Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Valitettavasti sulta jäi saamatta 5000p. Oon molempoia tapoja jo koittanut, eikä toimi. Oon myös laittanu Walle viestiä, mut ei sieltäkään mitään ratkasua.

Poista uudelleen ken tietää jos korjaantuukin (ja mähän noi 5,000 otan).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mua ihmetyttää toi Yakupov.. Sen arvo ei ole noin arvokas, katso Landeskogia ja vaikka Couturieria, molemmilla 99 potentiaali ja yakupovilla vain 94. Hintaluokka on silti sama, WTF?!? Onko toi Yakupovin hinta tuollainen vain sen takia että joku apina myy niitä 100,000? :D Huh huh sanon minä... Sama tossa Nugent:issakin, v*ttu arvo on noussu viikossa 5,000 --> 10,000 en taida enää edes yrittää hommata sitä, otan vaikka ton Johansenin/johansson (en muista kummalla oli 99 pot. pelaa silti winterhawkeissa).

Hyvä viikoloppu, kertyy nyt n. 20,000 pucksia vaihtopakalla, sitten vielä on kokoelmassa Weber, Kovalchuk ja Giroux = siitä vielä sellaset 25,000-30,000. Sit vois ostaa stamkosin ja loput n. 20,000 säästetään ensi viikon jumboihin :P

No se on vähän sama homma kuin Malkinilla ja Getzlafilla. Miltei identtiset pelaajat, mutta Malkinin arvo 10 000 enemmän. Yakupov voi olla noin arvokas mutta Couturier ja Landeskog liian halpoja. Ja sekin lisää sitä arvoa kun "eräs" apina myy sitä 100 000. Noh, tuolla hinnalla olen jo 2 saanut myytyä niin eiköhän nuokin mene :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No se on vähän sama homma kuin Malkinilla ja Getzlafilla. Miltei identtiset pelaajat, mutta Malkinin arvo 10 000 enemmän. Yakupov voi olla noin arvokas mutta Couturier ja Landeskog liian halpoja. Ja sekin lisää sitä arvoa kun "eräs" apina myy sitä 100 000. Noh, tuolla hinnalla olen jo 2 saanut myytyä niin eiköhän nuokin mene :D

Malkin on sentään hyvä oikeasti, Getzlaf on kussut oikein urakalla.

Ja ainut syy tohon Yakupovin hintaan on toi "apina" joka myy niitä 100,000, muuten sen arvo olisi 2,000 luokkaa. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uusittu joukkueeni:

J.Voracek-C.Giroux-J.Van Riemsdyk
P.K.Subban-A.Markov

A.Ovechkin-N.Bäckström-N.Yakupov
S.Weber/E.Karlsson- R.Suter

J.Armia-J.Huberdeau-T.Jurco
random ahl pakit

4.Kenttä whl junnuja

Rinne
Bobrovsky

Kahtotaas joskos Alkaisi tulostaki syntymään.. Tavote vielä että jahka loppuu phillyn ukoilta sopparit niin joskos sais vielä 4 kovaa kenttää eikä tarttis peluuttaa siellä mittää random junnuja..

Kysyn nyt vielä että kertokaas mielestänne paras pakki pari mitä on olemassa?(toki pitää olla samasta tiimistä) :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei juma, keksin sen äskön itse! Ei saanut kukaan luvattua 5000pucksia. Kerron sen nyt kuitenkin muille ilmaiseksi. Eli mun ongelma oli se, että vaihtopakka on täynnä, mutta kortteja siellä ei näy. Kortit saa näkyviin seuraavalla tavalla.
Tarkoituksena jumiuttaa peliä ja saada ns. pyörivä lataa pallo sivun vasempaan reunaan keskelle. Tämä onnistuu esim. menemällä tilastoihin. Rullaa tilastoa maximimi määrä, eli se on sata. Tällöin pallon pitäisi ilmaantua. Mene mahdollisimman nopeasti vaihtopakkaan(lataus pallon pyöriessa) ja ala renkuttamaan x sisään vaihtopakkaan, o pois vaihtopakasta. Toista tarvittaessa lukuisia kertoja! Korttien pitäisi yksitellen tupsahdella esiin!
Olkaa hyvä ihmiset. Joku vois käyttämättömän Ovechkinin mulle tarjota palkkioks hyvin tehdystä työstä. Kiitoksia. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitää nostaa hattua Huttut, ovelasti keksitty. :D

Akkalasvegas: kannattaa myydä ovechkin saaa massia paljon ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannatti testata tätä pelimuotoa! Mua alko tympimään toi perus vs-pelien jauhaminen, sija 6 (424-65-10) ollut siellä leaderboardilla pitkän aikaa. Otteluita nyt Hutissa (online) takana 20 ja voittoja näistä 17. Toki vastustajat on kohtalaisen susia ainakin alkupäässä, jos jollain junnuilla pystyy pätkimään ihan vaivatta "kovia" joukkueita. Kiinnostais kuulla tarkemmin teidän enemmän Huttia pelanneiden taktiikkaa edetä tässä. Nyt oon pelannu tosiaan tolla vähän heikommalla porukalla, ilmeisesti näin saan joukkueiden tasoerosta hieman enemmän puckseja / peli? Samalla oon sitten yrittänyt hankkia hyviä pelaajia kokonaan toiseen kokoonpanoon, jonka otan käyttöön siinä vaiheessa kun vastustajat kovenee. Jotain superpackeja oli vielä eilen myynnissä ja niistä sain haalittua mm. Keslerin, Bertuzzin, Kunitzin ja Skinnerin.

En jaksa selata nyt tätä ketjua sori, voiko tuolta vaihtopakasta siirtää kortteja takaisin? Eli jos kortti ei mene kaupaksi niin voiko sen ottaa vielä omaan käyttöön?
Toinen kysymys, hakeeko tämä verkkopeliä samanlailla kun tuolla vs-puolella, eli alkaen omasta tasosta?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannatti testata tätä pelimuotoa! Mua alko tympimään toi perus vs-pelien jauhaminen, sija 6 (424-65-10) ollut siellä leaderboardilla pitkän aikaa. Otteluita nyt Hutissa (online) takana 20 ja voittoja näistä 17. Toki vastustajat on kohtalaisen susia ainakin alkupäässä, jos jollain junnuilla pystyy pätkimään ihan vaivatta "kovia" joukkueita. Kiinnostais kuulla tarkemmin teidän enemmän Huttia pelanneiden taktiikkaa edetä tässä. Nyt oon pelannu tosiaan tolla vähän heikommalla porukalla, ilmeisesti näin saan joukkueiden tasoerosta hieman enemmän puckseja / peli? Samalla oon sitten yrittänyt hankkia hyviä pelaajia kokonaan toiseen kokoonpanoon, jonka otan käyttöön siinä vaiheessa kun vastustajat kovenee. Jotain superpackeja oli vielä eilen myynnissä ja niistä sain haalittua mm. Keslerin, Bertuzzin, Kunitzin ja Skinnerin.

En jaksa selata nyt tätä ketjua sori, voiko tuolta vaihtopakasta siirtää kortteja takaisin? Eli jos kortti ei mene kaupaksi niin voiko sen ottaa vielä omaan käyttöön?
Toinen kysymys, hakeeko tämä verkkopeliä samanlailla kun tuolla vs-puolella, eli alkaen omasta tasosta?

Ne kortit saa vaihtopakasta takasin kun painat neliötä ja valitset siirrä kokoelmaan :)
Ei taida hakea kun itsellä tulee joskus vastaan sellaisia 70 ovr tiimejä ja oman tiimin hyök: 94 puo: 89 Mv:74 joten en usko :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos! Tarkotin pelaajan tasoa, en joukkueen.. Ku samanlailla tuolla menee noi pisteet leaderboardilla. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huh huh sanon minä... Sama tossa Nugent:issakin, v*ttu arvo on noussu viikossa 5,000 --> 10,000 en taida enää edes yrittää hommata sitä, otan vaikka ton Johansenin/johansson (en muista kummalla oli 99 pot. pelaa silti winterhawkeissa).
Jos tuon Johansenin meinaat hankkia nii mulla on niitä eri jumboaaltojen saatossa kertynyt niitä 3. En ole vain jostain syystä saanut niitä myytyä, vaikka halvimpia ovat olleet. 4500 on ollut hintapyyntöni yhdestä, eikä mielestäni ole paha hinta verrattuna juuri tuohon Nugenttiin ja muihin 99 potentiaalin hyökkääjiin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

oliko tuossa päivityksessä mitään korjauksia huttiin ? Jotkut pelaajat taas kokoelmassa ja matseista ei vieläkään puckseja :o yritin tossa muutama päivä sitten soittaa EA:lle jollekin tukipalveluun tai jotain vastaavaa, niin ei siellä kukaan vastannu. ei jaksais taas kuunnella sitä pimputusta että olisiko kellään mitään vinkkejä ?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä suora lainaus EA:n foorumilta:
Hockey Ultimate Team
- Hockey Ultimate Team fix where a user is able to exceed the trade pile’s 30 card limit by adding cards from the Edit Lineup screen. Fixing this key issue, fixes multiple other issues within HUT that were triggered by this.

Suomennos (kääntäjän avulla):
Hockey Ultimate Team korjaus, jossa käyttäjä on pystynyt ylittämään vaihtopakan 30 kortin rajan lisäämällä kortteja sinne kentällisten muokkauksesta. Korjaamalla tämän avainasian, korjaantuu monia muita ongelmia HUT:ssa jotka johtuivat tästä.

Ei aivan täydellinen suomennos :) Ei ne näköjään ole myösään korjaantuneet :mad:

EDIT: Linkki kaikkiin päivityksiin: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7853400.page
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

olisi seuraavat pelaajat hakusessa:
- M.Koivu
- J.Jokinen
- S.Koivu
- P.Kane
- J.Toews

Vaihdossa monta NHL.jannua kysele nii katon löytyykö mieluisaa.
 
Ylös Bottom