Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos näillä sm-liigan veskareilla mitään arvoa? Esim Bluesin Iiro Tarkki ois myynnissä, mutta kellään muulla ei ole ja ei mitään hajua millä sen sais kaupaks.

Mites muuten nää tyyliin 90 potentiaalin junnut joiden lähtöarvo on tyyliin 65 luokkaa. Millasella ne menee? Noita tulee huomaamatta välillä poisteltuakin mutta niistä vissiin vois saadakin jotain...

Riippuu nimestä ja jengistä, ei niitä kovin kalliilla osteta.. Joitain 94 tai 92 pot. aletaan jo ostaa 800:lla tai enemmän.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tässä illal on avattu jumbo mega deal pakkejä
Ja myös ettiny halpoi ja hyvii pelaajii esim E. Karlsson 89/91 kaikki harjotuspaikat käytetty mut makso vaan 450 pucksii

Tässä olisi muutamia pelaajia mitä tarjoan
x2 J. Huberdeau 70/90 koskematon
E.Karlsson 89/91 käytetty
S.Bartschi 71/90 1/14 harjotuspaikkoi jäljel käytetty 5 pelii
D.Roloson 83/85 koskematon 0/1

EDIT: Ja sit viel M.Lucic 90 ovr käytetty joku 15 pelii varmaan
Ja viel... D.Brown 90 ovr sitäki käytetty joku 15 pelii
Juu kaikki vielä tarjouksessa ja myös lisään M.Kiprusoff 90/90
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Loisto "friend vs." kenttä saa jatkoa (en pelaa tästä lähtien kuin friend matseja :P, paitsi playoffeja):

Zetterberg - AS Datsyuk - AS Gaborik, eipäs menny kauaa et sain tuon.. Tarjosin jollekki suomailaisella Tavares, Okposo, Grabner, P. Rinne ja 10k eli suht reilu diili, onhan tossa kun pelaajista tulee se 10k kun myy + 10k= 20k eli tuo kaveri saa noi myymällä sen mitä tällä hetkellä Gaborikista saa.. meh.. meh.. En toki ajatellu myydä tätä 1kk päästä tai myöhemmin...

Piru että ketuttaa, hävisin Super_Bad666:lle (= Omistaa melkein kaikki Crosbyt) 6-5 vikalla 10 sek. kun kiekko pomppasi oman luistimesta maaliin, en syyttele Howardia joka teki huippupelastuksia. Friend matsi toki, ettei kauheesti tarvii raivota. Hyvä olla ton "kaveri" joskus voi saada pieniä lahjotuksia. :D

Enää puuttuu AS Giroux (ja ehkä myös Couturier, mutten jaksa kehittää 99:siin) näistä AS korteista mitä tahdon, toki Stamkos yms. kelpaa mutta ei tällä pucksimäärällä.. Kesselin ja Lupulin voin ehkä joskus ostaa. :P

Joten YV:tä jos löytyy AS Giroux ja haluaa myydä sen..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarjotkaapa seuraavia pelaajia ;
R.Nash
T.Seguin
J.Spezza
S.Stamkos

Pakit
R.Suter
S.Weber
K.Timonen
J E Johnssonit

Myynnissä

Semin
Visnovsky
S.Salminen
Anisimov
Wolski
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos näillä sm-liigan veskareilla mitään arvoa?

Joillain on, ainakin hovisesta voi pyytää sen 500-800. kaks metrii pitkä ja helppo kehittää, ite tykkään.

Tarjotkaapa seuraavia pelaajia ;
R.Nash
T.Seguin
J.Spezza
S.Stamkos

Jos toi tarkotti sitä että tarvit jonkun noista ni mulla ois as seguin koskemattomana
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku täällä sano että pitkät veskarit ois hyviä. Kattelin mitä löytyis pakasta:
QMJHL:n Quebecissä ois Louis Domingue: pituus 191, ovr 68 ja pot 89.
WHL:n EVerettissä Kent Simpson: pit 188, ovr 69, pot 90.

Ja löytyhän sieltä yks ylläriki... B Connolly (Prince George): ovr 78, pot 98... onneks en oo poistanu vahingossa. Tän vois laittaa vaikka myyntiin... onko kokemusta mitä ameriikanpojat on tästä maksaneet?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja löytyhän sieltä yks ylläriki... B Connolly (Prince George): ovr 78, pot 98... onneks en oo poistanu vahingossa. Tän vois laittaa vaikka myyntiin... onko kokemusta mitä ameriikanpojat on tästä maksaneet?[/QUOTE] Ite yrittäny viikon myydä ei hinnoilla 3k-13k mutta ei oo menny...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, tuli sitten otettua hextonilta 8-2 turpaan:). Pelillisesti mulla ei ollu oikee mitään mahollisuuksia,on toi hexton vaan aika kova pelaaja. Sen voin sanoa että olen pelannut lähemmäs 200 ottelua onlinessa ja hexton mahtuu niistä kyllä top 10 helposti
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen tässä miettiny kun porukka kertoo paljon pelaajista niin mitä se potentiaali vaikuttaa ja mistä se näkyy pelaajalla? Oon koittanu kattoa noita kortteja mutta ei osu silmään kohtaa "Potentiaali" tms.
Auttakaa tyhmää :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, tuli sitten otettua hextonilta 8-2 turpaan:). Pelillisesti mulla ei ollu oikee mitään mahollisuuksia,on toi hexton vaan aika kova pelaaja. Sen voin sanoa että olen pelannut lähemmäs 200 ottelua onlinessa ja hexton mahtuu niistä kyllä top 10 helposti

Sentään pelasit loppuun. Mä oon oikeesti vielä kohtuu huono tässä pelissä ja ärsyttää ku porukka lopettaa jos saan tehtyä pari maalia. Ois kiva joskus voittaa peli joka pelataan loppuun asti ;) Just joku taas karkas ku tein nopeat 2 maalia. Ite otan kyllä ihan rehellisesti turpaan. Eikös nämä sopparit kulu ihan samalla lailla vaikka peli kestäis sen 3 minuuttia?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku täällä sano että pitkät veskarit ois hyviä. Kattelin mitä löytyis pakasta:
QMJHL:n Quebecissä ois Louis Domingue: pituus 191, ovr 68 ja pot 89.
WHL:n EVerettissä Kent Simpson: pit 188, ovr 69, pot 90.

Ja löytyhän sieltä yks ylläriki... B Connolly (Prince George): ovr 78, pot 98... onneks en oo poistanu vahingossa. Tän vois laittaa vaikka myyntiin... onko kokemusta mitä ameriikanpojat on tästä maksaneet?

Tuohon maalivahtien pituuksiin liittyen, pakasta nous viikonloppuna rinteen pekka mutta pariltakin vastustajalta kuullut/nähnyt että on aivan p**** mokke pelissä, pituutta kuitenkin 196cm. (en sitten tiedä monta peräkkäistä peliä ollut alla)

Muilla kokemuksia peksistä?

Ja tuohon moken "uupumukseen" liittyen, kui monta peliä te peluutatte ykkösveskaa ennenku saa huilia? Eilen annoin Pavelecin pelaa turnauksen alusta loppuun ja finaalis oli huomattavissa uupumuksen haittavaikutuksia tai jotain muuta randomia.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, tuli sitten otettua hextonilta 8-2 turpaan:). Pelillisesti mulla ei ollu oikee mitään mahollisuuksia,on toi hexton vaan aika kova pelaaja. Sen voin sanoa että olen pelannut lähemmäs 200 ottelua onlinessa ja hexton mahtuu niistä kyllä top 10 helposti

Ai katos, sinäkö se olit, kuvittelenkin että pelaan varmasti jotain Konsolifinniä vastaan :D. Oli pakko voittaa, pelasin amatööri playoffia ja nyt olen jo 3. kierroksella. Tällä kertaa meinasin voittaa sen, kiitos tästä kunniasta et sinäkään huono ollu, mulla oli ehkä parempia pelaajia..

Et sentään lähtenyt, tokalla kierroksella tein 6-0 maalin tokan erän 15:00 pelikellon kohalla, niin kaveri lähti, eipä haittaa ilmanen voitto ja aikaa säästy.. :P

91 ovrl. Lindback on huippu koska sitä kokoa löytyy. :)

Jos voitan playoffit, anna sinulle niksu10 2,5k vaan siitä ettet lähtenyt. Kuvittelin että millonkohan tuaki lähtee. Ja aluksi pelkäsin kun tein avausmaalin 19:01 ajassa, eli oisit voinu lähtee ja en olisi voittanu. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen tässä miettiny kun porukka kertoo paljon pelaajista niin mitä se potentiaali vaikuttaa ja mistä se näkyy pelaajalla? Oon koittanu kattoa noita kortteja mutta ei osu silmään kohtaa "Potentiaali" tms.
Auttakaa tyhmää :)

Potentiaali meinaa kui hyvän (suurinpiirtein) pystyt pelaajasta kehittämään harjoituskorteilla, kok 69 ja pot 90 löytyy varmaan 14 harjoitus-slottia ja niitä kun täyttelet +9, +7 ja +5 korteilla pääset jonnekkin OVR +/- 90 tietämille riippuen korteista, potentiaali näkyy kortissa OVR alapuolella himmeällä tai sitten löytyy välilehdestä kun oikeaa tattia heiluttelet muutaman kerran.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Näkeekö jostain mitä pelaajia joukkueeseen pitäisi kuulua? Tulikin tässä kirjottaessa mieleen että esim. että onko Hutissa samat kokoonpanot kuin muissa normaalipeleissä?
Esim. Jokereiden kokoonpano? Itseltäni puuttuisi vielä Nokelainen ja joku muu niin joukkue olisi täysi.

2. Asia joka kiinnostaa että kotipeleillä ei ilmeisesti ole hirveänä lagi hyötyä? Vaan lagi tasoittuu molemmille pelaajille?
Itselleni tuntuu nyt melko tiuhaan käyvän niin että pelaan joitain suomalaisia vastaan kotijoukkueena ja matsi on aivan hirveän lagista.
En sitten tiedä että mitä vastapuoli surffailee mokkulallaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eliitti pleijareihin päästiin, vissiin jollain 6-1-1 tilastoilla. Finaali enään jäljellä. Kaikissa playoffien 3 ensimmäisessä ottelussa vastustaja lähtenyt meneen 2.erässä tilanteiden ollessa 6-2, 5-0, 5-0. Paha riilis finaalista, luultavasti pari peliä voitan keskeytyksellä, sitten häviän jollekkin kun ei noilla kesk. voitoilla voita finaaleja.

E. Noniin ja eiköhän EA pistänyt näppinsä peliin meikän finaaliin. Vedot mulle 25-12, hyök.alue aika 10min-5min mulle, ja jäähyt 6 kakkosta mulle ja vastustajalle ei yhtään. Koko jatkoajan jouduin pelaamaan alivoimaa näiden naurettavien jäähyjen takia, ja eiköhän kiekko liru meikän molarin längeistä mahdollisimman hidasta vauhtia juuri ja juuri ylittäen maaliviivan. GJ EA Sports, bye bye 15 000 pucksia!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eliitti pleijareihin päästiin, vissiin jollain 6-1-1 tilastoilla. Finaali enään jäljellä. Kaikissa playoffien 3 ensimmäisessä ottelussa vastustaja lähtenyt meneen 2.erässä tilanteiden ollessa 6-2, 5-0, 5-0. Paha riilis finaalista, luultavasti pari peliä voitan keskeytyksellä, sitten häviän jollekkin kun ei noilla kesk. voitoilla voita finaaleja.

Mitä se lähteminen kesken pelin hyödyttää, koska eikös sen lähtijän omatkin playoffit ole sen jälkeen siinä ?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä se lähteminen kesken pelin hyödyttää, koska eikös sen lähtijän omatkin playoffit ole sen jälkeen siinä ?
Hermot niillä pettää. Samanlailla niillä playoffit loppuu jos jäävät sinne peliin ottamaan pahemmin turpaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin ja eiköhän EA pistänyt näppinsä peliin meikän finaaliin. Vedot mulle 25-12, hyök.alue aika 10min-5min mulle, ja jäähyt 6 kakkosta mulle ja vastustajalle ei yhtään. Koko jatkoajan jouduin pelaamaan alivoimaa näiden naurettavien jäähyjen takia, ja eiköhän kiekko liru meikän molarin längeistä mahdollisimman hidasta vauhtia juuri ja juuri ylittäen maaliviivan. GJ EA Sports, bye bye 15 000 pucksia!

Sellast se on. Hoki meinaan.

Sitä ihan ylipäätään ihmettelen että halutaan "realistista" jääkiekkoa, niin täähän on just oire siitä. Hyvinkin usein näin käy ihan oikeassa kiekossakin, että peliä täysin pyörittänyt joukkue ei voita tai että veskari mokaa. Samoin tuomarit tekee virheitä. Itseäkin sielun pohjalta viilsi finaalitappio jatkoajalla jossa Fleury hörppäs siniviivalta tulleen vedon eikä ollut edes ketään maskissa.

Halusitteko realistista vai ette? ;)

(pilke silmäkulmassa)
 
Ylös Bottom