Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksi pitää tuhanteen kertaan toistaa promoissa, että veskareihin voi törmäillä? Aika turha uudistus mielestäni, tuskin parantaa varsinkaan EASHL:aa mitenkään. Jos maalivahtien fysiikat on kerta uudistettu, niin törmäilyn sijasta olisi ihan mukava nähdä, koskeeko se torjuntojakin. Ei warppaileeko veskari vieläkin salamannopeasti liukkaalla jäällä tulosuuntaansa vaiko ei. Malliesimerkkinä tämän video NHL 2k8:sta, mikä on ollut foorumilla jo moneen otteeseen.
The NHL 2K8 difference‏ - YouTube
En ymmärrä, miten EA:lla voi olla niin vaikeaa luoda aidosti liikkuvia maalivahteja. NHL 2k8 on loistava malliesimerkki siitä, millaisia maalivahtien tulisi olla. Ilmeisesti NHL 12 - tiimi ei paljoa maalivahtien työskentelyä seuraa, ainakin mitä peliin tulee.
Jo NHL 2k5:ssä maalivahdit olivat huomattavasti aidompia, kuin tämän vuoden EA:n tuotoksessa.
Tossa katselin tuota balance controllista kertovaa videon pätkää ja aloin ihmettelemään, että onko tämäkin muka uudistus? Kun vertaa noi NHL 11 ja NHL 12 clippejä tuolla videolla, niin NHL 11:ssa Crosby luistelee täysin suoraan ja hänet kaadetaan, kun taas puolestaan NHL12:ssa Crosby suojaa kiekkoa ja täten ohittaa taklauksen. Tämähän onnistuu jo NHL 11:ssa?
Crosbyn suojaustilanteessa se persetaklaus osuu, mutta ei hetkauta juuri yhtään. NHL 11:ssä taklauksen osuminen tossa tilanteessa olis kaatanu Crosbyn.
Erohan noissa kahdessa videossa on se että NHL 12:ssa Crosby suojaa kiekko ja NHL 11:ssa ei ja siksi hän kaatuu. Jos Crosby olisi suojannut tuossa NHL11 clipissä ei hänkään olisi todennäköisesti kaatunut. Joten ne eivät ole mielestäni verrattavissa.
Crosby olis NHl 11:sta hyvin todennäköisesti kaatunut. Nimittäin 11:ssa yleensä, kun toinen tekee lonkkataklauksen ja kun se osuu niin taklattava kaatuu. Tietysti välillä käy näitä horjahtamisia toki...
No eikös EA Sportsin NHL-peleissä ole kuitenkin loppujen lopuksi vähintään siedettävät maalivahdit? Varsinkin viime vuosina pelisarjan siirryttyä uuden sukupolven pelikonsoleille maalivahdit ovat olleet yksi suurimpia kehittelyjen kohteita, omasta mielestäni ihan hyvällä tuloksella. Painotan sanaa ihan, sillä eihän aleta tavoittelemaan kuuta taivaalta - ainakaan vielä.En ymmärrä, miten EA:lla voi olla niin vaikeaa luoda aidosti liikkuvia maalivahteja. NHL 2k8 on loistava malliesimerkki siitä, millaisia maalivahtien tulisi olla. Ilmeisesti NHL 12 - tiimi ei paljoa maalivahtien työskentelyä seuraa, ainakin mitä peliin tulee.
Jo NHL 2k5:ssä maalivahdit olivat huomattavasti aidompia, kuin tämän vuoden EA:n tuotoksessa.
Mutta 2K pelit on muuten aivan hirveän näköisiä ja bugeja löytyy paljon enemmän, harmi että budjetti ei heillä ole iso muuten EA:kin joutuis tekemään oikeanlailla töitä kuten FIFA:n suhteen
Kommentista voi heittää johtopäätöksen, että pienelläkin budjetilla voi maalivahdeista tehdä fysiikan lakeja noudattavia pelaajia. Entä EAn budjetilla?
Fakta on ikävä kyllä se, että EAn maalivahdit ovat suoraan sanottuna Rammerin perseestä.
Fakta on ikävä kyllä se, että EAn maalivahdit ovat suoraan sanottuna Rammerin perseestä.
Vaikka onkin enää turha unelmoida uudesta selostajakaksikosta, niin minusta peli saisi aivan uuden tuulahduksen jos selostajat vaihtuisivat. katsokaapa video ja kommentoikaa:NHL 11 With Real Commentators‏ - YouTube
Hyviä ne on ja NHL 12 o rautaa. Nämä kenen mielestä se peli o lähes joka osaalueella perseestä niin kantsii varmaan olla pelaamatta.
Täydellistä peliä tulee tuskin koskaan....
Ei taivas varjele . Yhyy yhyy. Meneekö koko vuoden viikkorahat tuohon 43 euroon? Ole hyvä ja pelaa vaikka tuota NHL 2K8:a, jos siinä maalivahdit on niin upeat ja ihanat. Jengi vuodesta toiseen parkuu ominaisuuksia, jotka vaatii vuosien suunnittelun ja ohjelmoimisen. Kun kyseessä on vuosittain ilmestyvä julkaisu, niin kaikkea ei yksinkertaisesti voi resursseista johtuen saada. Edelleen NHL-sarja on helvetisti pienempi menekiltään kuin esim. Fifa. Mulle ainakin riittää nää pienet/isot uudistukset vuosittain + ajantasalla olevat kokoonpanot.Eli mielestäsi peliä ei saa kritisoida, jos kyseisestä pelistä joutuu pulittamaan vuosittain vähintään sen 43 euroa?
En toki sano, etteikö NHL 12 maalivahdit olisi edes siedettäviä, mutta faktahan on se, että 2K - pelisarjan maalivahdit ovat aivan eri
planeetalta, kuin EA:n tönköt molarit. Jos olisit katsonut tuon "NHL 2K8 Difference - videon", tietäisit mistä puhun.
Jengi vuodesta toiseen parkuu ominaisuuksia, jotka vaatii vuosien suunnittelun ja ohjelmoimisen. Kun kyseessä on vuosittain ilmestyvä julkaisu,
Ei taivas varjele . Yhyy yhyy. Meneekö koko vuoden viikkorahat tuohon 43 euroon? Ole hyvä ja pelaa vaikka tuota NHL 2K8:a, jos siinä maalivahdit on niin upeat ja ihanat. Jengi vuodesta toiseen parkuu ominaisuuksia, jotka vaatii vuosien suunnittelun ja ohjelmoimisen. Kun kyseessä on vuosittain ilmestyvä julkaisu, niin kaikkea ei yksinkertaisesti voi resursseista johtuen saada. Edelleen NHL-sarja on helvetisti pienempi menekiltään kuin esim. Fifa. Mulle ainakin riittää nää pienet/isot uudistukset vuosittain + ajantasalla olevat kokoonpanot.