Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Kommentoinpas vähän tuota NHL 12 Demoa.

Mutta sitten miinukset. Rannari ja etukulmalämärillä tuli tehtyä reilu 5 maalia jokaisessa pelissä tai siis erässä. Eli maalinteko ei ole muuttunut yhtään. Samat maalit vuodesta toiseen, tosin onetimerissä veskan liike on muuttunut huomattavasti. Pro tasolla luulisi tuon maalinteon nyt vähän vaikeampaa olevan.

Haha Pro taso on HELPPO taso, joten en ihmettele yhtään jos olet saanut noin paljon maaleja, kokeileppa superstar tasoa niin pitäisi ainakin hieman hankaloitua maalinteko :cool:

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Ihan vain selvennykseksi, serverikeskuksesta on kyse kuitenkin :)

Ettei siellä yksi Dell jauha sentään, pyörittämässä kaikkia FIFA ja Änärimatseja...

Ja tosiaankin se Brittein saarten FIFA-pelaajien määrä syynä siihen että keskus siellä sijaitsee.

Nojoo, alitajuisesti ymmärsin kyllä asian, mutta siis olen samaa mieltä Triplan kanssa, että se on suuri vääryys, että serveri(keskus) sijaitsee Englannissa. Mun ATK-järjellä niitä vois olla vaikka joka maassa (EA:n toimistomaissa) ja "uusi" koodimäärä joka tarvittaisiin olisi varmaan päivän homman luokkaa. Elämä on valintoja, niin myös EA:lla. :)

Käykö tätä muillakin vain olenko minä vain todella epäonninen? Elikkä pelasin juuri 3 HUT-peliä, joidenka aikana maalivahtini otti 7 jäähyä siitä, että meni hakemaan kiekkoa maalin takaa juuri siitä alueen reunalta sillä tavalla, etten voi välttää jäähyn tuloa. Aiemmin tapahtunut myös, ei noin suurissa määrin mutta silti. Todella ärsyttävää, nytkin hävisin HUT-turnauksen finaalin ainoastaan sen takia, että maalivahtini Tim Thomas otti jäähyn kyseisellä tyylillä ja USA teki maalin sitä seuranneella ylivoimalla.

Voikos tuossa demoversion HUT:ssa edes saada kaikkia ketjuja vihreiksi kauttaaltaan?
Ei voi saada, siihen vaadittaisiin useampia pelaajia ketjukavereidensa kanssa samasta joukkueesta oikeilla pelipaikoilla.

Käykö tätä muillakin vain olenko minä vain todella epäonninen? Elikkä pelasin juuri 3 HUT-peliä, joidenka aikana maalivahtini otti 7 jäähyä siitä, että meni hakemaan kiekkoa maalin takaa juuri siitä alueen reunalta sillä tavalla, etten voi välttää jäähyn tuloa. Aiemmin tapahtunut myös, ei noin suurissa määrin mutta silti. Todella ärsyttävää, nytkin hävisin HUT-turnauksen finaalin ainoastaan sen takia, että maalivahtini Tim Thomas otti jäähyn kyseisellä tyylillä ja USA teki maalin sitä seuranneella ylivoimalla.

MItä itse montakymmentä peliä pelannut niin ei mulle ainakaan kertaakaan ole käynyt tuollain. Ja molari on hakenut kyllä jonkun verran noita päätykiekkoja.

Jokunen täällä on jopa kritisoinut huomattavasti pleksien hajoavan aivan liian helposti ynnä muuta vastaavaa. Itse olen asiasta kuitenkin eri mieltä - kahden päivän kokemuksellani demosta pleksi on rikkoutunut vain kerran, taklatessa vastustajan kypärä on irronnut vain kerran, sekä olen onnistunut taklaamaan pelaajan vaihtopenkille vain niin ikään kerran. Että näin tällä kertaa.

Haha Pro taso on HELPPO taso, joten en ihmettele yhtään jos olet saanut noin paljon maaleja, kokeileppa superstar tasoa niin pitäisi ainakin hieman hankaloitua maalinteko :cool:

No joo. En tosiaan voi verrata NHL 11 kun siinä ei pahemmin botteja vastaa ole tullut pelattua yksinpeliä. Tarkoitin pääasiassa sitä että nuo maalit tein samalla rannarilla ja etuyläkulma lämyllä mitkä uppos jo NHL 11 helposti.

NHL 10 tota ei käynyt mulle koskaan. Nyt pelattuani kymmenisen erää tätä demoa niin jäähy on juuri kyseisestä tullut neljä kertaa. Ihan käsittämätöntä? Toivottavasti korjataan lopulliseen versioon..

Eli ihan normaalisti molari hakee maalintakaa rännikiekon. Kun molarilla on kiekko, liikahtaa automaattisesti karvan verran jolloin kiekko ylittää viivan ja 2min.

Siinäpä se kun Pro on itselle aivan liian helppo, demossakin maaleja saa todella helposti, mutta omaan päähän maaleja ei tule. Sitten seuraavalla tasolla, onko all-star vai just tuo superstar en saa maaleja ollenkaan, laukauksiakin koko erässä 1-2. Harvoin edes omalta alueelta pois. Vastustajakaan ei kyllä tehny kymmenessä matsissa tolla tasolla kuin yhden maalin, mutta itse en tehnyt yhtään. :S eli ei vaan riitä taito mulla, mutta kun se pro on semmonen, että 2-6 maalia erässä ja omissa ei soi niin ei kauheasti innosta sekään... :(

Siinäpä se kun Pro on itselle aivan liian helppo, demossakin maaleja saa todella helposti, mutta omaan päähän maaleja ei tule. Sitten seuraavalla tasolla, onko all-star vai just tuo superstar en saa maaleja ollenkaan, laukauksiakin koko erässä 1-2. Harvoin edes omalta alueelta pois. Vastustajakaan ei kyllä tehny kymmenessä matsissa tolla tasolla kuin yhden maalin, mutta itse en tehnyt yhtään. :S eli ei vaan riitä taito mulla, mutta kun se pro on semmonen, että 2-6 maalia erässä ja omissa ei soi niin ei kauheasti innosta sekään... :(

Ei vakio slidereilla kannata koskaan änäreitä pelata, kokoversiossa pääsee taas muokkaamaan peliä mieleisekseen.

Äskettäin oli veskarin alueen ulkopuolella maalivahtina pelatessani, ja horton teki edessä maskia, osui minuun alueeni ulkopuolella, ja viivalta kiekko lämättiin maaliin, mutta se hylättiin ja Hortonille 2 min. Menikö se nyt tuomarin puolesta oikein, kun olin todella paljon vastassa Hortonia, ja oikeastaan itse sitäpäin luistelin.

Ei vakio slidereilla kannata koskaan änäreitä pelata, kokoversiossa pääsee taas muokkaamaan peliä mieleisekseen.
Näinhän se on, 11:ssa just pelasin kauden ja voitin runkosarjan pisteellä ja mestaruuden seitsämännesä pelissä. Eli tiukkaa oli, mutta sai taisteltua voiton. Ja slidereita nimenomaan olen säätänyt mieleisekseni. Mutta jos tässä pelin julkaisuun tahkoaa demoa, niin eiköhän siinä kehity. :)

Eilen vaihdoin ihan huvikseni paria asetusta demossa - kuvakulmaa ja kiekon kokoa sekä sen varjoa. Kuvakulmaksi asetin actionin, eli suomeksi toiminnan. Kiekon kooksi ja varjoksi puolestaan laitoin authenticin. Näitä juttuja en ole koskaan ennen koittanutkaan, mutta tuon kokeilun jälkeen uskon niiden jäävän käyttööni pysyvästi. Koittakaapa tekin - pelistä tulee näillä pienillä muutoksilla kertaheitolla entistä realistisempi.

Eilen vaihdoin ihan huvikseni paria asetusta demossa - kuvakulmaa ja kiekon kokoa sekä sen varjoa. Kuvakulmaksi asetin actionin, eli suomeksi toiminnan. Kiekon kooksi ja varjoksi puolestaan laitoin authenticin. Näitä juttuja en ole koskaan ennen koittanutkaan, mutta tuon kokeilun jälkeen uskon niiden jäävän käyttööni pysyvästi. Koittakaapa tekin - pelistä tulee näillä pienillä muutoksilla kertaheitolla entistä realistisempi.
Tuossa action-kuvakulmassa on vain se huono puoli, että näkyvyys on paljon heikompi kuin muissa kuvakulmissa. Kiekon ja varjon koko tosiaan kannattaa käydä sieltä asetuksista vaihtamassa, sillä iso kiekko ja varjo näyttävät varsin typeriltä. Itse olen noilla autenttisilla asetuksilla pelannut heti NHL 11:n demosta lähtien.

edit: NHL 12:ssa EA SPORTSin nettisivuille ladatuissa videoissa on myös äänet mukana samalla tavalla kuin esimerkiksi FIFA:ssa on ollut jo kauemmin. Täältä sivuilta löytyy jo joitain uusimmasta NHL:stä uploadattuja kuvia ja videoita, mutta eipä mitään kovinkaan kummoisia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

omat asetukseni: Klassinen kuvakulma, kiekonkoko: Suuri, ja varjo on autenttinen.

NHL 10 tota ei käynyt mulle koskaan. Nyt pelattuani kymmenisen erää tätä demoa niin jäähy on juuri kyseisestä tullut neljä kertaa. Ihan käsittämätöntä? Toivottavasti korjataan lopulliseen versioon..

Eli ihan normaalisti molari hakee maalintakaa rännikiekon. Kun molarilla on kiekko, liikahtaa automaattisesti karvan verran jolloin kiekko ylittää viivan ja 2min.

Näin oli myös nhl 11 demossa ainakin itsellä että veskari haki kiekkoa miten sattuu ja otti jäähyjä. Mutta muuttuipa tuo kun oikean pelin koneeseen laitoin :)

Sori ku oon laiska paska ja en jaksa selata kaikkia viestejä läpi niin, mikä oli tän 12 hockey ultimate team pelimuodon laita eli voiko sen oman joukkueen tuoda 11 tähän 12. Jos voi niin voisin skipata suoraa sen pelimuodon...

Sori ku oon laiska paska ja en jaksa selata kaikkia viestejä läpi niin, mikä oli tän 12 hockey ultimate team pelimuodon laita eli voiko sen oman joukkueen tuoda 11 tähän 12. Jos voi niin voisin skipata suoraa sen pelimuodon...
Ei voi. Kaikki aloittavat nollasta.

Näin oli myös nhl 11 demossa ainakin itsellä että veskari haki kiekkoa miten sattuu ja otti jäähyjä. Mutta muuttuipa tuo kun oikean pelin koneeseen laitoin :)

Kun olin tätä veskarin jäähyilyä täältä lukenut, niin eilen ehtoolla AI:n häkkäri teki kaksi identtistä tumpelointia. Molemmissa molari lähti hakemaan kiekko ns. maalin etupuolelta, jäi odottamaan siihen trapezoid-alueen rajalle ja otti kiekon fiksusti haltuun jo ennen viivaa. Ei näin.

Demon HUTia on ollut mahtavaa pelailla kiinteillä pelipaikoilla. Etenkin hyökkääjänä pääsee loistavasti tutustumaan maalineduspainiin. Hienoa, että pelaajissa on selviä eroja. Corey Perryn mennessä Sea Dogsia vastaan maalille, hän ottaa sen paikan minkä haluaa ja parkkeeraa siihen. Mike Cammallerilla taasen saa hyöriä ja pyöriä, mutta pakkeja tämä ei paljon hetkauta. Painiminen toimii hienosti taktisena elementtinä. Kun väännät itsesi pakin ja molarin väliin, niin pääset luonnollisesti paremmin irtokiekoille, mutta otat myös varaslähdön jos kiekko menee kulmaan. Toinen taktinen puoli syntyy siitä, että painiessasi sidot tilaa muualle hyökkäysalueelle. Paras esimerkki HUTissa oli sellainen, että maalilla paini kaksi omaa ja kolme vierasta. AI:n Cam Fowler pääsi hakemaan vapaasti vasemmasta kulmasta kiekon, kiersi maalin ja taistelevan äijälauman. B-pisteen kaaren kohdalla hän leikkasi kohti maalia ja upotti lihamassan suojista kiekon etuyläkköön. Tuli kyllä mahtava fiilis tuosta, AI osaa oikeasti itsekin tuossa NHL12:ssa. Maalipainimisen huono puoli on se, että siihen liittyminen ja lähteminen eivät ole kovin sulavan näköisiä. Turhan magneettisesti jannut hinkkaavat toisiaan, toisaalta kyseessä voi olla tarkoituksella tehty pelillinenkin elementti, ettei painista pysty irtautumaan salamana.

Vaikuttaa oikein hyvältä muutenkin, vaikka sliderit eivät yhtään miellytäkään. Tämä on täysin eri peli kuin NHL11. Ainut ärsyttävä on AI:n pelityyli superstarilla johtoasemassa. Omassa päädyssä vispaillaan, syötellään ja kikkaillaan karvaajia karkuun kuin pahimmat pelkurit online-peleissä.

Itekin ihmetelly noiden maalivahtien mailapelaamista. Kun maalivahti lähtee maalin taakse ja on kiekon kulkureitillä, niin kyllähän silloin olettaa että se sen kiekon nappaa ja sit vois syöttää omalle pelaajalle. Mutta sitten yhtäkkiä se vaan päättää lähteä pois sieltä ja kas kummaa; vastustaja saa kiekon, syöttö maalin eteen ja maali.

Lisäksi maalivahdit ottaneet ennätysmäärän noita jäähyjä kiekonkäsittelystä alueen ulkopuolella. Jotain parannusta kun ehtisivät vielä tehdä tähän...

Gretzky puhuu legendoista:
http://www.ea.com/nhl/videos/gretzky-legend-video

Ylös Bottom