vaan ollu niin paljon parempi et ihan sama kuka tuli vastaan niin pärjäsin (ainakin melkein aina) ja nyt ihan sama kuka tuli vastaan nii en pärjää.

Kuulostaa koko juttu varmaan tyhmältä ja jne. eli ei tarvi vastailla mut on vaan alkanu ärsyttään niin paljon jo et oli pakko jo päässä purkamaan tätä :D mut jos jollakin on jokin idea/ajatus sun muuta niin antaa palaa vaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään myydä halpaa Stamkosia, Crosbya, Ovechkinia? Ei tartte ollaa paljoo uraa jäljellä.

Itsellä olisi vaihtoon noihin kyseisiin pelaajiin tarjota tai ihan vain myyntiin:

- SOTW James Neal
- SOTW Jakob Silfverberg
- SOTW Jakub Voracek
- SOTW Martin Erat
- SOTW Jamie Mcginn
- SOTW Corey Crawford
- Allstar Daniel Alfredsson
- Allstar Mikko Koivu
- Allstar Adam Larsson
- Allstar Logan Couture
- Phil Kessel

Pistäkää siis yksityisviestiä.
 
Ylös Bottom