Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ryan Ellis olis varmasti kanssa kova. Katsoin just, että sais ovr 90 paikkeille senkin melko kivuttomasti. Muilla kokemuksia tästä pelaajasta ?

Ryan Ellis olis varmasti kanssa kova. Katsoin just, että sais ovr 90 paikkeille senkin melko kivuttomasti. Muilla kokemuksia tästä pelaajasta ?

itsellä tällä hetkellä 92kok. ja yhden 89 kok. jo käyttänyt tosi hyvä jos luistelu 99 siniviiva snaipperi!!!

Tuuri loppui kuin seinään siihen Datsyukkiin... Ei kertakaikkiaan mitään ole tullut (paitsi B. Ryan), onneksi noista kulutuskorteista pitäis tulla se 20k ja tämänhetkisestä v-pakasta päälle 20k myös, joten toivottavasti nolliin päästään.

Taas nappasin yhden Granlundin 1050 :)

2x Granlundia myynnissä (toisen saatan pitää) ostakaa jos haluatte!

noi jumbot vois lopettaa pariks viikoks ku pelaajien arvo putoo ku lehmän häntä! KIROSANA!

Itellä myynnissä tällaisia pelaajia:

Ryan Johansen
Ryan Stone
Brett Connolly
Mark Scheifele
Victor Hedman

PS: Voiko Hutti joukkuetta hallita netissä?

Moro. Heitänpä tähän pienen kyselyn: Mites muilla näiden loukkaantumisten suhteen asia ollu? Itellä ei kovinkaan usein ketään loukkaannu ja sitten kun tämä tapahtuu ni menee yleensä samassa pelissä joku 2-3 ukkoo. Pisin luokkaantuminen on tainnu olla 12 peliä ja kyseinen herra oli R.Kesler. Mahtaakohan tuo pelaajan taso vaikuttaa jotenkin tuohon loukkaantumis herkkyyten ite en oo ainaka huomannu että alasarjan miehet loukkaantus yhtään sen herkemmin mitä nhl starat :) Omasta mielestä sais noita loukkaantumisia tulla ehkä vähän useemmin :) Samalla ku jorisette tänne muutaki ni heittäkää mielipiteenne ilmoille :) Ei mulla muuta.

Moro. Heitänpä tähän pienen kyselyn: Mites muilla näiden loukkaantumisten suhteen asia ollu? Itellä ei kovinkaan usein ketään loukkaannu ja sitten kun tämä tapahtuu ni menee yleensä samassa pelissä joku 2-3 ukkoo. Pisin luokkaantuminen on tainnu olla 12 peliä ja kyseinen herra oli R.Kesler. Mahtaakohan tuo pelaajan taso vaikuttaa jotenkin tuohon loukkaantumis herkkyyten ite en oo ainaka huomannu että alasarjan miehet loukkaantus yhtään sen herkemmin mitä nhl starat :) Omasta mielestä sais noita loukkaantumisia tulla ehkä vähän useemmin :) Samalla ku jorisette tänne muutaki ni heittäkää mielipiteenne ilmoille :) Ei mulla muuta.

Mulla on hyvä jos edes 20 peliin joku loukkaantuu. Yleensä ne ovat jotain 2-5 pelin loukkaantumisia ei pahempia, en tiiä mulle tulee ainakin sopivasti.

------------

monella myyt???:confused:;)

No tällä hetkellä myisin 2,500 heti, mutta jos myynnissä oleva ei ole myynyt vielä, pidän hänet keskelle viikkoa jotta saan hänestä n. 4k. Eli toisin sanoen 4k:lla (tai riippuu miten arvot laskee/nousee) katsotaan sitten keskellä viikkoa.

Myy loppuviikosta.

Mun mielestä 20 000 AS Seguinista on liian halpa kun miettii kehityspotentiaalia ja uraa.
Kyllä siitä on ainakin se 30 000 - 40 000 saatava eikä ole edes paljoa ilmaa sillon hinnassa.
Jos vertaa vaikka crosbyyn, ovechkiniin yms kumppaneihin

Moro. Heitänpä tähän pienen kyselyn: Mites muilla näiden loukkaantumisten suhteen asia ollu? Itellä ei kovinkaan usein ketään loukkaannu ja sitten kun tämä tapahtuu ni menee yleensä samassa pelissä joku 2-3 ukkoo. Pisin luokkaantuminen on tainnu olla 12 peliä ja kyseinen herra oli R.Kesler. Mahtaakohan tuo pelaajan taso vaikuttaa jotenkin tuohon loukkaantumis herkkyyten ite en oo ainaka huomannu että alasarjan miehet loukkaantus yhtään sen herkemmin mitä nhl starat Omasta mielestä sais noita loukkaantumisia tulla ehkä vähän useemmin Samalla ku jorisette tänne muutaki ni heittäkää mielipiteenne ilmoille Ei mulla muuta.

Mulla ei oo ainakaan kahteen kuukauteen luokkaantunu kukaan, parannus kortit vie vaan turhaa tilaa kulutuspakassa mutta jos poistan ne sieltä ni perus säkällä on koko jengi lasaretissa sen jälkeen, ei uskalla ottaa riskiä :D

Mun mielestä 20 000 AS Seguinista on liian halpa kun miettii kehityspotentiaalia ja uraa.
Kyllä siitä on ainakin se 30 000 - 40 000 saatava eikä ole edes paljoa ilmaa sillon hinnassa.
Jos vertaa vaikka crosbyyn, ovechkiniin yms kumppaneihin

20,000 on juuri sopiva hinta Seguinista, ottaen huomioon sen kun Seguin oli normi viikontähti hänen hintansa oli juuri tuo 20k eli ihan sopiva tuo on. Vaikka toki se on AllStar.. Voihan siitä yrittää sen 25-30k saada.

Itse jos päättäisin heittäisin AS Datsyukin hinnan yli 100k on se niin kova pelaaja.. :D Enkä myis häntä siltikään. :P

heh, nyt on hyvä fiilis..kaappasin 3.ketjuuni kauan hakemani pelaajat Derrick Brassardin ja Mason Raymondin(molemmat koskemattomia&pelaamattomia) ja maksoin heistä molemmista 250 pucksia/kpl

Katsokaapa listaa myymistäni pelaajista j ostakaa jokainen joku pois! ;) itte tosiaan pelilen tota 3500 nettiturnausta tälllä viikolla ostan jumbot ja jään playoff tauolle... :D JA voiko hut joukkuetta hallita netissä?

Ois myynnis Granlund kok 92 sais viel 3 harj. korttia. Voisin vaihtaa hyvään pakkiin ja molsaa.:D

oVastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Saat siitä "Mikke Kikke Granlundista" Koskemattoman Kari Lehtosen ja Kris Letangin :D

Toi on kyllä tyhmää, ettei NHL:n HUTtia voi hallita netissä. FIFA 11:ssahan pysty jo UT-tiimiä hallinnoida netin puolella ja sanon vaan että oli aika tosi näppärää. Muuta en sitten siitä FIFAn UT:stä sanokaan.

Tiedän kyllä et NHL tulee FIFAa jonkun verran perässä, mutta olisikohan mahdollista saada HUTtihallinnointi nettiin jo NHL2013:sta?

Ylös Bottom