Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]


BaP:ta tulee varmaan pelailtua enemmän NHL 11:een verrattuna vähän noiden achievementtien perässä. Hyvä että ovat pistäneet muutaman saavutuksen myös EASHL:n puolelle, niin tulee siihenkin vielä lisämaustetta :).

Tosta tuli huomattua saavutukset Amateur1, Pro1 ja Legend1. Taitaa siis olla eritasoisia kortteja ja muistelisin tuolta muutaman sivun takaa linkin, jossa luki että amatööri-tasoja oli ainakin 3:een asti.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

EAUHL 24/7 Victory

Win a match against a downloaded Hockey Ultimate Team


Onko kenelläkään ideaa mitä tuo mahtaa tarkoittaa? Itselläni ensimmäinen ajatus oli, että tässä viitattaisiin mahdollisuuteen ladata NHL11 -joukkue uuteen peliin, mutta tuo kuulostaisi vähän hassulta.
Ainakin kaverilistalla olevien henkilöiden, ellei muidenkin, HUT-joukkueita vastaan on mahdollisuus pelata, vaikka kyseinen kaveri ei olisi edes onlinessa. Tällöin joukkue on koneen ohjauksessa. Tuollaisen yhden pelin pelaamalla sitten tuo achievement avataan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Menee kyllä aivan liiallisuuksin nämä achievementsit missä pitää rikkoa kaikkien aikojen kovimpien NHL-pelureiden Lemieuxin ja Gretzkyn ennätykset, jota ei enää nykyjääkiekossa yksinkertaisesi pystytä rikkomaan. Mutta eiköhän joku nämäkin achievementit hakkaa itselleen tatit hiessä :D.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

NHL 12 Trophy- / Achievements lista julkaistu

Xbox360Achievements.org - NHL 12 Achievements

Runsaasti Be A Pro:hon liittyviä haasteita...
Tosiaan, melko kummallisia trophyja ainakin osa noista. Esimerkiksi tuo yli 200 tehopisteen tekeminen yhdessä kaudessa kuulostaa varmaankin kaikkien korvaan puhtaalta utopialta. Itse en tule koskaan pelaamaan Be A Prota, joten ainakin minulle on harmi, että pelissä on paljon trophyja juuri kyseiseen pelimuotoon liittyen. No, onhan pelissä onneksi myös vähäsen Be A GM- sekä online-arvopelitrophyja. Mutta eihän ne Trophyt kuitenkaan kaikista tärkein asia ole, vaan itse peli. Eikö?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tosiaan, melko kummallisia trophyja ainakin osa noista. Esimerkiksi tuo yli 200 tehopisteen tekeminen yhdessä kaudessa kuulostaa varmaankin kaikkien korvaan puhtaalta utopialta. Itse en tule koskaan pelaamaan Be A Prota, joten ainakin minulle on harmi, että pelissä on paljon trophyja juuri kyseiseen pelimuotoon liittyen. No, onhan pelissä onneksi myös vähäsen Be A GM- sekä online-arvopelitrophyja.

Itseäni on ainakin aina kiinnostaneet pelien Trophyt. Tämä on aina motivoinut pelaamaan peliä kauemmin, kuin niitä joissa Trophyja ei lainkaan ole. Jo tässä NHL 11 oli aivan liikaa trophyja kaikissa ihmeellisissä pelimuodoissa, jotka eivät minua itseäni lainkaan kiinnostaneet. Itse olen vain ja ainoastaan pelannut HUT (Hockey Ultimate Team) pelimuotoa, eikä siinä noita Trophyja oikein ole. :/ Tuon takia joka vuosi alkaa jäämään Trophyjen saanti kokonaisuutena pelissä erittäin vähälle 10-25%.

Mutta eihän ne Trophyt kuitenkaan kaikista tärkein asia ole, vaan itse peli. Eikö?
Itse peli on minulle kuitenkin loppujen lopuksi (ainakin, kun kyseessä on NHL sarjan peli) se tärkein. Varmaankin aina se ainoa peli, joka ei hyllystä lähde pois ennen uudempaa julkaisua pelisarjasta.

Tämä NHL 12 on jo varattu noin 1-2kk sitten. I can´t wait!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mistäs tää peli nyt kannattas ennakkotilata, eli jos viittitte laittaa linkkiä :D Ja ettei kokonaan vieti mee ihan OT:eeks nii toivottavasti oisvat tehneet jotain noille selästä taklaamiselle, ku kävi taas hyvin yhessä online-pelissä, ku kaveri ajo ihan paskaks mun pelaajan maalin eessä selästä ja mun pelaaja loukkaantu ja vastustajalle ei mitää. Vituttaa esim. mennä ensin kiekolle ku yleensä sitten mennään laitaan pääedellä ku kaveri antaa vähän vauhtia...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mistäs tää peli nyt kannattas ennakkotilata, eli jos viittitte laittaa linkkiä :D
Suosittelen erittäin lämpimästi, että tähän "mistäs kannattaisi ennakkotilata" -keskusteluun ei lähdetä ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kyllä täytyy hattua nostaa sille, joka tästä pelistä tulee platinapokaalin saamaan. Aivan järjettömiä osa noista trophyista... :eek: Uralla melkein 3000 pistettä, yhdellä kaudella 93 maalia jne... :rolleyes: Itse en varsinaisesti trophyjen perään ole, mutta tuovat ne mukavasti "elinikää" pelille. Harmi vaan että näyttää olevan "liian" monta trophya tuolla BaP-puolella, joka ei itseäni paljon kiinnosta...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kyllä täytyy hattua nostaa sille, joka tästä pelistä tulee platinapokaalin saamaan. Aivan järjettömiä osa noista trophyista... :eek: Uralla melkein 3000 pistettä, yhdellä kaudella 93 maalia jne... :rolleyes:

No eipä oikeastaan, koska vaikeusasteena Pro tai vaikeampi... Jos pro tasolla pelailee niin helposti sen yli 10maalia tekee per peli... Mutta siinäpä ei mitään haastetta ole joten se siitä. Itsekään en bap:ia juurikaan pelaile, mutta noita boostsloteja jos haluaa nopeasti auki niin oikeastaan ainut keino on bap:ssa leikkiminen. NHL 10:ssä ja 11:ssa avasin kaikki EASHL:ssä jotka vain pystyi. Joten oikoreittejä ei itse ole tullut käytettyä :) Ja hyvältähän se vain tuntuu kun tietää että ei edes tarvitse mennä sieltä missä aita on matalin.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Joka vuosi alkaa jäämään Trophyjen saanti kokonaisuutena pelissä erittäin vähälle 10-25%.
Vähän sama homma itsellänikin, kun pelaan vain ja ainoastaan Be A GM:ää ja/tai online-arvopelejä. Täälläkin on kahdesta viime änäristä kerätty vain 38% ja n. 25% Trophyista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

No eipä oikeastaan, koska vaikeusasteena Pro tai vaikeampi... Jos pro tasolla pelailee niin helposti sen yli 10maalia tekee per peli...

Tarkoitat nyt NHL 11 Bappia jossa sai olla kentällä koko matsin ajan. Seuraavassa versiossa voi olla vaikeampi nikkaroida 10 maalia / peli koska jääaikaa ei tule vaihdoilla niin paljon. Vaikka en kyllä usko siltikään tuon olevan vaikeaa tehdä vaaditut pointsit, mutta jämskytisti saa upottaa aikaa jos meinaa pokata kaikki rofeet....
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tarkoitat nyt NHL 11 Bappia jossa sai olla kentällä koko matsin ajan. Seuraavassa versiossa voi olla vaikeampi nikkaroida 10 maalia / peli koska jääaikaa ei tule vaihdoilla niin paljon. Vaikka en kyllä usko siltikään tuon olevan vaikeaa tehdä vaaditut pointsit, mutta jämskytisti saa upottaa aikaa jos meinaa pokata kaikki rofeet....
Minäkin uskon, että sen pisteiden teko onnistuu vaikka vaihdot uudistettu. Tarpeeksi kova pelimies saa melkein joka vaihdossa pinnan aikaseksi pro-tasolla
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hankkimalla EA Sportsin Season Ticketin 2000 Microsoft-pisteen hintaan pääsee peliin käsiksi jo sunnuntaina 4. syyskuuta. Ladatun version käyttöoikeus päättyy varsinaisena julkaisupäivänä 8. syyskuuta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hankkimalla EA Sportsin Season Ticketin 2000 Microsoft-pisteen hintaan pääsee peliin käsiksi jo sunnuntaina 4. syyskuuta. Ladatun version käyttöoikeus päättyy varsinaisena julkaisupäivänä 8. syyskuuta.

Onkohan vain boksin juttuja, vai tuleeko samankaltainen PS3:selle? Onko ollut edellisissä versioissa?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Huomasiko kukaan muu tuosta trophy-listasta sitä (en nyt muista nimeä) no jokatapauksessa sen sai kun käytti HUT:ssa parannuskorttia eli eikö tämä tarkoita sitä että nyt on myös Hut:issa loukkaantumiset!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mukava vain, että noihin trophyihin tulee välillä vähän vaihtelua.
Pidentäähän toi pelin ikää huomattavasti kun noita puurtaa :)

Oisivat nyt Teemun maaliennätyksen laittaneet yhdeksi pokaaliksi, on se sen verran kova juttu.

Mutta yhtä kaikki, toivottavasti edellisiä osia vaivanneet pikkuviat ovat historiaa ainakin jossain määrin, niin ei tulis sitä suvantovaihetta pelaamisessa, mikä on joka versiossa tullut NHL 2004 jälkeen.
 
Ylös Bottom