Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei vi*tu mitä shaibaa tullu 20k käytetty paras kortti johan franzen :(
enempää en käytä

Täälläki joitain pakkoja osteltu ja parhaat tässä:
SOTW Gaborik
Skinner
Tavares
Quick
kenttäpelaaja +5 kaikki
50 soppari

Gaborikista ja Skinneristä vois yrittää päästä pikaisesti eroon... tarvetta kellään? Täällä tarvetta Chelios-Bourque pakkiparille...

SOTW Gaborik
Skinner
Tavares
Quick
kenttäpelaaja +5 kaikki
50 soppari

Gaborikista ja Skinneristä vois yrittää päästä pikaisesti eroon... tarvetta kellään? Täällä tarvetta Chelios-Bourque pakkiparille...

Ei kannata Cheliosta hommata, kuulemma yksi surkeimmista legendoista. Suosittelen Bourque-Chara pakkiparia. ;)

Nyt ei oo tullu taaskaan mitään pakkauksista, en ole onneksi käyttänytkään kuin 10k sen jälkeen kun 50k oltiin lyöty sisään, katsotaan jos huomenna/tänään vielä parit käy nappaamassa.

Mutta nyt jatkuu Detroitin peli! Jotka pelaa nyt ihan huonosti, jo 0-1 tappiolla nyt kyllä näkyy jo pientä ryhdistäytymistä.

Mutta nyt jatkuu Detroitin peli! Jotka pelaa nyt ihan huonosti, jo 0-1 tappiolla nyt kyllä näkyy jo pientä ryhdistäytymistä.

Rinne > Detroit

Muutama aika hassu paketti tuli jumboista. Yhdessä oli samassa Rask, Keith ja 3x +3 kaikki pelaajalle. :D

n.80k mennyt ja paskaa silmän päällä sieluun asti... että näin tällä kertaa.

Rinne > Detroit

Muutama aika hassu paketti tuli jumboista. Yhdessä oli samassa Rask, Keith ja 3x +3 kaikki pelaajalle. :D

Detroit > Nashville

V*ttu Wingsit pelaa nyt niin paskaa peliä.. Jäähyjä, jäähyjä.. Saakeli ku piti olla Nashville vastassa, siellä pari suosikki pakkia ja suosikki maalivahti. :(

n.80k mennyt ja paskaa silmän päällä sieluun asti... että näin tällä kertaa.

Tiedän tunteen, etenkin viime viikolla. Nyt on sentään vähän paremmin tullu.

//EDIT

VOI V*TUN STRIIMI! Missasin Datsyukin maalin, v*ttu!

SOTW Gaborik
Skinner
Tavares
Quick
kenttäpelaaja +5 kaikki
50 soppari

Mua voisi kiinnostaa tuo Gaborik aikalailla koska kyseisen herran aito NHL-paita löytyy ja vielä nimmarilla. Itse haettu Isosta Omenasta ja oikeastaan ainoa pelaaja josta voi olla valmis maksamaan paljonkin. Pistä yv:tä täällä/psn:ssä mitä olisi haluja.

Detroit > Nashville

Rinne > Detroit ;)

Hieno oli Zetterin maali, ei oo muuten helppo feikkaa syöttöä katseella ja kiskasta tarkasti yläkulmaan. Mut ei maali ihan riittäny.

**

20-25k on muuten sellanen summa millä jää kyllä satavarmasti voitolle vaikka olis kuinka huonoa tuuria. Kulutuspakka ja vaihtopakka tyhjänä lähtee niin ne saa komeasti tolla summalla täyteen. Ottaa talteen kaikki harkkakortit +5 ja paremmat, käytännössä lähes kaikki sopparit 10+ ja sekä muutaman pienemmän, kaikki nhl-pelaajat + sm-liigapelaajat. Kaikki sm-liigalaiset menee kyllä varmasti kaupaksi koska kukaan ei tunnu niitä oikein myyvän, mutta suomalaiset kyllä ostaa pois. Ja pienemmätkin sopparit ja +5 harkat loppuviikosta 150-200 pucksia.

Nyt laitoin tuon saman summan ja pakat täyteen... normaalien lisäksi 4x +3 kaikki pelaajalle, +3 kaikki maalivahdille, +5 kaikki pelaajalle ja vaikka kuinka paljon +9, 30 sop. korttia jnejne. tuolta on kyllä tulossa rahat moninkertaisesti takaisin. Helppoa pucksia, jos jollain nyt on vaikeuksia pitää rahavarantoja yllä.

Itse pistän vielä kaikki puuttuvat sm-liiga ja nhl-pelaajat yms omaan pakkaan ja silti vaan pucksin tuloa ei voi estää. Kivahan se ois enemmänkin tuhlata mutta kun katsellut noita muiden laidasta toiseen tunteita kun yleensä tulee vaan sitä itteensä niin tää on kyllä ihan sopivan leppoisa tapa ruokkia HUT-tiimiä.

Aijai. Tuli zetteri, +5 kaikki ja 30sop yhdestä pakasta... 1+1+1= 96kok zetteri isolla sopparilla.. :) kahteen ekaan peliin 8 pistettä, holmström ja Franzen laidoilla.

chara oli todellinen pettymys pelasikin sit vain muutaman ottelun sain "halvalla" myin alihintaan äkkiä pois.

mutta ASIAAN puuttuvia ifk pelaajia voin ostaa/vaihtaa nyt kokoilmassa,ahtola,r,ahonen,granlund,kurvinen,hamilton,kuhta,wärn,järvinen,

melart,liivik,haataja,lundell,wirtanen,peltonen,järventie.

Mitähän tää HUT sekoilee. Sain pari päivää sitten D.Sedinin ja laitoin myyntiin. Nyt on kortti kadonnut vaihtopakasta mutta puckseja ei oo tullu?

Mitähän tää HUT sekoilee. Sain pari päivää sitten D.Sedinin ja laitoin myyntiin. Nyt on kortti kadonnut vaihtopakasta mutta puckseja ei oo tullu?
Mulla hävinny jo 2 täytttä vaihtopakkaa jotka oli täynnä kehityskortteja. Yli puolet niistä oli 9lui, 9lau ynm arvokkaita. EA on mulle noin 40k velkaa.

Mulla hävinny jo 2 täytttä vaihtopakkaa jotka oli täynnä kehityskortteja. Yli puolet niistä oli 9lui, 9lau ynm arvokkaita. EA on mulle noin 40k velkaa.

On tää kyll hieno peli jumalauta... Noh onneks D.Sedinistä ei saa ku sen 6000 about mut enpä säilytä kortteja enää vaihtopakassa tästä lähtien.

Onko muilla ollu sunnuntain ja maanantain välisenä aikana glitchejä ja mistä nämä mahdollisesti johtuu.
Glitchi on semmoinen joka ei anna rahoja ja merkitsee tilastoihin tappion.

Nyt olis hossa myynnissä ah 150 ea pucksia ja koskematon
toisena Taylor Hall koskematon ah 150 ea pucksia

Voihan wattu ku huomasin et oli psn lompakossa 5€ (jostain jäänyt yli) ja vrm joku 500 pucksia ja tietenkään jotain juttua huolletaan niin ei pääse ostaa jumbo mega dealejä
epäreilua buu

Tosiaan jos joku haluaisi ostaa hossan tai hallin halvalla niin eiku hakemaan minun joukkueen nimi on Charging tarviisin rahaa ku on noita glitchejä ollu ja oon pelannu nii en tajunnu et ei tuu puckseja nii menetin sit 6000 pucksia et jes:confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:

glitchejä ollu ja oon pelannu nii en tajunnu et ei tuu puckseja nii menetin sit 6000 pucksia et jes:confused:
Mä oon menettäny yli 40k glitchien takia. Uskokaa tai älkää mutta ei vituta yhtään :D Ne jotka on lukenut mun aikasempia viestejä arvaa varmaan miksi. Siksi koska keräilen vain kortteja että saan bonusta seuraavaan änäriin jos ees sitä ostan kun tää nhl 12 oli näin paska.

Miettikää nyt miten helvetissä tää peli on niin paska että kortitkin häviää :D EA on kyllä yks paskimmista mitä tiedän :D

Eikös EA valittu jenkkeissä huonoimmaksi yhtiöksi. Ainaki ite samaa mieltä vtu tais 4 kertaa tänään iltäpäivällä katkee yhteys palvelimiin -.-

Tänää ollu sekasin muutenkin ton 13h kestävän PSN huoltokatkon takia.

-

Hyvin huomaa kuinka hinnat laskenu ku sain ton LA Kingsien Drew Doughtyn about 2 viikkoa sit nii olis sillon saanut n.15 000 nyt en saa tota 10 000 pucksia.

Ylös Bottom