Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Samanlaista panikointia täälä on kun viimekin vuonna noista lähetystekstiviesteistä, itselle se tuli tänään, viime vuonna se tuli päivää myöhemmin se viesti, mutta peli on saapunut aina julkaisuksi kotiin VPD:stä

Joka vuosihan se sen 50e gigantissa on maksanut julkkaripäivänä :)

Valetta! nhl10 oli julkkaripäivänä 35-39€ kun muualta lähti halvimmillaan tohon 50€.. Tarkkuutta! Ja silloin pelit vietiin käsistä, Oulussakin oli satakunta tyyppiä jonottamassa ovella. Olikohan ps3:lle jotain 20-30kpl:tta jaossa :eek:

Valetta! nhl10 oli julkkaripäivänä 35-39€ kun muualta lähti halvimmillaan tohon 50€.. Tarkkuutta! Ja silloin pelit vietiin käsistä, Oulussakin oli satakunta tyyppiä jonottamassa ovella. Olikohan ps3:lle jotain 20-30kpl:tta jaossa :eek:

Kokkolan gigantissa 50e, en tiedä miten muualla ollut... :)

En jaksanut lukea ketjua kovinkaan pitkälle ja jos viime viesteissä asia on mainittu, niin meni ohi silmien. Pahoittelut siitä.

Ainakin aikaisemmin VPD ja Verkkokauppa.com ovat ostamieni pelien suhteen toimineet siten, että VPD:stä viesti on tullut heti kun tuote on "käsitelty" siellä eli siirretty lähtevien pinoon. Pino on sitten postitettu siten, että peli ehtii julkaisupäiväksi. Verkkokauppa.com puolestaan on lähettänyt MINULLE (en tiedä muista) aina viestin vasta sinä päivänä, kun tuote on postitetaan. Tosin joskus viesti on tullut aamulla, kun tuote on päätynyt "iltapäiväpostiin".

En jaksanut lukea ketjua kovinkaan pitkälle ja jos viime viesteissä asia on mainittu, niin meni ohi silmien. Pahoittelut siitä.

Ainakin aikaisemmin VPD ja Verkkokauppa.com ovat ostamieni pelien suhteen toimineet siten, että VPD:stä viesti on tullut heti kun tuote on "käsitelty" siellä eli siirretty lähtevien pinoon. Pino on sitten postitettu siten, että peli ehtii julkaisupäiväksi. Verkkokauppa.com puolestaan on lähettänyt MINULLE (en tiedä muista) aina viestin vasta sinä päivänä, kun tuote on postitetaan. Tosin joskus viesti on tullut aamulla, kun tuote on päätynyt "iltapäiväpostiin".

Sama homma ollut itselläkin verkkokaupan kanssa paitsi tällä kertaa ei ole tullut mitään viestiä mutta kun katsotaan verkkokaupan sivuilta tilaukset niin peli on lähetetty.

Itsellä tuli jo lauantaina vpd.stä viesti että lähetetty, mutta en ole käynyt kotona katsomassa oisko se jo tullut

Verkkokaupasta sanottiin, että "Tilauksen pitäisi ehtiä postiin tänään että se ehtii perille julkaisupäiväksi.". Ainakin oman käsitykseni mukaan se todennäköisesti olisi torstaina täällä, vaikka vasta huomenna postitettaisiinkin?

Itsellä tuli jo lauantaina vpd.stä viesti että lähetetty, mutta en ole käynyt kotona katsomassa oisko se jo tullut

Tässä tapauksessa luulen, että se on vain käsitelty ja odottaa postitusta.

Verkkokaupasta sanottiin, että "Tilauksen pitäisi ehtiä postiin tänään että se ehtii perille julkaisupäiväksi.". Ainakin oman käsitykseni mukaan se todennäköisesti olisi torstaina täällä, vaikka vasta huomenna postitettaisiinkin?
Niin sen peruslähetyksen pitäisi kulkea. Minä taas sain kokea, ettei niin aina käy. Kaveri postitti eilen minulle ykkösluokan kirjeenä pelin ja se ei saapunutkaan tänään postin mukana. "Kivaa". En vastaile enempää kysymyksiin mistä tai mitä kautta pelini ennakkoon (ennen julkkaria) olen saamassa.

Kaikennäköistä sekoilua teillä noiden verkkokauppojenne kanssa... kaikista helpoimmalla pääsee ostamalla pelin suoraan normiliikkeestä, vaikkapa juuri Gigantista hintaan 49,95. Muutama euro sinne tai tänne, mitä väliä (vaikka muuten olenkin erittäin tarkka rahan suhteen). Katsos, verkkokauppoihin en koskisi pitkällä tikullakaan - ainakaan aivan itse.

Frendi soitteli netanttilaan... Näillä näkymin kaikki sieltä tilanneet saavat pelin aikaisintaan vasta ensi viikolla.

Rauhottukaa ny j*malauta :D onko ihmiset iha tosissaa näin hysteerisiä yhden pelin saapumisen takia? :eek:

Rauhottukaa ny j*malauta :D onko ihmiset iha tosissaa näin hysteerisiä yhden pelin saapumisen takia? :eek:

Lyhyt vastaus: Ei olisi, ellei peli olisi NHL 12. =)

Ps. olen saanut kahdesti VPD:ltä ennakkotilatun pelin viikon myöhässä (johtuen kyllä postinkin sekoilusta), eli tänä vuonna haen sen S-joen gigantista.. Muutama euro sinne sun tänne ei pahemmin heikkoa minulle tee.

Kaikennäköistä sekoilua teillä noiden verkkokauppojenne kanssa... kaikista helpoimmalla pääsee ostamalla pelin suoraan normiliikkeestä, vaikkapa juuri Gigantista hintaan 49,95. Muutama euro sinne tai tänne, mitä väliä (vaikka muuten olenkin erittäin tarkka rahan suhteen). Katsos, verkkokauppoihin en koskisi pitkällä tikullakaan - ainakaan aivan itse.
Jep jep, kunhan peliä vaan on silloin myymälässä... muistan muutaman vuoden takaisen sekoilun (NHL09 tai NHL10) Lahden Gigantissa. Tällöin olin julkaisupäivän aamuna saapunut hieman kauempaa omaa painostani hakemaan, mutta eipä ollut vielä kyseistä peliä heidän hyllyssään/varastossa, eivätkä he sitä sen päivän aikana sinne saaneetkaan... Tuosta lähtien olen tilannut pelini netistä, ja aina on julkkarina ollut laatikossa :)

Frendi soitteli netanttilaan... Näillä näkymin kaikki sieltä tilanneet saavat pelin aikaisintaan vasta ensi viikolla.

Jaahas, taitaa olla sitten viimenen kerta kun tilaan jotain NetAnttilasta. Taidan jopa lopettaa netistä tilaamiset kokonaan. Kuinka vaikeeta se voi olla tilata NHL 12 kultaversiota tarpeeks ajoissa kauppaan, joka on vielä harvoja kauppoja maailmassa missä myydään edes näitä kultaversioita. Mites nyt käy sitten tän kultaisen yötapahtuman siellä Kampin Anttilassa, kun ei pelejä olla edes saatu täksi viikoksi? :eek:

Vai oliko tää viesti MOROx2:lta vain jotain psyykkaamista kun ite on tilannu pelinsä VPDstä tms.? :rolleyes:

Kyllä itsekin tilasin netanttilasta, mutta ajattelin huomenna käydä varaamassa sen myöskin cittarista. Perjantaihin voin anttilalle antaa armonaikaa, muussa tapauksessa haen pelini cittarista ja anttilan peli lähtee bumerangina takaisin. Muutenkin hieman huolettaa, että mihin kuntoon posti sen metalliboksin laittaa matkalla...

Ja viivästymisessä ei ole kyse siitä, etteikö pelejä olisi, vaan siitä, että he alkavat vasta torstaina käsittelemään niitä tilauksia ja siten eivät kait ehdi mitenkään tälle viikolle...

Jep jep, kunhan peliä vaan on silloin myymälässä... muistan muutaman vuoden takaisen sekoilun (NHL09 tai NHL10) Lahden Gigantissa. Tällöin olin julkaisupäivän aamuna saapunut hieman kauempaa omaa painostani hakemaan, mutta eipä ollut vielä kyseistä peliä heidän hyllyssään/varastossa, eivätkä he sitä sen päivän aikana sinne saaneetkaan... Tuosta lähtien olen tilannut pelini netistä, ja aina on julkkarina ollut laatikossa :)

Kyllä nyt pitäisi olla. Ainakin paikallisessa pienessä peliliikkeessä täällä länsirannikolla NHL12-pelejä oli jo maanantaina. PS3:n ensimmäinen erä ehti jo loppuakin, kun tänään soittelin aamulla. Yleensä olen tuolta tiskin alta hakenut, nyt olin hidas ja rynnin torstaina Giganttiin.

Helpoiten pääsee että laittaa VPD:stä pelin tilaukseen jos olet työssä joka on aamulla n.8-15. Jos taas aamu on vapaata suuntaa lähimpään ja giganttiin ja saat pelin jopa n.5tuntia ennen toisia. TAI sitten eiks tää joku yömyyntijuttu ollut suunnatkaa sinne jos lähistöllä asutte.

Estimated Delivery Time
10-15 days*

Tollanen vahvistus tuli zavvista, saas nähä tuleeko peli koskaan :D

Ylös Bottom