Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]
Miksi tämä piti tehdä näin..miksei omaa ketjua GM/Pro/Eashl? ei muuten mut eijaksa lukea keikkea
Kuitenkin parannusehdotukseni Be A Pro:
Periaatteessa kokonaan uusiksi,Pelaajat ei loukkaannu realistisesti,oma ukko sairastuvalla 1 päivä/1000 ottelua,jäähyjä voi kalastaa (tee paitsio,lyö kiekko maliin,odota vastustajan hakkaavan itseäsi 5 kertaa= 2 min. penalty,yleensä tulisi tappelu,mut ei bap:ssa koskaan ),Oman joukkueen ukot EI TAPPELE! ja pakit pelaavat kiekkoa eikä äijää lainkaan. oikeestaan be a pro on jäänyt sinne 08 nhl:n tasolle,mitään samoja hienoja juttuja kuin GM:ssä on ei ole bap:issa...
HUOM: pelaan ihan alkuperäsillä asetussarjoilla,kokeilin kaikki onlinesta ne versiot ja alkuperänen on parasta jääkiekkoa ainakin bap:issa.ja 8 minuutin erillä,jäähyt täysillä,kaikki vedot tasan keskellä asetuksista,samoin maalivahtien asetukset paitsi kiekon avaaminen ja sulkeminen.vetoja tulee kyllä ihan 20-50 molempin päihin,paitsi välillä on 5-6 peliä että omat laukoo sen 14 kertaa,ja itse niistä vielä 7.
Joku muukin vois tehdä pisteitä kuin vain itse,omalle ukolle vaikeustasoa lisää muulla keinoin kuin nykyinen,eli saat kiekon, 2 ukkoa niskaan heti...
olen pelannut yli 1000 ottelua ja tehnyt niissä n.2000 pistettä vaikeimmilla mahdollisilla asetuksilla jotka ovat lähimpänä realistista jääkiekkoa.
Vituttaa suomeksi sanottuna se että yksikään oman joukkueen pelaaja ei ole päässyt kuin 20+20=40 pisteen tasolle itse...eli joutuu auttamaan siinäkin,miksei se voi toimia itsenäisenä joukkueena johon yrität mahtua itse ja saat tilaa aina enemmän kun tulee tehopisteitä tai pelaat "johtajan tavoin"...
Esim. eka kauteni Chicagossa:
Realistinen r
Epärealistinen e
Toews 22+48 r
Hossa 18+42 r
Minä 52+64 e
Kane 9+10 e
Bolland 6+8 e
Keith 3+34 r
Seabrook 3+19 e
Hjalmarsson 6+8 r
Sharp 5+11 e
Versteeg 2+3 e
Byfuglien 9+2 e
Brouwer 2+0 e
Campbell 1+4 e
Ja yksikän pelaaja omasta tiimistä ei ole ylittänyt 60 minsan jäähyrajaa yhdelläkään kaudella...poislukien itse...itsellä on uralla yli 3500 min. jäähyä,koska alle 100 minsan on vaikea päästä jos pitää taklatakkin välillä (ja saada ne parannuspaikat auki, eli 200 taklausta/kausi)...oikeestaan kaikki on 2 minsaa,tai 2+2 tai 2+2+2 minsan jäähyjä...4-5 tappelua...
Tollasia kausia tulee vallan,ja kaikki esim. Hossan maalit oli Harhautuksesta rannelaukaus,tai joku ohjaus viivalta tulleeseen laukaukseen,mitä nyt itse sitten pelinrakentajana kerkesin säätämään...
-hyökkäykseeen lähdettäessä se "pakkoharhautus" pois,suoria vetoja,syöttöjä.(esim. Kane teki omalla kaudella ainakin 300 harhautusta heti siniviivan jälkeen ja joka kerta ukko kumoon ja kiekko vastustajalle)
-kokoonpanojen vapaa jakaminen
-Tappelut muillakin ukoilla kuin itsellä
-jähyjä enemmän myös muille kuin itselle
-5 ja 10 minsan jäähyt/ulosajot mukaan
-"pikakello" pois omasta jäähystä
-maalivahdeille oikea tekoäly
-Kiekon hallinta on "liimattu lapaan" tyylillä aivan liikaa,eli se ei karkaa
-Uran aloitus sm-liigasta tms. WHL esim?kokonainen kausi ja oikeat Playoffsit,ja tavoite jonka ylität,tulee kutsu NHL:ään jne...
-mahdollisuus soittaa gm:lle että haluaa vaihtaa seuraa,tai vaihtolistalle vapaaehtoisesti
-mahdollisuus palata kasvattajaseuraan/mennä muualle vuodeksi,kahdeksi ...
-pelaajat tekemään arvojensa vastaisesti pisteitä,ja tappelijat tappelemaan,ei maalikuninkaiksi.
-loukkaantuminen vähentää tehoarvoja -10/-15 vaikka 10-20 pelin ajaksi,riippuen vamman vakavuudesta...
-Malivahtien oikea loukkaantuminen eli voisin haluta nähdä sen tapahtuvan.
-pelin pyöriminen muidenkin ympärillä kuin vaan oman ukon
-nhl04:sta tutut "lehtimainokset",ja lisää sellasta nhl:n ulkopuolista tilanne juttuja,kuten esim. ennakkotunnelmia pelistä tms..
-Pelaajien arvojen muutos myös alaspäin,mikäli huono kausi...ja kauden aikana tapahtuvat muutokset muille kuin omalle ukolle..(se pistesysteemi mikä nyt on ihan ok)
Online ja offline omille cd:le...saadaan tilaa lisää ja tuo online pyörii varmasti paremmin ja sinne mahtuukin enemmän tavaraa...ja muutenkin online ja offline asettelu erikseen kuten bap:in parannuspisteet ei voi riippua miten pelaat esim. eashl:ssä,koska jos ne haluaa auki,joutuu lataamaan asetussarjat yms..
tossa nyt muutama heti mitä tuli mieleen.
Koittakaa saada selvää