Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toivottavasti Huge Announcment olisi Zambonilla ajaminen. Sitä tulee varmasti ikävä, kun joutuu vaihtamaan NHL2k10:n tähän uuteen EA:n jääkiekkopeliin. :D

Jos rehellisesti puhutaan niin 2kSharen kopoimista EA voisi harkita. Käyttäjät voisivat jakaa vaikkapa kokoonpanoja, pelaajia, slidereita, varausryhmiä ym. Vai joko EA:lla on semmoinen?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kukapa ei olisi tyytyväinen noihin uusiin EASHL-uudistuksiin.

Täällä on yksi. Kolme vuotta olen pelannut pelkästään EASHL:aa ja vakituisesti pakkina. Legendakortissa ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa. Koko pelisarjaa kohtaan alkaa väkisinkin tulla "been there, done that" -fiilis, varsinkin kun luvatut uudistukset eivät vaikuta omaan pelikokemukseeni mitenkään. Sitä samaa se näyttäisi olevan jo kolmatta vuotta, kuorrutusta vain kakun päällä. Ja lisätään vielä sekin asia, että aika moni luvattu uudistus NHL11:kin kohdalla paljastui julkkarissa vain markkinamiesten puheeksi.

Mutta edelleen odottelen varmistusta mm. kaukalon koosta, kustomoitavista kontrolleista, pelitemmon ja syöttöjen nopeudesta. Tällä hetkellä vaan fiilikset ovat aika skeptiset.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itse en pidä ollenkaan Hockey Ultimate Teamista. Syy on siinä se, mistä osa HUT-faneista varmasti ja erityisesti pitää - valtava pelaajien, logojen ja pelipaitojen sekamelska, josta kukaan ei ota selvää. Myös EASHL kuuluu omalla tavallaan vähän samaan kategoriaan.

Oho, HUT on tosiaan joillekin liian managerimainen, itselleni myös.

Mutta EASHL, jeebus, siinä vasta online-pelimuotojen kuningas. 6vs6 matsit on makeinta nannaa mitä (toistaiseksi) voi virtuaalimaailmassa tehdä.

Kun kaikki ovat ihmispelaajia kentällä, ja hyvällä onnella vielä jääkiekkoa ymmärtäviä ihmisiä, niin kyllä on virne naamalla vaikka tulisi pataakin :)

Suosittelen seuraavan hokin tullessa etsimään seuran ja tutustumaan paremmin meininkiin.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Suosittelen seuraavan hokin tullessa etsimään seuran ja tutustumaan paremmin meininkiin.
Ääh, kulutan aikaani vain ja ainoastaan Be A GM:n sekä yhdellä yhtä vastaan pelattavien online-arvopelien parissa. Tosin kyllähän sitä tulee joskus kavereitakin vastaan verkossa pelattua. :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ääh, kulutan aikaani vain ja ainoastaan Be A GM:n sekä yhdellä yhtä vastaan pelattavien online-arvopelien parissa. Tosin kyllähän sitä tulee joskus kavereitakin vastaan verkossa pelattua. :D

Itse menen täysin samoilla linjoilla.

Toivottavasti tähän uuteen saavat jotain järkeä molareihin. Pelaan tähtipelaajalla ja molarien sliderit täysillä, mutta silti tuntuu, että kaikki uppoaa. Torjunta% ollessa sielä 70-80 luokkaa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mutta EASHL, jeebus, siinä vasta online-pelimuotojen kuningas. 6vs6 matsit on makeinta nannaa mitä (toistaiseksi) voi virtuaalimaailmassa tehdä.

Kun kaikki ovat ihmispelaajia kentällä, ja hyvällä onnella vielä jääkiekkoa ymmärtäviä ihmisiä, niin kyllä on virne naamalla vaikka tulisi pataakin :)

Suosittelen seuraavan hokin tullessa etsimään seuran ja tutustumaan paremmin meininkiin.

Joo kyllähän siinä paljon menettää, jollei EASHL:lään tutustu.

Nyt näyttää uudistukset jo paremmalta mitä odotin, onhan tämä taas mennyt sen pienen askeleen eteenpäin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itse menen täysin samoilla linjoilla.

Toivottavasti tähän uuteen saavat jotain järkeä molareihin. Pelaan tähtipelaajalla ja molarien sliderit täysillä, mutta silti tuntuu, että kaikki uppoaa. Torjunta% ollessa sielä 70-80 luokkaa.

No vaihda sitä tasoa yksi ylöspäin..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Morjes!

Nyt on alkanut enemmän kiinnostamaan tämä EASHL. Aikaisemmin tosiaan tullut konetta vastaan pelattua ja onlinessa yksittäisiä pelejä + kavereita vastaan.

Voisiko joku kertoa, että miten löytää vaivattomammin tiimin, jossa kaikki ovat ihmispelaajia? Miten siihen liitytään ja mistä tiedän miten usein / mihin aikoihin kyseinen joukkue johon olen liittynyt, pelaa otteluita?

Jos jollakin on valmiiksi ehdottaa tulevalle kaudelle jengiä johon on pelaajahaku käynnissä, olisin kiinnostunut. Kaikki muut pelipaikat käy paitsi maalivahti :)

Kiitoksia etukäteen vastauksesta! Saa laittaa YV:täkin!
 
Tulis edes kunnon pelaajan luonti ulkonäön osalta. Näytti tuossa HUT/EASHL jutussa ainakin olevan vielä tuttu valikkonaama tuossa yhdessä kuvassa. Ihme kun tuo pelaajanluonti on huonoin EAn peleistä. No jospa se uudistuis sitten NHL13... :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Morjes!

Nyt on alkanut enemmän kiinnostamaan tämä EASHL. Aikaisemmin tosiaan tullut konetta vastaan pelattua ja onlinessa yksittäisiä pelejä + kavereita vastaan.

Voisiko joku kertoa, että miten löytää vaivattomammin tiimin, jossa kaikki ovat ihmispelaajia? Miten siihen liitytään ja mistä tiedän miten usein / mihin aikoihin kyseinen joukkue johon olen liittynyt, pelaa otteluita?

Jos jollakin on valmiiksi ehdottaa tulevalle kaudelle jengiä johon on pelaajahaku käynnissä, olisin kiinnostunut. Kaikki muut pelipaikat käy paitsi maalivahti :)

Kiitoksia etukäteen vastauksesta! Saa laittaa YV:täkin!

Tosiaan voi olla viisainta ensin pelata aika paljon, nimittäin ainakin suomalainen eashl skene on useimmiten 1 pelin tryout jossa teet 1 virheen -> takasin ei ole tulemista. Toki löytyy sitten niitä joukkueita joissa oikeasti pelataan ja katsotaan miten lähtee sujumaan. Jos PS3:lle olet änäriä hommaamassa, niin ps3 alueella on hakutopikki.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tuota Huge Annoucementiä itse eniten jännittän, ja todellakin toivon, että A: Se ei olisi legendajoukkue ja B: Se Liittyisi offlineen. Tuli tässä mieleeni että voisiko
se olla Creation Centre, niinkuin FIFA 11. Eli sillä selittyisi legendatiimikin, Ja niille jotka FIFAA eivät ole pelanneet, niin Creation Centre tarkoittaa sitä, että voit
ladata Internetistä lisää joukkueita Peliin, Esim NHL 12 voisi vaikka NCAA Liigan ja Mestikset yms. Ladattua. Itse olisin ainakin ihan tyytyväinen. Toinen joka olisi ok
olisi ehkä Líve Season.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tuota Huge Annoucementiä itse eniten jännittän, ja todellakin toivon, että A: Se ei olisi legendajoukkue ja B: Se Liittyisi offlineen. Tuli tässä mieleeni että voisiko
se olla Creation Centre, niinkuin FIFA 11. Eli sillä selittyisi legendatiimikin, Ja niille jotka FIFAA eivät ole pelanneet, niin Creation Centre tarkoittaa sitä, että voit
ladata Internetistä lisää joukkueita Peliin, Esim NHL 12 voisi vaikka NCAA Liigan ja Mestikset yms. Ladattua. Itse olisin ainakin ihan tyytyväinen. Toinen joka olisi ok
olisi ehkä Líve Season.
Itsekin olen miettynyt, että NHL-sarja voisi seurata FIFAn jalanjälkiä joissain hyviksi todetuissa asioissa, esimerkiksi juuri mainitsemasi Creation Centre tai Live Season. Toisaalta yksi vallan mainio FIFAsta kopioitava uudistus voisi olla Arena-tila, jossa yritetään esimerkiksi tehdä PSN-ystäviensä nopeinta maalia, mikä sitten näkyisi jossain ns. tulostaululla pelin päävalikossa. Samoin kyseiseen tulostauluun voisi tulla aina uusia saavutuksia eri pelimuotoihin liittyen, esimerkiksi online-ranking-pisteet ja Be A GM- tai Be A Pro-pelimuotoon liittyviä recordeja. Eikö olisi hienoa saada jotain tällaista NHL-pelisarjaan? :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Onhan muissa EA:N Peleissä paljon hienoja juttuja joita voisi NHL Sarjassakin käyttää. Esimerkiksi noiden jälkeen Madden NFL sarjassa oli jokin vuosi sitten mahdollista Säätää Parkkipaikkojen lippujen, Yms. Hintoja. Muistelisin että niin oli NHL 06 mahdollista. Voisi EA tosiaan seurata FIFAN ja Maddenin Jalanjälkiä. Maddenissa on myös uratilassa toimitusjohtajana mahdollisuus Vaihtaa seuran Kaupunkia. Free 4 all 07? Oli myös mukavaa arcade läiskintää :D Mutta nyt sitten kahta asiaa odottelen: Demo, Ja Huge Annoucement. Onkohan tätä mahdollisuus kokeilla Demossa? Ja Gameplayhyn tämä ei varmaankaan liity. Mutta toivon vaan, että tämä ei ole YKSI legendajoukkue, ja olisi Offlinen puolelle suunniteltu uudistus. Itse pelaan onlinessa lähinnä EASHL, ja OTP, Loput Be A GM modea. Ensi vuonna varmaan mennään myös Be A Prota.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itsekin olen miettynyt, että NHL-sarja voisi seurata FIFAn jalanjälkiä joissain hyviksi todetuissa asioissa, esimerkiksi juuri mainitsemasi Creation Centre tai Live Season. Toisaalta yksi vallan mainio FIFAsta kopioitava uudistus voisi olla Arena-tila, jossa yritetään esimerkiksi tehdä PSN-ystäviensä nopeinta maalia, mikä sitten näkyisi jossain ns. tulostaululla pelin päävalikossa. Samoin kyseiseen tulostauluun voisi tulla aina uusia saavutuksia eri pelimuotoihin liittyen, esimerkiksi online-ranking-pisteet ja Be A GM- tai Be A Pro-pelimuotoon liittyviä recordeja. Eikö olisi hienoa saada jotain tällaista NHL-pelisarjaan? :)

Kyllähän NHL-sarja onkin seurannut FIFA:n jalanjälkiä. Ensimmäisenä esimerkkinä voidaan ottaa BAP-pelimuoto, joka oli alunperin FIFA 08:ssa ja tuli seuraavana vuonna myös NHL-peleihin jäädäkseen. Tuo Creation Centre kuulostaisi loistavalta, mutta tuskinpa... =/
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Epäilisin Creation Centreä, koska siellä oli legendajoukkue havaittu. Ja Ei mitenkään voisi olla Huge annoucement tuo legendajoukkue. Mutta Creation Centre Mielestäni olisi todennäköinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Okei, mätiedän että aika monet on puhellu täällä legenda joukkueiden turhuudesta mut musta olis henoo saada tähän peliin alkuperäiset "original six" joukkueet
 
Ylös Bottom