Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

MYYDÄÄN:

T Myers ( VL ) Kok. 84 ura 110 4 400 PUKSIA
P. Subban ( OP ) Kok 83 ura 110 1 100 PUKSIA
R. Malone ( OP ) Kok 84 ura 65 1 450 PUKSIA

Kortit koskemattomia, suoraan pakasta. Käykää noutaas, laita kolmeks päiväks myyntiin! halvalla menee, että saa tilaa vaihtopakkaan
+ A. Edler kok 83 1 750 puksia
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas toimii, hetken elättelin jo toiveita bugin korjaantumisesta, mutta ei nyt sentään..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas toimii, hetken elättelin jo toiveita bugin korjaantumisesta, mutta ei nyt sentään..

no eikai ny vielä, eihän se oo ollu ees kuukautta jumissa :D haha!
veikkaan et menee kuukauden loppuu ennenku se toimii :) ei niitä änärit ja hutti kiinnosta niin kauan
kuha jengi ostaa pakkaa ja kauppa toimii.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

no eikai ny vielä, eihän se oo ollu ees kuukautta jumissa :D haha!
veikkaan et menee kuukauden loppuu ennenku se toimii :) ei niitä änärit ja hutti kiinnosta niin kauan
kuha jengi ostaa pakkaa ja kauppa toimii.

Mulle ois ihan sama vaikka jatkuis koko pelin loppuun asti :D

Mulla on vaan 7 paikkaa jäätynyt ja kauppa käy hullunlailla. Laskimella laskeskelin tuossa että 150k:n tuotot odottaa vielä, kunhan saan myytyä. Vielä lisätään se että hommasin Stamkosin eli siihen meni sellaset 35k :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä se 29 äijää juntturas siel niin ei paljo hymyy oo syytä :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

jos jollain tarvetta allaoleviin, ota yhteyttä.

Ut Nugent-Hopkins 83/99 x2
ut T.Rask 88/96
ut R.Johansen 80/99
ut g.Landeskog 81/99
trained rw T.Jurco (95/95/95/81/87) ovr.89/90 contract40/salary 890
ut M.Paajarvi 80/88
ut J.Bouwmeester 85/87
ut D.Hamilton RD 69/90
ut D.Mcilrah RD 71/92
ut E.Etem rw 71/92
ut D.O'reilly 84/92
ut L.visnovsky 87/89
ut A.henrique 75/86
ut J.Bailey 81/89
ut T.Peckham 81/89
ut D.Kulikov 82/90
ut M.Ruzicka g 80/88
trained T.Pulkkinen (96/93/97/90/89) ovr.93/94 contract 45/salary 1090
ut J.sheppard 81/89
ut A.Goligoski 83/88
ut S.doan 86/87
ut l.korpikoski 82/87
ut C.wilson 82/90
ut D.Brown 87/90
ut J.Cowen ld 80/94
ut D.Smith-Pelley lw 73/94
Sotw g Domenic Graham/QMJHL Drummonville
ut JP.Anderson g 69/90 OHL/mississauga
ut S.Aittokallio g 71/89

+treenattuja ukkoja vaik kuinka, esim. kopitar, kessel, skinner, j.staal, j.neal, horton, mueller, statstny, spezza, myers, karlsson jne. jne.

50GM contractx2
+5 skater
LW-RW
RW-LW

+almost 300players from nhl, 70jerseys and 16logos. ask if u need someone, i may have it...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä se 29 äijää juntturas siel niin ei paljo hymyy oo syytä

Mulla kans taitaa olla 15 ukkoa ja 7 paitaa mukana mm oldschool kings ja anaheim paidat :D Pelaajista staal ja as seguin plus liuta 83-89 nhl pelaajia. Kirjotin tuossa jo taannoin muistiin kaikki yli 1000pukin kortit siltä varalta että ne menee ni voi sit hyvällä omalla tunnolla reklamoida ^^

Ei sen puolee kyllä tällä bugilla pukkia tahkoo, niinku hexton on esimerkillään näyttänyt. Mutta kyllä mä mieluusti haluisin ton vaihtopakan kuntoon, kun en uskalla mitään uusia nostoja laittaa myyntiin. Pelottaa että jää jumppasee eikä saa hynkkyjä takasin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko tää on tähän laittaa jos jotakuta sattus kiinnostamaan:


2 x Pavel Datsyuk UT
Bobby Ryan UT
SOTW John Tavares UT
SOTW James Reimer UT
2x Nugent-Hopkins UT
2x Magnus Pääjärvi UT
Patrik Elias UT
Brian Gionta UT
Mike Ribeiro UT
2x Nicklas Lidström UT
Alexander Semin UT
2x Paul Statsny UT
Ryan Getzlaf UT
R.Cammalleri UT
M.Staal UT
R.Peverley UT
J.Demer UT
N.Backström (CAPITALS) UT
K.Versteeg UT
2x D.Setoguchi
J.Neal UT
J.Staal UT
J.Lupul UT
M.Green UT
J.Pominville UT
T.Vokoun UT
D.Phaneuf UT
T-J Oshie UT

6x +5 all kenttäpelaaja
3x +5 all maalivahti


noi +5 kaiket lähtee aika halvalla, kun niitä ton verran kertynyt, yv:tä kehiin jos kiinnostaa joku ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Viel on tunni mun E. Stall myynnis et ostakaa ny joku pois ni pääsee pelaa :D Voi olla että hieman ylihintaa sitten iskin.. Vieläkään kenelläkään tietoa kauanko tämä kestää? Jossai vaiheessa joku heitti ilmoille 2vko, mutta pitääköhän tämäkään nyt enää?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Viel on tunni mun E. Stall myynnis et ostakaa ny joku pois ni pääsee pelaa :D Voi olla että hieman ylihintaa sitten iskin.. Vieläkään kenelläkään tietoa kauanko tämä kestää? Jossai vaiheessa joku heitti ilmoille 2vko, mutta pitääköhän tämäkään nyt enää?

Kannattaisi harkita sitä 3 päivän myyntiaikaa, muuten ottaa ison riskin vaihtopakka paikastaan (jos ei toki ole ollut jo 3pv). Ei ole mitään tietoa, viimeviikolla joskus torstaina EA:n admini sanoi että ne yrittää löytää korjausta tähän. Mulle ihan sama kun vaihtopakka tilaa löytyy, no pelastan kaiken 2. acolla jos on tarvetta. :D

Kertokaa mulle minkä pakkiparin hommaisin. Tarvitsen hyvän 1. pakkiparin tai itseasiassa ehkä koko pakkipariston kokonaan, ei ole ollut hyviä mun pakit vaikka tänään voitin sen turnauksen 2 vikaa peliä ja loistokenttäni loistivat jälleen (kaikki, paitsi pakeilla ei onnistunut).

Tässä tämänhetkiset:

Enstrom (88) - Byfuglien (92)
Pronger (90) - Coburn (85)
Lindstrom (89) - Kronwall (85)

kokoelmassa on 2 valmista NHL pakkiparia (Suter - Franson tai Murray - White). Ajattelin jtn. Suter - Weber hommelia ja sitten esim. 3 pakkipari joitakin hyviä junnuja samasta joukkueesta (mulla on joku london knightista 93 pot.) tai onhan mulla kehitetty Mikko Kousa (+9 joka attribuutissa) ja sille Söderholm pakkiparina. Mutta liian hitaita kavereita, en tykkää. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten teillä pyörii nuo kiekkomäärät noin suurina ko itellä ne käy maksimissaan 6k ja peliä on tullu pelailtua syyskuulta saakka:confused:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaa mulle minkä pakkiparin hommaisin. Tarvitsen hyvän 1. pakkiparin tai itseasiassa ehkä koko pakkipariston kokonaan, ei ole ollut hyviä mun pakit vaikka tänään voitin sen turnauksen 2 vikaa peliä ja loistokenttäni loistivat jälleen (kaikki, paitsi pakeilla ei onnistunut).


kokoelmassa on 2 valmista NHL pakkiparia (Suter - Franson tai Murray - White). Ajattelin jtn. Suter - Weber hommelia ja sitten esim. 3 pakkipari joitakin hyviä junnuja samasta joukkueesta (mulla on joku london knightista 93 pot.) tai onhan mulla kehitetty Mikko Kousa (+9 joka attribuutissa) ja sille Söderholm pakkiparina. Mutta liian hitaita kavereita, en tykkää. :)
Hommaa Keith-Seabrook. Loistava kemia keskenään ja molemmat täydentävät sopivasti toisiaan. Seabrookin taklaukset ja Keithin luistelu ja laukaus. (Loistava viivalta poikittaissyötöistä ;) )

Toki myös Seabrookilla vahva kuti ja Keithilläkin saa sitä ukkoo kaadettua.

Suosittelen lämpimästi! :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten teillä pyörii nuo kiekkomäärät noin suurina ko itellä ne käy maksimissaan 6k ja peliä on tullu pelailtua syyskuulta saakka:confused:

Paljon pelejä takana? Minkälainen joukkue sinulla on? Et kai osta sopimuksia huutokaupasta?

No siis jumbo mega deal pakkauksilla pääsee pitkälle, tolla 6k:lla saat noin 3 pakkausta ostettua (tämä edellyttää 750 poiston per pakkaus). Siellä on viel n. 5-6h jumboja myynnissä, ne tulee joka sunnuntain meidän aikaan 3:00 ja päättyy tiistaina n. 3:00, niihin kun satsaa niin viikottain alkaa tulla tuottoa. Ja kun on toistanut alkaa saamaan iso arvoisia kortteja joista voi saada 20,000 kiekkoa kun myy ja niillä sitten ens viikolla uudestaa lisää ja tuottoa alkaa satelee. Mulla oli viime viikko loistava, oikeasti ilman bugia olisin päässyt n. 70k:hon ja pääsinkin 120k summaan kiitos tämän bugin. Ja sitten kun ostelee 100k:lla pakkauksia niin eiköhän sieltä jtn. tule. :)

Eli avain sana: Jumbo Mega Deal -pakkaus. Ja toki ryöstöt joita voi saada esim. ryöstin eilen +5 kaikki kortin 950 osta heti, sen uudelleen myynnistää saa noin 10k eli mukavat 9k:n tuotot heti. Kun oppii tuntemaan hinnat, ryöstöt ovat helppoja. ;)

EDIT///

Hommaa Keith-Seabrook. Loistava kemia keskenään ja molemmat täydentävät sopivasti toisiaan. Seabrookin taklaukset ja Keithin luistelu ja laukaus. (Loistava viivalta poikittaissyötöistä ;) )

Toki myös Seabrookilla vahva kuti ja Keithilläkin saa sitä ukkoo kaadettua.

Suosittelen lämpimästi! :)

No pahus, toivottavasti minun Seabrookki ei myy yön aikana, muuten voisin pitää hänet.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai että mitkä 4 vikaa pakkausta!:

pakkaus 1: Letang, Okposo
2: SOTW Gourde (1 myynnissä 20k:lla jollain urpolla)
3: Neal
4: +5 kaikki (pelaaja), +5 kaikki (mv) ja +3 kaikki (pelaaja). <-- Loistava pakkaus, eikö (lopetin tohon koska oli aivan loistava ja loppui kylläkin tila kesken :D)?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, tästäkö tämä alko sit...

Eka rahalla ostettu Jumbopakka,

SOTW I. Kovalchuk (93/95, sop7/ura75)
ja perus +25 soppari mist sai omat heti pois. (2k meni kaupaks :p oli halvin sil hetkellä...)

Kattelin niin noit Kovalchukkeja oli pari myynnissä SOTWina, toinen 35k ja 60k. Kaippa tuosta pukkeja saa sen 20k ainakin. ;)

Jos ostas viel parit jumbot ja tsekkais mitä tuleman pitää ja sit katellaan noitten myyntiä ku bugi on ohi (?).

E: Eipä mitään ihmeellistä nostoa tullu..
Harjottelu VP - OP erikoisin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pah, ostin sitten Niederraiterin 1,2k:lla ja kehitin 96 ovrl. Nyt pitäis loistaa toi kenttä: Niederraiter - Johansen - Landeskog

Sit palkkakatto ystävälliset 3. pakkiparin kasasin, kulutuskortteja oli niin pirusti ja pelaajilla mitä kokoelmassa on niin niillä pääsee jo 150k:hon. Yöllä oli myynyt kaikki 50 sopparit, kaikki +5 kaiket, kaikki +3 kaiket, osa pelaajista ja siellä oli mukavat 100k tilillä. Ja nyt myynnissä oleva täysi v-pakko voi tuoda yli 50k (en usko että kukaan ostaa SOTW Gourdea 14k:lla, mutta toinen myynnissä oleva on hinnaltaa 25k), no tähänkin löytyy backup: SOTW Gagner eli kivasti tulee puckseja.. :pP Ja sovin diilin S. Weber:istä eli kohta on sekin ja pakkiparisto näyttäisi tältä:

Suter - Weber
Pronger - Coburn (tähän saatan laittaa Keith - Seabrookin joskus)
96 ovrl. (pelaa london knighteissa 93 pot. nimestä ei oo hajuu) - Rundblad 94 ovrl. <- nää oli jääny kokoelmaan joten miksikäs ei. :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hakusessa olisi koskemattomat Hartnell ja Brayden Schenn! Pistäkää viestiä ja sopu hintaa tulemaan YV:nä ;D?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Missään jenkkisivustoilla virallista tietoa aiotaanko tuota vaihtopakkabugia korjata lainkaan?
 
Ylös Bottom