Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerään vain kokoelmiin noita kortteja nii perjaateessa ihan sama mitä sieltä tulee. Mutta joo paskaa tullu kun 5 pakkaa ostettu paras tais olla j.jokinen. Huomenna jatkuu jos jaksaa, mua kun ei kiinnosta tää paska juuri yhtään.

Ei kyllä muakaan enää, 100k tappiota tulossa. V*ttuako mua kiinnostaa, kuhan kokoelmaan saa kortteja ja turnauksen saa pyöräytettyä loppuun niin lopetan varmaan tän HUT:in peluun. Ehkäpä teen Giveaway:n jossain, mutta en toki kortteja anna tai voin toki ostaa ne sitten, mutta puckseja vois vähän jakaa ja kerätä juutube yleisöä. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sitä kutsutaan realismiksi ;)

Tästä pelimuodosta saisi muokkaamalla ihan jees pelimuodon, mutta pelistä lähteminen valikoissa pitäisi poistaa, tuntuu että jos edes muutaman 90 90 90 kentän laittaa, niin pelejä ei saa millään :/


Pelasin tos äsken pelin jotain kaverii vastaan sen porukka oli 97-95-91 Oma sakki oli sama millä vedän turnausta 87-88-79.
Täytyy sanoo et ei ollut mikään mukava komemus kun ei kerinnyt tekeen oikeen mitää kun kaverin ukot oli heti kimpussa ja huito mailalla minkä kerkes eikä millän jäähyä. Itse ei saanut juuri lainkaan kiekkoa vihulaiselta pois

Ja se taklaaminen, ei tarvinnut vihun paljon tuupata kun oli omat ukot nurin ja toisaalta ei itse saanut millään ukolla vihuja kaatumaan.
Ostin juuri ennen peliä kärppä lehtosen 500 ja oli tässä pelissä elementissään ja piti numerot siedettävänä.

Ei varmaan tarvi sanoa mut sanompa kumminkin et elliot toissessa pääsä otti jokusen haamun kiinni. hävisin matsin 3-1
joten ei aina kannata ihmetellä jos joku ei lähde huonomalla porukalla peliin

ps. en tie kuinka on mahdollista mutta lopussa kun tulee se taulu missä kerrotaan tasoerosta niin kone arpoi et meillä on saman tasoiset sakit eli kerroin oli 1.00 Mistäköhän tuo mahtoi johtua??

Ja muuten jos teksti on sekavaa, niin syyttäkää siitä mun äikän opea kun ei saanut joskus kolkyt vuotta sitten taottua taitoa tähän päähän.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo oot hextoni laittanu tähä jo rahaa palaan?=D Tai siis tää iha meikäläise oma mutuni, mutta tuntuu että et muuta teekkään kuin pelaa tätä peliä. Toisaalta, vittuakos se mulle kuuluu!:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin tos äsken pelin jotain kaverii vastaan sen porukka oli 97-95-91 Oma sakki oli sama millä vedän turnausta 87-88-79.
Täytyy sanoo et ei ollut mikään mukava komemus kun ei kerinnyt tekeen oikeen mitää kun kaverin ukot oli heti kimpussa ja huito mailalla minkä kerkes eikä millän jäähyä. Itse ei saanut juuri lainkaan kiekkoa vihulaiselta pois

Ja se taklaaminen, ei tarvinnut vihun paljon tuupata kun oli omat ukot nurin ja toisaalta ei itse saanut millään ukolla vihuja kaatumaan.
Ostin juuri ennen peliä kärppä lehtosen 500 ja oli tässä pelissä elementissään ja piti numerot siedettävänä.

Ei varmaan tarvi sanoa mut sanompa kumminkin et elliot toissessa pääsä otti jokusen haamun kiinni. hävisin matsin 3-1
joten ei aina kannata ihmetellä jos joku ei lähde huonomalla porukalla peliin

ps. en tie kuinka on mahdollista mutta lopussa kun tulee se taulu missä kerrotaan tasoerosta niin kone arpoi et meillä on saman tasoiset sakit eli kerroin oli 1.00 Mistäköhän tuo mahtoi johtua??

Ja muuten jos teksti on sekavaa, niin syyttäkää siitä mun äikän opea kun ei saanut joskus kolkyt vuotta sitten taottua taitoa tähän päähän.

kun 100% samantasoista vastustajaa jos varsinkin laskee taso/voittoprosentin, on lähes mahdotonta löytää, otetaan ns putki jolloin lasketaan

samantasoisiksi "lähellä" olevat porukat, asia mitä olen aina sanout on juuri että, nuo vastustajat pitäisi tulla voittojen mukaan 0 voiton

ihmiset kohtaa toisensa jne,mielekiintokin pysyisi yllä ja ettei valikointia tulisi niin vaikka 200pucksin sakko+24h pelikielto onlineen alkaa

pelit kiinnostamaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo oot hextoni laittanu tähä jo rahaa palaan?=D Tai siis tää iha meikäläise oma mutuni, mutta tuntuu että et muuta teekkään kuin pelaa tätä peliä. Toisaalta, vittuakos se mulle kuuluu!:D

Oikeeta rahaa? 5e johonkin p*skoihin New Years packkeihin joista ei tullut mitään. On ollut vaan tuuria ja olen onnistunut ryöstämäänkin kortteja, nyt tulee kyllä tappiota aika rutkasti... JES Nostin 50 sopparin! Olenkin enää n. 90k tappiolla! :D

56k tilillä vielä, mutta pitää muistaa että siitä on 30k turnauksen maksuja, joten niitä ei pidä kuluttaa. :) Nykyisillä nostoilla about 50k pitäis tulla, mutta vielä pitäis about 100k saada että pääsis omille, ei hohhohoijaa..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo ei hitto, olin vetämäs just jtn turnaukse finaalii, nii sit sanoo pleikkari ''Yhteys on hävinnyt'' tms.. Sit ku kirjauduin uudestaa sisää, oli koko turnaus nollautunu.. Voiks näist valittaa johonki?
Ja hei hexton, mulle ainaki kelpais pari pucksii, jos oot jakamassa.. ; )
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Muistatteko paljo saitte "hyvitystä" tähän NHL12:sta tosta NHL11:sta kokoelmasta ja paljo kokoelmas oli pelaajia?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Muistatteko paljo saitte "hyvitystä" tähän NHL12:sta tosta NHL11:sta kokoelmasta ja paljo kokoelmas oli pelaajia?

En tiiä, itse poistin jengini ja meinasin alottaa uuden mut en jaksanu. En saanut mitään. Kaikki pitäis vaikuttaa:

Pelejä pelattu, joukkueet kerätty, ylipäätään kaikki pelaajat kokoelmassa ja rahamäärä tuo puckseja seuraavaan peliin, tai näin ainakin mä olen sen ymmärtänyt. Oisko ollu et kokoelmista saa ne isoimmat hyvitykset.

V*tutuksessa poistin 500 pelaajaa kokoelmasta ja sain 36k puckseja, eli nyt on puolet tappioista korjattu (kaikki tähän mennessäni nostamani + 36k = about 70-100k), en varmaan viiti enempää poistaa. Jospa kävis tuuri jumboissa. :rolleyes: 150k menny yhteensä:

2x 50 soppari
SOTW Voracek
4x +3 kaikki
Carter
T. Hall
2x Havlat
2x Horton
Myers
Hedman
2x Mason
Landeskog

ja p*skaa ja lisää kakkaa

//EDIT

Mutta nyt tuli pari hyvää korttia 20k:lla:

+5 kaikki mv
Fleury
2x +3 kaikki
2x +2 kaikki
2x +9 lau/lui
Mike Green

Piru oon luullu jo 4 kertaa että olen saanut Ovechkinin, kaikki pääty vaan olemaan joko Green, Semin tai Laich... :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on nostettu tän viikon Jumbot ja silkkaa paskaa tuli taas kouraan. Yhteensä meni 80k.

I.Kovalchuk oli ainoa mistä sai muutaman kolikon

80,50 ja niin helvetisti 30 ja 20 pelin soppareita

Aivan liikaa +9 ja +7 käsiin ja luisteluun jne jne.

+5 Kaikki Maalivahdille x2
+2 Kaikki x 4
+3 Kaikki x 2

Nyt ottaa päähän ja tappiota tulee luultavammin noin 40k, ei jaksa eikä huvita edes laskea tarkasti kuinka pahasti tulee takkiin :D

Olis pitäny lopettaa kun oli vielä voitolla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo sama täällä viikon jumbot nostettu tappiota, likipitäen 80-100k. P*skin jumboaalto koskaan.

150k meni yhteensä:

2x 50 soppari
+5 kaikki mv
Fleury
SOTW Voracek

siinä ainoat yli 5k:n arvoset.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kun alennuspakat myynnissä eihän kukaan mitään osta,itse vaihdan taktiikkaa syy 10000 meni, millä sain n 3000 kortit loppuajan teen

täsmäaostoja ja myyn kokoilman tyhjiksi ostakee.
 
Taas tuli 250k (+50k kokoelmasta poistoja) tuhlattua ja tappiolle tulee jäämään...

Parhaimmat nostot:

2x 50sop
2x +5 kaikki
sotw Stamkos
2x sotw Okposo
M. Lemieux :) :) :) :)

Tulihan sieltä se eka legenda!

Minkälaista hintaa tuolle supermarjolle vois ajatella? Eilen katselin hintatasoa ja niitä oli 4kpl myynnissä n. 100k mut kaikki oli "pilattu" tavalla tai toisella.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas tuli 250k (+50k kokoelmasta poistoja) tuhlattua ja tappiolle tulee jäämään...

Parhaimmat nostot:

2x 50sop
2x +5 kaikki
sotw Stamkos
2x sotw Okposo
M. Lemieux :) :) :) :)

Tulihan sieltä se eka legenda!

Minkälaista hintaa tuolle supermarjolle vois ajatella? Eilen katselin hintatasoa ja niitä oli 4kpl myynnissä n. 100k mut kaikki oli "pilattu" tavalla tai toisella.

Tappiolle? Ei noilla jää tappiolle jos sulla on kulutuspakka täynnä ja kokoelmat pullollaan pelaajia. :D

Supermarjo menee varmaan 100k:n hinnalla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiinnostako ketään 80 soppari.
Vaihossa kiinnostaa:
Detroitin 13
Zetteri
Spezza
Luongo
Neal
Malkin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Piru näitä EA:n tasotuksia, pelasin 94-90-80 joukkueellani ja vastaan tuli joku 85-85-85. Äijän mailannostot ja tökkäykset osu aina kohilleen, ite kun tein niin aina istuttiin penkillä. Ei niiku mitään järkeä tälläisessä tasoituksessa, samalla lailla molemmat nosteli mailaa ja tökki, ja hyvä jos pari jäähyä vastustajani sai. Niin ja sitten maaleihin, hänen joku random veska napsi kaikki tai tolpat kilis kun Stammeri rannas. Hänelle aina kauheat riparit kun Rinne pudotti ja kukaan oma ei saanu pomppuja kiinni, aina oli kaverin lavassa kun joku pomppu tuli. Onneksi lopulta voitin 3-2 vikan erän nousun ansiosta, en ymmärrä että oliko tässä nyt joku tasoitus vai aliarvioinko vastustajan? Veikkaan ekaa vaihtoehtoa, sillä pelasin sillein miten aina pelaan ja vaikeaa oli olla rauhassa kun joka ikinen mailannosta osuu ja mun pelaajat löytävät vaan kasvot. Niin ja pelaajatkin tuntuivat olevan yhtä nopeita, GJ EA! Ainoa joka pysty pyörimään kaikesta läpi oli Stamkos, mutta ehei EA päättää että Stammerihan ei osu tolppien väliin vaan keskelle tolppaa joka kerta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Piru näitä EA:n tasotuksia, pelasin 94-90-80 joukkueellani ja vastaan tuli joku 85-85-85. Äijän mailannostot ja tökkäykset osu aina kohilleen, ite kun tein niin aina istuttiin penkillä. Ei niiku mitään järkeä tälläisessä tasoituksessa, samalla lailla molemmat nosteli mailaa ja tökki, ja hyvä jos pari jäähyä vastustajani sai. Niin ja sitten maaleihin, hänen joku random veska napsi kaikki tai tolpat kilis kun Stammeri rannas. Hänelle aina kauheat riparit kun Rinne pudotti ja kukaan oma ei saanu pomppuja kiinni, aina oli kaverin lavassa kun joku pomppu tuli. Onneksi lopulta voitin 3-2 vikan erän nousun ansiosta, en ymmärrä että oliko tässä nyt joku tasoitus vai aliarvioinko vastustajan? Veikkaan ekaa vaihtoehtoa, sillä pelasin sillein miten aina pelaan ja vaikeaa oli olla rauhassa kun joka ikinen mailannosta osuu ja mun pelaajat löytävät vaan kasvot. Niin ja pelaajatkin tuntuivat olevan yhtä nopeita, GJ EA! Ainoa joka pysty pyörimään kaikesta läpi oli Stamkos, mutta ehei EA päättää että Stammerihan ei osu tolppien väliin vaan keskelle tolppaa joka kerta.

Joo'o. Kaikki vaan porukalla floodaamaan EA:n postiin näistä, jos ne jotain oppisi joskus. Palautetta palautetta. Jos siitä ei ole mitään apua (todennäköistä) niin ainakin pääsee purkamaan patoutumia! :)

Tolle ei ole kyllä mitään logiikkaa koska joskus hyvällä joukkueella ei mikään toimi, joskus huonolla ei toimi sitäkään vähää. Muuten hyvä peli on pilattu näillä pelleilyillä ihan täysin. :(
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mahtaakoha nuo avustukset loppuu vikas eräs. Äskesen pelin vastustaja hyvä ku pääs omalt alueelt pois mut ainaku pääs laukoo nii kiekko pomppi jostai maalii. Vikaa erään 4-1 tappiol mut hirvee nousu 5-6 voittoon. Kahteen ekaan erään ei onnistu mikään, mut vikas eräs tuntu et EA:n tasotus mörkö ei jaksanu enää jaloissa pyöriä.


Ja mikähä mahtaa olla ku mun kipperin tilastot ei päivity, mut kaikki muu kyl päivittyy (voitot, pucksit, pelaajien pistee jne.) Uupumus ollu viimeset viis pelii 2 :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mahtaakoha nuo avustukset loppuu vikas eräs. Äskesen pelin vastustaja hyvä ku pääs omalt alueelt pois mut ainaku pääs laukoo nii kiekko pomppi jostai maalii. Vikaa erään 4-1 tappiol mut hirvee nousu 5-6 voittoon. Kahteen ekaan erään ei onnistu mikään, mut vikas eräs tuntu et EA:n tasotus mörkö ei jaksanu enää jaloissa pyöriä.

Nonii tää on sitten varmaan se momentumi. :D
On se jännä peli, varsinkin HUTin puolella.

Kaikki nämä tasoitukset on kyllä niin hirveetä paskaa jos suoraan sanotaan. :D
 
Ylös Bottom