Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Pakko se on myöntää, että yllätti positiivisesti tuo demo.

Vikojahan siinä vielä on. Esim. tuo "maalinedusta -pelaaminen" toimii kuin joku magneetti. Samat ns. varmat maalit toimii edelleen. Tolpat kilisee jatkuvasti.

Valikot tuntui toimivan nopeammin kuin aikaisemmassa versiossa. Olisi kiva tietää miten se nettipeli toimii, yksin ei tule offlinessa pelailtua kuin pienissä päreissä kavereiden kanssa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Kiekot karkailee käsittämättömän helposti lämäriä virittäessä

Toihan siinä on ideana eli kiekko elää kokoajan. Ei se kiekko liiku kun magneetti sun mukana, kun alat lämäriä virittämään. Yks parhaista uudistuksista tän vuoden versiossa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Peli on selkeästi mennyt taaksepäin NHL 11:sta. Kiekot karkailee käsittämättömän helposti lämäriä virittäessä ja pelinnopeus naurettava. Toisaalta peli on yllättävän erilainen jo siitä syystä että kiekottomana pelaajat eivät pingo täysiä ellei ole kiekontavoittelutilanne. Tämä muuttaa pelin luonnetta huomattavasti. Paras asia kuitenkin lienee laukauksien koventaminen, mutta harvoinpa onnistuu ne lämärit edellämainitun syyn takia.

Tummennettuun:
Omasta mielestä kiekko liukuu lämäriä virittäessä juuri niin kuin kiekon kuuluukin jäällä liikkua, eikä magneettina niin kuin tähän asti. Ei tule enään niitä naurettavia tilanteita missä pakki alkaa virittämään lämäriä sinisellä ja tällää b-pisteen kaarelta yläpesään.

Pelinopeushan oli NHL 11 demossakin hidas, mutta itse pelissä se oli omasta mielestä juuri sopiva.

Pari ranskalaista:

-Taktiikoita ja ketjuja vaihdettaessa kuuluu ärsyttävä ääni. Mikäköhän idea tässä?
-Pelikatkolla saa ajaa maalivahtia surutta verkon perukoille, pelin ollessa käynnissä tästä helpommin jäähyjä.
-Vanha kunnon L2+kolmio viikate on tehnyt comebackin! :D (toimii tosin vain pelikatkoilla)
-Yhden pelaajan kootut highlightit ottelun tapahtumista ovat hienoja ja uusintojen äänetkin omasta mielestä mukava lisä.
-Taklaukset ampuvat ehkä hiukan yli, mutta uskon rauhoittuvan hieman kokoversioon
-Suorat laukaukset ovat vaarallisempia kuin ennen.
-Luistelu näyttää hyvältä.
-Viivalaukaukset ovat myös vaarallisia, koska maalinedustalla on oikeasti taistelua.
-Pelaajat eivät taida käyttää remmejä kypärissään... :)
-Mailat eivät katkea jokatoisessa one-timerlämärissä.
-Rannelaukaukset näyttävät erittäin hyvältä
-Maalivahdit peittävät hyvin kulmia.
-Kiekko elää ja pomppii paljon paremmin. (Omasta mielestä tärkein uudistus)
-Sama vanha "bottikynä" ei ole enään niin tappava.
-Vahvat pelaajat dominoivat maalinedessä ja kulmissa, mukavaa ajella maalinedustalla venaileva "mikkihiiri" täysillä maalin sisään.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Kesällä innostuin 11 versiota pelailemaan oikein urakalla ja siitä innostuneena sitten tilasinkin jo tämänvuoden painoksen vaikka ajattelin, että perus vuosipäivitys tulossa ilman sen kummempia muutoksia. Mitään ennakkotietoja ei oikeastaan ollut.

Yllätti todella positiivisesti.
- Kiekko ja mies tuntuu nyt erillisiltä.
- Taklaukset on paljon parempia nyt (viihdyttävämpiä, realistisuudesta en tiedä)
- Kiekko karkailee (johtuen kohdasta 1)
- Laukaukset tuntuvat jotenkin paljon uskottavimmilta
- Maalivahdit on vihdoin muutakin kuin jäässä magneetilla olevia tappeja, tosin en tästä mitään hyötyä vielä kokenut muutamassa pelissä.
- Tilastot, ai että. Kunnon laukaisu kartat jne, näkee mihin kohdin maalia ampunut jne. Ilmeisesti koko versiossa myös näkee joka tilanteesta replayn pelin jälkeen jos haluaa..loistavaa.

Kerrassaan hyvältä tuntui, ja odottelu oli ennen demoa luokkaa: "noh, sais se nyt tulla et pääsee taas pelaa lätkää"...Nyt se on noussut luokkaan: "tahtoo lisää...eikö peli vois jo huomenna kolahtaa postiluukkuun."

Täytynee huomen illalla tutustua paremmin demoon.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Sen kummemmin en ala nyt arvostelemaan peliä, mutta yksi aika iso miinus tulee X napin kiekon suojauksesta joka on aivan liian tehokas. All-star vaikeustasolla pystyy hyökkäyspäässä tuolla suojauksella pyörimään miltein niin kauan kuin haluaa. Toivottavasti tämä tullaan muuttamaan vielä lopulliseen versioon. Muuten peli omasta mielestä vaikuttaa ihan hyvältä, vaikkei mitään älyttömiä uudistuksia ole, mutta kyllä tuo on erillainen mitä 11.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Lisätään tähän vielä pari positiivista asiaa, jotka huomasin äsken. Mielestäni nämä ansaitsevat aivan oman postin.

+ Maalin paikoiltaan meneminen näyttää kertakaikkiaan M-A-H-T-A-V-A-L-T-A! Odotin EA:n tuntien, että saamme samanlaisen tilanteen, kuin NHL 2004:ssä, mutta nyt voi todellakin sanoa, että maali on massaan nähden oikea OBJEKTI! Maali liikkui hädin tuskin puolta senttiäkään ja ihmettelin, että mistä se tuomari nyt viheltää, kunnes Gary Thorne valaisi minulle, että maali oli siirtynyt paikoiltaan.

+ Rangaistuslaukauksessa lähdin luistelemaan laidasta ja kaarroin loppua kohti keskelle ja ujutin rystyltä kiekon maalin. Päätin kursivoida tuon ujutuksen, sillä sitä se tosissaan on! Tuollaista ollaan kaivattu, kuhan nyt ei kuitenkaan kaikki tuollaiset mene.

- Pleksin paikoiltaan meneminen oli sitä mitä osasikin odottaa. Vähän niin ja näin. Ei olisi haitannut, vaikka olisi jäänyt uudistusten listalta pois kokonaan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Sveitsin liigaan on tämän vuoden versioon mallinnettu yhden jo tiedetyn lisäksi kaksi aitoa areenaa. Muut eurooppalaiset liigat eivät ole tainneet kuitenkaan samaa kohtelua saada. Hieman huvittavaa on myös se, että samalla suurin osa pelin NHL-areenoista on pysynyt tuttuun tapaan sieltä sun täältä vanhentuneina tai epätarkkoina.

[video=youtube;7v_rnULb4lk]http://www.youtube.com/watch?v=7v_rnULb4lk[/video]
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Parastahan tässä tietenkin on mahdollisuus taklata pelaaja vaihtoaitioon. Voi sitä riemun määrää, kun vaihtoaition eteen joku kuljettaa kiekon. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Sveitsin liigaan on tämän vuoden versioon mallinnettu yhden jo tiedetyn lisäksi kaksi aitoa areenaa. Muut eurooppalaiset liigat eivät ole tainneet kuitenkaan samaa kohtelua saada. Hieman huvittavaa on myös se, että samalla suurin osa pelin NHL-areenoista on pysynyt tuttuun tapaan sieltä sun täältä vanhentuneina tai epätarkkoina.

^ Heräisikö tässä nyt toivo siitä, että jokainen eurooppalainen joukkue tulee saamaan vielä omat kotiareenat peliinsä. Uskoisin tämän menevän näin, sillä miksi nyt oltaisiin mallinnettu vasta 3 areenaa?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Olis kyllä ihan eri "fiilis", kun olisi suomestakin pikku hallit mukana. Fiilistä nimittäin siitä, että fiilis puuttuisi kun ihmisiä on murto-osa isosta hallista. :) Nuo hallit kuitenkin on loppupeleissä aika iso osa sitä pelifiilistä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Ilmeisesti joukkuekaverit ovat edelleen suojakentän sisällä ainakin siltä osin, ettei niitä voi taklata vahingossakaan, ellei vastustajaa ole mukana taklauksessa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Hei, kertokaas ihmiset, että onko NHL 12 tullut/tulossa myös KHL? NHL 11 ei tuota sisältänyt ja tahtoisin kovasta pystyä sieltä esim. HUT joukkueeseeni keräämään Suomalaisia pelaajia. :)
Saiko näitä Legends pelaajia HUT pelimuotoon korttipakoista jne.?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Hei, kertokaas ihmiset, että onko NHL 12 tullut/tulossa myös KHL?
Eipä ole tiedossa, että kyseistä liigaa ympättäisiin. KHL-väki on käsittääkseni niin oman liigan pauloissa, että luulen ettei lisenssiä saada ennenkuin pelin nimi muuttuu (NHL12) esim. Easports Hockeyksi. :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Toihan siinä on ideana eli kiekko elää kokoajan. Ei se kiekko liiku kun magneetti sun mukana, kun alat lämäriä virittämään. Yks parhaista uudistuksista tän vuoden versiossa.

Nimenomaan, Ilari ny joutuu sillä afinogenovilla keksiin muutakin kuin laidasta sisään, leikkuu keskellä ja lapa ylhäällä 5s ;) Et kyllähän tässä asiassa mentiin Täysin oikeaan suuntaan, vai useinko änärimiehet kerkeävät lataamaan kutiaan siniseltä b-bisteelle?

Itseänikin ensiksi hidas pelinopeus häiritsi mutta kun jo 3erään vaihtoi, oliko ny pelityyli nimikkeellä olevan defaultin normaliksi niin liikkuu ihan mukavasti.. Hardcorella ei jaksa pelata vaikka hienoo onkin kun joutuu extra tarkkaan kattoo syötöt yms ettei ne mene ihan hevon kuuseen, mutta nettipelit ei kuitenkaan sillä tasolla pyöri täysversiossa niin turha jauhaa..

Itse demon perusteella en jaksa lähtee negatiivisiä asioita luetteleen, koska niiden listojen tekijöitä on täällä ihan riittämiin.. Itse kun olen sisimmissäni hyväksynyt sen ettei peliin koskaan tule tarpeeksi hyviä muutoksia kerralla kun ei ole kilpailua niin turha niistä negatiivisistä asioista minun mielestäni on jauhaa.. Tämän kautta niitä ei EA:n kaverit kuule ja vaikka kuulisivatkin niin ei ne ny fiksuja eurooppalaisia kuuntelisi =)

Aina löytyy negaa tottakai ja saavat muut ihmiset niistä täälä vapaasti keskustella, koska tämähän on keskustelufoorumi ja kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Ja kyllä itsekin negatiiviset asiat tulee luettua ja jopa väliillä sitten pelaamisen aikana tarkastettua, että pitikö ne paikkansa..
Itse vaan tiedän, et joka tapauksessa tulen pelin ostamaan every year niin ennemmin keskityn positiivisiin asioihin koska niitäkin on aina mukavasti tullut ja kiva on taas lähteä opetteleen "uuden" (pakko laittaa hipsuihin ku joku sanois muuten heti, ettei peli ole uusi vaan pelkästään rosteripäivitys =) ) pelin niksejä ja saloja.. Ymmärrän kyllä heitä ketkä ostavat usean pelin vuodessa ja eivät halua heidän mielestään riittämättömästä pelistä 60e maksaa, itse ostan yhden pelin vuodessa niin voin pelin ostaa, oli se rosteripäivitys tai ei..

Moni on sanonutkin hyvät asiat jo kuten, kiekon "elävöityminen", maalivahtien koskemattomuuden poisto, liikkeen hidastuminen harhauttaessa yms niin turha samaa listaa on tehdä, joten ennemmin sanon muutaman kohdan, jotka toivat minulle eilen positiivisia fiboja uudesta änäristä.


- Pääsen yksin läpi ja päätän kokeilla, ettei kai enään mene 9/10 perus kiekon vienti rystylle ja lötä hattuhyllylle..Ajaudun liian lähelle ja törmään samalla maalivahtiin kun laukaus lähtee.. Ei mene kiekko pussiin, mutta itse menen jäähylle.. En tiedä kuinka realistinen tilanne on, mutta pääasia että jatkossa saa hieman varoa, mitä tekee vastaavissa tilanteissa..

- Yksi iso asia itselleni oli (en ainakaan enää huomannut, korjatkaa jos jollain muulla on tullut) se, että jos nousee kiekon kanssa kulmasta maalia kohti.. Niin maalivahdit eivät enään mene heti kyljelleen ja kaveri voi vain kiertää maalivahdin ja laittaa kiekon tyhjiin.. Niin ärsyttävää ollu aiemmissa änäreissä, koska kukaan maalivahti ei oikeasti vetäis aina kyljelleen vastaavassa tilanteessa.. Kyllä se on toispolvi-torjunnalla sivullepäin.. I guess =)

- Paras tilanne oli kun tietokone syötti kulmasta b-pisteiden väliin ja kaveri paino suoraan syötöstä sisään.. Maalia ei hyväksytty, koska samaan aikaan Thomas oli maalintolpalta yrittänyt liikkua keskelle ja hänen liukuaan häiritsi vancouverin pelaaja, joka paini Bostonin pakin kanssa maalin edessä. Canuksin hyökkääjä oli sen verran Thomasin linjalla, että esti hieman hänen torjunta yritystään..

Katsoin tilanteen uusintana ja kyllä oli mielestäni niin hienosti tehty ja tuomittu tilanne kun vain voi olla..

Eli itse ainakin saan hyviä fiiliksiä uudesta änäristä vaikka se ei läheskään täydellinen ole, kyllä itsekin haluisin veskarit kuntoon ja toivon, että ne NHL 13 myös olisikin.. Mutta kyllä jo kiekon elävöityminen yms asiat kuitenkin peliä taas vievät eteenpäin.. Eli innolla taas uuden HUT kauden kimppuun..

Ja viestin tarkoitus ei ollut provosoida niitä, jotka moittivat peliä, sen kuin moittivat.. Meitä on moneen junaan, moneen eri lähtöön ja osa jää vielä asemallekin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Täytyy tänään illalla yrittää itsekin päästä kokeilemaan, mutta luisteleeko tässä AI vastustajan romuluinen pakki kovempaa tai ainakin samaa vauhtia kuin oma ohjattava pelaaja vaikka olisi itsellä mikä Pavel Bure alla? Aika vähissä oli omat yksinläpi tilanteet konetta vastaan edellisessä ja sitä edellisessä änärissä. Sen takia loppui oikeastaan edellinen NHL11 pelaaminen kuin seinään kun jos säädit koneen pelaajat vähän hitaammaksi oli omat laukaukset ja kiekonhallinta 100-0. Voihan tietysti olla omat (ei muutetut sliderit) säädöt pyllystä kun tätä ongelmaa oli.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Noin, demoa pelattu parikymmentä ottelua. Pakko myöntää että Verrattuna 10:iin joka on viimeisin pelini niin tämä demo yllätti positiivisesti paljonkin. Sellanen 40e tästä vois maksaa, mutta kun saadaan oikea versio käsiin jossa on enemmän moodeja auki niin varmaan 55e tästäkin voi pulittaa. Parempi demo kuin osasin odottaa.
 
Täytyy tänään illalla yrittää itsekin päästä kokeilemaan, mutta luisteleeko tässä AI vastustajan romuluinen pakki kovempaa tai ainakin samaa vauhtia kuin oma ohjattava pelaaja vaikka olisi itsellä mikä Pavel Bure alla? Aika vähissä oli omat yksinläpi tilanteet konetta vastaan edellisessä ja sitä edellisessä änärissä. Sen takia loppui oikeastaan edellinen NHL11 pelaaminen kuin seinään kun jos säädit koneen pelaajat vähän hitaammaksi oli omat laukaukset ja kiekonhallinta 100-0. Voihan tietysti olla omat (ei muutetut sliderit) säädöt pyllystä kun tätä ongelmaa oli.

Itsellä ainakin muutaman kerran käynyt niin, että kun vastustajan pakki laukoo viivalta, saan vedon blokattua ja kiekko pomppaa keskialueelle, niin kyllä pakki jää jalkoihin kun hyökkääjä painaa ohi kiekon perään ja yksin läpi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Itse onnistunut pari kertaan karvaamaan kiekon ja juuri tehnyt vaihdon kun vastustaja ei ollut, syötin omalle siniviivalle spurtti ja 2 v 0 hyökkäys. Ja pari kertaa käynyt niin että o ollut väsyneet pelaajat ni vastustajan pakki on vain tullut takaa ja saanut kiinni helposti
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Nyt olis sitten aika pistäät omat mietteet tulemaan, kun parisenkymmentä demo peliä pelattua on tullut.

Pelissä on useita pieniä lisäyksiä, jotka ovat vähän tarpeettomiakin osa, mutta kuitenkin parempi kuin ilman.

-Ainoa iso miinus on maalin jälkeinen animaatio. Maalintekijä on heti muka ehtinyt jo vaihtopenkin luo ja nämä jäällä olevat pelaajat eivät tunnu juhlivan maalia ollenkaan. Todella iso miinus tästä.

Muuten mennäänkin sitten uudistuksiin, jotka ovat enemmän tai vähemmän hyviä lisäyksiä (sekalaisessa järjestyksessä).


+ Maalin siirtyminen on toteutettu ihan hyvin, mutta ensimmäisessä noin kymmenessä pelissä (erässä) joka kerta lähti maali pois paikoiltaan yhtä erää lukuunottamatta. Eli toivottavasti maalit eivät lähde liikaa pois paikoiltaan.

+ Kiekko pomppii ja "elää" paljon aidomman näköisemmin ja maalit ovat hienompiakin kun kiekko menee paljon paremman näköisesti verkon perukoille. Tähän myös liittyy tuo, että kiekko ei liimaudu samalla tavalla enään lapaan vaan on irtonaisempi. Varsinkin lämäritilanteissa kiekon irti oleminen on todella hieno asia.

+- Pleksit rikkoutuneet 2 kertaa ja kummallakin kerralla pienestä tönäisystä. Ei hyvä. Toisessa vielä oma pelaaja kaatui tönäistyään vähän vastustajaa ja pleksi rikki. Pleksi hajoaa ihan kelvollisesti ja pleksin hajoaminen joskus on ihan ok. Kunhan sitä ei joka pelissä näe. Toivottavastii vaan nyt 2 kertaa kävi harmillisesti, että meni pikku tönäisystä rikki, mutta jos pleksit hajoilevat tuollaisista pikku tönäisystä niin...

+- Maalivahtien päälle ajaminen on hieno juttu, mutta tuo miinus tulee kuitenkin toisinaan todella typerän näköisistä kaatuamisista. Silloin kun molari kaatuu aidon näköisesti niin hienolta näyttää. Kunhan vaan saa itse peliin jäähyt päälle siitä kun ajaa molarin päälle vihellyksen jälkeen. Aina ei kuitenkaan ole jäähyä peliajalla tullut päälleajamisesta. Mutta yleensä jäähy napsahtaa jos sattuuu törmäämään molariin. Tekoäly juuri viime pelissä teki maalin maalin edestä ja osui samalla molariin ja maalia ei hyväksytty vaan tilanteesta tuli estämisjäähy.

- Selostus. Selostus on lähes samaa mitä ennekin. Onhan siellä joku uusi kommentti, mutta siinä kaikki.

+ Kypärien lentäminen päästä on ihan ok. Pari kertaa on lähtenyt ja ei niin ihmeellistä, mutta pieni lisäys parempaan.

+- Taklaaminen vaihtoaitioon on vähän niin ja näin. Pari kertaa sinne pelaaja lentänyt ja ekalla kerralla sinne lensi Chara pienestä tuuppasusta. Ei hyvältä näyttänyt. Mutta jos sinne lentää harvoin joku taklauksesta ja kunnon niitistä niin ihan ok uudistus. Tönkön näköistä se kyllä on, mutta pakko myöntää että sai pienen hymyn kyllä kasvoille.

+ Vaihtoaition pelajaat on elävöitetty ja näyttää ihan hyvältä. Ainoa huono että ei sinne kauheasti ehdi kesken pelin katsella. :D

+ Pause valikon laukauskartta jne. on todella hyvä lisäys. Hienoa kun näkee minne laukaukset ovat sunntautuneet jne.

+ Tekoäly on hiekuan parempi ja pelaa järkevämmin. Tästä hyvä esimerkki on, kun tulee 1 vs. 1 hyökkäykseen pelaa puolustaja paremmin ja sama vanha kikka ei toimi enään niin hyvin. Ja tuo veivailu hidastaa myös eli sekin hyvä asia. Lisäksi tekoäly ei enään tunnu ihan niin kovasti hakevan hyökkäysalueella älyttömiä syöttöralleja.

+ Taklauspeli on ihan hienoa. Nyt ei aina tule niiin isoa pommeja, joita tosin tulee aika paljon edelleen. Myös se että taklaava voi itse kaatua on hieno asia ja lisää realistisuutta. Koollla on merkitystä taklatessa, mutta siltikin esim. Charaa on välillä pystynyt pistämään kumoon hiukan liian helposti.

+ Uusintoihin on lisätty maalivahdin useamman torjunnan uunista pätkä, joka on hieno lisäys. Muuten pelikatkon animaatiot ja uusinnat ovat hyvin sitä samaa mitä ennenkin.

+ Maalivahtien liikkuminen ja torjuminen on vähän parempaa.

+ Maalinedessä olevat väännöt, on totta kai plussaa. Aika vähälle kyllä niiden tarkempi katsominen on jäänyt.

- Olen huomannut sen, että tuolla x napin suojauksella pääsee aika helposti maalin kulmalle tulemaan. Mutta molari on pitänyt kulman hyvin kiinni joten ei maalikarkeloita onneksi ole tullut.

+ Muuta pientä "sälää" eli esim. paitsion välttäminen jne. on hyvä lisä. PIeni mutta tuo realistisuutta.

Kaikki ei nyt tule välttämättä mieleen. Mutta tuommoista tuli nyt mieleen ja ennakkotilattuhan tämä on ja pysyy myös.

Loppuarvioni demosta on 11 versioon verrattuna. Ei älyttömän paljon erilaisempi, mutta monien pikku lisäysten kautta parempi peli, jota pelattuaan ei halua enään palata ihan helpolla vanhaan. 8.5/10
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Sain Väkivaltaisuudesta 2 min, kun taklasin kiekottoman pelaajan viimeisillä sekunneilla vaihtoaitioon :D
 
Ylös Bottom