Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ooeoeoe :D nappasin tossa äske Pulkkisen 2100pucksilla! 95kok sopimusta 27 ja ura 117, paljollakoha laittas uudestaa kiertoo? ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ooeoeoe nappasin tossa äske Pulkkisen 2100pucksilla! 95kok sopimusta 27 ja ura 117, paljollakoha laittas uudestaa kiertoo? ;D
nappasin 96kok pulkkisen osta heti hintaan 800 mutta ei sillä kauaa voinu pelata ku palkka rupee karkaa käsistä, niitä myydään mun mielestä
tasoon nähdön melko halvalla. Mutta kyllähän tosta kannattaa omat yrittää saada pois ja muutama tonni ehkä päälle :D ei se oo tyhmä
joka pyytää vaan se joka maksaa ^_^
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäköhän mulle on iskeny tällänen tyhmyys vaihe, ostelen joka päivä pakkauksen mikä on tarjouksessa (pidän kyllä kiinni 40,000 rajan). Ostin tossa pari tollasta Jumbo "deal" pakkausta (5,000 hinta) ja taas pelkkää p*skaa, ainoa mainitsemisen arvonen: V. Filppula...

Nyt on taas 5 viimestä pakkausta ollu ihan p*skaa + yksi niistä se "mainospakkaus" luvattii maailmanluokan tähtiä häviötä n. 10k.., saa muuten saakeli luvan antaa jtn. hyvää jumbo mega dealeistä...

Yksi syy miksi ostelin näitä oli se että esim. noitten viime viikon SOTW -korttien toivossa ja nyt noiden hienojen punaisten "all star" korttien toivossa. Itse haluan Datsyukin kokoelmaani. :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä ostin yhden tollasen 5k pakkauksen ja sain punaisen Dan Girardin. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos kun kerroit! Nyt minulla on iloinen fiilis!.... NOT!

Mä sain 2500 kiekon pakkauksesta punasen Charan :) -> myyntiin... Paras tarjous tähän mennessä 40 000 kiekkoo + plus Malkinin SOTW-kortti :D
Taidan odottaa ahneena vielä vähän parempaa tarjousta :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä sain 2500 kiekon pakkauksesta punasen Charan :) -> myyntiin... Paras tarjous tähän mennessä 40 000 kiekkoo + plus Malkinin SOTW-kortti :D
Taidan odottaa ahneena vielä vähän parempaa tarjousta :D

Ai siitä josta saa pakolla 1 "raren"... voi herranjumala? Taidan käydä hirttäytymässä.. moro! Ja ei kannatta ahnehtii vaan hyväksyisit jo tuon. Sillä sen arvo laskee hetkessä kun jumbot iskee. 40k kiekkoa ja malkin sotw on jo hyvä tarjous, oot hyvä jos saat edes 30k kiekkoa kun jumbo megadealit iskee. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai siitä josta saa pakolla 1 "raren"... voi herranjumala? Taidan käydä hirttäytymässä.. moro! Ja ei kannatta ahnehtii vaan hyväksyisit jo tuon. Sillä sen arvo laskee hetkessä kun jumbot iskee. 40k kiekkoa ja malkin sotw on jo hyvä tarjous, oot hyvä jos saat edes 30k kiekkoa kun jumbo megadealit iskee. ;)

Jep juurikin tuosta peruspakkauksesta. Toi on kyl hyvä pointti, että arvo laskee.. Ja laskee ilman jumboaaltoakin ku tulee samaa korttia enemmän myyntiin... Hyväksyin ton tarjouksen... Nyt vaan sit oottaa että kello tulee 03:00 :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep juurikin tuosta peruspakkauksesta. Toi on kyl hyvä pointti, että arvo laskee.. Ja laskee ilman jumboaaltoakin ku tulee samaa korttia enemmän myyntiin... Hyväksyin ton tarjouksen... Nyt vaan sit oottaa että kello tulee 03:00 :)

Se kello tulee 03.00 25 tunnin päästä. Voit siis mennä nukkumaan! :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuleeko parempi mieli jos kerron että sain tost 5000 pakkauksest 3x 20 sop ja +7 PUO ... -.-

Ei tule sillä ostin 2kpl, ihan sama puckseja kun (ei löydy) löytyy 40k vielä.. Paskanmarjat jos en saa mitään, kokeilen vielä ensi viikonlopun vain sen takia että haluun Datsyuk Allstarin. Sitten alan lahjottelee jos mitään ei tuu..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei tule sillä ostin 2kpl, ihan sama puckseja kun (ei löydy) löytyy 40k vielä.. Paskanmarjat jos en saa mitään, kokeilen vielä ensi viikonlopun vain sen takia että haluun Datsyuk Allstarin. Sitten alan lahjottelee jos mitään ei tuu..
Lahjottelee?jaa puckseja vai pelaajia? :) olen ensimmäinen jos näin teet
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Lahjottelee?jaa puckseja vai pelaajia? :) olen ensimmäinen jos näin teet

En usko että alan lahjottelee.. :p

Tuuri kääntyi juuri kun napsahti tollasesta mainospakkauksesta (5,000 makso) Allstar eli semmoinen punainen Elliot jonka arvo tällä hetkellä 15k luokkaa, mutta laitoin 12k ja osta heti 15k :p.

Nyt pitää ostaa taas 20 pakkausta jotta saa seuraavan AllStarin. :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

En nyt viittis pahempaa Hextonin oloa mutta Standard Packista(2,5k) napsahti SOTW Erik Karlsson ja 50 pelin soppari :)
 
Ylös Bottom