Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Löytyykö kaikista versioista suomen kieli ja suomalainen selostus vai onko tässä jotain region specific eroja, kun ahvenanmaalta olisi tarkoitus tilata. Aikasempia versioita en ole koskaan pelannut joten ei kokemusta noista, eikä paljon nappais mikään ruotsin molotus/selostus siinä pelaillessa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Löytyykö kaikista versioista suomen kieli ja suomalainen selostus vai onko tässä jotain region specific eroja, kun ahvenanmaalta olisi tarkoitus tilata. Aikasempia versioita en ole koskaan pelannut joten ei kokemusta noista, eikä paljon nappais mikään ruotsin molotus/selostus siinä pelaillessa.

Olettaisin että kaikissa versioissa on lontoon kielinen selostus. Tekstit ovat suomeksi esim. Ahvenanmaalta tilattuna
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Laitetaanpa tämä nyt tännekin, kun kerran on pelikeskusteluun liittyvä.

SM-LIIGA MUSAPAKETTIEN TEKOON ETSITÄÄN JÄLLEEN TEKIJÖITÄ!

Viime vuonna kasasimme tusinan käyttäjien kanssa hyvät, autenttiset paketit jokaiselle SM-Liiga joukkueelle, joka sisälsi maalibiisit, pelikatkobiisit sekä satunnaisesti käytettävissä olevia jäähybiisejä. Laitetaanko tänä vuonna vielä paremmaksi? Nyt kun NHL 12 - demokin on jo meidän käytettävissäme, on ehkä hyvä aika alkaa keskustella näistä asioista ja ruveta suunnittelemaan pakettien tekoa. Jos siis seuraat aktiivisesti oman kotipaikkakuntasi joukkueen edesottamuksia, omaat hyvän muistin tai tarvittaessa kynän ja palan pergamenttia ja sinulla on jonkinnäköinen musiikkitietämys, tervetuloa joukkoomme! Yksinkertaistetaan homma: Seuraat suosikkijoukkueesi pelejä paikan päältä tai kotikatsomosta, yrität painaa mieleesi tai vaihtoehtoisesti rustata paperille kotihallissa soitettuja pelikatkokipaleita ja lähetät listan minulle tai osallistut musiikkien editoimiseen.

Projektin ideana on tehdä SM-Liigasta mahdollisimman miellyttävä pelikokemus kaikille sen hakkaajille ja uskokaa tai älkää, autenttiset musiikit paikkaavat hyvin osan puitteista. Joukkoon on ilmoittautunut jo ainakin Isaaru KFIN:n puolelta. Ota siis yhteyttä YV:llä, mikäli kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itselläni on aina ollut NHL-peleissä Pelicansin aidot hallimusiikit, siis ihan kaikki jäähybiisejä, sisääntulobiisejä, maalibiisejä ja pelikatkobiisejä myöten.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Pitikin mennä kokeilemaan tuota HUT:ia. Siihen loppu meikäläisen ennakko-odotukset. Kuin kaksi eri peliä. Tuo höpöhöpölöpö pro vaikeustasohan nyt on ihan sonnanjauhantaa, koska kone pelaa niin surkeasti. Silti maaleja ei synny mistään, ei niin mistään. Kaksi kertaa jaksoin kammeta itseni USA:aa vastaan ja sitten lähti demo roskiin.

MillerinHilleri torjuu aivan ufotavalla noita vetoja. Toka kerralla pistin ihan ärsytystäni full attackin taktiikaksi, että teenpähän ainakin maalin, vaikka häviän. Varmaan 4-5 kahdella yhtä / kahdella nollaa vastaan, jossa kaikissa moke SUPERWARPPAA jostain toiselta tolpalta ylimääräisellä lonkerolla imemään kiekon haltuun.

Ja molemmissa "finaaleissa" kone voittaa 1-0 jollain hemmetin siniviivalta heitetyllä löröllä ilman maskia.

Joopajoo EA thanks for nothing, nothing changed. Pelatkaa skriptattua paskaanne..

PYH!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Niin, pelissähän voi slidereilla muuttaa maalivahdin tasoa alemmaksi ;) Ja jos onlinea pelaa, niin sitten kannattaa opetella tähtäämistä :p
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Niin, pelissähän voi slidereilla muuttaa maalivahdin tasoa alemmaksi ;) Ja jos onlinea pelaa, niin sitten kannattaa opetella tähtäämistä :p

Jos rehellisiä ollaan, niin aika skriptattuahan tuo on, joskus kilahtaa varmoista tolppiin ja joskus osuu aivan ihmeellisestä paikasta, jonka ei pitäisi olla edes mahdollista.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Jos rehellisiä ollaan, niin aika skriptattuahan tuo on, joskus kilahtaa varmoista tolppiin ja joskus osuu aivan ihmeellisestä paikasta, jonka ei pitäisi olla edes mahdollista.

Kaikki on mahdollista, kun kyse on jääkiekosta.

En nyt sinänsä näe noiden maalivahtien roolia tässä pelissä kovin tärkeäksi, kun sinne tuntuu aina uppoavan ne samat kudit.

Toisaalta miten noi maalivahtien aidot torjuntatilanteet voitais ees toteuttaa, kun aina löytyy se joku sektori pelistä, josta tehdään maali ja sitten ruvetaan kiroamaan että se on bugi. Ite lähden vain nauttimaan pelistä ja takaiskut otetaan vastaan, mutta niitä myös annetaan takaisin!! ;)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Kyllähän käytännössä joka sektori pitäs olla semmonen mistä maalin voi tehdä, mutta jos 9/10:stä tietyllä laukauksella tietystä kohtaa menee niin se on liikaa..varsinkin kun olet tehnyt pelissä 5 kertaa sellaisen maalin, niin kyllä kuvittelis oppivan vastustajankin ne torjumaan..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Pitikin mennä kokeilemaan tuota HUT:ia. Siihen loppu meikäläisen ennakko-odotukset. Kuin kaksi eri peliä. Tuo höpöhöpölöpö pro vaikeustasohan nyt on ihan sonnanjauhantaa, koska kone pelaa niin surkeasti. Silti maaleja ei synny mistään, ei niin mistään. Kaksi kertaa jaksoin kammeta itseni USA:aa vastaan ja sitten lähti demo roskiin.

MillerinHilleri torjuu aivan ufotavalla noita vetoja. Toka kerralla pistin ihan ärsytystäni full attackin taktiikaksi, että teenpähän ainakin maalin, vaikka häviän. Varmaan 4-5 kahdella yhtä / kahdella nollaa vastaan, jossa kaikissa moke SUPERWARPPAA jostain toiselta tolpalta ylimääräisellä lonkerolla imemään kiekon haltuun.

Ja molemmissa "finaaleissa" kone voittaa 1-0 jollain hemmetin siniviivalta heitetyllä löröllä ilman maskia.

Joopajoo EA thanks for nothing, nothing changed. Pelatkaa skriptattua paskaanne..

PYH!

Haha, minusta tämä kuulostaa enemmän siltä että kun ei voiteta edes tietokonetta melkein helpoimmalla vaikeusasteella niin parempi jättää koko peli ostamatta. Itselläni kertaakaan ei ole maalivahti "SUPERWARPANNUT" tässä uudessa. Ihan luonnollisesti liukuu verrattuna vanhempaan versioon. Ja maaleja kyllä tulee pro tasolla. All-starilla alkaa olemaan jo tekemisen makua ja pitää ehkä jopa pelata vähän.

Tolppalaakejakaan ei varmoista paikoista ole itselle tullut. Botit kylläkin niitä viljelee armotta :D Kyllä kehtaisin väittää jos pro tasolla ei HUT:n turnausta voita joka kerta niin ongelma on enemmänkin pelaajassa kuin pelissä :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Haha, minusta tämä kuulostaa enemmän siltä että kun ei voiteta edes tietokonetta melkein helpoimmalla vaikeusasteella niin parempi jättää koko peli ostamatta. Itselläni kertaakaan ei ole maalivahti "SUPERWARPANNUT" tässä uudessa. Ihan luonnollisesti liukuu verrattuna vanhempaan versioon. Ja maaleja kyllä tulee pro tasolla. All-starilla alkaa olemaan jo tekemisen makua ja pitää ehkä jopa pelata vähän.

Tolppalaakejakaan ei varmoista paikoista ole itselle tullut. Botit kylläkin niitä viljelee armotta :D Kyllä kehtaisin väittää jos pro tasolla ei HUT:n turnausta voita joka kerta niin ongelma on enemmänkin pelaajassa kuin pelissä :)

Hmmm... demossa, joka minulla on ei kyllä pysty vaihtamaan taitotasoa prosta mihinkään suuntaan, ainoastaan peliasetuksia, defaultista-hardcoreen...

Anyway, vähän samalta kuulostaa minunkin korvaan. Maaleja kyllä tulee eikä kertaakaan ole superwarpannut. Joo, kyllähän välillä tulee aika maagisiakin venytyksiä, esim. kulmasta passatessa takatopalle, mutta näkeehän noita oikeassakin lätkässä, joten ei sinänsä mitään överiä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mielestäni tuo on hyvä juttu, että ne maalivahit torjuvat siellä myös. Vasta se korpeaa kun melkeen jokanen veto uppoaa vaikka eivät olisikaan hirveän laadukkaita. Sen takia sitten jokainen maali maistuisi erityisen makealta ja lisäisi kunnon fiilistä ainakin minulla :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Hmmm... demossa, joka minulla on ei kyllä pysty vaihtamaan taitotasoa prosta mihinkään suuntaan, ainoastaan peliasetuksia, defaultista-hardcoreen...

Pystyy, kun menet Play now kohtaan ja pelaat sen boston vs vancouver-pelin niin pystyt säätämään vaikeusasteen.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Haha, minusta tämä kuulostaa enemmän siltä että kun ei voiteta edes tietokonetta melkein helpoimmalla vaikeusasteella niin parempi jättää koko peli ostamatta. Itselläni kertaakaan ei ole maalivahti "SUPERWARPANNUT" tässä uudessa. Ihan luonnollisesti liukuu verrattuna vanhempaan versioon. Ja maaleja kyllä tulee pro tasolla. All-starilla alkaa olemaan jo tekemisen makua ja pitää ehkä jopa pelata vähän.

Tolppalaakejakaan ei varmoista paikoista ole itselle tullut. Botit kylläkin niitä viljelee armotta :D Kyllä kehtaisin väittää jos pro tasolla ei HUT:n turnausta voita joka kerta niin ongelma on enemmänkin pelaajassa kuin pelissä :)

Onglemana on lähinnä tietokoneen maalintekovarmuus. Se pystyy tekemään huonoistakin paikasta maalin. Toisaalta AI vahti on toki aidompi ja noita sairaita warppeja on vähemmän, mutta kyllä niitä ilmestyy. Ja kyllä tuosta proosta sen verran, että kyllä ne pelaajan voi ihan voittaa, varsinkin jos et hae bugimaaleja.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mielestäni tuo on hyvä juttu, että ne maalivahit torjuvat siellä myös. Vasta se korpeaa kun melkeen jokanen veto uppoaa vaikka eivät olisikaan hirveän laadukkaita. Sen takia sitten jokainen maali maistuisi erityisen makealta ja lisäisi kunnon fiilistä ainakin minulla :)

Ei maistu siinä vaiheessa, kun tämän huomattua pelaajat siirtyvät spämmimään bugimaaleja (jota tapahtuu aina tässä tapauksessa). NHL 12 on maalintekotavoilta vieläkin bugisempi kuin 11 ja jos tätä ei paranneta on peli jälleen Peelo Petterien temmellyskenttä, jossa on opeteltava samat niksit, jotta itse pärjäisi. Ei nosta fiilistä ainakaan minulla.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Onglemana on lähinnä tietokoneen maalintekovarmuus. Se pystyy tekemään huonoistakin paikasta maalin. Toisaalta AI vahti on toki aidompi ja noita sairaita warppeja on vähemmän, mutta kyllä niitä ilmestyy. Ja kyllä tuosta proosta sen verran, että kyllä ne pelaajan voi ihan voittaa, varsinkin jos et hae bugimaaleja.

Muutama kymmenen tuntia tullut pelattua ja yhtään ainutta warppia ei ole näkynyt. Eri peli kyseessä? Ja eipä tuo vaikeaa ole voittaa proolla, tänne ei ole päässyt kuin 3 maalia jos lasketaan kaikki pelit yhteen. Ja bugimaaleja en harrasta, vaan rehtiä rehellistä kiekkoa niinkuin aina ennenkin :) Jos totta puhutaan niin en ole koskaan edes ottanut tavaksi yrittää bugimaaleja, turhaa mielestäni jos rehdistikin voittaa :) Ja hienompaahan se on ennemmin rakennella sitä paikkaa pidemmän aikaa kuin luistella viivan yli ja veivailla ankean näköinen lerppuranne ylämummoon.

Opetelkaahan tytöt ja poikaat muutkin pelaamaan rehdisti niin ei tarvitse turhaan marista bugeista ja glitcheistä. Hieno peli tämä on!
 
Pystyy, kun menet Play now kohtaan ja pelaat sen boston vs vancouver-pelin niin pystyt säätämään vaikeusasteen.

Itsellä ainakin menee niin, että hutissa pro tasolla usaakin vastaan helpot voitot ja maaleja useita...

Play now puolen kautta pelatessa samalla Pro vaikeustasolla en saa yhtään maalia, tai max yhden. Eikä pelistä tule mitään. Noin 8/10 päättyy rankkareihin ja 2/10 voitan maalilla (jos siis tasatilanne...muutoin ei tuu maaliakaan siin erässä). Eli tuntuis olevan tosi iso ero vaikeustasossa, koska hutissa on ihan sama minkä tason joukkue tulee ja vancuveria ja bostonia vastaan siinäkin pelataan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse en ole vielä ainoaankaan bugimaaliin törmännyt, enkä kyllä niitä liieemmin yritäkään. Viimeksi kun harrastin bugimaaleja, niin se oli nhl2005, näissä uusissa haluaa vain pelata aidosti ja yrittää olla tekemättä bugimaaleja. Ja jos onlinessa pelaajat tekevät bugimaaleja, niin kyllähän se vähän ärsyttää, mutta jos se heidän mielestään on siistiä, niin onneks olkoon.. Itse en sillä lailla välitä omista pisteistä onlinessa, mutta plus/miinus tilastot yritän pitää kohdillaan.. Tärkeintä itselleni on että pelaaminen on hauskaa hommaa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Haha, minusta tämä kuulostaa enemmän siltä että kun ei voiteta edes tietokonetta melkein helpoimmalla vaikeusasteella niin parempi jättää koko peli ostamatta. Itselläni kertaakaan ei ole maalivahti "SUPERWARPANNUT" tässä uudessa. Ihan luonnollisesti liukuu verrattuna vanhempaan versioon. Ja maaleja kyllä tulee pro tasolla. All-starilla alkaa olemaan jo tekemisen makua ja pitää ehkä jopa pelata vähän.

Luitsää edes sitä mun viestiä pässi? Nyt verrattiin HUT:tin turnausta ja demon BOS vs VAN pelejä. Aiemmissa viesteissä olen just hehkuttanut, kuinka uudessa demossa syntyy superstarillakin maaleja _hyvistä_ maalipaikoista. Mutta kas vain peli muuttuu ihan totaaliseksi pään hakkaamiseksi seinään HUT:in testiturnauksessa, kun pelataan Vancouveria tai USA:aa vastaan.

Ja voi helvetti. Pitääkö sama viesti kirjoittaa uudestaan. Ongelma EI koskenu sitä, ettenkö siinä demon turnauksen USA matsissa saisi maalipaikkoja, vaan sitä, että kyseinen LOPPUHUIPENNUS on teennäisesti vaikeutettu vain sillä tavalla, että moke pelaa kuin unelma ja torjuu kaikki läpiajot yms.

Viitteitähän tässä on jo jostain vuosituhannen alun änäreistä, jolloin EA ei vielä ymmärtänyt vaikeustasojen päälle mitään. Vaikeustason muuttaminen ei vaikuttanut peliin mitenkään muuten, kuin että maalivahdit pelasivat paremmin / huonommin. Tähän taaksepäin menoon en haluais EA:n taas sortuvan.

Harmi, että tuli jo myytyä tuo '11, muuten etsisin tuollaiset TriplaJayt käsiini ja söisin elävältä :D

Edit: taitaa olla, että ollaan muuten pelattukin vastakkain, ainakin kuulostaa nikki tutulta. Harmi, ettei pääse tarkistamaan...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Luitsää edes sitä mun viestiä pässi? Nyt verrattiin HUT:tin turnausta ja demon BOS vs VAN pelejä.
Harmi, että tuli jo myytyä tuo '11, muuten etsisin tuollaiset TriplaJayt käsiini ja söisin elävältä :D
Edit: taitaa olla, että ollaan muuten pelattukin vastakkain, ainakin kuulostaa nikki tutulta. Harmi, ettei pääse tarkistamaan...

Jos HUT:ssa ollaan kohdattu niin kaiken kaikkiaan häviöitä mulla oli ~15 yli 120:sta pelistä. Eli en usko että olisit syönyt elävältä :)
Mutta asiaan:

Ja kyllä, luin viestisi, mutta muistatko mitä itse kirjoitit? Tuossa viimeisimmässä viestissäsi et sanonut sanaakaan BOS vs VAN pelistä. Täten kummastelen suuresti miten kypsästi "pässittelet" toisia syyttä. Toisekseen, ei täällä mitään supertorjuntoja tai virettä veskalle tule, samalla tavalla pelailee alusta loppuun. Enkä usko että jokaisella tuota ongelmaa on, turha ottaa nokkiinsa viesteistä joissa kerron omia pelikokemuksiani. Toisilla on asiat toisin.

Ja demohan on edelleen eri slidereilla kuin kokoversio tulee olemaan. Ellet muista miten NHL11 kanssa oli? Kyllä asiat vielä muuttuu, älä huoli.
Otetaanhan iisisti, pelin takia on aivan turha repiä pelihousujaan :)
 
Ylös Bottom