Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täälläki joitain pakkoja osteltu ja parhaat tässä:
SOTW Gaborik
Skinner
Tavares
Quick
kenttäpelaaja +5 kaikki
50 soppari
Gaborikista ja Skinneristä vois yrittää päästä pikaisesti eroon... tarvetta kellään? Täällä tarvetta Chelios-Bourque pakkiparille...
Mutta nyt jatkuu Detroitin peli! Jotka pelaa nyt ihan huonosti, jo 0-1 tappiolla nyt kyllä näkyy jo pientä ryhdistäytymistä.
Rinne > Detroit
Muutama aika hassu paketti tuli jumboista. Yhdessä oli samassa Rask, Keith ja 3x +3 kaikki pelaajalle.
n.80k mennyt ja paskaa silmän päällä sieluun asti... että näin tällä kertaa.
Täälläki joitain pakkoja osteltu ja parhaat tässä:
SOTW Gaborik
Skinner
Tavares
Quick
kenttäpelaaja +5 kaikki
50 soppari
Gaborikista ja Skinneristä vois yrittää päästä pikaisesti eroon... tarvetta kellään? Täällä tarvetta Chelios-Bourque pakkiparille...
Detroit > Nashville
Mulla hävinny jo 2 täytttä vaihtopakkaa jotka oli täynnä kehityskortteja. Yli puolet niistä oli 9lui, 9lau ynm arvokkaita. EA on mulle noin 40k velkaa.Mitähän tää HUT sekoilee. Sain pari päivää sitten D.Sedinin ja laitoin myyntiin. Nyt on kortti kadonnut vaihtopakasta mutta puckseja ei oo tullu?
Mulla hävinny jo 2 täytttä vaihtopakkaa jotka oli täynnä kehityskortteja. Yli puolet niistä oli 9lui, 9lau ynm arvokkaita. EA on mulle noin 40k velkaa.
Mä oon menettäny yli 40k glitchien takia. Uskokaa tai älkää mutta ei vituta yhtään Ne jotka on lukenut mun aikasempia viestejä arvaa varmaan miksi. Siksi koska keräilen vain kortteja että saan bonusta seuraavaan änäriin jos ees sitä ostan kun tää nhl 12 oli näin paska.glitchejä ollu ja oon pelannu nii en tajunnu et ei tuu puckseja nii menetin sit 6000 pucksia et jes
Eikös EA valittu jenkkeissä huonoimmaksi yhtiöksi. Ainaki ite samaa mieltä vtu tais 4 kertaa tänään iltäpäivällä katkee yhteys palvelimiin -.-EA on kyllä yks paskimmista mitä tiedän
Eikös EA valittu jenkkeissä huonoimmaksi yhtiöksi. Ainaki ite samaa mieltä vtu tais 4 kertaa tänään iltäpäivällä katkee yhteys palvelimiin -.-