Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ihan typerää ylipäätään laittaa tuommoinen "legendatiimi". Yhtä turha kuin NHL10:ssä (?) se Montrealin legendatiimi tai mikä olikaan. Eri asia jos olisi vaikka jokainen joukkue (NHL:stä) mahdollista valita 1990-luvun miehistöllä, jolloin olisi jotain järkeä esim. Be a GM:ssä jne. Yksittäinen tiimi ei paljon iloa tuota ainakaan tänne... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ihan typerää ylipäätään laittaa tuommoinen "legendatiimi". Yhtä turha kuin NHL10:ssä (?) se Montrealin legendatiimi tai mikä olikaan. Eri asia jos olisi vaikka jokainen joukkue (NHL:stä) mahdollista valita 1990-luvun miehistöllä, jolloin olisi jotain järkeä esim. Be a GM:ssä jne. Yksittäinen tiimi ei paljon iloa tuota ainakaan tänne... :rolleyes:
Niin, tästä saattaa seurata vaikkapa eräs harmittava juttu - online-arvopeleissä aika moni pelaaja tulee varmasti valitsemaan joukkueekseen tuon legendaryhmän.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Niin, tästä saattaa seurata vaikkapa eräs harmittava juttu - online-arvopeleissä aika moni pelaaja tulee varmasti valitsemaan joukkueekseen tuon legendaryhmän.

Muistaakseni ei ainakaan NHL 10 online-arvopeleissä tullut vastaan.

Eikä siihen peliin täydy mennä jos vastustaja sen ottaa.

E: Hyvältä näyttää tuo HUT - uudistus, nyt voi eri turnauksiin tehdä omat kokoonpanot.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

en tiedä onko silmissäni vikaa mutta joitakin pelin kuvia katsoessa kaukalo ei näytä enää niin "lentokentän" kokoiselta laitokselta
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Totta turajat Lesi minunkaan silmiini se ei näytä lentokentältä vaan "melkein" oikealta kaukalolta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hyvältä kuulostaa. Anakin kaksi toivomaani ominaisuutta löytyy EASHL:ään:
- Erilliset pelaaja asetukset LW, C, RW, D ja G
- OTP / CLUB peleihin tuo scouting ruutu, jolla voi tunnistaa pelaajan helposti

Itsellä peli on tilattu jo pari kuukautta sitten ja nyt nämä uusimmat tiedot alkavat nostattamaan kuumetta.

Vaikka tuota HUTtia on tullut aika vähän pelattua, niin siinäkin uudistukset vaikuttavat varsin asialliselta. Toivottavasti ovat korjanneet turnaukset niin, että luovutusvoiton saanut pääsee seuraavalle kierrokselle.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Aika kamalalta kuulostaisi, että se Huge Annoucement olisi legendajoukkue. Itse jotain paljon hienompaa odottelen, Kuin Legendajoukkue. Jos olisi jotain 70-90 lukujen joukkueita, niin se olisi tietysti parempi. Noh, Odotellaan sitten tässä. Onko tullut jo infoa koska demo julkaistaan, ja koska tuo "suuri uudistus" Julkaistaan?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Aika kamalalta kuulostaisi, että se Huge Annoucement olisi legendajoukkue. Itse jotain paljon hienompaa odottelen, Kuin Legendajoukkue. Jos olisi jotain 70-90 lukujen joukkueita, niin se olisi tietysti parempi. Noh, Odotellaan sitten tässä. Onko tullut jo infoa koska demo julkaistaan, ja koska tuo "suuri uudistus" Julkaistaan?

Viime vuonna demo julkaistiin 18.8. Joten luulisin että n. 2vkon sisällä ilmestyypi aikaistetun julkaisupäivän myötä :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]


Kolme kirjainta: VAU!

Nyt tuli viimein toi että saa jokaiselle pelipaikalle tehdä omilla ominaisuuksilla varustetun pelaajan. Lisäksi HUT-uudistukset tuo vielä lisää nannaa sille puolelle. Ja nyt uskoisin että siitä "jos et ole vielä päässyt playoffeihin, niin et pääse ikinä"-bugista olisi päästy eroon ja määkin pääsisin viimeinkin vääntämään playoffeja :).
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

^ Ai HUTin playoffeihin?
Mä sain sen trophyn et selviä kuukausittain pelattaviin playoffeihin vaikka en koko HUTtia ollu pelannu varmaa koko kuukautena.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Aika kamalalta kuulostaisi, että se Huge Annoucement olisi legendajoukkue. Itse jotain paljon hienompaa odottelen, Kuin Legendajoukkue. Jos olisi jotain 70-90 lukujen joukkueita, niin se olisi tietysti parempi.?

Tuollaiset vintage-joukkueet olisi kyllä ihan jees, kun 2K-sarjasta ovat löytyneet jo jonkin aikaa lätkän ja koriksen puolelta. Esim. nämä olisi ihan kiva saada:

1980-luvun alun New York Islanders (Potvin, Trottier, Bossy, Sutter, LaFontaine...)
1980-luvun puolivälin Edmonton Oilers (Gretzky, Kurri, Messier, Coffey, Anderson, Fuhr...)
1990-luvun alun Pittsburgh Penguins (Lemieux, Jagr, Coffey, Francis, Recchi, Murphy...)
1990-luvun alun Chicago Blackhawks (Roenick, Amonte, Belfour, Chelios...)
1990-luvun puolivälin Colorado Avalanche (Sakic, Forsberg, Roy, Foote...)

sekä tietysti oma suosikkini: 2001-2002 Detroit Red Wings

Muuten EASHL:n osalta on tihkunut niin vähän positiivista tietoa, että pelin ostamatta jättäminen on jopa harkinnan alla. Uusi fysiikkamoottori on hieno asia (eikö uutta fysiikkamoottoria hehkutettu taklausten osalta jo viime vuonna?), mutta eiköhän isot pakit pystyne edelleen kiertämään 175cm taskuraketeilla balancen ollessa 99. Sellaisen käsityksen sai ainakin tuosta Balance Control -videosta. Ja onhan kysymysmerkkejä edelleen ilmassa aina syöttämismekaniikasta pelitempoon. Noh, katsellaan ihan rauhassa ja onhan syksyllä tulossa "jonkin verran" muutakin pelattavaa. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Muistaakseni ei ainakaan NHL 10 online-arvopeleissä tullut vastaan.

Eikä siihen peliin täydy mennä jos vastustaja sen ottaa.
Itselläni tuli tuo Montreal Canadiensin juhlajoukkue vastaan NHL 10:ssä turhankin monta kertaa. (Peliin ei tietenkään ole pakko mennä, jos vastustaja NHL 12:ssa ottaa joukkueekseen legendatiimin,) mutta onhan tämä siitä huolimatta hieman huonohko lisäys.

// Onko kaukakon koko NHL 12:ssa siis pienentynyt? Minunkin mielestäni kaukalot NHL-peleissä ovat näyttäneet usein jollain ihmeen tavalla ikään kuin oikeaa reilusti suuremmilta. :D Itse en kuitenkaan huomaa asiassa mitään eroa tulevaan NHL:ään.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

^ Ai HUTin playoffeihin?
Mä sain sen trophyn et selviä kuukausittain pelattaviin playoffeihin vaikka en koko HUTtia ollu pelannu varmaa koko kuukautena.

Kyllä. En oo päässy playoffeihin, vaikka monena kuukautena ollut jossain 500-600 joukossa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kukapa ei olisi tyytyväinen noihin uusiin EASHL-uudistuksiin. Tärkein, eli omat slotit eri pelipaikoille, täällä jo pariin otteeseen mainittiinkin. Useammat eri tasot, kuten Amateur 1, Amateur 2 ja Amateur 3, lisäävät myös mielenkiintoa, kun tasoaan saa nostettua useamman kerran kuin aiemmin, ja taitoihin käytettäviä pisteitä tulee pienemmissä annoksissa kerrallaan. Myös tuota mahdollisuutta nähdä helposti vastustajan joukkueen pelipaikkojen takana olevat gamertagit on tullut useampaan otteeseen kaivattua. Joukkueesta lähtemisestä seuraavasta aikarangaistuksesta ei minulle ainakaan haittaakaan ole.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Sais muuten uudista HUT online turnauksia. On ihan naurettavaa että vastaan tulee random online pelaajia HUTista vaikka itse pelaat turnausta.

->Turnauksen vaatimuksena max 3 tähteä.->Vastaan tulee joku 5 tähtee joka ei oo just siinä turnauksessa niin ai että...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toivon ainakin itse, ettei tuo "Huge announcement" liity millään tapaa legendajoukkueeseen tai -joukkueisiin. Tätä "Huge announcementia" ollaan mainostettu jo ensimmäisestä trailerista lähtien ja petyn kyllä pahasti, jos kyseessä on yksi tai useampi vintage-joukkue, jolla ei ole mitään merkitystä, ellei pelaa "Play Now" - pelimuotoa.

Itse olisin toivonut, että tämä "Huge" -sana olisi todellakin suurta tarkoittava mullistus, kuten KHL:n mukana oleminen tai lisenssien kuntoon saaminen jokaisen joukkueen kohdalla. No, onneksi tätä ei olla vielä paljastettu, mutta kyllä EA alittaa itsensä, jos mainostaa vintage-joukkueita/legendajoukkueita "Huge announcementina".
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Paljon tossa oli hyviä uudistuksia, mutta yksi uudistus laittoi korpeamaan todella pahasti. Kenttäpelaajan ja moken pelaajakortit eivät ole siis enää minkäänlaisessa yhteydessä toisiinsa. Tämä vaikeutaa ainakin omalla kohdallani asioita huomattavasti. Jos pelaa esim. paljon maalilla ja saavuttaa legendan, niin tänä vuonna et saa kuitenkaan siinä samassa legendaa kenttäpelaajalle. Tuo harmittaa, koska itse pelaan säännöllisen epäsäännöllisesti sekä maalissa että kentällä. Vähän tarpeen ja joukkueen linjoilla olevan pelaajamäärän mukaan. Mukavaa mennä hurjastelemaan kentälle amatöörikortilla, kun kaikki muut kirmaavat legendan kanssa tuhatta ja sataa. Tuo ei siis välttämättä ollut meikäläisen mielestä kovinkaan kaivattu uudistus. Vaikeuttaa meidän "sekatyöläisten" homma huomattavasti. No joo, mutta näillä pelimerkeillä on ilmeisesti painettava tulevaisuudessa eteenpäin, joten ei auta kai muuta kuin koittaa sopeutua tilanteeseen. Viime vuonna vaan nuo pelimäärät oli erilliset, joka oli mielestäni vielä aivan kohtuullinen homma. Toki siinäkin legendan sai hieman normaalia hitaammalla tahdilla, mutta se ei harmittanut suuremmin.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toivon ainakin itse, ettei tuo "Huge announcement" liity millään tapaa legendajoukkueeseen tai -joukkueisiin. Tätä "Huge announcementia" ollaan mainostettu jo ensimmäisestä trailerista lähtien ja petyn kyllä pahasti, jos kyseessä on yksi tai useampi vintage-joukkue, jolla ei ole mitään merkitystä, ellei pelaa "Play Now" - pelimuotoa.

Itse olisin toivonut, että tämä "Huge" -sana olisi todellakin suurta tarkoittava mullistus, kuten KHL:n mukana oleminen tai lisenssien kuntoon saaminen jokaisen joukkueen kohdalla. No, onneksi tätä ei olla vielä paljastettu, mutta kyllä EA alittaa itsensä, jos mainostaa vintage-joukkueita/legendajoukkueita "Huge announcementina".

No kyllä itse mielummin katselen Legion-Of-Doomeja ym. hienoja historiallisia joukkueita, kuin jotain KHL joukkueita, joka joukkueesta joku "all-stars" versio olisi nannaa.
Mutta itse luulisin että ellei uutta pelimuotoa ole tulossa, huge announcement tulee offline puolelle, niinkuin kuuluukin, samoin trophyt saisivat kaikki olla offline trophyja, vaikka itsekkin pelaan 70% onlinea, onlinessa ei nyt niinkään ne trophyt innosta, offlinessä niistä saa pientä intoa :)

Eli tuolla joukkueiden allstars versiolla tarkoitan että esimerkiksi siellä voisi olla Flyersillä nämä suurimmat nykytähdet, ja samalla sitten Lindrosit ym kumppanit, kunhan sitten ei joudu katsomaan sitä että Gretzky 99 kok, Super-Mariot yms muut miehet siinä 90kok tienoilla ..
 
Ylös Bottom