Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Maksan 18k siitä. Eli voit laittaa myyntiin tuonne verkkoon jollain hinnalla tai myydä sen mulle 18 000 puckin hinnalla. Tämä tarjous on voimassa MA iltaan asti. Tämä ehkä antaa jotain kuvaa siitä paljonko siitä vois pyytää ja saada.. tuon verran siis ainakin saisit. Enemmänkin saanet jos jaksat odotella ja yrittää myydä pidemmän kaavan kautta, mutta multa saa nuo heti ja rahat vielä tähän jumboaaltoon.

Mutta 25-30k viikon aikana ja tuommoinen summa ensi viikolle? Jos on ainut koskematon niin siitä saa rutkasti enemmän. ;)

Legendat myyvät yleensä siinä keskellä viikkoa kun tyypit on myynyt kaikki tavaransa pois. Suurimman summan saa kun myy lauantaina, mutta se voi olla riskaabelia jos ei kukaan ostakkaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mutta 25-30k viikon aikana ja tuommoinen summa ensi viikolle? Jos on ainut koskematon niin siitä saa rutkasti enemmän. ;)

Legendat myyvät yleensä siinä keskellä viikkoa kun tyypit on myynyt kaikki tavaransa pois. Suurimman summan saa kun myy lauantaina, mutta se voi olla riskaabelia jos ei kukaan ostakkaan.

Tuo 20-30k vois olla Yzermanistakin oikeampi summa niin vois käydä kaupaksi ;)
 
Tuo 20-30k vois olla Yzermanistakin oikeampi summa niin vois käydä kaupaksi ;)

Päivällä oli niin kovat neuvottelut hextonin toewsista etten usko ihan hetkeen pudottavan hintaa 45k -> 30k :)

Yritin tonnin tingata koska toewsilla oli vain 98 tkl eli ei osaa taklata sitten pätkääkään! hexton tuumas siihen et nostetaan 3k hintaa ylöspäin ja mä tulin sit nopee 500 pukil vastaan ota tai jätä.. ja ottihan se lopulta :)

Mut sainhan mä huomattavasti halvemmalla tuon valmiiks 99 ovr toewsin kuin mitä se olisi itse kehitettynä maksanut.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivällä oli niin kovat neuvottelut hextonin toewsista etten usko ihan hetkeen pudottavan hintaa 45k -> 30k :)

Yritin tonnin tingata koska toewsilla oli vain 98 tkl eli ei osaa taklata sitten pätkääkään! hexton tuumas siihen et nostetaan 3k hintaa ylöspäin ja mä tulin sit nopee 500 pukil vastaan ota tai jätä.. ja ottihan se lopulta :)

Mut sainhan mä huomattavasti halvemmalla tuon valmiiks 99 ovr toewsin kuin mitä se olisi itse kehitettynä maksanut.

Olisin muuten pitänyt sitä siellä 35k:n hinnalla, mutta kun pitää nyt "tuttuja" auttaa. Ja tarvitsin kipeästi puckseja, jotka ovat nyt kadonneet :DDD
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

OT:

Onko joku täällä pelaillu FUT12 ja siirtynyt sittemmi HUT:in pariin?

Meinasin josko joku haluaisi vaihtaa FUT coinssejaan minun HUT puckseihin/pelaajiin ( löytyy yli 4000 pelaajaa.....)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

paljonko kannatais pyytää koskemattomista:holtby,strome ja visentin

En haluaisi olla mikään kärttyinen ukko, mutta tämmöinen arvottomien korttien "hintapyytö kysymykset" ovat ihan turhia. Samoin myös kaikki muut et "paljonko saa" "paljonko kannattais pyytää" jne. kysymykset ovat niin turhia että oksat pois. Ymmärrän toki jos kyseessä on joku NHL stara/legenda ja niistä ei ole samaa versiota kaupan ollenkaan, niin sitten voi olla hyvä että kysyy ensin. Samaa potaskaa EA:n foorumilla ja kaikilla menee siihen hermo siellä.

---------------------------

Asiasta toiseen, olen nyt huonon jumbo onnen aikana keränyt n. 2 sivua seurantalistalle (voi olla enemmänkin :D) 20-30 soppareita erittäin halvalla 150-300 hinnoilla ja nyt odotetaan että päästään tästä aallosta ohi jotta päästää spämmii niitä 2x suuremmilla summilla. Helppo rahantuplaus keino, jospa jatkan tätä ensi viikolla niin Malkinin hommaaminen tulee helpoksi. Kaikki paikkani pursuaa kehitys/sopimus korteista, kulutuspakka täynnä, vaihtopakka täynnä ja seurantalistalla parisenkymmentä kappaletta lisää. :D

Tämä toimii! (jos toimii :D)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Asiasta toiseen, olen nyt huonon jumbo onnen aikana keränyt n. 2 sivua seurantalistalle (voi olla enemmänkin :D) 20-30 soppareita erittäin halvalla 150-300 hinnoilla ja nyt odotetaan että päästään tästä aallosta ohi jotta päästää spämmii niitä 2x suuremmilla summilla. Helppo rahantuplaus keino, jospa jatkan tätä ensi viikolla niin Malkinin hommaaminen tulee helpoksi. Kaikki paikkani pursuaa kehitys/sopimus korteista, kulutuspakka täynnä, vaihtopakka täynnä ja seurantalistalla parisenkymmentä kappaletta lisää. :D

Tämä toimii! (jos toimii :D)

Iloisia myyntihetkiä... paljon muuta et sitten loppuviikon aikana ehdi tekemäänkään ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjensta vaan..

Kertokaahan oi viisaammat että mitä tää Hut nyt oikein meinaa...Pelasin tänään 8 peliä joista 4 voitin ja 4 hävisin...Tästä tuloksena omaan sarakkeeseen jostain syystä 8 tappiota.Eikä niillä tappioilla niin väliä mutta kun jäi pucksitkin saamatta kaikista peleistä jostain syystä. Eilen toimi omasta mielestäni ihan normaalisti mutta tänään ei...Pelaajiakaan en eilisen jälkeen ole joukkueeseen vaihtanut joten se ei varmaan johdu kenestäkään pelaajasta jonka hut on myös kerran tehnyt eli jättänyt pucksit jakamatta jonkun tietyn kokoonpanossa olevan taistelijan takia...Mitähän pitäis tehdä...Kiitos jo etukäteen...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaisiko joku sanoa millainen on tuo Consumable pack? Kannattaako sitä ostaa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kantsi.Just ostin 2x +9 harjotteluu 500 per kipale.BTW, tuol meni just maalivahti +5 kaikki kahella tonnilla. :O Mul ei riittäny pucksit enään 500 jälkee. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Asiasta toiseen, olen nyt huonon jumbo onnen aikana keränyt n. 2 sivua seurantalistalle (voi olla enemmänkin :D) 20-30 soppareita erittäin halvalla 150-300 hinnoilla ja nyt odotetaan että päästään tästä aallosta ohi jotta päästää spämmii niitä 2x suuremmilla summilla. Helppo rahantuplaus keino, jospa jatkan tätä ensi viikolla niin Malkinin hommaaminen tulee helpoksi. Kaikki paikkani pursuaa kehitys/sopimus korteista, kulutuspakka täynnä, vaihtopakka täynnä ja seurantalistalla parisenkymmentä kappaletta lisää. :D

Tämä toimii! (jos toimii :D)

joo mie oon ainakin myyny niitä edullisesti... ku tulee toi 60kortin kulutus pakka vastaa,, ja oli noita iha v#¤%sti... Jätin niitä ja sit +9kortit taltee, ja viel on 60korttii kulutus pakas,,, Pakko myydä edullisesti,,, ku oli haluu viel ostella noita Jumboja ja paikat täynnä...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan btw paljon muuten pyydätte noist soppareista ? ite oon pitäny 12 tai pienemmät 150 osta heti 200
20 sopparit 200 osta heti 250 ja 30 soppari 300 osta heti 350. sitä suuremmat sit pörssin mukaan.
Rupesin vaa miettii et meneekö liian halvalla :o
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan btw paljon muuten pyydätte noist soppareista ? ite oon pitäny 12 tai pienemmät 150 osta heti 200
20 sopparit 200 osta heti 250 ja 30 soppari 300 osta heti 350. sitä suuremmat sit pörssin mukaan.
Rupesin vaa miettii et meneekö liian halvalla :o

6-9sop. 150/bin200, 10ja12sop. 200/bin250, 20sop. 250/bin350, loppuviikosta 300/bin350, 25sopparit pitänyt aina 300/bin400, 30sopparit myynyt aina loppuviikosta 400/bin550... ja kaikki oon aina saanut myytyä ennen lauantaita ;)
sekava viesti, mutta eiköhän tuosta selvän saa...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

miten hut ja fut rahoja voi vaihtaa keskenään :O

Ei mitenkään, se on vain "luottamus juttu". Ne vaihetaan esim. "annat mulle 100000 coinssia, saat 100000 pukkia" sitten molemmat ostaa toiseltaan kortin jonka hinta on 100000 ja toivotaan ettei vastapuoli ei huijaa ja jättää ostamatta kortin.

loppuviikosta 300/bin350, 25sopparit pitänyt aina 300/bin400, 30sopparit myynyt aina loppuviikosta 400/bin550... ja kaikki oon aina saanut myytyä ennen lauantaita ;)

Elikkä ostamani sopparit menevät 2x suuremmalla summalla viikon aikana, jes! :D

Osaisiko joku sanoa millainen on tuo Consumable pack? Kannattaako sitä ostaa?

Kukaan ei osta tuota, ainakaan nyt kun jumbot on liikkeellä :D

Mitähän ihmettä, xboxilla ei ole jumbot tarjolla..?

En tiiä, EA tais vaan unohtaa ne. :D

----------------

En tiiä kuka täältä, mutta eräs henkilö psn nimellä "pleikka.." vaihtoi minulle Malkinin eli vihdoin ja viimein. Vaikka tuo turnauksen pitäjä vieläkin selittää että oli antamassa viime yönnä mutta paha olla siihen aikaan online ja sata kertaa lähettäny viestin että mikä kortti mulla on myynnissä. Nyt pitää rajottaa jumbojen osto ensi viikolla että saa nämä 2x +5 kaikkia, +3 kaikki ja 80 sopparin Malkinille, on kirjaimellisesti "peeaa" nyt. Jahkapa minä 40k käärin kulutuskorteillani (kulutuspakka & seurantalista) ja siihen taitaa jäädä, puolet takaisin tältä viikolta, ei paha olis kyl tullu kaikki takaisin jos en ois kehittäny ketään. Jospa se tuuri kääntyy, kun käy niin lähellä nollaa pucksi lukema. Paitsi että 32,5k turnausrahoja, mutta eihän EA sitä huomaa. o.O

Vois käydä vikat jumbot ottamassa, jos ois kertyny parisen k:ta tuonne tilille.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Laittakaahan muuten jos saatte noista jumboista Pohjois- Amerikkalaisii halleja niin kiertoo halvalla, koska toi on niin perseestä pelata kansainvälisellä paskalla. Ite pelasin pitkästä aikaa kansainvälisellä jäällä ja oli hemmetin tylsä peli.. ja kas kummaa, loppulukemat edukseni 10-7 :D. En oo koskaan pelannu tollasta pelii aikasemmin, iha mahotonta puolustaa kansainvälisellä kentällä..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Laittakaahan muuten jos saatte noista jumboista Pohjois- Amerikkalaisii halleja niin kiertoo halvalla, koska toi on niin perseestä pelata kansainvälisellä paskalla. Ite pelasin pitkästä aikaa kansainvälisellä jäällä ja oli hemmetin tylsä peli.. ja kas kummaa, loppulukemat edukseni 10-7 :D. En oo koskaan pelannu tollasta pelii aikasemmin, iha mahotonta puolustaa kansainvälisellä kentällä..

Mielestäni puolustaminen on ihan yhtä helppoa kansainvälisellä kentällä kuin se on pohj-amerikan kentällä.
Ite käytän kans.välistä kenttää mutta vastustaja hyppää usein ku näkee sen :D

Aina oon ihmetelly että mikäs siinä on ku porukkaa haluu pelata ainoastaan pikku kaukaloissa.
 
Laittakaahan muuten jos saatte noista jumboista Pohjois- Amerikkalaisii halleja niin kiertoo halvalla, koska toi on niin perseestä pelata kansainvälisellä paskalla. Ite pelasin pitkästä aikaa kansainvälisellä jäällä ja oli hemmetin tylsä peli.. ja kas kummaa, loppulukemat edukseni 10-7 :D. En oo koskaan pelannu tollasta pelii aikasemmin, iha mahotonta puolustaa kansainvälisellä kentällä..

Ei se niinkään mahdotonta mut tyyliä pitää muuttaa, myönnettäköön että vaikeampaa.

Itse en oo pelannu ainuttakaan kv-kaukalo matsia 2 kuukauteen, koska se ei vaan ole hauskaa. 80% maaleist mitä ite tein kv-kaukalos oli 2v0 one... boooring.

Voin laittaa sulle myyntii pa-areenan huomenna jos et oo siihen mennes saanu. Mut eikö muka markkinoilla oo halvalla niitä?
 
Ylös Bottom