Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla tuli sellanen glitchi, että peleistä ei tule puckseja ja jokaisesta merkataan häviö. No tein uuden joukkueen ja aloituspakasta sain 77/98 Brett Connollyn. Eipä ole ennen noin hyviä kortteja aloituspakasta tullut. :p
Saiks muute ne NHL11 Ea-pucksit ? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin huutokaupasta maalivahdin, voitin tarjouskilpailun, ja sit ku seurantalistas se siirty siihen "päättynyt" kohtaa sille ei voinu tehdä mitään. kävin valikos ja tulin takas ni se oli kadonnu. eikä ollu eka kerta. Ja varmasti voitin sen tarjouskisan... koskahan mahtaa EA korjata noi viat :PP SAATANA
nhl 11 ei oo ollu mitään vikaa HUTis
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin ja nytten kaikille jotka haluu eroon tosta watchlist bugista:

Poista NHL12:n "game data utility" ja samalla se poistaa kaikki korruptoituneet tiedostot, kun pelin käynnistää uudelleen se lataa datan uudelleen. Mutta joudut lataa online passin uudelleen (ei tarvitse siis uutta, sillä se on tallentunut psn accountillesi) ja tämän jälkeen pitäis toimii ihan normaalisti, ainakin mä oon voinu ostaa ihan normaalisti pelaajia buy now:lla tai tarjouskilpailussa.

----------------------

+ Nyt viimein EA:lta on tulossa patchi joka toivon mukaan korjaa kaikki ongelmat:

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7853400.page
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin ja nytten kaikille jotka haluu eroon tosta watchlist bugista:

Poista NHL12:n "game data utility" ja samalla se poistaa kaikki korruptoituneet tiedostot, kun pelin käynnistää uudelleen se lataa datan uudelleen. Mutta joudut lataa online passin uudelleen (ei tarvitse siis uutta, sillä se on tallentunut psn accountillesi) ja tämän jälkeen pitäis toimii ihan normaalisti, ainakin mä oon voinu ostaa ihan normaalisti pelaajia buy now:lla tai tarjouskilpailussa.

----------------------

+ Nyt viimein EA:lta on tulossa patchi joka toivon mukaan korjaa kaikki ongelmat:

EA Forums

Kiitokset vastauksesta, pitää nyt samantien koittaa josko toimis :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin ja nytten kaikille jotka haluu eroon tosta watchlist bugista:

Poista NHL12:n "game data utility" ja samalla se poistaa kaikki korruptoituneet tiedostot, kun pelin käynnistää uudelleen se lataa datan uudelleen. Mutta joudut lataa online passin uudelleen (ei tarvitse siis uutta, sillä se on tallentunut psn accountillesi) ja tämän jälkeen pitäis toimii ihan normaalisti, ainakin mä oon voinu ostaa ihan normaalisti pelaajia buy now:lla tai tarjouskilpailussa.

Mistä tuo game data utility löytyy? Ja mikä se on suomeksi?
 
Mistä tuo game data utility löytyy? Ja mikä se on suomeksi?
Löytyy XMB:n puolelta Pelit-valikosta nimellä Pelitiedon työkalu.

Huom! Älä missään nimessä poista Tiedon tallennustyökalusta mitään, sillä siellä ovat pelitallennuksesi.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Minäkään en aluksi tienny mikä toi game data utility oli, joten heitin kielen englanniksi ja sieltähän se löyty, eli jos ei ole varma niin kannattaa muuttaa kieli englanniksi ja tarkistaa että on oikeassa paikassa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt olis jollekkin NOPEELLE tarjolla pieni joululahja eli yakupov ovr 91 ja uraa jäljellä jotain 90 vaihdossa kelpaa vaikka joku luistelukortti. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin ja nytten kaikille jotka haluu eroon tosta watchlist bugista:

Poista NHL12:n "game data utility" ja samalla se poistaa kaikki korruptoituneet tiedostot, kun pelin käynnistää uudelleen se lataa datan uudelleen. Mutta joudut lataa online passin uudelleen (ei tarvitse siis uutta, sillä se on tallentunut psn accountillesi) ja tämän jälkeen pitäis toimii ihan normaalisti, ainakin mä oon voinu ostaa ihan normaalisti pelaajia buy now:lla tai tarjouskilpailussa.

Tein tuon, mutta ainakin vaihtopakka kusee edelleen, eli ei näy kuin osa siellä olevista korteista. Rupee kyrsimään tää peli.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No itseasiassa en puhunutkaan v-pakan bugin korjaamisesta, vaan watchlistin... jos et nyt osaa lukea?

No vaihtopakka ongelmaan ei saa lopullista korjausta vielä, mutta kirjautumalla ulos ja takaisin tuo kortteja tradepilee takaisin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No itseasiassa en puhunutkaan v-pakan bugin korjaamisesta, vaan watchlistin... jos et nyt osaa lukea?

No vaihtopakka ongelmaan ei saa lopullista korjausta vielä, mutta kirjautumalla ulos ja takaisin tuo kortteja tradepilee takaisin

Juu oletin vaan, että tuo olis auttanut myös vaihtopakkaongelmaan. Mutta tosiaan tuolla uloskirjautumisella saa joskus tuurilla niitä kortteja näkyville.

On kyllä mielenkiinto lopahtanut koko peliin näiden HUT:ti ongelmien takia. Siihen päälle ärsyttävät "glitch"-maalit (joku tulee kohta urputtamaan tästä varmaan), niin alkaa olla v-käyrä korkeella.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu oletin vaan, että tuo olis auttanut myös vaihtopakkaongelmaan. Mutta tosiaan tuolla uloskirjautumisella saa joskus tuurilla niitä kortteja näkyville.

On kyllä mielenkiinto lopahtanut koko peliin näiden HUT:ti ongelmien takia. Siihen päälle ärsyttävät "glitch"-maalit (joku tulee kohta urputtamaan tästä varmaan), niin alkaa olla v-käyrä korkeella.

Toivotaan että patchi toimii ja saadaan kaikki bugit poies. Onneksi se poistaa tuo ärsyttävimmän glitch maalin pois eli veskaa päin syöksymisen kun veska on peittämässä kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvitseeks joku yhtä kokonaistaa kenttää ?
Olis VL D.Perron 92/92 KH P.Berglund 88/92 3/5Harj OL C.Stewart 92/92
Kaikilla uraa 84 jäljellä ja Stewart 16 sop Perron 21 ja Berglund sop25
Ketjun kemia ois 96 ja kaikil palkka alle 1 500
Jos kiinnostuit lähetä täällä viestiä tai lisää psn: markkeli14
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin taas huutokaupasta pari korttia, voitin tarjouskisan, menin seurantalistaan missä ne oli, eikä kummalekaan pystyny tekeen mitään. kävin valikos ja tulin takas ni ne oli kadonnu. onko se bugi vai teenkö jotain väärin?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nämä bugit on niin v-mäisiä...

Se Kari Lehtonen jonka ostin ykkösveskariksi... En voi edes siirtää sitä vilttiketjuun, yritän laittaa sen kokoelmasta kokoonpanoon niin se on koko ajan kokoelmassa eikä tule sieltä minnekkään :confused: Ja meninkin ostamaan sille vielä +3 kaikki kortin...

Ja vielä näin loppuun...

Hyvää Joulua kaikille! (tiedän että jouluaatto on vasta huomenna, älkää kommetoiko tätä :))
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin taas huutokaupasta pari korttia, voitin tarjouskisan, menin seurantalistaan missä ne oli, eikä kummalekaan pystyny tekeen mitään. kävin valikos ja tulin takas ni ne oli kadonnu. onko se bugi vai teenkö jotain väärin?

Kyllä se on bugi.

Voi.. Voi.. tämä on taas sitä kun ei jaksa edes katsoa edellistä sivua, jossa olisi ollut ohjeet miten toimia kun tälläinen käy. Mut ihan saman, en jaksa jokaselle sivulle toitottaa samaa, joten tsekkaa edellinen sivu niin näät miten toimia kun ensi kerralla ostelet kortteja, siinä on myös ohje joka kertoo kuinka tämän saa loppumaan (en takaa että onko 100% toimivuutta, mä oon ainakin voinu ostella ihan normaalisti).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä se on bugi.

Voi.. Voi.. tämä on taas sitä kun ei jaksa edes katsoa edellistä sivua, jossa olisi ollut ohjeet miten toimia kun tälläinen käy. Mut ihan saman, en jaksa jokaselle sivulle toitottaa samaa, joten tsekkaa edellinen sivu niin näät miten toimia kun ensi kerralla ostelet kortteja, siinä on myös ohje joka kertoo kuinka tämän saa loppumaan (en takaa että onko 100% toimivuutta, mä oon ainakin voinu ostella ihan normaalisti).

itse asias se olin minä kuka sitä edellisellä sivulla kysy ;D. varmistin ny vaan koska tein jo sen mitä neuvottiin mut ei auttanu. jospa sitä koittais uudestaan huomenna
 
Ylös Bottom