Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ryan Ellis olis varmasti kanssa kova. Katsoin just, että sais ovr 90 paikkeille senkin melko kivuttomasti. Muilla kokemuksia tästä pelaajasta ?
noi jumbot vois lopettaa pariks viikoks ku pelaajien arvo putoo ku lehmän häntä! KIROSANA!
2x Granlundia myynnissä (toisen saatan pitää) ostakaa jos haluatte!
Moro. Heitänpä tähän pienen kyselyn: Mites muilla näiden loukkaantumisten suhteen asia ollu? Itellä ei kovinkaan usein ketään loukkaannu ja sitten kun tämä tapahtuu ni menee yleensä samassa pelissä joku 2-3 ukkoo. Pisin luokkaantuminen on tainnu olla 12 peliä ja kyseinen herra oli R.Kesler. Mahtaakohan tuo pelaajan taso vaikuttaa jotenkin tuohon loukkaantumis herkkyyten ite en oo ainaka huomannu että alasarjan miehet loukkaantus yhtään sen herkemmin mitä nhl starat Omasta mielestä sais noita loukkaantumisia tulla ehkä vähän useemmin Samalla ku jorisette tänne muutaki ni heittäkää mielipiteenne ilmoille Ei mulla muuta.
monella myyt???
Myy loppuviikosta.
Moro. Heitänpä tähän pienen kyselyn: Mites muilla näiden loukkaantumisten suhteen asia ollu? Itellä ei kovinkaan usein ketään loukkaannu ja sitten kun tämä tapahtuu ni menee yleensä samassa pelissä joku 2-3 ukkoo. Pisin luokkaantuminen on tainnu olla 12 peliä ja kyseinen herra oli R.Kesler. Mahtaakohan tuo pelaajan taso vaikuttaa jotenkin tuohon loukkaantumis herkkyyten ite en oo ainaka huomannu että alasarjan miehet loukkaantus yhtään sen herkemmin mitä nhl starat Omasta mielestä sais noita loukkaantumisia tulla ehkä vähän useemmin Samalla ku jorisette tänne muutaki ni heittäkää mielipiteenne ilmoille Ei mulla muuta.
Mun mielestä 20 000 AS Seguinista on liian halpa kun miettii kehityspotentiaalia ja uraa.
Kyllä siitä on ainakin se 30 000 - 40 000 saatava eikä ole edes paljoa ilmaa sillon hinnassa.
Jos vertaa vaikka crosbyyn, ovechkiniin yms kumppaneihin
Katsokaapa listaa myymistäni pelaajista j ostakaa jokainen joku pois! itte tosiaan pelilen tota 3500 nettiturnausta tälllä viikolla ostan jumbot ja jään playoff tauolle... JA voiko hut joukkuetta hallita netissä?
Ei voi.
okej. osta pois noi pelaajat en tyrkytä mutta hintaa saa udella
Ei voi.