Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taas pukkaa ongelmaa. Elikkäs nyt joka pelin jälkeen David Backes ja Nick Leddy poistuvat kokoonpanosta ja heidän paikalleen tulee vain tyhjä kenttä. Mikäs on ratkaisu tähän ongelmaan?
ei jumboja. tietenkää. *****
Jep, voi olla että NHL Awardsiin EA pukkaa vielä viimeset mainospakkaukset. Mä oon ostanu 6 7,5k jumbo pakkausta ja viidessä pakkauksessa on ollut Victory kortti, eli mielestäni paremmalla prosentilla tulee victory kortteja noista.
+5 kaikki mv
Carey Price
25 sop
+7 lau
Ei mikään huono pakkaus
pic or didn't happen.
Tekeekö muilla samaa, että random kaatuilua/jumimista tulee usein? Varmaan kuukausi sitten ostin tämän ja quittaus prosentti hipoo jo 30%.. Esim pelataan alhaalla, laukaus ja sit kuva siirtyy yhtäkkii toiseen päähän ja junttaa siihen.
Kemiasta; onko mitään saumoja saada ketjun kemiaa täysin 100? Ja jos on niin miten? TL-VH-PR ja kemia 96. Paljonkos noista online turnaus voitoista saa? Ja meneekö pelit random vihuja 4x ja sit pokali kainalos kotia? Eli onko mahdollista suorittaa yksi turnaus esim parin tunnin aikana?
Ihmeen vähin kirosanoin pystyin tämän viestin kirjoittaan, ottaen huomioon sen v***tuksen määrän minkä tämä on jo aiheuttanut. Miettii sen ajan vaivan ja rahan mitä tämän tiimin eteen olen nähnyt ja saman lopputuloksen saa sillä HUT-aloituspakkauksella.
Saahan siihen tiimiin rakentamiseen kulutettua aikaa, mutta tosiasia on että peleissä pitäisi sitä tattiakin osata veivata.
Onko tässä mitään muuta keinoa hankkia puckseja kuin myydä pelaajia? Itsellä rahaa 8 pucksia ja sopimuksia loppu pelaajilta eikä sopimuskorttejakaan ole varastossa.
Jumbot tulivat! Mitä helv, ihan puskista tuli.. Ehkä fanit onnistuivat valituksissaan tällä kertaa, hirvee hulabaloo ollu kaikkialla.
Ei oikeastaan, voin heittää sopivan määrän puckseja joilla saat taas tiimin pyörii.